♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

همه زندگیممممم آرانم آرام جانمممممم

1391/10/19 14:44
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم این روزا من خیلی خوبمممممم خیلی چون تورو دارم چون تو عاشقتمممم

الهی مامان فدات بشه پسر خوشگل و خوش و خنده بانمک منننننننننننننن روز به روز که میگذره من بیشتر عاشقت میشم بغلبیشتر بهت وابسته میشم وقتی کارای جدید میکنی میخوام برات بمیرمممممممممممم تازگیا کارات خیلیییییییییی خیلی شیرین شده دیشب پشت هم میگفتی بابا بابا دورت بگردم

راستی قبلا وقتی گرسنه میشدی میگفتی اونگااااااااااا اونگاااا خیلی خوشم میومد ولی الان دیگه نمیگی الان فقط میخوای حرف بزنی نمیدونم چی میگی ولی همش حرف میزنی داد میزنی جیغ میزنی میخندییییییییییییی بازی میکنی تازه همش میگی اخخخخخخخخخخخخخخ دندونات دوباره داره درمیادو تو یه کم داری اذیت میشی خیلی بد دندونی فدات بشمنگران

یادش بخیر پارسال این موقع بود بابا سامان میگفت مرجان سال دیگه اران اینجا پیشمونه داره بازی میکنه میخنده غذا میخوره یا همش میگفت مرجان به نظرت اران چه شکلیه خیلییییییییییییییییییی خوب بود یادش میوفتم مژهالان که میبینم خدا همچین فرشته خوشگلیو بهمون داده خیلیییییییییییییییییی خوشحال میشم خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بابت همه چی شکررررررررررررررررررررررفرشته

راستی یه خبر خوب میخوایم بریم اتلیه هورااااااااااااااااا ولی مامانی هم باهامون میاد تا تو اروم بشیو بخندی اخه با مامانی خیلی جوری ولی فعلا نمیریم باید امتحانای بابا تموم شه بعدشم بریم مسافرت بعدنیشخند

دیگه جونم برات بگه کلی شیرین شدی و هر روز کارای مختلف میکنی راستی رفتیم دوباره برات 5.6 دست لباس خریدیم اخه از اون جایی که 4 دست و پا راه نمیری میخزییییییییییییی ابروسر 1ماه لباسات خراب میشه ماهم تند تند میریم لباس میخریم تا شما یا راه بری یا 4 دست وپاخیال باطل

اصلا باورم نمیشه خیلیییییییییییی زود گذشت 9 ماهههههههههههه ایشالا هفته دیگه میری تو 10 ماه عشق کوچولوی من یعنی بعدش 2 ماه میمونه تا تولدتتتتتتتتتت خیلی رود گذشتهیپنوتیزمولی با همه اذیت کردنات دوست داشتم این 9 ماه عشقمقلبماچ

 حالا میرسیم به عکسای پسر خوشگلممممممهورا

     

یه عکس خوشگل دیگههههههههههابله

ای شیطوننننننن داشتم یواشکی ازت عکس میگرفتم که دیدیزبان

یعنی میشه منم یه روز از روروئک در بیامسوال

اینجام داشتیم کلی بازی میکردیم که خیلی خوشت اومده بودخجالت

نخور بچه جانننننننننننننننننننن

اینم اون یکی سی دی که خوردیشخنثی

باید بگم اران جون خیلیییییییی کولی هستی وقتی از دستت میوه رو بگیره انقدر جیغ میزنی گریه میکنی که نگووووووقهر

همیشه لبت خندون باشه عشق مامانننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

بهاره مامان ونداد
19 دی 91 15:23
خاله عزیز دلم پس چرا لاغر شدی
زودتر برو اتلیه تا مامان اون عکس های خوشکلت رو بزاره ببینیم دوستت داریم هوار تا


