♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

عشق مامان حالش خوب نیست

1391/11/23 9:41
1,744 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی مامانی عزیز دلمممممممم الهی دردو بلات بیاد به جون من عزیزکم بغل

از پریروز حالت خوب نیست همش تب میکنی و سرفه میکنی و قلپ قلپ خلط  بالا میاری از دیشبم هررررررررر چی میخوری بالا میاریسبز و اسهال شدید شدید شدی دیشب 2 بار رفتیم دکتر یه بار 1.30  نصفه شب یه بارم 4 صبح بمیرم برات دکتر گفت اگه ادرار نکردی یا کم بود و دوباره اسهال شدی بیارمت حالا امروز صبح دوباره تبت شدید بود برات شیاف گذاشتم که خدارو شکر بهتر شدی ولی اسهال شدید شدی دوباره خیلییییییییی غصه میخورم گریهگریه

اگه یه بار دیگه اسهال شی باید ببرمت سرم بزنی بمیرمممممممممممممممممممم برات اخه ادارتم خیلی کم شده از دیشب فقط یه کوچولو بوده از اون ورم باسنت سوخته خیلییییییییی بد دندونتم هنوز نزده بیرون واییییییییییی خدا اخه چرا پسرم انقدر اذیت میشه نگران

از اون طرف بابایی که نگوووووووووووووو انقدر حالش بد بود 2 بار سرم و 4.5 تا امپول زد اونم 2 روز لب به غذا نزد حالش بد بودو بالا میاورد که الان خدارو شکرررررررررررررر خیلی بهتر شدلبخند ولی من نه حالم خیلی بده امپول زدم  3تا سرم درد میکنه سرفه های شدید میکنم مامانی بخاطر امپولم نمیتونم راه برم انقدر که درد داره ولی بازم میگم من بمیرممممممممممممم ولی تو تب نکنیو حالت بد نشهقلب الان خوابیدی پسر ناز منخواب

ای خدااااااااااااااااااا پسرم دیگه تب نکنه و اسهال نشه وگرنه باید زود ببرمش دوبارهبدن خوشگلشو سوراخ کننو سرم بزن نههههههههههههه خداجون من نمیتونم طاقتشو ندارممممم من میمیرمممممممممممممممممممممممگریهگریهناراحتناراحت

الهی قربونت برممممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان احسان
23 بهمن 91 9:56
سلام عزیزم بمیرم که باز حال نداری خاله دعا میکنم که زود زود خوب خوب شی پسرکم


خدانکنه خاله جوننننننننن مرسیییی ممنون از لطفتون
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
23 بهمن 91 10:02
الهــــــــــــی بمیـــــــــــرم ...
چــــــــرا ی دفعه همگی ســــــرماخوردین ...
قـــــــربون پســــــر نااااااااااز برم ایشالا زودی خوب میشی ...
مامانی خیلی مواظب خودتـــ باش تا حداقل تو زودی خوب شـــی ...
دوستتون دارم ...
آرزوی ســــلامتــــی برای خانوادهء 3نفــــــرتون


خدا نکنههههههه عزیزممم
مرسی ممنون
اره خودم باید زودتر خوببشمم
قربونت برم
مامان آیسا
23 بهمن 91 10:06
آخی عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم خاله قربونت بره..الان بهتری؟هروقت بهتر شدی خبر بده

مرسی مهربونمم قربونت چشم خبر میدم
رضوان مامان رادین
23 بهمن 91 10:29
خیلی ناراحت شدم...
عزیزم آران جون خاله چرا اینطوری شدی خاله...زودی خوب شوووووو
خدا کنه نخواد سرم بزنه...اعصابم بهم میریزه بچمونو سوراخ سوراخ نکنن...
تو رو خدا ما را بی خبر نذار

سرم که زدیم خاله جون
مرسی ممنون ازلطفت عزیمزمم

مهسا مامی کیارش
23 بهمن 91 11:39
مرجان جونم خیلی خیلی ناراحت شدم الهی بگردم. امیدوارم هرچی زودتر خبر سلامتیش رو بشنوم.


مرسی مهسا جونم ممنون عزیمممممممممم چشم حتما
مامان بنیتا
23 بهمن 91 12:47
الهییی..آران خوشگلم چه قدر اذیت شدی با این مریضی قربونت برم
امیدوارم زودی حال همتون خوب بشه و دوباره شاد و سرحال بشین
مامانی به نظرم اون چینی ها توی کیش بچمون رو چشم کردن


قربونت برم مهربونممممممم
اره بخدا شایدد))

مامان آرادخان
23 بهمن 91 12:57
خیلی ناراحت شدم میشه برای مسافرت بود ویروسی یا مسموم شده باشید
امیدورام زودتر حال گل پسر خوب بشه بهش مریم گلی خیس کن بده بهش چون هم برای اسهال و رفع مسمومیت خوبه و جوشانده خاکشیر

قربونت برم عزیزممم مرسی چشم حتما

nafi3
23 بهمن 91 13:08
این روزا ویروس اینا خیلی زیاد شده انشاا... زود خوب شی عزیزم


