♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

بدترین روز زندگیم دندون جدیدو ورود به 11 ماهگی

1391/11/24 1:31
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید زندگیم پسر خوشگلممممممممم بمیرم برات که امروز انقدر اذیت شدی فدات بشم

قبل از اینکه چیزی بگم از دوستای خیلی خوبم تشکر میکنم که انقدر به فکر ما بودن و حالتورو پرسیدن خیلییییییییییییییییی خوشحال شدم وقتی دیدم دوستای به این خوبی داریمو جویای احوالمون هستن و با ناراحتی ما ناراحت شدن مرسی از همتونننننننن همینجا هست که میفهمیم کیا دوستای خوبی برای ا هستنو به یادمونن مرسی مرسی مرسییییییی از همتوننننننننقلب

حالا برات بگم از بد ترین روز زنگیم عزیزم

امروز بعد اینکه اسهال شدید شدی خوابیدی وقتی بلند شدی تب داشتی بهت دارو دادم اولش خوب بودی ولی بعدش هر چیییی خورده بودی بالا اوردیو اصلا جیش نکرده بودی اینجا بود که من میخواستم از غصه بمیرم چون باید میرفتیم دکتر سرم بزنی سریع حاضر شدیم رفتیم مرکز تخصصی کوکان پگاه که شبانه روزیه و واقعااااااااااااااا خوبه خدا خیرشون بده کادر عالی همه چی خوب

وقتی رسیدیم دکتر برات ازمایش دادو گفت خوب شد زود اوردی چون بعضی از بچه ها وقتی اسهال میشن ادرارشون بند میادو باعث نارسایی کلیوی میشن خلاصه ماهم تورو بردیم تو اتاق برای سرم که واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چی گذشت به من خدایااااااااااااااااااااااااااا برای هیچ کس نیار این روزهارو 3 بار دستای خوشگلت سوراخ شد دفعه اول هزار ماشالااااااااااااااااااا زورت زیاد بود از دستت در اومد دفعه دوم سرمو که وصل کرد دستتو کشیده بودی و نمیدونستیم که دیدیم دستت باد کرد و فهمیدیم در اومده و باز یه جا دیگه رو سوراخ کرد 4 نفره نمیتونستیم بگیریمت الهی بمیرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم و نبینم این روزارو وای وای خدایاااااااااااااااااااااااا خیلی بد بود تو ضجه هاااااااااااا میزدی و من هق هق گریه میکردمو فقط باهات حرف میزدم تو با التماس نگاهم میکردیو من فقط گریه میکردم خدارو صدا میزدم الانم که یادم یموفته اشکام سرازیر میشه خیلی اذیت شدی بمیرم الهی برات خلاصه بعد 3تاسوراخ بلاخره سرم وصل شد بدتر از همه دکتر گفت نباید شیر بدی بهش ای خدااااااااااااااااااااااااا مگه میشه تو انقدر به شیر من وابسته یی تو تو بغلم زارررررررررررر میزدیو نگاهم میکردی سرتو فشار میدادی تو سینه هام ولی من نمیتونستم کاری کنم فقط گریههههههههه میکردم حتی پرستارم دلش سوختو گریش گرفت گفت الهی بمیرم براش گناه داره که دکتر اجازه داد بهت شیر بدم 

خدایا شکررررررررر انگار دنیارو بهم دادن تو شیر میخوردیو از درد به هن هن افتاده بودی از خواب داشتی غش میکردی  ولی نمیخوابیدی خلا صه با بدبختی خوابدی ولی اولش هی تو خواب ضجه میزدی که من برات لالایی میخوندمو تومیخوابیدی

از ساعت 1 ظهر تا 7 شب اونجا بودیم خداروشکر همه ازمایشات خوب بودنو توهو بلاخره جیش کردی و دکتر گفت خوبشد فقط داروهشو بده بعد اینکه اسهال و استفراغت تموم شد انتیبیوتیک واسه چرک گلوت بدم انقدر سرم درد میکنه داره میترکه از دیشب 3 ساعت خوابیدم ولی ارزششو داشت الانم اسهالی ولی واسه دندونه عززیزم

بلاخره دندون 4 زد بیرون خدارو شکر ولی یکی دیگه داره سفید میشه و میخواد بزنه بیرومابله

راستی پسرم فردا میری تو 11 ماه مبارکه عشقممممممممممماچقلب هر چند با کلی اتفاقای بد بود ولی ایاشلا نه تو نه هیچ بچه دیگه این جوری نشه امینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

