♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

مسابقهههههه

1391/11/19 12:21
443 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عشقققققق منننننننن نفسسسسسس مننننننبغل

دیروز یکی از دوستای خوبممممممممم نیکو جون عزیزم دختر خاله ی کسری خوشگلممممم مارو تو یه مسابقه دعوت کرد که باید بگیم چرا وبلاگ نینیمونو دوست داریم

من خیلییییی دوست داشتم وبلاگ برات درست کنم وقتیم که تو 6 ماهه بودی تو دل من برات درست کردمو کلی ذوق کردم الانم خیلی وبلاگتو دوست دارم چون میام ازت عکسای خوشگل میزارمو کارایی که انجام دادیو برات مینویسم و در دل میکنم از شادی ها میام میگم از خوبی ها مسافرت ها شیرین کاری ها یه جوری وابسته شدمم امیدوارم تو هم خوشت بیادو دوست داشته باشیو هر وقت تونستی وبلاگتو اداره کنی عشق مننننقلبماچ

حالا من باید 3 تا از دوستای مهربونتو معرفی کنم و به مسابقه دعوت کنم:

باران جون دوست خوبم عزیز دلممممممم

پگاه جون وارتین خوشگلمممممم

سحر جون وبنیتای خوشگلممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماني مسافر كوچولو
19 بهمن 91 12:32
سلام اول اينكه ماشا...به پسر توپولي
مطالبتون خوندم هي ميخوندم و دوباره بعدي خلاصه همشو نازي دندونش نيش زده بامزه بودخوبه

سلام عزیزممم
مرسی ممنون از لطفت
حنانه
19 بهمن 91 13:56
میشه منم 10 سال دیگه تو این مسابقه شرکت کنم مامان مرجان؟؟؟



بله بلههههههههههه حتمااااااا
راحله مامان ایلحان
19 بهمن 91 13:57
مرجان جون،همیشه تو خوشی و سفر.آران خوشگل الان چند کیلو هستش؟من از هفته بعد میخوام غذای کمکی رو شروع کنم میترسم ایلحان وزنش کم شه،(ایلحانم الان 8 کیلو)

قر بونت عزیزممم مرسیییییییییی
میا برات یمگن الان

مامان آندیا
19 بهمن 91 18:45



:
مامان بنیتا
20 بهمن 91 0:39
ممنون مرجان جونم که منو به مسابقه دعوت کردی
آران جونمو ببوس


قربونت برم عزیزممم
مامان نیروانا
24 بهمن 91 9:01
موج قشنگی توی نی نی وبلاگ راه افتاده، هر کی راهش انداخته دمش گرم، خیلی ایده ی قشنگیه.
دلیلات قشنگه مرجانم، به قشنگیِ تنها دلیلِ زندگیت. آرانم رو ببوس


مرسی عزیزممممممممم دوستون داریم زیاد