♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

یه کار خوشگلللللللل

1391/10/13 1:56
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلمممممممممممم سلام کپل پسر خوشگلممممممممممم

اول از همه سال جدید2013میلادی مبارکککککککککک به همه دوستای خوبمممممممم تبریک میگمممممممممممممم

قربونت برم که در حال تغیرررررررررررر کردنی تا میگم اخیییییییییی اران خوب شد به 1روز نمیکشه که وای همون اشو همون کاسهههه ولی رو هم رفته گل پسری شدیییییییی

همش میخوای حرف بزنی جیغ میزنی دد دد میکنی ما ما یا مممممممم میگی بعضی وقتام بب یی یییه خیلیییییییییی بامزه میگی میخوام قورتت بدم شیرین عسلمممممممممممم

یه روزایی خیلیییییییی نا ارومی فکر کنم دندونای دیگت میخواد در بیادابرو اخه احساس میکنم لثه هات قرمز شدن با یکم متورن کلا خیلییییییییییییی بد دندونی یعنی میخوای سر 32 منو خون به جیگررررررررررررررر کنیاسترستو این 9 ماه یه شب برای اولین بارررررررر از 2 تا 7 خوابیدی صبح که بیدار شدم باورم نمیشد فکر میکردم بیدار شدی ولی من تو خواب بودم نفهمیدمهیپنوتیزمولی خیلی حال داد 9 ماه ارزووووووووووووووووووو داشتم یه بار دیگه 3.4 ساعت پشت هم بخوابم ولی بعدشم کلی خوابم میومد چون کمبود خواب دارم خمیازه

برات بگم دیگه کلی شیطونو خوردنی تر شدییی یه چیز دیگهههههههههه جدیدن یاد گرفتی دست دسی میکنی واییییییییییییی دلم غش میره برات خودتم کلی میخندی اخه وقتی میخوای بخوابی من میزارمت رو پام برات شعر میخونم قصه میگم بعد دست میزنم توهم یاد گرفتی فدای دستاتتتتتتتتتتتت بشم من

یه چیز دیگه یادم رفت بگم امشب برای اولین بار تنها بردمت حموم خیلیییییییییی خوب بود کلی بازی کردیم اخه میترسیدم ببرمت چون خیلی ورجه ووجه میکردی ولی دیگه ترسم ریخت

راستیییییییییییییی یه عکس خوشگل با یه تقویم دادم دوستم درست کرد عاشقشممممممممممممم این کار خوشگله بود که نوشتمممممممممقلب

بازم عکسای خوشگلللللللللللللل

       

اول از همه تقویم خوشگل برای امسال

بعدشم عکش خوشگلت

اینجام داشتیم میرفتیم مهمونی میخواستم لباستو تنت کنم انقدررررررررررررر جیغ و داد کردی که نگوووووو متفکربعدشم کلی باهات بازی کردیم که بخندیچشم

اخه مگه مجبوریییییی دستتو در بیار خوببببببببب

این کلاه رو قبلا خریده بودم بعد که گذاشتم سرت اینجوری شدینیشخند

فکر نکنید من مامان بدی هستمااااااااااا نه اران عاشق اینه بره دم در پاهاشم میکشونه منم همشششش دارم پاهاشو میشورم ولی دیگه نباید کفشارو بیارم تومشغول تلفن

عاشقققققققققق پاهای چرکولکتمممممم

اران و دست دسییییییییییییییییی

اینجام هول شدم نتونستم از صورتت بگیرمخنثی

و در اخر اران با ماشیناش

بازم میگم خدا جوننننننننننننن هر کی دلش بچه میخواد بهش بده از ته قلبمممممممممممم دعا میکن اینو برای یه سری از دوستام که سفارش کردن میگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان دوقلوها
13 دی 91 6:06
آران کوچولو خیلی بامزست همیشه سلامت باشه زیر سایه شما و باباش ولی خوابیدنش مثل ماهان من میمونه منم آرزو به دل یه شب خواب راحت موندم الانم ساعت 6 صبحه اونقدر نق زده که دیگه از خوابیدن پشیمون شدم .آران جونو ببوس



قربونت شما عزیزممممم
منم به خدا ارزوی خواب دارممممممممممم
بوس برای ماهان جونننننننننن
مامان بردیا
13 دی 91 8:33
تقویمی که عکسای خوشکل تو روش باشه حتما روزهای شاد و شیرین زیادی داره انشاا...
مرجان جون چه عکسای خوشکلی از پاهای کوچولوش گرفتی.


