♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

خانواده مریض ما

1391/11/20 16:00
883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخورد فرنگی منننن قربونت برم الهی نبینم مریضی و پریشون دردت به جونم

واسه این میگم نخود فرنگی چون با بابا حموم بودی وقتی اوردمت لباس تنت کنم دیدم یه شکلی شدی گفتم واااااا سامان چیکارش کردی گفت تو وان بود دیدم ساکته موهاشم تو صورتشه منم روی موهاشو زدمخنثیولی بد نشدی پسرم ولی به نظرم شدی نخورد فرنگی مامانقلب

جونم برات بگه که بابا از دیشب از این ویروس جدیدا گرفته وایییییییی دل و روده ادم میاد کف دستش یه حالیه بنده خدا به بوها هم حساسه حتی غذا درست کردم گفت چه بوی میاد یهو اینجوری شدسبزمنم گفتم شاید حامله ییخنده

از اون ورم از وقتی از کیش اومدیم من انقدررررررررر سرفه کردم لوزه سومم اومده روبرومابرووای دارم میمیرممممممممم از همه بدتر صبح پا شدم دیدم تو سرفه میکنییییییییییییییمنتظر

از دیشبم انقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر گریه کردی که نگو اخه فدای تو بشم دندون بغل نیشت داره در میاد باد کرده خیلی اذیت میشی امروزم از صبح ضجه ها میزدی به زور تازه 1 ساعته خوابیدخوابولی خودمونیما این چه طرز دندون در اوردنه اون یکی نیشتو در نیاورد الان داری دندون بالا بغل نیشتو در میاری یعنی بین 2تا دندون جلویی با نیش فکر کننننن چی میشه 2تا پایین 2 تا بالا یه طرف کلیییییییی دیدنی میشه قیافت نخود مامانننننننننننننننننننماچ خدا کنه مثل اون دفعه مریض نشی که بیچارمممممم اون دفعه هم با دندون در اوردنت بودنگران

قربوت برم زودی خوب بشو دندونتم بگو سریع بزنه بیرونآخ

                               

اینجا داشتی گریه میکردی های های ولی موبایلمو دادم اروم شدی عشقم

اینجا داشتم پوشکتو عوض میکردم باهات بازی کردم که در نری

روروئکو گرفتی وایسادی و رفتی سراغ موبایلم

قربونت برم لوبیا کوچولوووووووووووووووووووووووووووووووو

تو خوب باش منم خوبممممممممم

دعا کن بابایی هم زود یخوب بشهبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

بهاره مامان ونداد
20 بهمن 91 16:46
اخی نازی واقعااااااااااااا چقدر شبیه نخو شده من عاشق نخودمممممممممممممممم خدا نکنه مریض شی

مرسی بهاره جونننن
ونداد گلمو ببوسی
مامان متین
20 بهمن 91 17:07
خدا بد نده. ان شالله هر چه زودتر خوب بشید.
راستی دارم مطالب وبلاگ مهبد رو انتقال میدم به وبلاگ داداشش آخه برام سخت شده بود.اگه دوست داشتی اونجا بیا و بهمون سر برن .خوشحال میشم .اینم آدرسش.maisa.niniweblog.com
ای وای من دارم از وبلگ متین پسر بزرگم مینویسم و شما حتما منو نشناختی .مامان مهبدم از وبلاگ دنیای قبل و بعد از بودن نی نی ما.

مرسی عزیزمممم ممنون
چشم حتما میاممممم
نیم وجبی
20 بهمن 91 17:28
خدانکنه مریض باشین عزیزم ایشالا که زودی خوب شن همتون
جیگرتوووووووووو نخود فرنگییی خوردنییییی اتفاقا موهاش خیلی خوشگل شده بهش میاد

مرسییییی نیکو جون عزیزمممم
رضوان مامان رادین
20 بهمن 91 17:54
وای چه بد شد..جیگر طلا دوباره نا آروم شده.بچم دندون درد امونشو بریده...خداکنه زودی در بیاد و پسر نازمونو اینقدر اذیت نکنه..
ضمنا ان شاا... زودی بابایی هم خوب بشه

مرسی رضوان جون ممنون عزیزمم
حنانه
20 بهمن 91 18:45
فدای مامان مرجان خودم
ای جانم این پسره هرچی میگذره جیگر تر و خوردنی تر میشه
دندوناشو


