♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

اخه چرا انقدر بد دندونی پسرممم :((

1391/11/3 17:14
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم عزیز دلم مامانننننننننن خوبی فدات شمممممممم نههههههههه خوب نیستییی میدونممم

یعنی جفتمون خوب نیستیم الهی بمیرم برات که انقدر اذیت میشی اخه فدات شم چرا انقدر بد دندونییییییییییییییییی بمیرم برات امروز 1 ساعتو نیم داشتی گریهههههههههههههه میکردی انقدر بد بود که گیج شده بودم سرخ شده بودی گریت بند نمیومد فدات بشم ترسیده بودم بابایی هم که سرکار بود وای خیلییییییی بد بود انقدر درمونده بودم که خودم گوله گوله اشک میریختم تو گریه میکردی من گریه میکردمگریهگریه استامینوفن دادم ژل دندون زدم دندونی دادم بهت هر کارییییییییییییییییییی بگی کردم ولی این دندون نیشت داره اذیت میکنه بدددددددددد اون یکیش که زده بیرون این یکیشم میخواد بزنه بیرون خیلییییی بد قلقی میکنی وای واییییییییییییییی هر روزززززززززززز خدا داری گریه میکنیو عصبی هستی اصلا نمیدونم چیکار کنم اخه فکرم نکنم چیزیت باشه مشکلی نداری دیگه فدات شم

خیلی غصه میخورم که انقدر اذیت میشی بغلت میکنم صورتتو با دهنتو انقدررررررررررررر میکبونی به شونه های من که نگوووو خودمم داغون میشم یعنی میخوای سر 32 دوندون اینجوری کنی نهههههههههههههههههههههههه خدا نکنهههههه وگرنه من دیگه رو به قبله میشممممممممممممممم

فدای تو بشم با این کارات چند روز پیشا از خواب پا شدی منم بغلت خواب بودم خودتو کشوندی بغل منو یهو دیدم لبام خیس شدددددددد چشمامو باز کردم دیدم داری میخندیییییی و لبای منو داشتی میخوردیو میخواستی گاز بگیری وای خیلی باحال بودد یا مثلا وقتی حواسمون نباشه یهو میایی شصت پاهای ما رو میخوریییییییی

الهی قربونت بشم جدیدن زبونتو در میاری میخوام بخورمتتتتتتتتتتت

          

الانم از خواب پاشدی فعلا که خوبی خدا رو شکررر

فدات بشم عشقمممممممم همیشه خوب باش منم خوبم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

بهاره مامان ونداد
3 بهمن 91 17:21
خدا نکنه اکه این جوری باشه که تو باید دعا کنی دیکه دندون در نیاره
عزیزم عکسات مثل همیشه ناناز بود[hr

مرسی فداتتتت شمممم
ونداد خوشگلمووو ببوسسسسسسس
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
3 بهمن 91 17:34
عزیزم اصلا نگران نباش امیرعلی هم همینطوری بود حتی بخاطر دندونش تب کرد خداروشکر آران جونم تب نداره ...
خیلی مواظب تبش باش ...
ایشاءا... خوبه خوب میشه ...
ببوس عســــــل من و ...



قربونت برم عزیزممممم اره تب نکرد خدارو شکر
توهم امیر علی عسلوووو ببوس
مامان بنیتا
3 بهمن 91 19:37
ای جانم ایشالا خاله جون دندونات راحت دراد مامانیم اذیت نشه
دلم برات تنگ شده عزیزم


مرسی خاله جونممممممم
ماهم دلمون تنگ شده براتونننننن
غزال مامان آرتین
3 بهمن 91 20:03
ی داد بیداد از دست این دندونا! بمیرم که تو هم داری درد میکشی! یعنی تا کمی میخواین خوش اخلاق بشین دوباره دندون بعدی میرسه! ایشاله دندونای بعدیتو بدون هیچ دردسری در بیاری. عشق منی تو با اون چشمای گردالو و نازت. بوووووووووووووس


اره به خدا این دندوننننننن بد چیزیه
قربونت برم عزیزممممم بوسسسسسسسسسس
مامان آنی
4 بهمن 91 0:33
سلام مرجان جون
همه عکس های آران جون رو تا پایین دیدم یکی از یکی خوشگلتر و مامانی تر بود خدا حفظش کنه
با افتخار لینکتون کردم
این بوس ها هم برای پسری قند و عسل


مرسی عزیز دلممممممممممممم ممنون
دختر خوشگلتم ببوسسسسسسسس
شادی
4 بهمن 91 1:00
خانوم گلی جون غصه نخور این روزا تموم می شه
جدی می گم تو در آوردن دندون این دندون نیش از همه بدتره پس سعی کن هواسشو به اون چیزی که دوست داره پرت کنی


ایشالاااااااا زود تموم شه
باشه عزیزمممم حتما
الی مامان آراد
4 بهمن 91 2:39
واااااای درکت می کنم آخه آراد هم اینجوریه خدا بهت صبر بده خیلی سخته برای هر دو تون