اینم از عکسای امروزت عزیزکم

بمیرم برات و نبینم این روزارو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
24 بهمن 91 1:26
بمیر آران جون چه بهت گذشت انشالله که خوب میشی گلم
11 ماهگیت هم مبارک
پسر ماهی داری خدا واست نگهش داره


خدانکنه مهربونممممممم ممنون عزیزم
مهسا مامی کیارش
24 بهمن 91 1:58
الهی بگردم وای مرجان جون چی کشیدی میدونم خیلی سخته ولی خدا همیشه واست حفظش کنه و از بلاهای بد نگهش داره. الان چطوره؟ حالش بهتر شده؟ نازی بگردمش
راستی عزیزم 11 ماهگیت مبارک و دندونات هم مبارک شیرین طلای وروجک.
آران جوووووووووووونم ایشالله زودتر خوب بشی و خبر سلامتیت رو بشنویم پسر گلم

مرسی مهسا جون مهربونممممم قربون لطف و محببت عزیزم
الانم بد نیست بهتره خدارو شکر عزیزمممم
ممنون

negar
24 بهمن 91 2:01
با دیدن این عکس ها اشک تو چشمام جمع شد الان با یه بقضی که داره خفم میکنه دارم برات مینویسم ای کاش هیچ وقت این عکس ها رو نمیدیدم..


فدات شم نگار مهربونم ببخشید نمیخواستم ناراحتت کنم عزیز دلمممممممم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 بهمن 91 2:16
الهی خاله بمیره براتـــ ...
عزیز دلم میـــــــدونم خیلی سخته الهی که هیچوقتــــ دیگه مریض نشی عشقم ...
مامانی درکــــ میکنم هنوزم که هنوزه امیرعلی سرفه میکنه این ویروسه لعنتی ول این بچه ها نیستـــ ...
مـــرجان جان مراقب خودت هم باش ...
آخ بیمارستان پگاه عالیه ما هم آخر سر امیرعلی رو بردیم اونجا تا خوب شد ...
فداتـــ بشـــم ورودت به ماه 11 و مـــروارید جدیدتـــ هم مبارکـــ...
ایشالا همیشه سلامت باشـــی گل من ...



خدا نکنه زینب جون مهربونمممم
قربونت برم از اینکه همیشه بهم سر میزنی عزیزممم
اره واقعا خوبه
ممنون عزیزم امیر علی خوشگلمو ببوس
نرگسی
24 بهمن 91 2:20
الهی بمیرممممممممممممممممممممم .. خیلی ناراحت شدم مامانی ..
خداروشکررررررررررر که الان بهتره .. ا



خدا نکنه نرگس مهربونمممممممممممم
مامان نیروانا
24 بهمن 91 8:56
از خودم و تو و آرانم خجالت میکشم که توی بدترین روز زندگیت برات مینویسم، هرچند پریروز اومدم و عکسای قشنگ گل پسری رو دیدم و از سفرتون خوندم ولی نا نداشتم نظر بنویسم.
مرجان عزیزم الهی دیگه این روز تکرار نشه که تپل قشنگم رو روی تخت با این حال ببینم. خدا توی دستای خودش محکم و ایمن و تندرست نگهش داره. برات یه انرژیِ صدچندان آرزو میکنم که تا خوب خوب شدن آران استوار و صبور بمونی. باهاش گریه نکن میدونم سخته ولی دیدن گریه ی مادر بچه رو بیشتر دچار استرس و ناراحتی و عذاب میکنه عزیزم. خدا قوت مامانی. میبوسمت
منو ببخش دوست خوب و همیشه همراهم


عزیز دلم شما همیشه با کانت های زیبات به من لطف داری
خیلی ممنون از توجهت و دلسوزیت قربون محبتت
مامان کیان
24 بهمن 91 9:35
واقعا وقتی این فرشته ها مریض میشن
آدم داغون میشه من که با دیدن عکسی
که سرم به دستهای خوشگلش وصله
اشکم سرازیر شد ولی خدا رو شکر که حالش بهتر شده

مرسی عزیز دلم ممنون قربونت برم
رها مامان راستین
24 بهمن 91 10:45
مرجان جون میدونم چقدر برات سخت گذشته من اینجا کلی گریه کردم به امید خدا دیگه این طوری مریض نشه


