♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

مامان خوشحال با یه مسافرت کوچیک:)))

1391/9/5 21:08
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق ماماننننننننننننننننننننننننننن سلام قربون قد و بالات برم من عسلم

دفعه قبل که اومدم یه کمممممممممممممم نق زدم هم ناراحت شدم چون نمی خواستم فکر کنی من مامان بدی هستممممممممممممممم هم خوشحال چون خیلی ارومم کرد نمیدونم چرا ولی سبک شدم البته شما هم انگار حرف دلمو شنیدی و یه کم سر عقل اومدیییییییییییییییییی

از اون ورم بابا جون مهربوننننننننن که دیده بود من خیلییییییی حالم زاره یهویی گفت بریم شمال ماهم 5 شنبه رفتیم ویلای بابایی مامانی من  و جمعه اومدیم چون تاسوعا شب مامانی شام میداد ماهم باید برمیگشتیم ولی با اینکه کم بود خیلی خوب بودو روحیم کلیییییییییییییی عوض شد خاله سمیرا هم اومده بود

شنبه هم که تاسوعا بود اولیننننننننننننن هیئت و سینه زنیت  خونه مامانی بود عزیزمممممم ایشالا خدا دعای همه رو مستجاب کنه آمیننننننننننننن

شبم موندیم و توام تقریبااااااااااااااااااا پسر خوبی بودی ولی همش بغلم بودی

ولی در کل حالم بهتر شده خیلیییییییییییییییی هر وقتم خسته میشم تو انقدر شیرین میخندی همه چیز یادم میره میخوام بخورمتتتتتتت خوشگلم

           

قربون لپ خوشگلت برم که جای رژ عمه پریسا روش موندههههههههههههه

عشقته و این بازی

انگار بیشتر کاسه و سفره دوست داری تا غذا

قربون خنده های خوشگل و شیرینت برمممممممممممم

اینجام شمال سوار موتور بابا

اینم عمو امیر شوهر خاله سمیرا که خیلیییییییییییییییی دوست دارن

اینجام خونه مامانی که داری با مامان جون بازی میکنی

اینم یه کلاه بامزه که خیلی خوشت اومده بود

عاشقتم همه زندگیمممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

رضوان مامان رادین
5 آذر 91 21:40
خدا را شکر حا و هوات عوض شد مرجان جون.
خیلی خوشحال شدم



قربونت برم عزیزمممم
فلوریا مامان دیانا
5 آذر 91 22:56
خدارو شکر که دوباره همه چی آرومه خیلی دوست دارم بیام اون لپاتو بچینم جیگر خاله: دست عمه پریسا هم درد نکنه با یادگاری که روی لپات گذاشته! نه این که خیلی جیگری همه دوس دارن بخورنت فدات شم آران جون



مرسییییییییییییییی خاله مهربونم بوسسسسسسسسسسسس

دیانا خوشگلمو یه بوسسسسسسسسسس گنده بکن عزیزمممم
نرگسی
5 آذر 91 23:19
خداروشکر عزیزممممممممممم ..


قربونت برممممممممممممممم
مامان بنیتا
5 آذر 91 23:29
ماشالا به این پسر ناز خاله فدات شه
خدارو شکر امیدوارم همیشه خوش باشین


مرسی عزیز دلمممممم <3
بنیتای خوشگلمو ببوسسسس
بابابزرگ ارسطو
6 آذر 91 13:31
ماشالا به اران جو ن
منهم اگه اونجا بودم لوپات را گاز ميگرفتم آران جون



مرسییییییییییی بابابزرگ مهربون
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:00
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین ممنونم
مامان دانیال
7 آذر 91 0:23
یه ماچ آبدار از اون لپای تپلیش بگیر.
دوستت دارم آران جونم



قربونت برم عزیزمممممم
سحر مامان اهورا
7 آذر 91 8:05
اول یه گاز گنده از لپات بگیرمحالا که دیگه لپ نداری خیالم راحت شد نیگا تو دهنمه..
عزاداریتون مقبول




