♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

هوراااااااااااااااااااااا سومین دندان

1391/10/29 17:19
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممم قربون شکلتتتتتتتتتتتتتتتت برم وورجکککککککککک

اهای اهاییییییییییییی خبر خبرررررررررررررررررر بلاخره دندون 3 اقا آران عشق من در اومد// دندون نیش سمت راست پریروزا سفیدیشو دیدم امروز صبح دیدم تیزیش یه کوچولللللللللللللو زده بیرون منم کلییییییییی ذوق کردم

از اونجایی که کلی سرم شلوغ بود ولی گفتم زودی بیام تا تنور داغه بگمو برم اخه از دیشب مهمون داشتیم کلا این چند روز مهمون بازی بود خونمون  3 شنبه مهمون داشتیم 5 شنبه مهمون داشتیم که تا صبح موندن اخه بابایی رفت یه دست کلپچ (همون کله پاچه)نیشخندخرید که جمعه صبح بخوریم جای دوستان خالییییییییییییییییی کلی چسبید و خوب بود امشبم دوباره مهمونهیپنوتیزم اگه خدا بخواد فردا دیگه استراحت میکنم البته اگه شما بزاری

ارانم که وایییییییییییییی نگو 3.4 صبح میخوابی همین 1 ساعت پیشم انقدرررررررررررررررررررررررررررررررررر گریه کردی گریه کردی که ضعف کردی اخه چرااااااااااااااااااااا نمیدونم شاید کلافه خواب بودی شایدم دندونت داره کامل در میاد اذیت شدی ولی من مردممممممممممممممممم جنازه شدم رو به قبله شدم خنثی خودم خسته شد به خدا هییییییییییی 

راستیییییی دیشب هی میخواستیم وایسونیمت بلندت میکردیم یهو ولت کردیم دیدم ایییییییییییییول گل پسر مامان تعادلشوو حفظ کردو برای چند ثانیه طولانیییییییی وایساد خیلییییی خوشحال شدم

تازه من یه هنر نمایی کردمو کیکی درست کردم برای مهمونا که خیلیییییییییییی خوب شدو همه تعریف کردن

    

دست پخت مرجان خانومممم

دست دسی اران

انواع نشستن اران

خوابیدن آران با شصت پا

وبلاخره ایستادن اقا پسر ما ولی اولش با ترس

دیگه خودش ول کن نیست اگه نگیریمش با صورت میاد زمین خدایی نکرده

الانم هنوز خوابی تا بلند نشدی برم حاضر شم  و کارامو بکنم که مهمونا یهو نیاننننننننننننننننننننن

عشق منییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

هما
29 دی 91 17:32
سلام مرجان خانم گل.وبلاگ خيلي زيبايي داريد.من بيشتر عكسهاي كوچولوي بامزتونو ديدم.ماشالله.زنده باشه.چه اسمهاي هم قافيه اي هم دارين .من از اسم آرش خوشم مياد.حالا باديدن اسم آران دلم مي خواد 2 قلو بيارم آران و آرش.
به وبلاگم سر بزنيد.من هنوز ني ني ندارم.ولي دوست دارم زودي مامان بشم.التماس دعا.


سلام عزیز دلممممم ممنون لطف داری شما
ایشالا یه 2 قلو میشههههههه
چشم حتمااااا میام
نیم وجبی
29 دی 91 18:04
به به چه کیک خوشمزه ایییییآفرین به مامانِ هنرمندمون
وای آران جونم مبارکههه دندون سومت خاله
قربونت برم که انقد شیرینی آفرین که میتونی وایسیی
عاشقتتتتتتتتتم


مرسییییییییییی عزیز دلمممم
ماهم عاشقتونیم
پرتو
29 دی 91 20:22
خدا رو هزاران مرتبه شکر که ارانی مروارید سومشم به سلامتی دراومد و بقیه مرواریداشم همین طور منظم در بیاد به زودی بوسسسسسسسسسسسسسسسس برای آران خوشملم و البته برای مرجان جونم


مرسییی پرتوی مهربونممممم
مامان کیارش
29 دی 91 21:48
آران گلم قربون اون خنده هات. دیگه مردی شدیا می خوایی رو پاهات واستی خاله جون بعدشم خاله اون شصت پات خوشمزه تره یا کیک های مامانی؟