قربونت برم رها جونممم ممنون از مهربونی و محببت ببخشید بخدا نمیخواستم ناراحتتون کنم عزیزم :
مامان آرادخان
24 بهمن 91 12:13
الهی , خیلی غصه خوردم امیدوارم زودتر خوب بشه برای گل پسری اسپند دود کن مامانی


مرسی عزیز دلم چشم حتماااا
بهاره مامان ونداد
24 بهمن 91 12:13
خیلی ناراحت شدم کلی غصه ام گرفت اران رو روی تخت دیدمیعنی مسافرت اساسی از تو دماغتون در اومد دوست جونی امیدوارم حالش زودتر خوب شه
خاله تو برای هر دندون مامانت رو کشتیی ها

قربونت بهاره جونم
اره دیدی واقعااااااااا
اره بخدا کشت منو
مامان بردیا
24 بهمن 91 14:02
فدات شم گلم... نبینم مریض باشی.دلم گرفت عکساتو دیدم.امیدوارم همیشه سالم و شاد ببینمت خوشکلم.
خدارو شکر که الان بهتری

مرسی ممنون عزیز دلم ایشالاااا
مامان بنیتا
24 بهمن 91 14:22
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم از خوندن پستت..الهی دیگه هیچوقت شاهد مریضی گل خوشگلت نباشی که واسه مادر و پدرا هیچ چیز زجر آورتر از دیدن این صحنه ها نیست
آرانم خاله قربونت بره با دیدن عکسات خیلی حالم گرفته شد..خدا کنه زود زود خوب بشی


مرسی خاله جون مهربونمممم دوستون داریم
نیم وجبی
24 بهمن 91 15:09
وای مرجان جون تودلم خالی شد بخدا
خیلی ناراحت شدم واقعا درکت می کنم چه حالی داشتی..ایشالا که هیچ وقت دیگه این روز هارو نبینی
11 ماهگیت مبارک باشه عزییییز خاله همچنین دندونات
الهی که هیچ وقت اینجوری نبینمت

مرسی نیکو جون مهربونمممممممم
ممنون زیزم ایشالاااااااا
مامان آیسا
24 بهمن 91 15:10
ایشالله هرروز بهترم بشی قربوون پسر خوشگلم آخی فدات شم واقعا نگرانت بودم همش تو فکرم بوودی کوچولووووووو دیگه مریض نشیاااااااا..11 ماهگیت مبااارک قنده عسل

مرسی عزیز دلم مهربونمممممم ممنون که به فکرمون بودی
ایسا خوشگلمو ببوس

ساناز
24 بهمن 91 15:34
اخی عزیزم.... ایشالله خوب شی..کپل خان


مرسی ساناز جون
مريم مامان آريا
24 بهمن 91 19:22
الهي خيلي ناراحت شدم
اميدوارم آران جون زود زود خوب بشه
ولي اشکم دراومدا
خدا خودش از بچه ها محافظت کنه وهيچ وقت مريض نشن


قربونت عزیزم ببخشید ناراحتتون کردم عزیزممممم
مامان هدیه
24 بهمن 91 20:11
الهی بمیرم خوب میدونم چی کشدی ما هم مجبور شدیم یک بار هدیه رو بیمارستان بستری کنیم ایشالا واسه هیچکس پیش نیاد


خدانکنه عزیزمممممم واقعا خیلی بده ایشالاااااااا

فلوریا مامان دیانا
24 بهمن 91 23:10
الهی فدات بشم من . خاله چی کشیدین! من که با دیدن عکسا اشک از چشمام جاری شد. ایشاله همیشه بلا به دور باشه. از دور روی ماهت رو می بوسم و بهت می گم عزیز دل خاه 11 ماهگیت مبارک ایشاله همیشه تنت سالم ، لبت خندون باشه. قربونت بررررررررررررررررررررم


خدانکنه فلوریا جونممممممم ممنون عزیزم خیلی مهربونی
دوستون دارمممم
رضوان مامان رادین
25 بهمن 91 0:12
مرجان جون چی کشیدی گلم........
خدا را شکر آران جون بهتره....