ارهههههه خیلی سختههههه مرسی عزیز دلمم
مامان بهراد
4 بهمن 91 8:22
سلام عزيزم خوبي خدا پسر گلت برات حفظ كنه ماشاا... خيلي نازه همه چيز پرفكته اميدوارم بتونيم دوستاي خوبي براي هم باشيم.اين گل تقديم به گل پسرت


سلام عزیزم قربونت مرسیییی
دوستای خوبی میششنننن ایشالا
مامان آراد
4 بهمن 91 10:00
سلام . این مرحله هم میگذره باید فقط حوصله کرد.خدا کنه مریضی نیاد
آران توپولی را از طرف من ببوس


سلام عزیزم قربونت ایشالااا
مامان سانلی
4 بهمن 91 12:46
عزیز دلممممممممممممم
فدات بشم داری درد میکشی....مرجان جون یه ذره قطره استامینوفن بزن سر انگشتت بمال روی لثه اش .برای سانلی که واقعا موثر بود.
ایشاا.. که بهتر بشه



چشم اینم امتحان میکنم عزیزمممم
مرسی قربونت برم
نیم وجبی
4 بهمن 91 13:03
بمیرم الهی خاله که واسه یه دندون فسقلی اینجوری با مامانت اذیت میشی
وای زبونشووووو
بخورمت آخه چرا انقد شیرینی تووو
ایشالا که زودتر خوب بشی عزیز دلم


خدا نکنهههههههه عزیزمممم
مرسی خاله جون مهربونننن
فدات شم مهربونننن
مامان کیان
4 بهمن 91 14:54
عزیزم دندون نیش از بقیه سخت تره کمی
مدارا کن تموم میشه .
آران گلم رو ببوس:


اره واقعااااا
چشم مدارا میکنیممممممم
مرسی مهربون کیان خوشگمو ببوسسس
مامان متین
4 بهمن 91 17:27
سلام خانمی از آشنایی با شما خوشحالم.
پسر تپلی و بانمکی دارین .خدا حفظش کنه.دندوناش هم مبارک باشه.
راستی من لینکتون کردم.


قربونت برم عزیزم منم خوشحالممممم
مرسییی
رضوان مامان رادین
4 بهمن 91 18:29
عزیزم خدا کنه زودتر این دندنا در بیان و آران جونمونو اذیت نکنن.میدونم خیلی سخته...تا بخواد همه دندوناشون در بیاد ما مامانا دیگه ....داغون شدیم


اره بخدا خیلی سختهههههههه
رادین جونم ببوس
زری مامان مهدیار
4 بهمن 91 20:59
عزیزممممممممم ایشالا که زودی دندوناش در بیاد و دردش کم بشه
مرجان جونم ایشالا که همیشه گل پسرت سالم باشه و درد کشیدنش فقط فقط برای دندون در آوردن باشه
عزیزم فقط خدا رو شکر کن و برای بچه های مریض دعا کن
خدا حفظ کنه این عسل رو



ایشالا عزیزمممممممم
مرسی گلمم حتما دعا میکنمممم
مهدیار عزیزمو ببوسسسسسسسسسسس
مامان دینا جون
4 بهمن 91 21:01
وایی تپلک من اگه پیشت بودم میچلوندمت عزیزکم


مرسییییییی
مامانی درسا
5 بهمن 91 3:21
تپل عزیز انشاالله مرواریدات به سلامتی و بدون دردسر در بیان عزیزم ...... مامانش میدونم چی میکشی منم خیلی خیلی اذیت میشم ...... خدا پشت و پناه همشون باشه ....... عکسات هم که دلمو برد زنده باشی عسل


ممنون عزیزممممممم
درسا خوشگلموببوسسسسس
مامان بردیا
5 بهمن 91 8:40
صبور باش مرجان جون. اگر دندون نیش یا آسیاب باشه بیشتر اذیت میشید هر دوتون. من که هلاک شدم تا بردیا این مرحله رو گذروند. درکت میکنم چه حالی داری.
ته دیگ خور شدن این سختیارو داره دیگه.
ببوس نازنین منو


مرسیی عزیزمممممممم گل پسر خوشگممو ببوسسسسسسسسس
مامان یلدا و سروش
5 بهمن 91 15:21
عزیزممممممممممممم انشاالله زودی دندونات در بیان که اینطوری اذیت نشی


ایشالااااا
مرسی ممنون
مامان دانیال
6 بهمن 91 0:00
سلام عزیزم مرسی از اینکه همیشه به فکرمون هستی و بهمون سر میزنی . الهههیییی
این کوچولو هم به سلامتی تمام دندوناش در بیاد تا راحت شید منم مشکل شما رو دارم .گل پسرمو ببوس. راستی کلی خبر گذاشتم سر بزن عزیزم


