♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

رفتییییییییییییییی تو 8 ماه

1391/8/25 2:21
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم کلوچههههههههههه که ما عاشقتیممممممم نفس من و بابا

مبارک باشه عشق ماماننننننننننننن 7 ماهت تموم شد رفتی تو 8 ماه بسلامتی عزیز دلممممم روز به روز بزرگتر و عسلتر میشی

روز به روز شیرینتر از قبل میشی خوردنی و بامزه هزار ماشالا به جونت بیاد 

دیگه کم کم تنبلیو کنار گذاشتی و نق نمیزنی قشنگ میشینی و بازی میکنی ولی وقتی خیلی بخندی یهو تالاپپپپپپپپپ میوفتی ولی تادلتو دیگه حفظ میکنی

وقتیم گریه میکنیو حال نداری میگی ماما که من میخوام بمیرم براااااااات وقتیم با خودت حرف میزنی میگی دد ب ب بابا یییه ی ی تازه همشم قار قار میکنی قر قر میکنی به خدا از خنده غش میکنم به محض اینکه بلند میشی از خواب یا خوشحالی میگی قررررررر قررررررر قار قارررررررر اینو از روروئکت یاد گرفتی اخه صدای حیوون و اهنگ در میاره تو ام فکر کردی قار قار میگه

وای الهی بمیرم که همش تو این چند روزه سرت بنگ و بنگگگگگ خورد به زمین و دیوار و میز یه روز که از فضولی با روروئکت رفتی سر میز یهو تققققققققققق پیشونیت خورد به تیزیش که الهی بمیرم برات گریه و زاری راه انداختی یه روز دیگم توی کامیونت بود داشتیم بازی میکردیم یهو کامیون برگشتو و بوممممممممممممممممممممممم سرت خورد رو زمین که دیگه میخواستم پرپر شم برات از درد ریسه میرفتی پاهاتو میمالوندی به هم بعدشم گذاشتیمت رو تخت توهم شیطوننننننننننننن تو خواب انقدر غلت زدی که رفتی و رفتی خوردی به دیوارو و تو دوباره گریهههههه کردی کلا چند وقت خیلی تو چشم بودی هر روز برات اسپند دود میکنمو صدقه میزارم

تازه دیگه بگم برات یه چیزت درست میشه یه چیز دیگه رو میشه دلت خوب شد درد دندونت شروع شد این یه ذره کم شد بد غذاییت اومد اون درست شد حالا در گیر خوابتم الان زود میخوابی ولیییییی وقتی خوابت میاد نمیخوابی گریه میکنی جیغ میزنی غر میزنی از دست درد و پا درد که نگوووووووو مردم دیگه دارم فلج میشم ولی مامانی همه چیزتو دوست دارمو با جون و دل انجام میدم وظیفمه تو همه زندگیه ما هستی تپلممممممم اینارو گفتم که بعدا بدونی من الکی غر نمیزنم به خدا یه کوچولو خسته شدم

در ضمن فقط دوست داری بازی کنیمو بغلم باشی وگرنه جیغ و گریع و نق و نوق

چند روز پیش رفتیم برات 2 تا اسباب بازی گرفتیم که چشمتو حسابی گرفته بود از بیرون ویترین که دیدی کلی دست و پا زدی ماهم که دلمون نیومد نگیریم عزیزممممممم

الانم از عکسای خوشگلت میزارم

         

قربون خندهات برم از خواب بلند میشی مهربونی

اینجام داری عشق میکنیا میایی تو تختمون

اران و بابا توپ بازی میکنن که اران یهو ذوق میکنه میوفته  و...........

گریه میکنه که الهی من فداش بشمممممممممم

اینجام سرشو گرم کردیم با اسباب بازی جدیداش  اقا دایناسور و اقا فیل که کلی دوسش دارههههههه

عاشق این لاک پشته هم هستیی

قربونت برم که همیشه تشنه یی

اینجام داری اب بازی میکنی دیگه هم تو وان نمیشینییییییییییییییییییییی

افرین که دستت رو گذاشتی کسی نبینه

اینجارم ما خودمون میپوشونیم اقا بی حیا شده

الهی فدات بشم تپلمممممممممم

عاشقتیم پسرمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه مامان امیرعلی
25 آبان 91 14:42
وای چه بامزه ست این آقا آران.
ذوق کردنشو نگااااه.


بوسسسسس عزیزممم
مامان ظریفه
25 آبان 91 15:21
سلام عزیزم

پس کوچولوی شماهم ماشالله خیلی شیرینو خوردنیه.

خدا براتون حفظش کنه.

ممنون که به ما سر زدین.


قربونت برم عزیزم
مامان بنیتا
26 آبان 91 17:34
سلام ممنون که پیش ما اومدین لینکتون کردم گلم




خواهش عزیزمممم مرسی گلم
مامان بنیتا
26 آبان 91 17:36
ماشالا چه پسر نازی دارین




قربونت عزیزمم
ویانا و ایلیا
27 آبان 91 14:29
سلام
کوچولوی شما هم خیلی ناز است
خدا براتون نگهش داره


مرسی عززم ممنون
بابابزرگ ارسطو
27 آبان 91 20:03
ماشاالله به آران جون
ميبينم اين پسر چقدر غيرتيه
آفرين به گل پسرم


مرسییییییی بابا بزرگ مهربوننننننن
پگاه مامان آرتین
28 آبان 91 16:06
8ماهگیت مبارک عسلم.چه اسباب بازیایی من عاشق آقا فیله شدممممم


قربونت برم عزیزمممممممم
مامان دانیال
30 آبان 91 13:18
سلام عزیزم ممنون که به جوجوی من سر زدید.کوچولوی ناز و با مزه ای دارید خدا کنه همیشه خنده رو لبهاش باشه .دانیال منم بغلیه و تمام مشکلات شما رو دارم منم خیلی خستم اگه یک ماه هم بخوابم خستگی از تنم نمیره .اگه راه حلی پیدا کردی به منم بگو چون دیگه تحملم داره تموم میشه.از طرف من گل پسر شیطونت رو ببوسسسسسلینکت کردم


فدات شم عزیزممم مرسی
حتما خبرت میکنم
ممنوننننننننننن
مامان رادوین
3 آذر 91 15:52
عزیزم آران کوچولو هفت ماهگیت مبارک باشه میبوسمت عزیز دلمممممممممممم
2هفته دیگه رادوین میاد بیا باهاش نی نی بازی کن خاله جون



مرسی عزیزمممم
اخی به سلامتیییییییییییییییی مبارکه دوستمممممم
مامان کیانمهر
8 شهریور 92 0:13
ای جونم ارانننننننننن
عزیزمی