اره بخدا رضوان جون
اره خدارو شکر
مامان بنیتا
25 بهمن 91 0:22
الهی من فدات شم خاله جون نبینم دستای خوشگلتو سوراخ کنن ایشالا زود خوب شی و دیگه همچین روزی تکرار نشه
مرجان جون خسته نباشی دوست عزیزم


خدانکنه دوست مهربونم
قربونت برم سحر عزیزم ممنون
مامان یلدا و سروش
25 بهمن 91 11:36
الهی دورت بگردم عزیزم. اشک منم در اومد که خاله جون. انشاالله دیگه هیچ وقت حالت بد تشده و همیشه سالم باشی. با این وصف کاملی که کردی منو یاد 27 روزگی سزوش انذاختی که سرمای بدی خورده بود و مجبور شذیم یک هفته بیمارستان بخوابونیمش. خدایا هیچ بچه ه ای بمریض نشه آمین

خدا نکنه عزیزم
ایشالاااااااا واقعا بده

مامان یلدا و سروش
25 بهمن 91 11:37
راستی 11 ماهه گیت مبارک عزیزم و همین طور دندون دار شدنت


ممنون عزیزم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
25 بهمن 91 15:36
سلام عزیزم
امیدوارم که گل پسری هرچی زودتر خوب بشه
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم


سلام عزیزم چشم حتما میام مرسی که سر زدین
persian mom
25 بهمن 91 16:14
بمیزمممممممم الهیییییی
اشکم درومددد
فداش بشمم چرا ایمجوری شد؟ واسه دندونه؟
عکساشو پاک کننننننن دلمممممم گرفتتتتتتتتت
.. بمیرن ن ن بلد نیستن سرم یزننن


خدانکنه عزیزممممممممم قربونت برم مهربونمممم
مامان آیسا
25 بهمن 91 16:30
خوبه خوب شدی عروسکم؟؟


نه خاله جونننن یکم مونده
مامان بنیتا
25 بهمن 91 18:17
سلام خوبین آران جون بهتر شده امروز نگرانش بودم


مرسی سحر جونم هیییی بدک نیست عزیزممم
ممنون که نگران بودی عزیزم
مامان هدیه
25 بهمن 91 18:22
سلام ولنتاین مبارک
ایشالا اران جون بهتر شده دیگه
ما شما رو به مسابقه دعوت کردیم یه سری به ما بزنید


مرسی ولنتاین شماهم مبارک عزیزممممم
چشم حتمااااا
مامان سارا
25 بهمن 91 18:27
الهی بمیرم خوب میدونم چی کشدی،راستی عزیزم 11 ماهگیت مبارک و دندونات هم مبارک شیرین طلای وروجک،خئا به دور باشه انشالا


خدانکنه خاله جونننن
مرسی عزیزممممم ممنونن
مامان کورش
25 بهمن 91 18:58
ولنتاین مبارک همراه یک بغل گل رز ویک سبد ستاره ویک دنیا ارزوی شاد برای شما و اران جون


مرسی عزیزم همچنین برای شماااا
مامان سارا
25 بهمن 91 19:39


____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک


مرسییییی عزیزم همچنینی برای شما

حنانه
25 بهمن 91 20:38
الهی قربونت برم مامان مرجان که اینقد ناراحت شدی

آران جونم ایشالا زوده زود خوب میشه
بچست دیگه
فدای آران جون ناز خودم


خدانکنه حنانه جونمهربونممممممممم
ایشالا مرسی عزیزمممم
مامان اميرحسين
25 بهمن 91 22:24
سلام
الهي برات بميرمممممممممممم خاله جونم به خدا مرجان جون اعصابم خرد شد اين عكسها رو ديدم خاله جونم انشاالله جشن ١٢٠ سالگيت قربونت برم من مرجان جونم براي اين عشق من يه چيزي قربوني كن صدقه بده تا انشاالله حالش خوب خوب بشه

خدانکنه عزیزمممممممم
اره میخوایم همینکارو بکنیم

مامان انیسا
26 بهمن 91 0:05
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم میدونم خیلی سخته ایشالا هرچه زودتر خوب میشه آمین


قربونت برم ایشالااااااا
مامان نازی
26 بهمن 91 0:13
الهیییییییی!اخه چرا!!
الهی که مریضی از همه نی نی ها و تو به دور باشه عزیز خاله.و هیچوقت از جلوی در مطبی هم رد نشید.

ایشالاااا عزیزمممم مرسی
مامان بنیتا
26 بهمن 91 2:00
سلام عزیزم..آران جونم چه طوره ؟؟بهتره ایشالا؟امیدوارم تا الان خوب خوب شده باشه گلم


سلام عزیزمممم
مرسی هییییی بد نیست عزیزمممم
ایشالا بهتر میشه
مامان آراد(خاطره)
26 بهمن 91 2:36
قربون اون دستای تپلت برم که سوراخش کردن..
دلم آتیش گرفت..مطالبو که میخوندم اشکم در اومد به خدا..
مادر و پسر چی کشیدین..
قربون دلتون برم..
میبوسمت عزیز دلم..

