♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

یه شمال یهویییییییی

1391/11/11 23:26
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم مننننننننن پسر عسل مامانننننن

 

جونم برات بگه 1شنبه ساعت 11.30  شب بابایی گفت بریم شمال منم فکر کردم شوخی میکنه گفتم بریم بعد گفت خوب برو حاضرررررررررررررشو  شما خواب خوابخونه شلوغغغغغغ منتظربا کلی کارررر من اینجوری بودمخنثی خلاصه بدو بدو کارارو کردیمو ساعت 1.30 رفتیم شمال 4 صبح رسیدیم اخه مامان و بابایی هم رفته بودن و اونجا بودن بعد که گفتیم داریم میاییم کلی خوشحال شدن خلاصه بابا سبب خیر شدو یه شمال اتفاقی رفتیم که خیلی خوب بود درسته هوا سرد و بارونی بود ولی کلی حال داد همه چی برده بودم برات که سرما نخوری و خدا رو شکر خوب بودیو کلی حال داد عزیزم

فعلا بابا امتحاناش تموم شده داره تخته گازززززززززز میره حال کنه ماهم این وسطا میلولیم خنده ولی خوب خیلی خوب بود تنوعی بود

حالا باید زودی لباسا رو بشورم و خونه رو تمیز کنم وسایلا رو جمع کنم برای جمعه 7 صبح باید فرودگاه باشیم امشبم که مهمونی هستیم منم دیگه وقت ندارم خودمم کلییییییییییی کار دارم که باید فردا انجام بدممم

چند تا عکس خوشگل داری ولی نتونستم ببرمت بیرون چون وقتی هوا خوب بود خواب بودی وقتیم بیدار بودی بارون میومد خفنننننننننننننننن همشم تو خونه بودیممممم

توی راهم یه برف خوشگلی بود که نگووووووووووووووو

الانم چنتا عکستو میزارم که خنده های جدید یاد گرفتی وایییییییی دلم ضعف میرهههه فدات شممممم 

            

الهی قربونت برم من هر کی باهات حرف میزنه اینجوری میکنیماچ

دوستان اگه توجه کنید دندون نیش معلومه زده بیروننیشخند

قربونت برم با این لباتتتت

اینم از جاده برفی

ایشالا زودی میاییم با عکسای جدید

عاشقتمممممم پسرمممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

مامان بنیتا
12 بهمن 91 3:08
همیشه به گردش و تفریح ایشالا
قربونت برم آران کوچولوی خوردنی با اون لبای قلوه ای و دندون موشیات


مرسی عزیز دلممم
خدا نکنه خاله جوننننننننن
مامان بردیا
12 بهمن 91 8:39
عاششششق همچین سفرائیم. خوش باشید همیشه.
چقدر خوشکل خندیده آران جونم با این دندونای نازو پردردسرش
امیدوارم روزهای خوبی رو در کیش بگذرونید


ممنون مهربونمممممم
بله واقعاااااا پر ماجرا
شماهم خوش باشید عزیزم
زری مامان مهدیار
12 بهمن 91 9:06
آران جونم هم شمال بوده
خاله جون خوش گذشت؟
قربون اون دندون های موش موشیت


جاتون خالی بلهههههه
خدا نکنه فدات شم
زری مامان مهدیار
12 بهمن 91 9:06
مرجان جون عکسای بالای پستت خیلی قشنگه



مرسی زری جونننننننن
رضوان مامان رادین
12 بهمن 91 9:33
وای چقدر خوب..اینقدر اینجور مسافرتها حال میده...هیویی...عالیه.همیشه خوش باشید گلم...
راستی خصوصی


اره خیلی خوبه یهوییییییییی
مرسی همچنینی شما عزیزمممم
چشممم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 10:08
به به بسلامتی ... خوش باشــــــــــین همیشه فدای اون لبای نارتـــــ بشـــم خاله جونی ...
مامانی خیلی مراقب گل پســــری باش ...
برای مادر و پسر


قربونت برم عزیز دلمممممم
شماهم مراقب عسل پسر باشیننننننن
حنانه
12 بهمن 91 10:23
اوخی دندوناشو
مامان مرجان ازت دلخورم شدید
یعنی شمال اومدی نباید به من میگفتی؟؟؟؟؟؟



اااااااااا حنانه جونم نمیدونستم به خدا
مامان آیسا
12 بهمن 91 12:20
دارین میاین شمال پیش ما بیاین خوشحال میشیم مبااااارک باشه دندونت قربونت برم چقد بهت میاد دوستون دارم


قربونت برم عزیزمممممممم

ایسا خوشگلمو ببوس
مامان آراد(خاطره)
12 بهمن 91 12:21
همیشه به گردش و تفریح خانومی..
خوشحالم که بهتون خوش گذشته..
همیشه شاد باشین..
آران جونو بوسسسسسس


قربونت عزیزممممم مرسی
همچنین شما
عطیه
12 بهمن 91 13:25
چه بامزه میخندهههههههه.
به وب منم سر بزنید.



چشم حتما
عطیه
12 بهمن 91 13:43
لینکتون میکنم.شمام اگه خواستین منم لینک کنید.


مرسی عزیزم منم لینکت میکنم
هستی
12 بهمن 91 14:25
سلام مرجان جان
اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/


چشم عزیزم حتما میام ممنونن
بهاره مامان ونداد
12 بهمن 91 15:15
ای جان من عاشق سفر یهویم کوکولی جون دندون نومبارک
مرجانی چه عکس های هنری گرفتی توپست ثابتتت



مرسی بهاره جونم ممنونننن
مامان بنیتا
12 بهمن 91 18:29
قربون خنده های خوشگلت بره خاله
همیشه به سفر


خدانکنه عزیز دلمممم
ممنون بنیتا خوشگلمو ببوسین
مامان اميرحسين
12 بهمن 91 19:45
سلام مرجان جون
خوب به سلامتي اومدي من خودم شاهد اين اتفاق يهويي بودم اگه خاطرت باشه همون موقع داشتيم باهم چت ميكرديم خوب خدا رو شكر كه خوش گذشته


سلام عزیزمممم
بله یادمهههههه چرا یادم برم
مرسی ممنون عزیزم
مامان دینا جون
12 بهمن 91 21:29
به به من میمیرم برای این جور مسافرتهای یههوووووووییخداروشکر که بهتون خوش گذشتهوایییییی قربون اون لبات برم تپلک من اخ که دوشت دارم بچلونمت

خدا نککنه عزیزممممم
مرسی دوست جونم

زهره مامان آریان
12 بهمن 91 23:49
همیشه به گردش.
قربونت برم با اون دندونای ناز و اون خنده خوردنیت.
امیدوارم کیش هم خوش بگذره.
به سلامتی برید و عکسای ناز آران جون رو برامون سوغات بیارید


مرسی عزیز دلممممم قربونت مهربون
زهره مامان آریان
12 بهمن 91 23:49
راستی عکس پست ثابت هم خیلی قشنگ و پراحساسه


ممنون زهره جون
بهارک
13 بهمن 91 0:59
وااااااااااااای خدا
خنده هاشوووووووو موش موشی!
چه جالب که داره دندون نیش درمیاره!
بوووووووووووووووس
استخر توپ هم خیلی جالب بود من هم باید درست کنم برای آردا


اره نیشششششششششششششششش
قربونت عزیزممم
اره خیلی خوبه درست کن حتمااا
نیم وجبی
13 بهمن 91 11:51
عزیزم همیشه به مسافرت های یهویییی
قربون اون خنده های شیرینت خاله وای دندونشو دیدم


قربون نیکو خوشگل مهربونممممممممممم
مامان سانلی
14 بهمن 91 0:29
سلام دوست گلم..همیشه به سفر خانوم..
خوشحالم که سفر اول خوش گذشته و امیدوارم سفر دوم هم خوش بگذره..حتما همینطوره با وجود آران عسلتون...
میبوسمت عسلم با اون لبهای خوشگلت


سلام عزیز دلممممم
ممنونننننن مهربونمممم
مهرناز(مامان آرسام)
14 بهمن 91 1:09
سلام عزیزم.انشالا همیشه به گردش و سفر باشین
چه پسر ناااااااااااااز ملوسی داری با اون لبا و چشای قشنگش ماشالا
با اجازه لینکت میکنم،امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
پیش ما بیا خانم خوشگله

سلام عزیزممممم
مرسی قربونت برم
پسر خودتم که نازهههه ماشالااااا
ممنم لینک کردم عزیزم
ممنوننننن

الی مامی آراد
14 بهمن 91 2:28
عزیزم همیشه به گردش باشین بهتون خوش بگذره


ممنو الی جوننننننن
مامان آرادخان
14 بهمن 91 9:31
همیشه به مسافرت و شادی
چه ناز خوابیده خدا حفظش کنه
گل پسر من دوباره مریضه و من ناراحت ناراحت . دیگه اعصابی برام نمونده


مرسی عزیزممم
اااااااااا چه بددددددددد الهی ایشالا زودی خوب بشه عزیزمممممم
مامان احسان
14 بهمن 91 9:54
سلام مرجان عزیزم همیشه به گشت خانومی الان هم که حتما کیش هستی گلم خوش باشید


سلام عزیز دلممم
ممنونن مرسی
صوفی مامان رادمهر
14 بهمن 91 10:15
عاشق این سفرای یهویی ام... چقدر جیگر شدی کوچولوی نازم...بووووووس


بوسسسسسسسس
برای خاله مهربون رادمهر خوشگلم
مامان کیان
14 بهمن 91 13:37
خوشگلم همیشه به سفر خدا رو شکر که
بهتون خوش گذشته و شما هم پسر خوبی
بودی .انشاالله مسافرت بعدی هم بهتون
خیلی خوش بگذره .
یه بوس گنده از لپهای خوشگل آران جون
:


قربونت عزیزم
مرسیییییی
بوس برای خودت و گل پسرت
مامان آنی
14 بهمن 91 15:17
دندونات رو موش بخوره کوچول موچول
ایشاله همیشه به گردش عزیزم


مرسی انی جوننننن
نیم وجبی
14 بهمن 91 20:08
نمیدونم برای این پست نظر گذاشتم یانه
ولی همیشه به گردش عزییییز م


قربونت نیکو جون مهربونمممممممممممم
مامان آنیسا
15 بهمن 91 0:18
همیشه به گشت فسفلی ناز با اون خنده های موش موشی


مرسییییییی ممنون
مامان اميرحسين
15 بهمن 91 0:50
سلام مرجان جون
بدو بيا كه آپيمممممممممممممممم


سلام عزیزممم چشم میامممم
بهاره مامان ونداد
15 بهمن 91 1:10
ما اپ کردیم بیا


من که نبودم ولی الان میام
مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 3:12
فدات بشم من وروجک دوست داشتنی بهتون خوش بگذره عزیزم

خدانکنه عزیزمممم
مرسی
مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 3:16
فدات بشم وروجک با این شیطونیات مسافرت بهت خوش بگذره عسلکم


خدا نکنه خاله جونننن
مرسیییییی
مامان هدیه
16 بهمن 91 9:56
ای جانم میخواد دندونای قشنگش رو همه ببینن
عزیزم
ایشالا همیشه خوش باشید


مرسی عزیزمم ممنون
marjan
16 بهمن 91 10:08
انقده من کیف میکنم یکی رو هم اسم خودم پیدا میکنم!



جدییی
چه خوببب پس
پگاه مامان آرتین
16 بهمن 91 10:42
سلام به مرجان وپسرگلش.عزیزم همیشه به سفر.آرانی خوش گذشت.دندونات خیلی باحالههههههههههههههههههه


سلام پگاه جونننننننن
قربونت جای شما خالیییییی
مرسیی
رها مامان راستین
16 بهمن 91 17:40
همیشه به گردش و تفریح خانومی..
خوشحالم که بهتون خوش گذشته..
ای جون که همه اداهاش مثل راستینه دندون نیش خیلی سخته چقدر درد داره


مرسی عزیزم ممنوننننن
اره خیلی سختههه
مامان متین
16 بهمن 91 18:55
چه خوب خوشبحالتون .ایشالله همیشه برید سفر و خوش بگذرونید.
ای جانم با دندوناش ،چه موش موشکی شده.
واقعا لبات ایول داره
بازم خوشبحاتون .برف دیدید.


قربونت عزیزم جای دوستان خالییی
حنانه
16 بهمن 91 20:23
مامان مرجان بیا دیگه دلم برا خوتو آران جون تنگ شده


عزیز دلمی حنانه جونممممممم اومدم
پگاه مامان آرتین
17 بهمن 91 11:59
مرجان جون وآران جون کجاییییییییییددلمون تنگ شده.شمال بودید مرجان فکرکردم کیشی
خوش با شید


قربونت برم عزیزم اومدیمممم
این دفعه کیش بودیم
سامان
19 بهمن 91 11:40
سلوووووووووووووووووووووووم
آخی خداحفظش کنه خیلی عشق بازه بقول ماکرمانشاهیا میدونم گازش نمیگیری اما ازطرف من ببوسش

سلومممممممممممم
مرسی ممنونننننن
چشم حتما