خواهش میکنم عزیز دلممممم
مرسی ممنون
چشمم حتما میامممممممم
رها مامان راستین
6 بهمن 91 0:07
ایشالا خاله جون دندونات راحت دراد مامانیم اذیت نشه


مرسی خالهههه جون مهربون
مهسا مامی کیارش
6 بهمن 91 3:20
الهی بگردم مرجان جون ولی باید صبر داشته باشی عزیزم.بعضی از بچه ها موقع دندون درآوردن اذیت میشن. ولی کیارش اصلا اذیت نشد و همه رو به خوبی و خوشی درآورد و من هم دعا میکنم که آران جون آذیت نشه و یکی یکی دندوناش رو به خوبی و بدون درد دربیاره آخه با داشتن مروارید خوشمل تری عزیزم


قربونت برم خدا رو شکر که اذیتتت نشددددددد
مرسی عزیز دلممم
عمه ي آتنا
6 بهمن 91 8:22
خدا كنه كه ديگه بي قراري نكنه
اي پسمل شكمووووووووووو


خدا کنههههههه
مريم مامان آريا
6 بهمن 91 13:26
اي جان انشالله بقيشو راحت دربياره که اذيت نشه
راستي اون کيک رو پختي براي مهموني عصرونه
اگه به صرف چاي هم باشه حتما ميام


ایشالا زودتر راحت بشیم
بفرمایید عزیزممممممممم قدمتون رو چشمممم
نیم وجبی
7 بهمن 91 0:49
آرانییی دلم برات تنگ شده کجاییییی؟؟؟ مامانش چرا کم پیداییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ااااااااااااا همین الان میخواستم بیاممم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
7 بهمن 91 1:34
قربونت برم ممنون ...


خواهش میکنم عزیزمممممم
مامان نيروانا
7 بهمن 91 8:54
خوشگل پسر با اون چشاي نازت، ايشالا كه اين روزاي سخت هم به آني تموم ميشه و تو و ماماني حال و احوالتون خوش تر ميشه. ننه جونم خدابيامرز ميگفت: فكرشو بكنين، استخون بايد از توي گوشت دربياد. براي همينه اينقدر درد داره.
مواظب خودتون باشين عزيزاي من


مرسی مممنون مهربونم
پگاه مامان آرتین
7 بهمن 91 9:44
عزیزم من فدات بشم.خدایا دردش برطرف کن.عزیز دلم دوست دارم.مرجان جون ببوسش.عزیزم خیلی ناراحت شدم


مرسی عزیز دلممممممممممممممم قربونت برم
فاطمه
7 بهمن 91 9:47
آخی عزیزم.آره خیلی سخت و کلافه کننده هست.مامانی دستاتو بمال روی لثه هاش.همه راهها رو باید امتحان کنی.ایشالا دیگه اذیت نشه.باید صبور باشی.


مرسی عزیزم چشم حتما انجام میدم
نیم وجبی
7 بهمن 91 11:32
عزیزم بفرمایید خصوصی


چشممممم حتمااا مرسیییییییی
میرزا کوچک خان
7 بهمن 91 16:40
آخی...
الهی...
عزیزم....

انشاالله خوب میشه زود زودی...

ماشاالله به این گل پسر خوشگل...


مرسی عزیزمممممم ممنون
مامان آنیا
7 بهمن 91 17:03
قربونت برم عزیزم با اون لپات و چشمهای قشنگت
مامان جون من لینکتون کردم
پسر گل منو ببوس زیاد زیاد


مرسی خاله جون ممنونن
مامان هدیه
7 بهمن 91 19:07
سلام نگران نباشین همه بچه ها همین طور هستن اگر صلاح می دونید بهش پیازچه بدید ما با هدیه می دادیم واقها موثر بود
راستی ما با افتخار شما رو لینک کردیم


سلام عزیزم ممنوننن
دادم بهش خوشش نیومد
persian mom
7 بهمن 91 23:50
وای اینقدر دوندون دراوردن سخته؟ ارمیا دیشب تا صبح جیغ زد و نخوابید
کلا امروزم گریه کرد واسه دندونه ؟؟؟

اران جونم ایشالله دیگه درد نداشته باشی خالههههههههه راحت در بیاد اون مرواریدات


خصوصی چک کن

اره خیلییییییییییی سخته
ایشالا ارمیا جونم راحت بشه زودترررررررر
مرسی عزیزم چشم

مامان آندیا
8 بهمن 91 0:37
الههههههههههههی عزیزم
زود خوب خوب میشی ایشالا.مامانی هزار ماشالا به گل پسرت ببوس نانازی رو البته آبدار


قربونت برم عزیزممممممم مرسی
مامان ایسا
9 بهمن 91 0:08
سلام چه نی نی نازو خوشملی با اجازتون لینکتون کردم


سلام عزیزممممممم مرسی منم لینک میکنم