♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

ارانم رفتی تو 9 ماههههههه

1391/9/25 15:49
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشگل مامانممممممممممممممم قربون شکلت برم من خوردنییییییییییی

از دیشب برف شروع شده هی قطع میشه هی دوباره شروع میشه از اون ورم  اولین برف پاییزی مصادف شده با 25 عزیزم که وارد 9 ماه میشی عشق منننننننننننننننننننننن مبارکه مبارکککککککککک

با اینکه پسر خیلیییییییییییی شیطونی هستیو کلا از اول کلی بدقلقی کردی و منو اذیت کردی که البتهههههههههه دست خودتم نبود عزیزکم ولی خیلیییییییییییی زود گذشت خیلی انگار همین دیروز بود پسر خوشگلم به دنیا اومد

خدایا شکرت که این 9 ماه به خوبیو خوشی سپری شده و اتفاق بدی نیوفتاده خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتت ایشالا همه بچه ها صحیح و سالم باشن

راستی بلاخرهههههههههههههه از اون دندونای خوشگلت عکس گرفتم هورااااااااااا

  چند وقته انگار دیگه غذا دوست داشته باشییییییییییی وقتی میارم خوب میخوری هزار ماشالاااااااااا ولیییییی باید سی دی عمو پورنگ برات بزارم و اهنگاشو با عروسکاشو که میبینی محو میشیو میخوری قربونت برممممممممممممم

خیلی شیطون ترررر شدی میری تو اشپزخونه جلوی یخچال بازی میکنی یا از گاز اویزون میشی تو روروئک نیم خیز میشو اویزون میشی الهی فدات بشمممممممممممممممم بغل

یه خبر دیگه هم اینکه دارم عادتت میدم رو پا بخوابی دیگه بغلت نکنم بدوام یا بپر بپر کنمممممم ولی با اینکه 1 هفتس رو پا میخوابونمت ولیییییییییییییی هنوز جیغ کیزنیو گریه میکنیو ناراضی هستیمنتظرکلافه شاید یه کوچولووووووووووو تازه داری عادت میکنی به قول بابا خوب 7.8 ماه تو بغل بودی یه هفته یی که نمیشه عادت کنی متفکر

بازم میریم سراغ عکسای خوشگلتتتتتتتقلب


الهی فدات بشمممممم اینجا گرمت بود منم تابستونی کردم و کلی باهم بازی کردیم

اران مامان داره سی دی عمو پورنگ و به زور بر میداره بعدشم میره اشپزخونه جلوی یخچال بازیییییی

قربون این نارنگی خوردنت عسلممممم

من و اران بالش بازی میکنیممممممممممم

وقتیم که میخوام پوشکتو عوض کنم کلییییییییییی حال میکنی نمیذاری دیگه لباس تنت کنم

ارانی دوست داره تو رورئک برعکس بشه

اینجام داره تف تف بازی میکنه

عشق منن اینجا داری میری حموم کلی ذوق داری

قربون اون دندونای خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسته خندون مننننننننننننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان بنیتا
25 آذر 91 16:42
9 ماهگیت مبارک عشق خاله



مرسی خاله جون مهربونممممم
بابابزرگ ارسطو
25 آذر 91 21:51
الهی قربون دندوناش برم



خدانکنهههههه
مريم مامان آريا
26 آذر 91 8:26
واي من ميخوام قورتش بدم مخصوصا اون عکس پست اول رو که آب دهنش داره ميريزه
ماشالله خيلي خوردنيه.
عکسهاشم خيلي ناز بودن
خدا حفظش کنه
ببوسش از طرف من ماماني


فدای تو عزیز دلممممممممم مموننننن
ماندني
26 آذر 91 9:47
آران كوچولوي خاله 9 ماهگيت مبارك باشه گل پسر ... هميشه سر زنده و پاينده باشي ... عكسهاتم خيلي خوشجله



مرسی خاله جونممممممممم ممنون
مامان دیانا
26 آذر 91 10:57
سلام عزیزم سلام ملوسم. خاله 9 ماهگیت مبارک پیشاپیش اولین یلدات هم مبارک باشه خیللللللللللللللللی خوردنی شدی خیلی دوست دارم. راستی یه ذره از نارنگیت به خاله میدی؟؟



