♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

آراننننننننن

1390/11/17 16:41
649 بازدید
اشتراک گذاری

راستی آران جونممممممممم یادم رفت بگم

میدونی اسم قشنگتو از تو کتاب دیدم هم من هم بابایی خیلی خوشمون اومد اول از همه واسه اینکه خیلی کمه دومم واسه اینکه به اسم من و بابات میاد

مرجاننننننننن/سامانننننننننن/آراننننننننننننننننننن

                       

اسمتم 2 تا معنی داره

به کردی میشه :طبیعت گرم

به فارسی میشه:آریایی/نام پادشاه عهد باستان

                              

امروزم یه سری از کاراتو کردم ارم کم کم اتاقتو درست میکنم و میچینم تا یهویییییییییی بهم فشار نیاد خسته شم دیگه

که ایشالا تا فردا تموم شه من دیگه واسه 5 شنبه خیالمممممممممم راحت باشه عسلم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الینا
17 بهمن 90 18:07
سلام
انشاالله که نینی تون روبه سلامتی هرچه زودتر بغل بگیرید
اسم نینی تون هم مبارک باشه خیلی خیلی قشنگه


مرسی عزیز دلممممممممممم ممنون بوسسسسسسسسسسسس