خدانکنه حنانه جون مهربونمممممممممممممم
مهسا مامی کیارش
20 بهمن 91 19:01
مرجان جون بلا به دور عزیزم ایشالله که هر سه تاییتون خوب خوب بشین عزیزم دیدی آخرهم چشتون زدن. آخه عزیزم تو که این همه عکسای خوشمل موشمل گذاشتی همه دهناشون آب میره دیگه مگه میشه چش نزد.
جوجه پهلوون دندونات میارک عزیزم

فدای تو مهساااااااا جون مهربونمممم مرسیییییی

مامان بنیتا
20 بهمن 91 19:36
خدا بد نده مر جان جون ایشالا زودتر خوب شین مواظب خودتون باشین


مرسی عزیزمممم


مامان اراد
20 بهمن 91 21:53
سلام قربون خودتو پسر خوشگلت شم نخود چیه به جیگلی من میگی؟
خاله بمیره دردو بلات بجونم چرا مریضه تپولی خاله؟
ویروسیه زود خوب میشید ایشالا ناراحتم کردی دختر
مراقب اران جوووووووووووووووووووووووووووونی من باش زودتر خوب بشه
خیلی دوست دارم عزیزم

قربونت برم عزیز دلمممممممممممممممممممم فدات بشم مهربون
خدا نکنهههههههههههههههه عزیزم
مرسی بوسسسسسسسسسسس برای ارد خوشگلمو مان خوب عزیز و دوست داشتیش
مامان دینا جون
20 بهمن 91 21:54
سلام مرجان عزیزم .امیدوارم به زودی سلامتی حاصل بشهمرجان جون اگه یه روز من این تپلک خوشگلتو نخوردم اخ که دوست دارم فقط این پسملی رو بچلونم

قربونت عزیزممممممممممممم
مرسییییییی عزیزدلمیییییییییییییییی
دینا خوشگل عسلمو بوس گنده بکن
مامان اميرحسين
20 بهمن 91 23:29
سلام مرجان جون
الهي خاله فدات شه انشاالله اون مرواريدهاي خوشگلت زودي دربيان تا هم تو هم مامان مرجانت خيالتون راحت شه مرجان جون داشتم عكسها رو ميديدم كه يهو تو يكي از عكسها ديدم عمو پورنگ واسه آران گذاشتي منم دچار مريضي آقاتون شدم از بس كه عمو پورنگ ديدم اين پسر ما ول كن اين پورنگ نيست

سلام عزیزم
خدانکنهههخاله جون مهربونم
مرسی ممنون
اره والا دائمممم عمو پورنگگگگ میبینیم


مامان آیسا
20 بهمن 91 23:36
عزیزم خدا بد نده انشالله هرچه زودتر خوب بشین..تپلیه خوشملم آخ توووو چقد ناااااازی


مرسی عزیزمممم ممنون
مامان آیدین
21 بهمن 91 1:01
عزیزم خدا بد نده ایشالامامانی بیشتر مواظب قند عسل ما باش ایشالا همگی به زودی خوب میشین خانواده خوشبخت آران کوچولو

مرسییییی ممنون عزیزممم
لطف کردی سر زدی عزیزم
ایدیم خوشگلمو ببوس
نیم وجبی
21 بهمن 91 1:29
دوست جونم به خاطر گل روی شما یه آپ کوچولو کردم وقت کردی سر بزن

قربون نیکو خوشگل خوبم برم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
21 بهمن 91 1:38
الهیـــ بمیرم مـــرجان جونم تـــروخدا مواظب آران گلم باش ...
امیرعلی یک هفته ما رو اسیــــــر کرد هنوزم ســــرفه میکنه ...
دیوونه شدم ...
ایشالا زودی خوب میشید ...


خدا نکنه عزیز دلمممممممم
وای عزیزم میدئنم خیلی سختهههه
مرسی فدات شم

مامان احسان
21 بهمن 91 9:28
سلام عزیزم دعا میکنم زودتر هر سه تون خوب و روبراه بشید


مرسی ممنون عزیز دلممم


مامان آیسا
21 بهمن 91 11:01
آخی خدا بد نده انشاالله که دیگه هیچ وقت مریض نشین..آران کوچولو خاله قربونت بره هیچ وقت مریض نشووووووووو


قربونت برم خاله جون خدا نکنهههه
مامان علی خوشتیپ
21 بهمن 91 12:14
سلام مرجان جون
ایشاالله زودتر خوب بشید.چشتون زدن ها.گفتم اسند دود کنید
بوس برای آرانی