مرسی فدات شم ایشالا شما هم همیشه روزای خوبی داشته باشید
عاشق پاهاشممممممم
مامان احسان
13 دی 91 9:51
سلام عزیزم خوشگلم ماشالله به تو گل آقا


مرسی خاله جوننننننننننن
بهاره مامان ونداد
13 دی 91 13:15
m,6`yg
خاله مرجان این چند تا جمله رو ونداد برات نوشته یعنی اران کوچولو چرکولو تپل عاشقتیم


مرسی ونداد خوشگلممممممممممم ماهم عاشقتیم
نیم وجبی
13 دی 91 13:51
ای جوووووونم بخورم تورو کلوچه ی خوردنی؟؟
وای عاشقشم عکساش خیلی خوشگل بودن مخصوصا دومیش
وای پاهای تپلشو مامانی چطور نمی خوریش آخه اگه الان دم دستم بود که....



مرسییییی عزیزمممم
کسرا جون خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسس
مریم مامان ارشیا
13 دی 91 18:34
خدا برات حفظش کنه این گل پسر با نمکتو.


مرسی عزیز دلمممممممممم
همچنین پسر شما :
مامان آندیا
14 دی 91 1:06
ماشالا خیلی نازه گل پسرتون خدا حفظش کنه مرسی که بهمون سر زدین خوشحال شدیم با افتخار لینک شدین



مرسی عزیزم ممنوننننننن
فلوریا مامان دیانا
14 دی 91 14:03
ووااااااااااااااااای چقدر عکسای قشنگی قربون کاکل به سر خودم برم من زود زود اسپند دود کن مامانی


مرسی خالههههه جونممممممم
دیانا خوشگلمو ببوسسسسسسسسین
رضوان مامان رادین
14 دی 91 23:30
وای چه تقویم خوشگلی.... خیلی عکسات خوشگلن گل پسری....
عاشق دست زدنتم...ای جاننننن


لطف دارین ممنوننننن
پگاه مامان آرتین
15 دی 91 17:59
ماشالا به تو وکارای قشنگت.عزیزم دوست دارم.مرجان جون حسابی بچلونششششششش



مرسی عزیز دلمممممممممم ارتین خوشگلمو ببوسییییین
نیم وجبی
16 دی 91 1:33
عزیزم خصوصی داری@};

مرسی عزیزم
مامان بنیتا
16 دی 91 10:07
چه تقویم خوشگلی البته عکسای آران جونم خوشگلش کرده مامانی خصوصی دری


مرسی فداش شم ممنونننننننن
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
16 دی 91 11:18
سلام فدات بشـــم ...
عزیزدلم بخدا هر روز بهت سر میزنم ولی یکمی درگیر آقاپســـری بودم وقت کامنت گذاشتن نداشتم ...ببخشــــــید
مامانی این دندون کوشولوها خیلی اذیت میکنن
قربون پسر شیـــرین زبون برم
فدای دس دسی کردنت پســــرک خاله
مامانی حموم کردن خیلی راحته منم اوایلش میترسیدم ولی اولین باری که امیرعلی رو حموم کردم 3/5 ماهه بود
وای قربون اون تقویمت برم خاله ....

دوســـــــــــــــتون دارم زیـــــــــــــاد زیــــــــــاد
مامان خانومی خصـــوصی داری ...



قربونت برم عزیز دلمممممممم ممنون منم همیشه میام بهتون سر میزنم فدات شم امیر علی خوشگلمو ببوس مرسی که اومدین
حنانه
16 دی 91 13:30
کم پیدا نیستم اتفاقا همیشه میام و آران جونو میبینماینجا چقد مامانای پایه هستوالا اگه الان من به مامانم بگم سرم درد میاد به من میگه خفه به من چهفک کن یه درصد بیاد واسم وبلاگ بنویسه


عزیزممممممم مرسی
چقدر بامزهههههه گفتی
عیبی نداره خودت بعدا برای بچت درست کن
بابابزرگ ارسطو
16 دی 91 19:22
ممنون كه سر زديد
ماشالا به آران جون كه تپل شده
سسال جديد ميلادي هم مباركتان باشه


مرسی ممنون همچینی برای شما
مامان آیسل
16 دی 91 19:48
سلام عزیزم...ماشالله آران کوچولو خیلییی نازه....تقویمش هم خیلیی خشکله.....آفرین که دسی دسی یاد گرفتی



مرسی عزیزم لطف داری ایسل خوشگلمو ببوسین
محمد
17 دی 91 9:29
شادباشید وسلامت



مرسی ممنون
بهاره مامان ونداد
17 دی 91 14:38
خاله ما اپ کردیم بیااااااااااااااااا


اومدممممممممممممم
مامان سانلی
17 دی 91 15:46
سلام آران عزیزم.هر وقت صفحه ات رو باز میکنم دلم ضعف میره برای آب دهنت که از دهن خوش قرمت آویزونه