مرسییی خاله جونننننننننننن :زیارت شماههم قبول
پگاه مامان آرتین
7 آذر 91 9:26
مرجان جون وآران عزیزم خوبید.حالت بهترشده مرجان جونم.ایشالا همیشه خوش باشید.عاشق اون عکسیم که روسفره نشسته وکاسه دستشه.نذرمادرجونم قبول التماس دعا


قربونت برم عزیزمممممممم مرسسیییی
دلمون براتون تنگیده بود کلیییییییییییییی
مامان کیان
7 آذر 91 13:15
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته .
عزیزم عکس هات یکی از یکی با مزه تر ،اون
دو تا لپه خوشگلت رو میبوسم



مرسی عزیزممممم لطف داری
نگین
7 آذر 91 15:49
درود به مرجان و آران جونمممممممممممممممم
خدا رو شکر که خوبی عزیزمممممممممممم
آفرین به آران خاله که پسر خوبی شده

نذر مامان جون هم قبول باشه ایشالا
دوست خوبم خیلی خوش حال شدم که رفتی سفر و یه تجدید قوا کردی برای روحیه ات هم خیلی خوبه که یکم از محیط خونه دور باشی
دوست دارم عزیزم و خیلی خیلی خوش حالم که حالت خوب شدههههههههه



مرسی نگین جونممممممممممممممم قربونت برم عزیز دلممممممممممممممم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
7 آذر 91 18:02
سلام عزیزم مسافرت خوش گذشت ؟؟؟
آران گلی خاله چطوره ؟؟؟ ممنون که به ما سر میزنی ...
قربونت برم خاله جونی که لبهات و بردی تو لپهات رفته تو عاشقتم پسمل ناز نازی ...


مرسی عزیزم جای شما خالی
البته به شمام که خوش گذشته دیگههههههههههه
من و ارانم میبوسیمتون عزیزمممممممممممممممممممم
مامان آیدین
7 آذر 91 23:15
ماشاالله بهت چه جیگری شدی شما ببوسمت یا بخورمت


نرسی خاله جوننننننننننن بوسسسسسس
ایدین جونم که ماشالا خوردنی شده برای خودششششششششش
مامان کیارش
8 آذر 91 9:41
سلام. خوشحالم که حالتون خوبه و ساد و سرحال هستین.



مرسی عزیزم قربونت برممممم
رها مامان راستین
8 آذر 91 10:11
عزاداریاتون قبول آران جون خیلی نازه ماشااله خوشحالم با صبر وحوصله مامانا این بچه ها بزرگ میشن


مرسی عزیزم برای شماهم قبول
بله دیگه واقعا صبر و حوصلهههههههههه
راستین گلمو ببوسین
صوفی مامان رادمهر
8 آذر 91 11:13
اوخ که چقدر تو خوردنی هستی خوشگلم... لپ خوشمزه پسرمون رو کی ماچیده اینجوری؟ کا کار مامانشه مگه نه؟ جای خاله صوفی هم ببوووووووس مامانش


قربونت برم عزیزممممممممممم نه این دفعه کار عمه اش بوده
رادمهر جونم از طرف ما بوس گندهههههههههههههه بکن عزیزم
عمه ي آتنا
8 آذر 91 21:27
ببخشيد فكر كردم لينكتون كردم
الان شد ديگههههه


قربونت برم عمه جون
فلوريا
8 آذر 91 23:01
یه سلام آلبالویی واسه تو که خیلی هلویی،یه سلام توت فرنگی واسه تو که خیلی قشنگی،
یه بوسه پرتقالی واسه تو که خیلی ماهي.



مرسیییییییییییی عزیزممممممم
چه میوه هایی به به
حنانه
9 آذر 91 13:32
اي جان از طرف من ببوسش
از اون ماماناي باحوصله ايا




قربونت برم حنانه جونمممممممممم بوسسسسس
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آذر 91 13:35
مرسی قـــــــــــــربونت برم ...
کارته قشنگ شده ؟؟؟



عالی شدههههههههههه عزیزم
رها
18 دی 91 19:59
عزیزززززززززززم تو چقدر موهات بلند بووووووده عشقم چقدر شبیه بابایی هستی توووووو



بله منم کپ بابامم بیچاره مامانممممم من شبیه مامانم نیستم