خدانکنه خاطره جون مهربونم
ببخشید که ناراحتتون کردممممم
اراد جونمو ببوس
مامانی درسا
26 بهمن 91 3:12
ای جووون انشاالله دیگه هیچ وقت اینطور نشی عزیزم ..... انشاالله بهبودی کامل ..... دندون جدید مبارکت و همین وطور یازده ماهگیت گلم .....هزار تا بوس


مرسی خاله جون مهربونننننم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 4:09
واااای مرجان جون خیلی ناراحت شدم
الهی عزیزم چقدردردناکه دیدن این سوزن زدن به دست ناز یه فرشته ایشالا زودی خوب بشی آران جونم
۱۱ماهگیت مبااالک گل پسر همیشه سلامت وشادباشی عزیزم


مرسی عزیزممم لطف داری
واقعا خیلی سخته
ممنون گلم ارمیتا جونم ببوس

آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 4:09
امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه ولنتاین مبارک♥


مرسی انا جون همچنین برای شما
الی مامی آراد
26 بهمن 91 4:11
الهی هر چه زودتر خوب بشه گناه داره 11 ماهگیت هم مبارک


مرسی الی جون ممون عزیزم ایشالااا
صوفی مامان رادمهر
26 بهمن 91 9:22
چه مادر و پسر نازییییییییییییییییی....امیدوارم همیشه شاد سالم باشین

قربونت برم صوفی جون ممنون
مامان آیسا
26 بهمن 91 10:47



مهسا مامی کیارش
26 بهمن 91 14:04
الهی بگردمت آران جون. مرجان جونم من کلاسام شروع شده نمی تونم زیاد تو وبلاگ بیام. آران جون چه طوره ؟ بهتره ایشالله؟
منتظر خبر خوش سلامتیه آران کوچولو هستم عزیزم. بازم میام سر میزنم


قربونت برم مهربونممممم
اتفاقا اومدم تو وبت نوشتم
مرسی عزیزم هی زیاد خوبم نیست
فاطمه مامان امیرعلی
26 بهمن 91 14:31
الهی بمیرم که خیلی دردناکه آدم گریه بچشو ببینه.
خدا رو شکر که حالش بهتر شده.
عکسها ناراحت کننده بودن ولی بازم خدا رو شکر.


قربونت برم خدا نکنهههههههههه
مرسی عزیزم بد نیستتت
نیر
26 بهمن 91 17:19
بمیرم برات عزیزممممممممم
نمیتونم اشکامو نگه دارم بمیرم برات مامانی چی کشیدی الهی خدا منو نبخشه که دیرخبردار شدم عکست تو بیمارستان منو داغون کرد اخه میدونی توپولی خاله اصلا بهت نمیاد اینجور جاها بری انشالله دیگه هیچ وقت بیمارستان نری مگرررررررررررر اینکه خودن دکتر بشی

خدانکنههههههههههههههههههههه عزیز دلم قربونت برم این چه حرفیههههههه ممنون که بهمون سرزدی عزیز دلممممم
انشالااااااااااا:
خیلی مهربونیییی بوسسسسسسسسسس
خاله باران
26 بهمن 91 22:00
سلام..یه هفته است بستری بودم...بخش عزیزم...نبودم...وای چی شدهههههههههههه؟؟؟؟؟مرجان من دارم می میرم...

خدانکنه عزیزممممممممممایشالا همیشه سالم و صحیح باشی قربونت برم مهربونمممممممممممممم
خاله باران
26 بهمن 91 22:01
الهی من بمیرممممممممممممممم..دستهای خوشگلش را امپول زدند؟؟؟؟مرجانم برای تو هم خیلی ناراحت شدم...ببخش نبودم...به خدا خودم حالم خوب نبود...


قربونت برم عزیز دل مهربونمممممممممممممممم
خدا نکنهههه فدات بشم میدونم

خاله باران
26 بهمن 91 22:03
وای مرجان عکس دستش را دیدم همینطور دارم گریه می کنم....الهی من قربون اون دستات بشم خاله...الهی بمیرم...

قربونت برم مهربونمم ببخشید ناراحتت کردمممممممممم

خاله باران
26 بهمن 91 22:04
الهی من قربون اون شکل ماهت برم....ماشالله...کور شم.چقدر معصومانه خوابیده پسرم....

خدا نکنه عزیز دلم این چهحرفیه
خاله باران
26 بهمن 91 22:05
با ماشینش بازی می کنه.الهی من قربون این اخلاقت بشم....


خدا نکنههههههههههههههه
خاله باران
26 بهمن 91 22:06
11 ماهگیت مبارک عزیزممممممممممممممم...

مرسی خاله جون مهربونمممممممممممممممم
خاله باران
26 بهمن 91 22:07
مرجان جونم.ببخشد.به خدا نبودم.خودت می دونی چقدر دوستتون دارم... الهی دیگه هیچوقت مریض نباشید.

فدات شم میدونم عزیزممممممممممم
ممنون از دعای خوبت ایشالااااااااااااا
خاله باران
26 بهمن 91 22:20
اشک من در میاد وقتی می بینم تو اینقدر مرجان خوبی....
همیشه قدر شناسی.خدا خودش ازتون از هر بلا و چشم زخمی محافظت کنه....


فدات شم عزیزم خوبی از خودته
ایشالاااااااااااا
خاله باران
26 بهمن 91 22:27
مرجان نمی تونم صفحه را ببندم...الهی دیگه همیشه خوب باشید...

قربونت برم عزیزممم مرسییییییییی ایشالااا
مامان کیان
27 بهمن 91 8:04
عزیزم آران جان بهتر شده ؟


اره بد نیست خودم فعلا داغونممممممممم مرسی عزیزم
مامان رایین
27 بهمن 91 10:28
الهی بمیرم چی شده عزیزم


خدانکنه مهربونمممم
پگاه مامان آرتین
27 بهمن 91 11:04
سلام به آران ومرجان جون.ببخشید چندوقتی بود اینترنتم قطع بود بعدم آرتین شدیدا مریض شد
عزیزم مریضیتو نبینم پسر گلم.ازبس مامان مرجان عکسای خوشگل خوشگل می ذاره ازاین پسر واسپند دود نمی کنه.ایشالا زودتر خوب خوب بشی تپلی من

مرسی پگاه جونم ممنون عزیزم
چه میدونم والا یهووی چی شدددددددددد مرسی عزیزم ایشالااا
پگاه مامان آرتین
27 بهمن 91 11:05
عزیزم 11 ماهگیتم مبارک.عاشتم


مرسی خاله جون ماهم عاشقتیممممممم
نیم وجبی
27 بهمن 91 13:46
سلام مرجان جونم خوبی؟؟؟؟آران گلم چطوره؟گفتی هنوز خوب نشده سریع خودمو رسوندم
هنوز همونطوریه؟؟؟؟؟؟؟
ببوسش از طرف من ایشالا که زود خوب بشه عزییییز دلم

قربون دل مهربونت عزیزم بد نیست بهتره ولی خودم دارم میمیرممم
حنانه
27 بهمن 91 13:54
الهی بمیرم نبینم آران جونم مریض باشه
مامان مرجان خودتو ناراحت نکن درست میشه



قربونت برم حنانه جون مهربونممممممم
مهسا مامان کیارش
27 بهمن 91 17:26
مرجان جون امروز حال آران جونم چه طوره عزیزم؟؟؟؟؟؟
وقتی دستش رو میبینم دلم به درد میاد خدا دیگه نصیب نکنه ایشالله


مرسی عزیزم اران بهتره بد نیست خدم دارم میمیرم انقدر مریضم
خاله باران
27 بهمن 91 23:14
سلام .بهترید؟


نه والا باران جونم خودم حالم بددددددددده بدههه
مامان آیسا
28 بهمن 91 0:30
عزیزم خووووووبی؟؟بهتر شدی؟ من منتظرم پست جدیدی بزااالی مامانی

سلام عزیزم مرسی که به فکرمونی نه من خوودم دارم میمیرمممممممم انقدر حالم بده
مامان ساجده
28 بهمن 91 1:12
واي عزيزم خدا بد نده خيلي جيگرم سوخت وقتي ميخوندم بغضم گرفته بود ياد متين خودم افتادم كه ي بار ميخواستن بهش سرم بزنن من پا به پاش گريه ميكردم خدا نصيب هيچ كس نكنه انشاالله كه زودتر خوب بشه و هميشه لباش خندون باشه