چه سالی بشه سال 92 برای مامان و بابا با این تقویم خوش یمن



مرسی عزیز دلمممممم لطف داری شماااا
رها مامان راستین
17 دی 91 15:47
امید وارم تو این تقویم همیشه روزای شاد داشته باشین



مرسی ممنون عزیزمممممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 دی 91 16:53
سال خوبی باشه براتون
تقویم امسالو بااین عکس به بالاترین قیمت خریدارم
قلبون اون پاهای چرکت خوش خنده



قابلی نداره عزیزمممممممم
مرسی خاله مهربوننننننننننن
مامانی درسا
18 دی 91 3:20
الهی بگردم تقویمش هم خوشگله مرچان جون انشاالله روزای آینده به زیبایی تقویمش زیبا باشن و خوش


مرسی عزیز دلممم ممنوننننننننن
صوفی مامان رادمهر
18 دی 91 7:47
تک تک روزای زندگی تون مثل خنده های شیرین آران به شادی و شیرینی... ببووووووس آرانمون رو


قربونت برم خاله مهربوننننننن
رادمهرمم ببوسسس
مامان نيروانا
18 دی 91 11:05
قربون دس دسي آرانم برم، بزن اون دس قشنگه رو به افتخارش

نازي پسر،‌كلي از ديدن عكسا و توضيحات بامزه و قشنگ مامان مرجان لذت بردم. فداتون



مرسی ممنون عزیزممممممم
رها
18 دی 91 13:40
ماشالا به آران جون تپلووووو چه جیگری شده چه عسلی شده خاله میام پاهاتو میخورمااااااااااااااااا چقدر تو شیطونی میکنی ااااخه



مرسی خاله جون مهربونمممممممم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
18 دی 91 14:56
نازی عزیزم منم همش کارم شده شستن پاهای دخترم نمی دونم چرا این قدر زود سیاه میشه پسر گلت هم اسمش قشنگه هم هزار ماشاا... خودشم نازه زنده باشه انشاا...



مرسی عزیز دلمممممم ممنون
دختر پسر خوشگلتونم ببوسین
میرزا کوچک خان
18 دی 91 21:03
جووووووووون
موش بخوره اون پاهای کپلی رو............



مرسیییی
مامان احسان
19 دی 91 10:14



نگین
20 دی 91 0:51
درود به مرجان جونممممو آران توپولوی خوشگلمممممممممممممم
وای نازی عزیزم دستتون درد نکنه چه تقویم خوشگلیییییییی
سال 92 را با تقویم آران توپولو به نظاره بنشینید
خاله تقویم خوشگلت مبارککککک
مرجان جونم خیلی کار خوبی دستتتون درد نکنه عالیه من که خیلی خوشم اومد منم به فکر افتادم باری آمیتیس این کار رئ انجام بدم.
ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشید البته یه کم زود گفتم اما برای آرزوهای خوب دیر و زود معنی نداره که
بوس بوس


فدات بشم مهربونمممممممممممم عزیز دلمیییییییی تو هم همیشه شاد و موق باشی با دختر خوشگلمونننننننننن
نگین مامان آمیتیس
20 دی 91 12:18
درود به مرجان عزیزم و آران خوشگل توپولومممممممممممممممممممم
خاله من چند بار برات نظر گذاشتم چرا تایید نمیکنی آخه

خیلی تقویم ناز و قشنگیه البته با عکسای آران جونممم خوشگل شده
مرسی مامان مرجان خوش یلیقه و باذوق منم میخوام از این تقویمااااااااا برای آمیتیس چی کار کنم دوستم ؟

قربون دوست خوبم برممممممممممم من تایید کردم عزیزم ببین به خدا هستتتتتتتتتتتت فدات شم مرسی نگین جونم بوسسسسسسسسسس
نرگسی
24 دی 91 23:44
وای وای خوب که من اونجا نیستم وگرنه قورت داده بودم اون پاهاتو عزیزمممممممممممممم .. ضعــــــــــــــــــــــــــــــــــــف ..
الهی امین ..



مرسی عزیزمممممممممممممممممممم
مامان آراد
2 بهمن 91 11:32
سلام پسر ناز و توپولی داری ماشالله خدا برات حفظ کنه. توی پست قبلی آدرس وب نذاشتم بهم سربزن و رمز بده لطفاً


ممنون عزیزم چشم حتما