مرسییییییییییی ممنونننن
بله بفرمایید میوهههههههههههههههه

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
26 آذر 91 11:05
سلام عزیز دل خاله ...
قشــــنگ من 9 ماهگیت مبارک باشه ....
دیگه برای خودت مردی شدی عزیز دلم ...
چه ایده جالبیه که برعکس میشینی تو روروئک (برای خرابکاری های بیشتر مسلط تره )
قربونت برم همیشه شاد و سلامت باشــــی



مرسی ممنون خاله جوننننننننننن
من خیلی شیطونم اخه
رضوان مامان رادین
26 آذر 91 17:26
جیگرتووووووووووووووو
ماشاا... خیلی ناز و خوردنی شدنی...
9 ماهگیت مبارککککککککککک


مرسی ممنون عزیز دلمممم
مامان کیارش
26 آذر 91 23:36
نه ماهگیت مبارک گلم. راستی کلاه جدید مبارک آران جونم



مرسی عزیزمممم
تازه مد شدهههههههه
رها مامان راستین
27 آذر 91 1:05
نازی مبارک ایشااله 90 ساله شی خاله جونسیدیت وبه منم میدی



مرسییییییی خاله مهربون
بله که میدممممممممممم
NEGIN
28 آذر 91 1:34
درود به مرجان عزیزممممممممممم و آران خوشگلمممممممممم
خاله قربونت برم نه ماهگیت مبارک عزیز دلممممم
ایشالا همیشه سالم و شاد کنار مامان و بابای خوب ومهربونت باشی
یه دنیابوسسسسسسسسس یرای خودت و مامان مهربونت



قربونت برم عزیز دلم مهربونممممممممممم
دختر خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسس
مامانی درسا
28 آذر 91 3:31
هزار ماشاالله به این قلقلی پسر ........ نه ماهگیت مبارک عزیزم .....راست میگی زود میگذره ...... ایشاالله که همیشه تنشون سالم باشه و لباشون خندون ..... ببوس گل پسری رو


قربونت عزیز دلم مرسیییییییییی

mamanebaran
28 آذر 91 16:23
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
یلدایتان مبارک. (باران مامان )



مرسی عزیز ممنونننننننننن یلدای شمام مبارک
rahim
28 آذر 91 17:52
سلام وبلاگ زیبایی داری خیلی باهاش حال کردم ممنون میشم هر موقع اپ کردی خبرم کنی بیام بخونم خوشهال میشم به ما هم سر بزنی اینم وبلاگ خانوم نرگس محمدی دوسداشتی سر بزن مرسی

www.nargesmohmadi1.blogfa.com



مرسی ممنون لطف دارین چشمبر میکنم
حتما سر میزنم
نیم وجبی
28 آذر 91 21:51
سلام دوست جون
لینکتون کردم شمام با اسم"نیم وجبی" مارولینک کن



مرسی عزیزم چشم حتمااااااااااا
مامان دینا جون
28 آذر 91 22:35
9 ماهگیت مبارکه قندعسلموایییی که اگه پیشت بودم حسابی میچلوندمت تپلی بامزه من



مرسی ممنوننننننن خاله جون
میرزا کوچک خان
28 آذر 91 23:24
مبارکهههههههههه
موش بخوره این موش موشی رو...



مرسی عزیزممممممممم
سحر مامان اهورا
29 آذر 91 10:13
سلام خاله جونی 9ماهگیت مبالک
کجای تهرانپارسی؟
آتلیه خوب میشناسی؟


مرسی خاله جونمممم
والا منم دنبال اتلیه خوبم
میام بهت میگم
حنانه
29 آذر 91 14:31
آخی الهی فداش بشم 9ماهگیش مبارک
ایشالا 9 ماهگی بچه خودم



مرسی عزیزمممممممم
بله ایشالاااااااااااااااااا
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 19:00
عزییییزم نوش جونت نارنگییی
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک


مرسی خاله مهربونننننننننننن
یلدای شماهم مبارک عزیز دلمممممممممم

رضوان مامان رادین
29 آذر 91 23:35
اندوهت را به برگها بسپار
واپسین روزهای پاییزت بخیر
دوست چهار فصل من
یلدایت پر از مهربانی