قربونت برم عزیزمممممممم
خاله منم تکون نخوردماااااااا همون جوریم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
19 دی 91 15:57
واااااااااای ی عالمه برات نوشتم ولی یهویی پاک شد ...
گلکم خیلی زود میگذره من که اصلا باورم نمیشه که امیرعلی 2ماهه دیگه یکساله میشه ...
دلم برای اون روزهـــــا خیلی تنگه
روزهای 2نفری با آقای پــــدر ، دوران شیــــرین همراه با سختیه بارداری ... یادش بخیــــر
گلکم عکس هات بی نظـــــیره ...
آران عزیزم و ببوووووووووووووووووووووووووووووس



عیبی نداره دوباره نوشتی
اره واقعا خیل زود گذشت دل منم خیلی تنگ شده برای قدیم
بوس برای پسر قند عسلممممممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 دی 91 16:00
دیگه داره مردمیشه این آران کوچولو
عزیییزم بااون دستای کپلی چی میخوری
عسکات مثل همیشه خوردنی بود






مرسی عزیز دلم ممنونننننننننن


مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
19 دی 91 16:07
عزیزم امیرعلی خان هم تا تونست من و اذیت کرد الان تازه دو روزه مثل ی بچهء خوب میخوابه ... آران جونی هم درست میشه گلم


خوب خدارو شکر که خوب شدهههه
ایشالا خدا از دهنت بشنوه
mamanebaran
19 دی 91 16:59
عزيزم ، چقدر ناز شدي هزار ماشالله ، ميخوام ماچت كنم آخه ، عزيز دلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ماماني برو خصوصي رو چك كن


مرسی خاله جون مهربوننننننننننن
چشم حتما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 دی 91 17:51
خصوصی داری


مامان کیارش
19 دی 91 18:02
سلام گلم . خوبی آرانجون. مامان خانومی شما خوبی خرمی؟ راستی آران جون حتماً مامانی بهت غذا نمیده که میری سراغ جلد سیدی ها نه؟


مرسی خالهجون خوبیمممممم
نه من زیاد دوست دارم بخورم
نیم وجبی
19 دی 91 21:21
سلاااااام به مامان و پسر گلللل:
الهییی خاله فدات شه با این عکسای خوشکلو خوردنیت
مامانی هستیم ما فقط این هفته و هفته ی دیگه درگیر درسام هستم خیلی نمی تونم بیام عزیز
آران گلمو ببوس



سلا عزیزمممممممم
خدا نکنهههههههههه خاله جون مهربونننن
کسری خوشگلمو ببوس
موفق باشی
امیررضا
19 دی 91 21:57
سلام کپلی ناز پسر
غذا خوردن هاتو عشقه




مممنون امیر رضا جونن
رضوان
19 دی 91 22:57
الهیی خاله فدات شه.خیلی نازی جیگر طلا


خدا نکنه خالههههههه جون مهربون
نگین
20 دی 91 0:46
درود مامان مرجان و آران توپولوی خوشگلمممممممم
ببخشید من یکم دیر سر میزنم خیلی گرفتارم به خداااااااا
خدا روشکر که گل پسرمون شاد و سلامت کنار مامانیو بابایی داره روز به روز بزرگ و بزرگ تر میشههههههههه
واقعا چقدر زود میگذرههههههه




قربونت برم عزیزم دلم براتو تنگیده بوددددددددد
امیتیس خوشگلمو کلییییییی بوسش کن
نگین
20 دی 91 0:47
خاله قربونت برم یادم رفت بگم چقرد خوردنی شدی عزیزممممممممممممممممم
توپولو ی شیطونم خدا همیشه نگه دارت باشههههههه
بوسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله جون مهربونممممممممم دوست داریم
مامان احسان
20 دی 91 8:55
زودباش خاله جون ما عکس می خواهیم یالا یالا یالا