مرس عزیزمممم ممنون واقعا خیلی بده
ایشالا هیچ کس اینجوری نشه
ممنون از لطفت

مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 12:35
سلام مرجان جون.الهی بمیرم.از باران جون شنیدم حال گل پسری بده...خیلی صدقه بده براش....عزیزمه...ممکنه از آب و هوای کیش بوده؟
آخه علی هم همینجوری شد اون موقع.ازش خواستن خون بگیرن اینقدر گریه کرد که از دهنش کف اومد.من دیگه نفهمیدم(بی هوش شدم)
ولی الان پوستم کلفت شده.برای هر بچه ای پیش میاد.این قسمتی از مرد شدنشونه...ایشاالله دیگه هیچ وقت براش پیش نیاد ولی باید خیلی قوی باشی عزیزم

سلام عیز دلمممممممم
نمیدونم والا عزیزممممم شایددد
ای وای الیهی بمیرم پس توهم درد منو کشیدی
ایشالا پیش نیاد دیگه

مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 12:36
یه چیز دیگه.البته خودت میدونی یه پیشنهاده.این عکسی که سرم دستشه رو پاک کنی بهتره.نگاه میکنی انرزی منفی میده.من قبلا از علی که میذاشتم خودش میومد نگاه میکرد ناراحت میشد(خیلی ناراحت،حتی قهر میکرد)شما پستهای قبلمونو ندیده بودید.منم حذفشون کردم


چشم عزیزم ممنون از اینکه گفتی عزیزممم
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 12:37
11ماهگی عزیز خاله هم مبارک.الهی همیشه سلامت و شاد باشید.الان بهتره؟خودت سرحالی؟


مرسی عزیزم خداروشکر بهتریم عزیزمممم
ممنون که به یادمونی
مامان نیروانا
28 بهمن 91 13:23
بازم دعا میکنم آران عزیزم زودِ زود خوب بشه و دل شما شاد. میبوسمتون عزیزای من


مرسی فریبا جونم شما لطف داری عزیز دلم
پرتو
28 بهمن 91 14:04
سلام مرجان جونم مطالب و خوندم خیلی ناراحت شدم انشاالله که بلا دور باشه عزیزم باز خدا رو شکر که ارانی عزیزم و خودتون بهترین نگران نباش عزیزم انشاالله به زودی زود بهترم میشه و دیگه این جوری مریض نشه این گل پسر آمیننننننننننننن


مرسی پرتوی عزیزم ایشالاااااااا ممنون ازت
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
28 بهمن 91 15:20
سلام دوستم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


سلام عزیز چشم حتمااا
mamanebaran
28 بهمن 91 16:09
الهي عزيز دلم ، قربونت برم كه نبينم تو بد حالي
، عشقم فداي اون گريه هات ، واي مرجان جونم ، دلم تنگ شده بود براتون اومدم يه هو شك شدم ، الهي بميرم براي آران خوشگلم ، مرجان جونم از حالش منو با خبر كن عزيزم ، الهي عزيزم خيلي بهت سخت گذشته ، اميدوارم آران جونم هميشه سلامت باشه و خندون ، نازنينم 11 ماهگيتم مبارك عسلممممم ، عاشقتممممم ناناي من

مری مهربونم که به یادمونی عزیز دلم چشم خبر میدم خدانکنه عزیزممممم
شما هم سلامت باشید
بوس برای مامان و دختر گلللل

مامان بنیتا
28 بهمن 91 16:14
مرجان جون تو نظرات خوندم خودت مریض شدی امیدوارم زودتر خوبشی عزیزم آران جون که خدا رو شکر بهتره

مرسی سحر جون ممنو عزیزممم که به یادمونب اره خودم حالم بد بود بهترم ارانم بهتره
مامان آندیا
30 بهمن 91 9:11
وای عزیزم نبینم مریض بشی به خدا عکسشو دیدم تو دلم خالی شد الهی قربونت برم خاله جان ایشالا زود زود خوب بشی


خدا نکنه خاله جون خوبممممممممم
دوستون داریم *:
پگاه
1 اسفند 91 0:04
الهی من بمیرم ، دردت تو سرم خاله ، مریض نبینمت والله

آخی خدا می دونه تو این وضع دیدمت چقدر ناراحت شدم خاله

بلا به دور باشه
ایشالله همیشه خنده از لبت نیوفته
الهی همیشه تنت سالم و تندرست باشه خاله

قربونت بشم من


خدانکنه خالهههههههههه جونم قربون مهربونیت برم
عزیزممممممم ممنون الهی تن همه بچه ها سالم باشه
مریم مامان ارشیدا
2 اسفند 91 18:27
الهی
امان از این ویروس بد. امیدوارم دیگه هیچ وقت اینجوری مریض نشی. ارشیدا هم دو هفته درگیر سرماخوردگی و تب بود


قربونت برم مریم جون ایشالاااااا
زری مامان مهدیار
3 اسفند 91 10:14
واااااااا مرجان جون بمیرم الهی ببخش عزیزم من دیر اومدم
بمیرم برای این دستای تپل که سرم بهش زدن
خدا رو شکر که رفع خطر شد
ایشالا که همیشه سالم باشه آران جونم

خدانکنه عزیزممممممممممممممم فدات شم ممنون که اومدی
نگین مامان آمیتیس
4 اسفند 91 23:27
درود به مرجان جون و آران جونم
خاله بمیرممممممممممممممممممم برات الهیییییییییییییییییییی واااایییییی برمن که نمیدونستم خیلی خیلی شرمنده به خدا تو این مدت پای نت نیومده بودم الان اولین پست دیدم کلی خوش حال شدم داشتی میخندیدی و شیطونی میکردی اما وقتی اومدم پایین تر و این پست دیدم آتیش گرفتمممممممممممم به خدا
خدا از همه ی بلا ها دور نگهت داره آران عزیز دلممممممممم
مرجان جون شرمندتم دوستم به خدا
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه
گفتم انقدر عکساتونو نذار چشمتون کردن به خدا


خدا نکنه نگین جون مهربونم قربونت برمممممممممممممممم
ممنون که بازم اومدی امیتس خوشگلمو ببوسسسسسسسس
شماهم همیشه سلامت باشید
نگین مامان آمیتیس
4 اسفند 91 23:28
خاله جونم ده ماهگیت مبارککککک باشه
ایشالا صد ساله بشی عزیزم. همیشه سلامت و شاد باشی


مرسی نگین جون مهربونم قربونت
دلمون برات خیلییی تنگ شده بود
مامان رادوين
5 اسفند 91 15:19
الهيييييييييييي خاله بميرههههه چي شده بود عزيز خاله نبينمت اين شكلي مرجاااااااااااان توروخدا واسه عزيز دلم اسفند دود كن الهي خاله فدات شه آرانييييي شكه شدمممممم اين عكسارو ديدم


قربونت برم عزیزم خدانکنههههههههههههههه
شکر خدا به خیر گذشت مرسی مهربونممممم
رادوین خوشگلمو ببوس
بهارک
5 اسفند 91 17:43
الهی بمیرم
چی شده جیگرم؟!
وااااااااااای خیلی ناراحت شدم انشالله هیچوقت مریضی نبینی گلم
بووووووووووووووس


قربونت برم بهارک جون ممنون
مامان آروین
5 اسفند 91 23:23
سلام مامانی مهربون اول از همه تشکر فراوان از اینکه به وبلاگ آروین جون اومدید و نظر زیباتونو ثبت کردید . من با اجازتون لینکتون کردم گل پسر قند عسلی نازنینی دارید وقتی داشتم متنتون رو تو این پست می خوندم تا دیدم دست پسر خوشگلتون سرم وصله یهو اشک تمام صورتمو پر کرد خیلی متاثر شدم ایشالله که هیچ وقت و هیچ وقت کوچکترین مشکلی برای تپلی نازم پیش نیاد . روی ماهشو از طرفم ببوسید

سلام عزیز دلم مهربون
قربون مهربونیت برم عزیزممممممممممم
ممنونم
مهسا مامان صدرا جونی
24 اسفند 91 17:10
ای جااان... چه مظلوم شدی خاله...
اون عکست که آنژیوکت تو دستته خیلی ناراحتم کرد.


قربونت عزیزمممم
مامان اهورا
10 فروردین 92 21:25
اخه مامانی قوربونت برم این چه عکسیه گذاشتی ؟؟؟اشکم در اومد. یاد روزی افتادم که اهورا بیمارستان بود. دقیقا همینجوری بود. انشاله خدا همه بچه ها رو از بیماری حفظ کنه و دیگه هیچوقت از این روزا نبینی


ایشالا عزیزممممممممم