♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

اخ جونننننننننن فردا مهمونیه

1390/11/19 9:24
522 بازدید
اشتراک گذاری

                        

سلام عسللللللللللللللللل مامانی اخ جوننننننننننننننننننن به روز مهمونیت نزدیک شدیم عزیز دلم

ایشالااااااااااااااااااااااااااا فردا مهمونیته قربونت برم من بابایی رفت کلی خرید کرد منم یکم کار کردم ولی نه خیلیییییییییییییییییییییی

چون میدونی که نمیتونم

حالا فردا از وسایلت عکس و اتاقت عکس میگیرممممممممممم

دوست جونام کلیییییییییییییی بهم سفارش کردن که عکس بزار دیگهههههههههههههههههههههه

باشه ٥ شنبه میزارم حتماااااااااا

الانم یه خانمه اومده داره تو کارا بهم کمک میکنه وگرنه من که نمیتونستممممممممممممم دست تنها اصلا وقت نمیکردم بیام اینجا واسه توی گوگولی بنویسمممممممممم

پس منتظر باش تا فرداااااااااااا با کلی خبرا عزیزم

راستیییییییییییییییی مثلا من استراحت کاملم هههههههههه

شبم تازه کلییییییی مهمون داریم اونم ار شاممممممم

فکرشو بکننننننن مثلا من استراحتم عزیزم

من فعلا میرم باز میامممممممم ناناز مامانیییییی

                        


 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانازیا
19 بهمن 90 12:26
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان حسنا
8 خرداد 92 13:53
سلام مادر خانومی خوبی نی نی گولوها خوبن؟
منم بیصبرانه منتظرم ک عکسها رو ببینم


خوبيم عزيزم مرسييييي
عزيزم اين پستم كه قديميهههههههههههه
مامان مینا واسرا خانوم
16 تیر 94 23:21
سلام خاله..میشه شما هم تو وبلاگتون ادرس وبلاگ مارو تو وبلاگتون ثبت کنین؟؟؟؟ماهم نظر بدیمو پسند کنیم شما هم؟؟؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم چشمممم