قربونت برم عزیزم مرسییی
بابابزرک ارسطو
21 بهمن 91 12:49
آخی خدا شفا بده

آران جون جای دندوناش خارش داره بخاطر همینه که موبایلو داره میخوره قربونش برم یه خورده لثه هاشو ماساژ بدین بهتر نیست؟ البته من تجربه ای ندارما فقط پیشنهاد سوالی بود


مرسی ممنونن
بله خارشه دیگههه حتما همینه
شما که واردین دیگههه
مامان دانیال
21 بهمن 91 13:06
نبینم مریض باشی کوچولو.انشااله زودتر دندونت در بیاد و راحت بشی گلم


مرسی خاله جونی
مامان احسان
21 بهمن 91 14:28
با یه عکس داغ بروزیم بفرمایید


اومدیم اومدیمممممممم
مامان کیان
22 بهمن 91 2:56
آخی گلم دوباره مریض شدی ؟انشاالله
زودتری خوب بشین .:



مرسی عزیزم ممنون
مامان آنی
22 بهمن 91 15:25
ای جانم نفسسسسسسسسسسسسس
فکر کنم با دندون دیگه خیلی خیلی خوردنی بشی

خدا بد نده عزیزم ایشاله زود زود خوب میشین


مرسی انی جونمممممم ممنون عزیزم ویانا خوشگلمو ببوسی
مامان آراد(خاطره)
22 بهمن 91 16:52
نبینم مریضیتو عزیز دل خاله..
ایشالا که دندونات زودی در بیان و راحت بشین..
بوس از روی ماهت


قربونت خاله جونمممممممممم ممنون
اراد خوشگلمووو ببوس
مامان بنیتا
23 بهمن 91 1:50
امیدوارم تا حالا خوب شده باشی عزیزم..قربونت برم توپولی ناز و خوشگلم


مرسی خاله جون
ولی تا حالا که بدتر شده
مامان آرادخان
23 بهمن 91 13:02
امیدورام زودتر گل پسری خوب بشه واقعا سخته اعصاب داغون داغون میشه
مامان گل میدونی موبایل خیلی آلوده است براش اسباب بازی بگیر چون الان خیلی میکنه توی دهنش و بدتر میشه مریم گلی (کلپوره )یادت نره


مرسی عزیزممم
اره میدونم ولی اون موقع چاره یی نداشتممممممم
باشه عزیزم
مامان هدیه
23 بهمن 91 16:56
الهی شما خونوادگی مریض شدین ایشالا همگی خوب بشید


ممنوننن عزیزم
مامان کورش
23 بهمن 91 19:00
مرجان جون امیدوارم 3 تایی زود زود خوب بشید دندون های اران جون هم بدون درد زود زود در بیاد تا گل پسرمون زیاد اذیت نشه

مرسی ممنون عزیزمممم ایشالاااااا
بهارک
24 بهمن 91 1:16
لپپپپپپپپپووووووووووووووووی من
من میخوام اون لپهات رو بگیرم بکشم

عزیزم ببخشید خیلی وقته سرنزدم. آردا انقدر شیطون شده که اصلا فرصت ندارم گریههههههه
قبلا موقع خوابش می اومدم اما الان وقتی خوابید من هم بیهوش میشم.


قربونت عزیزممم مرسی ممنوننننن
مامان نیروانا
24 بهمن 91 8:57
بازم بخند نخودفرنگی ما! ایشالا زود خوب بشی عزیز دلم

ممنون خاله جون مهربونم
خاله باران
26 بهمن 91 22:08
وای مرجان بعد از مسافرتت چه اتفاقاتی افتاده... چرا همه تون مریض شدید؟الهی بمیرم..چقدر هفته بدی بوده...

اره بخدا از دماغمون در اومد
خاله باران
26 بهمن 91 22:09
قربونش برم با موبایل اروم شده...عسلی مننننننننننننننننننن.... ولی بیحوصله استا...

اره خیلی اصلا حوصله ندارههه
خاله باران
26 بهمن 91 22:10
خوشگگل منننننننننننننننننننننننننننننن....الهی همیشه خوب باشید....

مرسی مهربونممممممممممممم
عاطفه
24 مهر 92 2:29
لپاشووو
عزززیزززم
اگه افتخار بدین من شما رو لینک کنم پسر و مامان خوشگله ، اجازه هست؟؟
خوشحال میشم منم جز دوستاتون باشم


حتما عزیزممم ممنون منم لینک میکنمم