مرسی نفیسه جون
بهاره مامان ونداد
23 بهمن 91 13:24
الهی خدای من چرا توپولی


حنانه
23 بهمن 91 15:32
سلام مامان مرجان
الهی فدای آران جونم بشم که مریض شده
ایشالا که خوب میشه ایشالا همتون زودی خوب میشین


سلام مهربونممم خدانکنه عزیزم
مرسییییییییی
مامان بنیتا
23 بهمن 91 15:38
مرجان جون خیلی ناراحت شدم امیدوارم تا الان تبش قطع شده باشه ایشالا زود خوب بشه عسلم زود بیا از بهتر شدنش خبر بده


مرسی سحر جونم حتما میام میگم چی شد بد ترین روز زندگیم بود بردیمش سرم زد
بنیتا خوشگلمو ببوس
negar
23 بهمن 91 16:13
خدا نکنه شما دور از جونت مریض بشی قربونت بشم الهی من.مرجان جون تو رو خدا هر روز برای آران عزیز اسفند دود کن و صدقه بده زبون لال یه وقت به چشم نیاد.. از بس ازش تعریف کردین یه وقت چشم میخوره خدایی نکرده هزار ماشاالله به آران عزیز و قوی.به امبد خدا که زود زود سرحال بشی نفسم.


قربون نگار مهربونمممم
negar
23 بهمن 91 16:34
خدا نکنه شما دور از جونت مریض بشی قربونت برم الهی من ...
مرجان جون تو رو خدا هر روز برای آران عزیز اسفند دود کن و صدقه بده که خدایی نکرده یه وقت به چشم نیاد زبونم لال از بس ازش تعریف میکنین همیشه بهش ماشاالله بگین..
خدا نگهش داره و زود زود سرحال بشه

مرسیییی نگار جون مهربونم همیشه لطف داری عزیزم چشم حتمااااا اره چشم زدن به خداااا

فاطمه مامان امیرعلی
23 بهمن 91 17:43
عزیزم ایشالا زود حالت خوب شه و هیچوقت مریض نشی.
راستی مرجان جون خوشحال شدم دیدمت.خوشجلیییی.


ممنون عزیزممم
لطف داری چشمات خوشگلن عزیزم
bardia
23 بهمن 91 18:30
سلام مامانی
آران جون چه با نمک شده ماشاا...
کوچولوها زیاد حالشون بد میشه ،خصوصا برای در اوردن دندون ،نگران نباش از طرف من آران جون رو ببوس. منم دلم برای شما تنگ میشه ،آخه من و باباش خیلی وقت آزاد نداریم.ولی بزودی اپ میکنم


مرسی مامان مهربونمممممممم دل ماهم براتون کلی تنگیده بود

نیم وجبی
23 بهمن 91 18:38
وای گفتم چرا خبری ازت نیستواقعا خیلی ناراحتم خیلی اذیت شدی خاله بمیرم الهی این حالتو نبینم
خداکنه زود خوب شه و احتیاج به سرم نباشه
مرجان جون دعا می کنم حال هرسه تون خوب بشه یا حداقل تو زود خوب شی بتونی به آران برسی.
خیلی حالم گرفته شد

قربونت برم نیکو جون مهربونممممممممممم
رها مامان راستین
23 بهمن 91 18:40
آخی چرا مریض شدی عزیزم مرجان جون سعی کن هر طوری کمی آب یا چایی خیلی کمرنگ بدی بخوره تو خونه هم دستگاه بخور روشن باشه بهتره


مرسی باشه چشم حتما عزیزم
مامان کیان
23 بهمن 91 18:45
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم دعا میکنم
زودتر خوب بشین .
خیلی مواظب آران باش


قربونت برم عزیزدلممممممم
عطیه
23 بهمن 91 20:58
ایشالا زود زود خوب میشی


قربونت عزیزم:
مامان آراد(خاطره)
24 بهمن 91 0:25
جونمممممم...درد و بلا دور باشه ازتون...
الهی بمیرم....
خانومی برای استفراق آب برگ ترب خیلی خیلی خوبه...
مایعات بده تا تب از ادرارش بره بیرون..
قربونت برم ..خیلی غصه خوردم..
منتظر خبرای خوبتون هستم..
بوس از روی ماهت..


مرسی خاطره جونم ممون عزیزممممممم
الی مامی آراد
24 بهمن 91 1:00
عزیزم زود زود خوب بشو دل همه رو شاد کن مخصوصا مامانی که میدونم خیلی براش سخته


مرسی الی جون مهربونممم ممنون
مامان اراد
24 بهمن 91 9:48
بمیرم الهی این کوشولوی من چرا اینطوری شد یه دفه؟؟؟؟
صدبار بهت گفتم عکساشو اونجوری نذار مردم که چشم ندارند چششون دراد که نی نی خوشگل منو چشم کردند یه 4 قل با ان یکاد سرش کن
قربون دستات شم خاله بقران خیلی ناراحت شدم
ایشالا زودتر این دندون در بیاد پسرگلم راحت شه

مرسی فدات شم قربون مهربونیت برم عزیزممممم مرسیییی
چشم حتما اره به خدا چشمش کردن حتما میخونم براش
سامان
24 بهمن 91 10:46
چراحنانه رو میبوسی؟


مامان کمیل و کیان
21 تیر 92 15:23
الهی بگردم.......


خدانکنه