♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

کلی اتفاق با چند وقت تاخیر:))))

1391/7/8 1:59
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل مامان الهی فدات بشم که روز به روز بیشتر عاشقت میشم

میدونی چنددددددددددد وقته میخوام بیام ولی واقعا نمی تونم یعنی تو نمیزاری انقدر اتفاق افتاده و ماجرا هست که نصفش یادم رفته عزیز دلم فقط بگم ماشالاااا خیلی شیطونی بعد 6 ماه هنوز نتونستم به روال عادی بر گردم کارامو بکنم قربونت برم 

جونم برات بگه که غذا کمکیو شروع کردیم ولی تو انگار شیر خودمو بیشتر دوست داری چون خیلی دوست نداری غذا بخوری تازه حریره بادومو که نگووووووووووووو وقتی بهت دادم تا 3.4 شب فقططططططططططططططط جیغ میزدی حتی گریه هاتو جیغات از قبلم که کولیک داشتی بد تربود وایییییییی یادم میوفته حالم بد میشه فعلا فقط فرنی میخوری

هنوزم که هنوزه این دندونای نیشت در نیومد که نیومد سفید شده ولی قصد بیرون زدن نداره توام همش دستت تا ارنج تو دهنته

یا جیغ میزنی یا غز میزنی خیلیییییییییییییییی اذیت میشی بمیرم برات از اون ورم بخاطر شربت اهن و غذا شکمت کار نمیکنه تا بهت دارو ندم راحت نمیشی

یه اتفاق خیلیییییییییییی بدم برات افتاد که الهی من بمیرم پر پر بشم این اتفاق نیوفته عزیزمممممممممممممممممم رفته بودیم مهمونی تو طبق معمول به شکم  روی تخت خوابیده بودی و منم دورت بالش چیده بودم که بدار میشی نیایی جلو بیوفتی زمین  منم هر 2 دقیقه یه بار سر میزدم ولی یهو دلم شور زد به بابایی گفتم بیاد بهت سر بزنه که دیدم واییییییییییییییییییییی بمیرم الهیییی تو بیدار شدی رفتی جلو خودتو هل دادی سرت تو بالش گیر کرده و نتونستی سرتو جابه جا کنی نفست بند اومده بود کبود شده بودی بابا زود به دادت رسید وقتی بغلت کردیم فقططططططط جیغ میزدیو گریه میکردی وای خدا من بمیرمممممممممممممممممممم این اتفاق نیوفته خیلی بد بود یادش میوفتم گریم میگیره و حالم بد میشه بابا سامانو که نگوووووو داشت سکته میکرد

از اون ورم یه کم الرژی داری و روی بوی شدید  حساسی واسه اینکه همشم چند وقت سرمون شلوغ بود داروهاتم یکی در میون بهت میدادم از شانسمونم زدو بینیت همچین گرفتههههههههههههههکه میخوای شیر بخوری نمیتونی نفس بکشی همش قطره میریزم توام که انقدر بدت میاد دوباره جیغ و دادددددددددددددددددددددد هی بینیت خوب میشه هی میگیره 

تازه چند روزم خونه مامانم بودیم چون همه سرما خوردیم مامانی ازمون مراقبت کرد ای خدااااااااااااااااا واسه همینم هی بیدار میشی از خواب تازههههههه خوابت درست نشد که نشددددددددد بعضی از شبا ساعت 3 بیدار میشی چشات مثل 2 تا گردو باز میشه تا صبح الاطلوع

بعضی شبا هم که میخوای بخوابی واسه دندونت انقدر بیتابیییییییییی میکنی سرتو روبالش میکوبی هی جا به جا میکنی که بیدار میشی یا حالا که بینیت کیپه تا میخوابی نمیتونی نفس بکشی هی میپری در اخرم که میخوابی یهو پا میشی که دیگه چی شده وایییییییییییی اقا دلش درد میکنه

  منم همچنان تک و توک ممنوعیت غذایی دارم تا دلت خوب بشه دیدی حالا چقدرررررررررررر ماجرا تازه بازم هست که دیگه خودم حال ندارم بگم

یه اتفاق خیلییییییییییییییییی خیلیییییییییی بده دیگم افتاد که حالم خراب شد دختر 1 ماهه دوست خوبم عفونت ریه داشتو بد چند روزه فوت کرد واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ناراحت شدم ای خدا خودت بهشون صبر بده

این همه غر زدم ولی تو همچنان عشق مامان و بابایی و نفس عمر وجود دنیاییییییییییییی من و باباتی

با اینکه اصلا خواب ندارم خوراک ندارم کارامو نمیتونم انجام بدم ولی وقتی داری شیر میخوری ذل میزنی تو چشمامو بهم میخندی با اون لثه های بی دندونت میمیرم برات دلم میخواد خودمو بکشممممممممممممم برات عزیزم انقدر وروجکی که وقتی میخوابی غلت میزنی یهو میری روسرامیکا یا خودتو میکشونی رو زمین تند تند میری جلو که سر میچرخونم میبینم نیستی

با روروئک که نگو مثل فر فرههههههههه پا میزنی و میری این طرفو اون طرف عاشق تلویزیونو ماشین لباسشویی هستی همشم باید باهات بازی کنم و توام غش غش میخندی اوفففففففففففففففففففف تازه اینا 1 دهم اتفاقات بود بقیشو یا بد میگم یا دیگه نمیگم چون طولانیه :)))))

خدا به دادت برسه دوباره 26 روز واکسنه وای خدااااااااااااااا

اهاننننننننننن راستی پری روز من و بابات خودمون تو حموم جلوی موهاتو زدیم که خیلییییییییییییی خنده  دار و با مزه شدی  کلی خندیدیم

الانم از عکسای خوشگلت میزارم بازم

              

الهی فدات بشم که داروی تلاش میکنی

بمیرم برات گریه نکن مامان

فضول خان مگه نگاه داره

ااای بابا با این چیکار داری

حالا ناراحت نکن غذا بخور اخم نداره که

الهیییییییییی فدات بشم عشق کوچولو

قربونت برم بی دندون منننننننننننننننننن

خیلیییییی دوست داریم پسر گلممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پگاه مامان آرتين
8 مهر 91 12:32
اي واي مرجان عكس اوليش منوكشته.ماشالا مرجانجون يك قراربذار اين دووروجكوباهم بيرون ببريم.پارك خوبه.پايه اي.


قربونت برم عزیزمممم حتما ایشالاااااااااااا
بریمممم
مريم مامان آريا
11 مهر 91 16:39
خدا همه بلاها رو از همه بچه ها دور کنه
عزيزم حريره رو بدون پوست بهش ميدي؟ با آسياب خوردش نکن حتما رندش کن.
آريا برعکس فرني نميخوره ولي حريره رو دوست داره




مرسی عزیزممم ایشالا
اره بدون پوست میدم رندشم میکنم ولی نمیدونم چرااااااااااا دل درد میگیره
نسیم
15 مهر 91 18:35
مرجان جونم صعف کردم واسه این اران کوچولو هزار ماشالا خدا حفظش کنه.خیلی مراقبش باش هر روز براش اسفند دود کن.راستی اگه خواستی واسش زن بگیری دخمل من هست
از طرفه من ببوسش


مرسی عزیز دلممممممممممممممم قربونت برم حتما دختر تو نفر اوله))
مامان رادوین
3 آذر 91 16:04
آرانی عزیزم داری سریال لاله رو میبینی جیگر خاله




نه مامان بابام دارن نگاه میکنن: