♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

پسر خوشگلممممم خیلی بهتر شد

1391/9/19 18:36
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلا به روی ماهتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت آرام جونم آران خوشگلمممممممممممممم

قربونت برم که تقریبا 2 هفته یی خیلییییییییییییییی اذیت شدیم جفتمون سینت خیلی خوب شد و سرفه نمیکنی ولی بینیت یه کوچولوووووووووو کیپه ولی خیلیییی بهتری پاهاتم که خدارو شکر خوب شدن و دیگه گریه نمیکنی

اون دندونای خوشگلتممممممممممممممممممم دیگه کم کم داره میاد بالا عشقم کلی خوردنی شدی وقتی میخندی 

دیروزم دوباره بردیت دکتر که معاینه بشی و خدارو شکر همه چی خوب بود قد و وزن و حالت همه چی ردیف بود دکتر بهم گفت حالا که بد غذایی بهت سرلاک بدم بخوری و سوپم به زور شده 1 قاشقم بخوری که عادت کنی دیگه بهت بیسکوییتم ندم اخه ترش میکنی عزیزم ولی خیلییی سرلاک دوست داری خوب میخوری فعلاااااا 

راستیییییییی دوباره بردیمت آرایشگاه خیلیییییی عسل شدی اخه یه کم موهات نامرتب شده بود کلی بامزه شدی مثل این حاجی شکموها شدی تنبل ماماننننننننننننن

باباییم رفته برات کلی سی دی و کتاب اموزشی خریده شاید با اینا سرگرم بشی و ارومتر بشی اخه اون کتابایی که قبلا برات خریده بودمو هر کاری میکردم نگاه نمیکردی و میخواستی بازی کنی

کتابای 3تا6 ماه 6تا 9 ماه 9 تا12 ماه با یه سری قصه و شعر اونوقت میخواستی در بری ولی این دفعه دیگه عاقلللللل شدی و مثل بچه های اقااااااااااااااا میبینی  البته اون موقع کوچولو بودی 3.4 ماهه بودی ولی الان مرددددددددددد شدی هزار ماشالااااااا

هر کاری کردم از دندونای خوشگلت عکس بگیرم نمیزاشتی سر تقققققققققققققق ولی بازم با تلا شو کوشش مامانیییییی موفق شدم هورااااااااااا

       

اینجا حالت خوب نبودو خونه مامانی بودیم

اینجام دیگه خدارو شکر خوب شدییییییییی

آرایشگاهم بودی تازههههههه

عاشق این عکستم (دندونا یخوشگلتم یه کم معلومه)

وقتی میخوای خودتو لوس کنی عشقمممممممم میخوابی رو بالش عشق بالش بازی داری

بعدشم اینجوری منو نگاه میکنی فدات بشممممممممممم

اقا خوابالو میخواد بره مهمونی

من و تو مشغول بازی

اینجام میخواستم به هر ترفندیییی عکس بگیرم از مرواریدای خوشگلت

وقتی اران جونم برنامه کودک میبینه و بازی میکنه

ااااااااا عکس نگیر خانوممممممممممم

همه وجودمیییییییییییییییی فندق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان بنیتا
19 آذر 91 23:21
خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم خاله فدای تو بشه که اینقدر نازی
بنیتا هم مثل آران شده خدا کنه دندونشم دراد



خدا نکنه خاله جونمممم

ایشالا در بیاد هم خودت راحت شی هم بنیتا خوشگلم که داره اذیت میشه
نیر
19 آذر 91 23:59
واااااااااااااای خدای من مرجان جونم پسرت محشره خیلی ممنونم که باعث شدی من پسر به این خوشگلی رو ببینم ماشالله خدا حفظش کنه توپولی من قربونت برم
عاشق عکس توی وانش شدم و موهای افشانش
خوشحالم که الان حالت خوبه انشالله دیگه هیچ وقت ناخوش نشی



مرسی عزیز دلممممممممممممم لطف داریی
منم خیلی خوشحالم که باهم اشنا شدیم عزیزم
مام پارسا
20 آذر 91 2:17
ای جاااااااااااااااااااااااانم...ماشالله چه پسر ناز و خوردنی دارید
خدا ایشالله براتون نگهش داره
ایشالله هیچ وقت هیچ وقت دیگه مریض نشه

قربون دندوناش برم من
مامانی حتماً برای گل پسری اسپند بگیر



ایشالا همه بچه ها سالم باشن
چشم حتما عزیزمممممممممممممم
مام پارسا
20 آذر 91 2:18
خانومی ممنون که به وبلاگ پارسایی من اومدید
ببخش توروخدا که دیر اومدم
چند روزی بود که سرما خورده بودم و اصلاً نت نمی اومدم
الان با افتخار لینکتون کردم
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم



فدات شم عزیزممممم ایشالا زود یخب شی گلم پارسا جونمو ببوسین عزیزممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آذر 91 2:45
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگمون اومدی
ماشالا عجب پسربامزه و خوش تیپیه این آران کوچولو
عکساش خیلی خوشگلن مخصوصا کامیون سواریش
مرجان جون لینکتون کردم عزیزم



ممنون عزیز دلمممممم ارمیتا جونم ببوسین
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 91 9:30
الهی که همیشه شاد و سرحال باشی عزیز دلممممممممم


قربونت برم گلم
میرزا کوچک خان
20 آذر 91 13:02
اوف اوف اوف!چه پسمل خوشمشه ایه ایشون! ماشاالله!