فدات عزیز دلمممم
جفتش خوشمزست خاله جوننننننننن
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 0:55
سلام عـــــشق خاله ســـومین مرواریدت مبارک
عزیزم همیشه به خوشـــــــی دورتون شــــلوغ باشه ...
خوش بحالتون دوستهایی دارین که با هم رفت و آمــــــد کنین دلم گرفته نمیدونم چرا آخه خیلی دورمون خلوت ...
وااااااااااااای منم کیک میخوام خــــــــــــــــُب

عزیزکم اول ایستادنت مبارک ایشاءا... همیشه تو زندگیت استوار بایستی


مرسیییییییییییی قربونت برمممم شما هم همیشه خووش باشی
اخییییییی فدات شم بیا اینجا پیش مااا با هم میریم میام دورت شلوغ میشه حوصلت دیگه سر نمیرهههههههه
بوس برای جفتتون
بهاره مامان ونداد
30 دی 91 1:21
عشق منی مامانی چه طور دلت میاد از دست این پسر ناز شاکی باشی با هم درگیر میشیم هاتازه بچه داره راه میره میخواد فضولی کنه


شما هم عشق منی
چشم دیگه شکایت نمیکنم :|
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 دی 91 2:28
مبارکه دندون طلات عزیزم
مرجان جون همدردیم منم دلم میخوادهمش هییییی باشم
آره عزیزم مال دندونشه براش ژل دندون میزنی ؟استامینوفن هم خوبه


مرسی عزیز دلم
اره والا هیییییی
ژلم زدم به خداااا استامینوفنم دادم ولی بازم هیی
پرتو
30 دی 91 12:23
ممنون مرجان جونم که برام رمز و گذاشتی دوستم


خواهش میکنم عزیز دلم
persian mom
30 دی 91 13:03
تبریککککککک
تبریککککککککککککک
هم واسه دندون
هم استادنشششش
مرجانی عجب کیکی درست کردی دلممممم ضعف رفتت
دستورشو میدی؟
کیکای من همه خمیر میشه


قربونت برم عزیزم مرسییییییی
چشم حتما میگم
رها مامان راستین
30 دی 91 13:11
عزیزم مبارک باشه آفرین به این مامان باسلیقه کیک خوش میپزه


مرسییییییییی ممنون
مامان کیان
30 دی 91 13:51
عزیزم دندون نو و مبارک باشه .
آفرین به پسر گلم که دیگه رو پاهاش میایسته .
مرجان جان من رمز دریافت نکردم .


ممنون عزیزمممم
اا جدی برات گذاشتم که باشم میام الان عزیزم
الی مامان آراد
30 دی 91 16:36
ای جونم چه پسملی نانازی مبارکش باشه انشالله به سلامتی همه رو در بیاره
وبلاگ قشنگی دارین اسم آران جون رو به دوستهای آراد جون اضافه کردم که این دو تا با هم دوست بشن خوشحال میشم به ما سر بزنین


مرسیییییی خاله جون
چشم منم لینک میکنم الان میام پیشتونننننننن
رضوان مامان رادین
30 دی 91 17:00
مبارکت باشه پسر کوچولو.مامانی دندان نیش خیلی سخته....رادین تازگیها 4 تاشو با هم دراورد پوستمون کند.واسه همینه آران جون یه کوچولو اذیت میکنه.بچم درد داره


مرسی خالهههههههه جون
وای 4 تاااااااا الهیییی بگردم
خداکنه زودتر در بیاد مردم به خدا
عمه ي آتنا
30 دی 91 19:45
مبارك باشه سومين دندون گل پسر
پا كپليييييي



مرسیییییییی عمه جون
مامان بنیتا
30 دی 91 20:06
مبارک باشه عزیز خاله ایشالا زودی راه بیافتی وااااااااااااااااای اون موقع دیگه مرجان جون استراحت نداری


مرسی سحر جونممممم
اره والا همین الان کم اذیت داره وای اون موقععععع
میرزا کوچک خان
30 دی 91 20:48
موش موشی... ماشاالله....


