♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

یه مسافرت اتفاقی و دومین سفر ووروجکم

1391/7/16 14:08
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام توپول خوشگل مامانننننننننن الهی فدات بشم که هر چی قربونت میرم و بوست میکنم ولی سیرررررررر نمیشم عشق کوچولوی من

هفته پیش 2شنبه یهووی یکی از دوستامون زنک زد گفت بیاین برین شمال ماهم برناممونو زودی جور کردیمو رفتیم عباس اباد تا جمعه اونجا بودیم خوب بود در کل بهتر از مسافرت قبلیه بود که تو یه کم کوچولو بودی و منو حسابیییییی اذیت کردی ولی این دفعه شبا بهتر خوابیدی و رو هم رفته سفر بدی نبود عزیزم ولی تا تو کوپول خان یه کم از اب و گل در نیایی من فعلاااااااا باید باهات سرو کله بزنم عزیزمممممممممم

جونم برات بگه خدا رو شکر گوش شیطون کرررررر بازم هزار مرتبه شکرررررررررررر چشمت نزنم خوابت درست شده ساعت 12.تا 1 شب میخوابی البته وسطاش برای شیر بلند میشی ولی مثل قبل اذیت نداری

تازه مهم تر از همهههههههه دلتم خیلییییی خوب شده دیگه دل دردات اذیتت نمیکنه فدات بشم بینیتم که کیپ بود خوب شد ماشالا هزار ماشالااا به جونت روز به روز بزرگتر میشی و عاقلتر میشی عشق من خیلییییی خوش خنده ییی و همش ریسه میری تا بازی میکنیم باهاتخیلیم خوش اخلاقی اصلااااا غریبی نمیکنی  

توی مسافرتم یکم تو ماشین اذیت شدیو جیغ جیغی راه انداختی که بیا و بیننننننن

دیگه برات بگم به سلامتی 9 روزه دیگه میری تو 7 ماه ایشالااااا و البته روز واکسنتم هستتتتتتتت بمیرم برات که میخوای جیغ و داد کنی

بازم عکسسسسس پسر خوشگلممممم

مامان و بابا و اران

اران خوشگل من

قربون ذوق کردنت برم

اولین شبی که هوا سرد بود

اقای خوشتپپپپپپپ

رورئکتم بردیه بودیم که بازی کنی

بازم خونهههههه

قربون چشمای درشتت برمممم

قربونت برمممم کلوچه منننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پگاه مامان آرتين
17 مهر 91 11:07
اي جان هميشه به شادي رفتي شمال آفرين.عزيزم روزت مبارك


قربونت برم عزیز دلممممم مرسییییی
نگین
17 مهر 91 20:10
درود مرجان جونم و آران جونم
روزت مبارک باشه آران جونممممممممممم
به سلامتی که رفتین سفر و خوش گذروندید
من امروز تازه نظراتت رو دیدم مرجان جونم مرسی که به فکرمی دوستم
آیشالا که به سلامتی واکسن آران جون رو میگذرونی
آمیتیسم فردا واکسن 4 ماهگیشه خاله جون براش دعا کن من خیلی نگرانم آخه میخوام تنها ببرمش.
بوس برای آران جون و مامان مهربونش




قربونت برم عزیزم خواهش میکنم
ایشالا که واکسنش اذیتت نکنه و امیتیسم راحت باشه دوستم قربونت بوسسسسسسسسسسسسسسس
مريم مامان آريا
21 مهر 91 16:26
آران جون روزت مبارک
هميشه به سفر
چه عکس بانمکي داره آب دهنش مياد. ميخوام بيام اين هندونه رو خورم


قربونت برم مرسیییی عزیزممممممم
پگاه مامان آرتین
22 مهر 91 2:00
عزیزم نمایشگاه خوب بودای کاش بهت می گفتم.مرجان جون Anty redدوربینوروشن کن یا توکامپیوتر okکن تاجشمای درشت پسرگلمون قرمزنیفته چشمای آرتینم چون روشنه همین جوری می شه.ببوسشش


قربونت برم عزیزمممم باشه مرسی بوسسسسسسسسسسسسس برای جفتتون
آتنا مامان روشا
26 آبان 91 12:35
مرسی مامانیه آران جون که به ما سر زدین . خدا براتون این گل پسری رو حفظ کنه . یه ماچ آبدار



قربونت برم عزیزم یه ماچ ابدارم برای روشا گلیییییییییی