...............

سلام عزیزم...
مرسی بابت سر زدنت.... من لینکت میکنم.... پسمل گلت و ببوس!



مرسییییییی دست شما درد نکنه پسر خودتم که خیلی خوشمزستتتتت ماشالااا
بابابزرگ ارسطو
20 آذر 91 13:51
آخي
بلا بدور
آران جون خدا را شكر كه بهتر شدي
ما هم از سرماخوردگيت ناراحت شديم



مرسی ممنون بابابزرگ جونم
رها مامان راستین
20 آذر 91 16:59
خوشحالم که بهتری همیشه شاد باشی




مرسی گلم لطف داری
فاطمه مامان امیرعلی
20 آذر 91 18:25
آآآآآآآآآخ قربون اون لپات.
دندونات مبارک باشه عزیزم.
خدا رو شکر که حالش بهتر شده.



مرسی ممنون عزیزمممممم
مامان ساجده
20 آذر 91 22:42
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم



چشم عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 آذر 91 23:10
عزیزم رمز و خصوصی فرستادم ...



مرسی عزیزمممم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
21 آذر 91 0:53
ممنون عزیز دلم ...
امیدوااااااااااااااااااااااااااااااارم



مامان سانلی
21 آذر 91 1:05
اران جونم اومدم تک تک عکسهاتو دیدم..کلی کیف کردم...عاشق دستهای تپل خوشگلت شدم...عاشق لپهای سوراخت شدم...زدم به تخته..خیلی عسلی .دم دستم بودی خورده بودمت تا حالا...میبوسمت گلم



مرسی عزیز دلمممممم لطف داریییییییییی
دختر خوشگلمونم یه بوسسسسسسسس سفت بکن
رضوان
21 آذر 91 1:47
مبارکت باشه مرواریدهای نازت
خیلی ناز شدی ماشاا....



مرسی خاله جونمممممم
مامان نيروانا
21 آذر 91 8:44
خدا رو شكر كه حالت بهتر شده آرانِ عزيزم. عمساي خوشگل و نازت رو ديدم. مرسي به ماماني پرشور و باذوق كه عاشق گل پسريه. مام دوسِتون داريم. بوس



مرسی عزیزدلم لطف داری
دختر خوشگلمو ببوسین
فلوریا مامان دیانا
21 آذر 91 10:03
به به به به، همه چی ارومه تو چقدر خوشبختی مرجان جوووووووووووووووووووووون
قربون پسر گلم برم با اون لپهای اویزون و دندون های کوچولوش تو خودت قند ونباتی، شکلاتی شکلاتی*********عسلی یا که شیرینی ،که به دل اینجور میشینی بوووووووووووووس


فدای تو عزیز دلممممممممممممممممممم مهربونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
پگاه مامان آرتین
21 آذر 91 13:09
عزیزدلم خوشحالم که بهتری.فندوق مامان مرجان عاشقتم.ایشالا این هفته بتونیم بریم وحال نی نیا خوب خوب باشه.مرجان جون بجای من بچلونششششش



فدات شم عزیزمممممممممممم
ماهم دوست داریمممممممممممم ایشالا شه دیگه به خدا طلس شده
مامان کیان
22 آذر 91 13:14
خوشگلم خدا رو شکر که خوب شدی .
سی دی و کتابهای جدیدت هم مبارک .




مرسیییی خاله جون مهربون
مامان آیدین
23 آذر 91 1:20
خدارو شکر بهتر شدی عزیزم فکر کنم پروژه همه مامانایی که میخوان از اولین مروارید عسلشون عکس بگیرن بی نتیجه یا شاید هم زیاد واضح نباشه



مرسی عزیزم
اره واقعااا من خودمو کشتم یه عکس بگیرم
عمه ي آتنا
24 آذر 91 10:48
خداروشكر كه پسملي خوب شده بخورم لپاشو ماشااله



مرسی عمه جون
بابای ملیسا
24 آذر 91 12:22
با سلام . ببخشید یه مقدار دیر شد . وبلاگ دردونه شما با افتخار و کمال خرسندی لینک شد


مرسی ممنون از لطفتون
نیم وجبی
28 آذر 91 20:53
وای چه نینی نازو بامزه ای دارین.به نی نی ما هم سربزنید خوشحال میشیم



مرسی عزیزم چشما حتما سر میزنیم
م(خط خطی خوانا)
1 دی 91 10:49
سلام مرجان خانم
خدا رو شکر که خوب و خوشحالی به خاطر پسری که خدا بهت داده
ولی اخه چرا عکسای لختکیشو میذاری
بچه بزرگ شه خجالت میکشه خب




مرسی ممنونننننننننننننن
اخه عکساش گوگولی بود:
مامان اراد
2 دی 91 16:42
سلام عزیزم.نی نی جونت خوبه.خودت خوبی؟لینکت کردم.
عکسای خودت کدوم پسته ببینمت؟
رمزم خصوصی میدم خدمتتون



مرسی ممنووووووووووون
بهار
4 دی 91 19:13
هزارماشالله خیلی ناز شده



مرسی عزیز دلمممممممممم
مامان ایسا
10 بهمن 91 22:35
عااااااااشقتم


ماهم عاشقتونیم
mojtaba
27 خرداد 92 13:17
توپلی


;-)
مامان کیانمهر
13 مهر 92 10:31
ماشالله به این پسر دوست داشتنی
خیلی نازی ماشالههههههههههههههههه