♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

1391/8/28 20:17
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلمممممممممممممممممم

اومدم از خدا تشکر کنم خیلی وقت بود میخواستم تشکر کنم واسه اینکه تورو به ما داد سالم خوب خوشگل واسه اینکه خیلی بهم کمک کرد هیچ وقت یادم نمیره چقدر از زایمان میترسیدم چقدر گریه میکردم چقدر فکرای بد میومد تو سرم واسه بعد زایمان و چیزای دیگه.....................................ولی خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت همه چیز خوبه خوبه خوبه خوبببببببببببببببببببببببببببب ترسام تموم شد گریه هام تموم شد فکرام تموم شد تو به دنیا اومدی همه چیز و عوض کردی بعضی وقتا که بغلت میکنم و بوست میکنم انقدر فشارتتتتتتتتتتتتتت میدم میخوام بخورمت اصلا باورم نمیشه اشک تو چشمام جمع میشه نگاهت میکنم

فقط میگم خدایا شکرت که به ما لیاقتشو دادی خدایا شکرت که مارو دوست داری خداجونم ازت خواهش میکنم تو رو به جدم قسمت میدم از ته دلم میگم گریه میکنم ازت خواهش میکنم اونایی که میخوان طعم شیرین مامان شدن و بابا شدنو بچشن و دلشون یه بچه صحیح و سالم میخواد بهشون لیاقتشو بده

خدایا خدای خوبم خدای مهربون دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خداجونم

شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فلوریا مامان دیانا
1 آبان 91 12:28
خیلی ناز و ماه و خوشگلی خدا حفظت کنه


مرسی عزیز دلمممممممممممم
فلوریا مامان دیانا
2 آبان 91 19:13
سلام خاله مرجان، حال دوس جون عزیز من چطوره؟ ممنون که به وبلاگم سرزدین. ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم. راستی مامان آدرس وبلاگ رو اینجا براتون مینویسه تا امتحان کنید ببینید لینک میشه یا نه.
دوستون داریم (دیانا کوچولو)
www.diyanasolymani.niniweblog.com



مرسی فدات شم خوبه
دستت درد نکنه بوسسسسسسسسسسسسسسس
فلوریا مامان دیانا
5 آبان 91 9:44
عیدت مبارک خاله جووووووووووووووون


عید شمام مبارک عزیزممممم
moot moot
6 آبان 91 0:23
خیلی خوشکلی عزیزممم وهمچنین هم نینی نازتتت

من amore mio فیس بوک هستمم


مرسی عزیز دلم قربونت برم بوسسسسسسسسسسسس
نگین
6 آبان 91 2:10
درود به مرجان عزیزم و آران خوشگلمممممممم
دلم خیلی براتون تنگ شدههههههههههههه
خدا آیشالا همیشه آران جون رو سلامت در کنار مامان مهربونش حفظ کنه.


فدات شم عزیزم ایشالا امیتیس جونم همیشه سالم باشه در کنار مامان خوبشششششششششششششش
نگار
6 آبان 91 15:29
ایشالا در کنار خانواده و پسر گل تپلت زندگی شادی داشته باشی ...مرسی از دعای خوبی که در حق بقیه کردی..امیدوارم شامل حال منم بشه
اون عکس پایینی هم خودتی؟..چه زیبااا


مرسی عزیز دلممممم ایشالا قسمت توهم میشه
اره خودمم مرسی بوسسس
پگاه مامان آرتین
9 آبان 91 6:04
ای جان فدات بشه خاله.خداروشکر که تو پسر خوب وسالم روبه مامان وبابا هدیه داد.


قربونت برم عزیزم مرسیییییییییییییییی خدا ایشالا ارتین جونم حفظ کنه بوسسسس
مامان رخو(مامان رادوین تو دلی)
9 آبان 91 23:29
ماشالا به این جوجت مرجان جون خیلی خوشبختم از آشنایی با مامان ونی نی خوشکلی مثه شما دوتا


قربونت برم عزیزممممممممممممممم منم خوشحالم از اشنایت
عموی محیط بان
13 آبان 91 21:18
سلام به والدین اران جوووووووووووون لینک شدید


مرسیییییییی عمو جونن