مرسییییییییییی
نیم وجبی
30 دی 91 22:24
ایشالا یکم سرم خلوت که شد به خاطرِ گل روی شما هم میرم الانشم کلی دوستیم من خیلی باهات احساس نزدیکی می کنم مرجان جونم


فدات شم عزیز دلممممممم منم خیلی احساس نزدیکی میکنم بهت بوسسسسسسسسسسسس
مامان بردیا
30 دی 91 22:52
گل پسرمون حسابی مرد شده دیگه رو پاهای خوشکلش ایستاده
ایستادنت مبارک خوشکلم
دندون جدید مبارک عزیزم


مرسی عزیز دلممممم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 0:03
عزیزدلم سال دیگه حتما باید بیایید تولد ...
راستی ی سوال شما کجا میشینید ؟؟؟


ایشالا حتماااااااااااااا
مامان احسان
1 بهمن 91 10:22
سلام مرجان جون ممنون از احوالپرسیتون خوبم خدارو شکر گل پسر قند عسل رو ببوس


قربونت برم عزیزم شماهم پسر خوشگلتو ببوس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 بهمن 91 11:42
آران جونم مبااارکه مرواریدت
مرجان جون خصوصی داری


مرسی عزیزمممم
مامان سانلی
1 بهمن 91 11:43
دندون جدید مبارک اران کوشمولو.ایشاا... همیشه سفید و سالم تو دهن خوش فرمت بدرخشه..
مرجان جون مهمون میخوای تعارف نکنی هادستت راه افتاده تو مهمونداری حسابی
به به چه کیک خوشگلی..چه دست پختی دارن مرجان خانوم....
یعنی اران واقعا خوابه تو اون عکس با شسصت پاش؟
خیلی عسلی ...قربون وایسادنت


قربون برم عزیزممممممم مرسی
دیگه چیکار کنیم
نه اونجا داره میخوابه هنوز نخوابیده
قربونت برم
mamanebaran
1 بهمن 91 17:27
سلام عزيز دلم ، مبارك باشه مرواريداي خوشگلت ، به به آفرين به مرجان خانوم گل چه كيك خوشگل و مطمئناً خوشمزه اي از قايفش كه اينطور پيداست ، چه مامان با سليقه اي ، آران جونم بايد قدر ماماني رو خيلي بدونيا قربونت برم كه خودت وايسادي ، آفرين به تو شيريت خاله


مرسی خاله جون مهربون دوست داریممممممممممم
مامان یلدا و سروش
2 بهمن 91 22:55
3مین مروادید خوشگلت مبارک عزیزم. همینطور روی پا ایستادنت رو.


مرسی عزیزمممممممممممم
پگاه مامان آرتین
3 بهمن 91 10:11
اول باید بگم ایستادنت مبارک.دوما دندونتم مبارک عسلی.دل برات یک ذره شده. کیک مرجان جونم عالیه.بوسسسسسسسس


مرسی خاله جون مهربونمممممممممم
ارتین خوشگلمو بوس گندهههههههههه بکنید
عموی محیط بان
3 بهمن 91 16:01
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان ساجده
3 بهمن 91 16:16
سلام عزیزم ممنونم که به وب ما اومدید
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
با کمال افتخار لینک شدید


مرسی عزیزممممم منم لیکتون کردم
مامان کورش
5 بهمن 91 19:07
اران جونم خاله فدات بشه چرا گریه میکنی داشت یادم میرفت دندون جدیدت مبارک باشه مرجان حون از عکس پیدا هستش که کیک خوشمزه ای درست کردی


مرسیییییییییی خاله جونمممم
بفرمایید کیککککککککککک
مریم مامان ارشیدا
5 بهمن 91 22:13
ماشالله چه پسر بامزه ای. خدا حفظش کنه
عزیزم ممنون به وبلاگ دخترم سر زدید. من هم شما رو لینک میکنم


مرسیییی منمنون عزیزممممم
مامان رادوین
10 بهمن 91 1:40
جانمممممممم آرانی رادوینم ازین تاپ لاین و تامی داره خاله ایییی خوشکل خاله فدای این لوس بازیات نی نی نمکی


اخیییییی چه خووووووب
خدا نکنهههههههههههههههه