مرسی عزیز دلم یلدای شماهم مبارکککککککککک
مامان سانلی
30 آذر 91 8:45
سلام دوست عزیزم...
سلا به آران، آرام جان...
یلداتون مبارک..خوش بگذره امشب بهتون

مرجان جون خصوصی داری بدو بیا




مرسی عزیزممممممممم
یلدای مشاهم مبارک
مامان سانلی
30 آذر 91 8:47
وای مرجان جون یادم رفت خصوصیش کنم.... تاییدش نکنی ها..حذفش کن..باشه گلم؟






به روی چشممممممممممممممم


عمه ي آتنا
30 آذر 91 9:21
يلدا يك شب بيشتر نيست،ولي باهم بودن ها يك عمر،عمرتان طولاني،جمعتان جمع،آرزوهايتان برآورده،دلتان لبريز از شادي يك عمر...(يلداتون قشنگ)



مرسی عمه جوننننننننننن یلدای مشاهم مبارک
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
30 آذر 91 10:23
سلام گـــــــــلم یلداتون مبارک
آران گل من و ببووووووووووووووووس



یلادای شمام مبارکککککککککک
مرسیییی
زهره مامان آریان
30 آذر 91 11:13
چه پسر ملوسی نازی
ماشالله برا خودت وروجکی هستی
چه دندونای کوشولویی.پوشک رو میذاری رو سرت برا خودت کلاه درست می کنی؟ به این میگن مغز اقتصادی
مامانی از طرف من محکم ببوسش




مرسی خالهههههههههههه جونم
بله کلاه جدیدمه مد شده
چشم حتماااااااااا
زهره مامان آریان
30 آذر 91 11:13
9 ماهگیت مبارک آران خوشکله




مرسی از لطفتون
زهره مامان آریان
30 آذر 91 11:14
با افتخار شما رو لینکیدیم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم.



ممنون عزیز ایشالااااا
صوفی مامان رادمهر
30 آذر 91 12:09
آقای خوشجل موشجل 9 ماهگیت مبارک... بوووووس



مرسی خاله جوننننننننننن
نیم وجبی
30 آذر 91 12:41
ممنون عزیییییزم لطف داری



مامان کیان
1 دی 91 12:34
خوشگلم 9 ماهگیت مبارک .مثله همیشه
عکسات همه خوشگل و خوردنی هستن .
یلدا مبارک .



مرسی عزیزم ممنوننننننن
همچنین برای شما
مامان نيروانا
2 دی 91 10:23
نه ماهگيت مبارك آران جان
عزيزم مامان مرجان چه عكساي خوشگلي گذاشته ازت. هزار ماشالا. چه خنده ي نازي، چه دندوناي مرواريدي! چه لخت بامزه اي!
مرجان عزيزم خيلي دوسِتون دارم.
فقط يه كوچولو يادآوري كنم نارنگي از ميوه هاييه كه ممكنه حساسيت بياره. اگه بذاري بعد از يه سالگي بهش بدي بهتره عزيزم. جسارت منو ببخش چون خيلي دوسِتون دارم گفتم. حالا خودت هم يه تحقيقي بكني بهتره. شايد من اشتباه يادم مونده باشه از كوچيكياي نيروانا. فدات



مرسی عزیز دلممممممم ماهم خیلی دوستتون داریم
ممنون که گفتی نمیدونستم مرسی مهربونممممممممممممممممممممممممممم
سحر مامان اهورا
2 دی 91 10:31
امشب، میوه سربسته حرف هایمان را روبه روى هم مى گذاریم تا طعم شیرین دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانیم.



سحر مامان اهورا
2 دی 91 10:32
ما هم بین دوم وسوم هستیم
نقلی اصفهانی




چه خوب پس حسابس نزدیکیممممممممممم
نیم وجبی
2 دی 91 15:17
هههه بلهههه
شماهم بلدین؟؟



بله بلدممممممممممممممم
مامان ونداد گلی
2 دی 91 16:51
یلدا مبارک اررررررررررررران کوچولو




مرسییییییییییییی وندادددددددددددددددد جونمممم
رها
18 دی 91 19:57
آران تپلووووووووووووووی من بپوشون شوتولووووووووووووووووووووووووو میام گازت میگیرماااااااااااااااااااااااااااااا


من که پوشوندم خوبببببببب