چشم زود زود میام عکس میزاریم
پگاه مامان آرتین
20 دی 91 8:57
اول یک معذرت بابت دیرکردمم.آران جون توهم عشق میوه ای:.عزیزم D.ایشالا همیشه لبات خندون.مامان مرجان چه بازی می کردید به ماهم یادبدیننننننننننننن


قربونت برم عزیزم مرسی که سر زدیییی
بله من عاشق میوه امممممممممم
چشم با شماهم میگیم


پگاه مامان آرتین
20 دی 91 8:59
خصوصی داری گلم


چشم مرسی
مامان کیان
20 دی 91 12:16
عزیزم با این کارات و عکسات دل همه رو که
میبری من که با دیدن عکسات حسابی کیف
میکنم .


مرسی ممنون عزیز دلممم
نگین مامان آمیتیس
20 دی 91 12:22
مرجاننننننننننننن جونمممممم نظرای من کوشن پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه قهری نمیگی؟
من که انقدر دلتنگممممممم به خدا باورکن اما خیلی گرفتارم دوستم از من ناراحت نشووووو دیگه
خیلی دوستون دارمممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسس

عزیز دلمممممممممممممم نظراتت هست فدات شم کلیییییییییییی هم جواب دادم قهر چرا این چه حرفیه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مامان مهرسا
20 دی 91 13:37
سلام به خوش تیپ خاله.ماشالله ماشالله خدا کنه همیشه سر زنده و شاد باشی.کلی با عکس ها نازت حال کردم.دست مامانی درد نکنه راستی ممنون که مارو لینک کردین .ما هنوز هیچ لینکی نداریم عزیزم


مرسی عزیزم ممنون
خواهش میکنممممممم
مامان بردیا
20 دی 91 14:49
انشاا... که امتحانای بابا جون آران زود تر تموم شه تا شما به برنامه هات برسی و ما هم به دیدن عکسای خوشکل گل پسر. منتظریما.........
میوه خوردنتو قربون کوچولوی نازم


قربونت برم خاله جون مهربون
نگین مامان آمیتیس
20 دی 91 15:05
دیدممممممم بوسسسسسسس
خوش حال شدم که اومدی بهم گفتی دوست عزیزمممممممممممم


اخیششششششششششششش راحت شدم که دیدی
بهاره مامان ونداد
20 دی 91 17:47
خاله جونی ما
اپیدیم


چشم میام عزیزم
مامان دینا جون
20 دی 91 21:31
سلام مرجان جون .واقعا چه زود دیر میشود.میبینی کوچولوهامون چه زود بزرگ میشن .عاشق اون عکسیم که داره میخنده و مرواریدهای سفیدش برق مبزنه


بله عزیزم واقعااااا
قربونت برم عزیزم
مامان کورش
21 دی 91 3:55
اران جونم چقدر شما خوشمل وخوردنی شدی خیلی ناز شدی عزیزم زود برو اتلیه تا عکسای نازت ببینم
مرجان جون کورش تو مسابقه نی نی مدشرکت کرده با کد 0010 خوشحال میشه بهش رای بدید .رای گیری تا پنچ شنبه هستش ممنون عزیزم . اینم ادرسش
ninimod.niniweblog.com


مرسی عزیزممممم
چشم حتما رای میدم
مامان امیرعلی جیگر
21 دی 91 11:17
سلام.ماشالا چه بزرگ شده گل پسری.آره یادم اومد فکر کنم برا اون ماشینایی که باباش خریده بود کامنت گذاشته بودم.
با افتخار لینک شدین عزیزم


بله عزیزم درسته
مرسی ممنو لطف داری
رها مامان راستین
21 دی 91 11:21
آفرین به آران کارهاش خیلی شبیه کارای راستین ای جون با میوه خوردنت


مرسی خاله جون
راستین خوشگلموببوسین
بلاخره جفتمون پسریمو شیطونننن
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
21 دی 91 12:22
عزیزم خصــــــوصی
نگین مامان آمیتیس
21 دی 91 14:39
درود به مرجانم و آران خوشگلممممممممممممم
اومدم بگممممممم که یک سال از آشناییمون گذشت و یک سالگی دوستبمونو تبریک بگم البته آران < آمیتیس اون موقع شما دوتا وروجک تو دلمون بودین اما خوبب باهم بودیم دیگه
پس سالگرد آشناییمون مبارکککککککککککککککککککککککککککککک هرچند این آشنایی تو دنیای مجازی بوده اما برای من اندازه ی همه ی دنیا ارزش داره.
مرجان جونمممم دوست خوبممممممممممممم سالگرد دوستیمون هها چقدر زود گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مبارکه مبارکه مبارکه ایشالا دوستیمون همیشگی بشهههههه

فدات بشم عزیزممممممممممممممممم مرسی که یاداوری کردیو گفتی خیلیییییییییییییی خوشحال شدم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
یادش بخیر چه دوره ییییییییییییییییی بود اخییییییییییییی
persian mom
21 دی 91 14:48
مرجان جون سلاممممممم
اران چقدر بزرگ شده ماشاللهههههههههههههههه
چشم نحوری خالههههههههه
خوبه گذشتتتت روزای سختتت
من تازه اولشممم
الان اومدم بخوابم بیخود گریه میکنه
منم دستم شکسته دیگههههه
پاهامم که همش درد میکنه

ارمیا هم از الان لثه هاش سفید شده ..تازه کولیکش خوب شده بود
عزیزمم مواظب اران باش لینکت کردم



مرسی عزیزمممممم ممنوننننننننن
اخییی ایشالا روزای سختیه توام تموم میشه میدونم چی میگی واییییییییییییی
شماهم مواظب خودتون باشید
فلوریا مامان دیانا
21 دی 91 15:45
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)




فلوریا مامان دیانا
22 دی 91 20:34
موش بخوره اون دندوناتو جیگررررررررررررررررررررررررررررر خاله خیلی دوست دارم. عاشق اون لپاتم


مرسی خاله جونمممممممممممم
منم دوست دارم زیادددددددددد
عمه ي آتنا
23 دی 91 20:31
عزييييييييزم دندوناشو پسملي خوش خنده حتما عكسهاش بايد خيلي جالب بشه


مرسی عمه جون
زهره مامان آریان
24 دی 91 1:11
چقدر با لباس مشکیه ناز شدی ماشالله.
لباس های نو هم مبارکه


ممنون مهربون
زهره مامان آریان
24 دی 91 1:11
امیدوارم مسافرت خوش بگذره


مرسی عزیزم
مامان کورش
24 دی 91 2:01
مرجان جون من با اجازتون لینکتون کردم[hr
قربون شما
مامان اميرحسين
24 دی 91 11:36
سلام
اول اينكه ممنونم كه به ما سر زديد منم شما رو لينك كردم با افتخار
دوم. اينكه اگه من ميدونستم اون ني نيه نازي كه من شب به دنيا اومدنش براي مامانش نظر گذاشتم به اين شيريني و نانازي شده بيشتر بهتون سر ميزدم بازم ممنون


مرسی عزیز دلمممممممممم لطف داری
maryam
24 دی 91 17:48
سلام. خوب هستین؟ خدا حفظش کننه. چقدر با مزه س. اگه دوست داشتین پیش ماهم بیاین


سلام عزیزم مرسی ممنون
چشم حتماااا
نرگسی
24 دی 91 23:41
خداروشکر مامانی .. ایشالله که همیشه خوب باشی در کنار خانواده .. فدای آران شیطونننننننننننننننن .. دستای توپولت تو حلقممممممممممم .. مامانی اسفند یادت نره ..


مرسی مهربونم توهم همیشه شاد باشی
الناز مامان بنیا
27 دی 91 15:01
عزیزم چقدر نازی تو


مرسی عزیزم ممنونننن