♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

عکس های آتلیه/ دندون جدید / کار جدید

1391/12/16 13:19
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ماماننننننننننننننن سلام شیرینی زندگیم الهی فدات شم

بلاخره با هزار بدبختی و گریه دیروز 15/12/91دندونت زد بیرون وای که بیچاره شدیم بمیرم برات انقدر جیغ و گریه کردی که نگو مخصوصا دیشب واییییییییییییییییی اصلا مونده بودم تا 3.4 صبح بیدار بودی و فقط گریههههههههههه دندونت زده بیرون ولی چون هنوز کامل نزده اذیت میشی فدای تو بشم موندم سر 32 تا دندونت من چیکار کنم اخه

نکته بعدی اینه که شما بای بای یاد گرفتی وای خدااااااااااااااااااااا میخوام غش کنم وقتی بای بای میکنی از در میریم بیرون بهت میگیم بای بای دستتو بالا میاری تکون میدی البته خود دستت یعنی کف دستتو باز نمیکنی همینجوری مچت افتاده دستتو میاری بالا لق لق تکون میدی که میخوایم بخوریمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دورت بگردمممممممممممممممممم یا مثلا وقتی میخوای بخوابی حرف میزنی شروع میکنی به داد زدن بلند یا دد گفتن و نه نه گفتن بعد خودت میخوابی یا وقتی اهنگ میزاریم خودتو تکون میدی و باهاشون میخونی میگی ااااااااااااااااااااااااا بلند بلند خیلی باحال همش بلند میشی این ور اون ورو میگیری راه بری ازت غافل بشم میبینم خزیدی رفتی تو اتاقا یا زیر میز ناهار خوری

رفتیم برات البوم خریدیم که یه سری از عکسات چاپ بشن از اول عکسای 3 بعدی هست تا الانت بقیشم گذاشتم برای 1 سالگی به بعدت خیلی باحاله موزیکاله بعدشم یه دونه ازاین رو گوشیا برات خریدیم بامزست بابایی رفته برات عروسک اسپایدرمن که شمشیرو یه سری خرت و پرت داره خردیم چراغ داره کلی ذوق میکنی هفته دیگه هم میبریمت دکتر برای چکاب ماهیانت

یه لباس پیش بندیم برات گرفتیم که خیلی بامزه میشی خلاصه این روزا همش سر گرمیمو توهم کارای خوشگل میکنی مامانی

15 روز دیگه هم که به سلامتی عیده وسال جدید شروع میشه منم تقریبا کارامو کردمو گفتم هفته دیگه کارگر بیاد و همه جارو ترو تمیز کنه هفته دیگه 23 من و بابایی وقت اتلیه داریم اخه این فقط مخصوص شما بود من و بابا عکس ننداختیم

راستی پری روزبا بابا نشسته بودی پشت فرمونو بابا یواش حرکت میکردو تو فرمونو تکون میدادی انقدررررررررر ذوق کردیو خندیدی که نگووووکلا ماشین دوست داری اون ماشین کنترلیه که از کیش برات خریدیمو من و بابا باهاش بازی میکنیمنیشخند وای انقدر باحالههههههه توهم نگاه میکنی میخندی ماتت میبره یا تند تند میری دنبالش ماهم وقتی میبینیم میری ذنبالش هی تکونش میدیم که تو بدویی پیششمژه

ودر اخر اینکه عکسای خوشگلتو گرفتیمو من خودمو پر پر کردمممممممممممممممم هزار ماشالا به جونت بیاد خوش عکس خوش خنده منننننننن

راستی ایشالا هفته دیگه هم میبریمت آرایشگاه موهات بلند شده عسلمممم

راستی یه دونه از اینام برات خردیم گذاشتیم بغل عکساتمژه

به قول مامانم میگه خودمو باباهم چشمت میکنیم از بس قربون صدقت میریم میگه از دوست داشت زیادم بعضی وقتا چشم میخورره حالا چه درست چه غلط ما گرفتیمم دیگه

اینایی گفتم برات خریدیم عزیزم

اینم مامیا وددی  (مامان و بابای باباسامان)رفته بودن مشهد برات گرفتن که ایشالا سال دیگه اندازته

                     

حالام عکسای آتلیه

البته مامانی داشتیم بازم عکسای خوشگل و با مدلهای دیگه میگرفتیم ولی وقتی میخو رفت تو پاهات دیگه نشد از بس گریه کردی نگران تازه همون یه بارم که لباس تنت کردی وای وای خیلیییییییییی کولی بازی در آوردی

عاشقتممممممممممممم پسرمممممممممممممممممممممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

مامان انیسا
16 اسفند 91 13:49
مبارک باشه دندون جدید ایشالا بقیه به راحتی در آدآخی بابای کردنم یاد گرفتی جیگر! عکسهای آتلیه خیلی قشنگ شده البته آران جون خودش خوشگل و خوش تیپ هست واسه همینم عکساش اینقدر ناز شده لباس جدید هم مبارکت باشه پسر کوچولوی خوشتیپ


مرسی قربونت برم ممنونننننن
انیسا خوشگلمو ببوس
مامان سارا
16 اسفند 91 14:02
آخ فدای این پسر خوردنی هزار ماشالا مامانی به این پسمل ناز


قربونت عزیزم خدا نکنههه
مامان سونیا
16 اسفند 91 14:09
ای جانم به این گل پسر هزار ماشاالله خیلی عکساش نازه و قشنگه
مامانی اسفند دود لطفا



مرسی ممنون عزیزم لطف داری
مامان آرادخان
16 اسفند 91 14:29
ماشاله خیلی قشنگ شده خدا حفظش کن بوس بوس از طرف من
اسباب بازی جدید مبارک آرانی حسابی حال کن خوش بحالت


مرسی فدات شم
قابل نداره هااااااااااااا
مامان آراد(خاطره)
16 اسفند 91 14:59
جون دلممممممممممم...قربون بای بای کردنت...
مروارید جدیدت مبارک عزیز دلم...ایشالا بقیه به راحتی بزنن بیرون و اذیتت نکنن..
عکسا هم محشرن...هزار ماشالا
وسایلای جدیدت هم مبارکت باشن..ایشالا به سلامتی و شادی ازشون استفاده کنی...
منتظر عکسای مامانیتونم هستیم
بوس از روی ماهتتتتتتت

قربونت برم خاطره جون
ایشالاااااا راحت در بیاددددددد
قربونت مهربونم
ارادمو ببوس
مریم (مامان روشا)
16 اسفند 91 15:10
مبارک باشه عزیزم...اخی خیلی درد داشته بچه
چه عکساس نازی هزار ماشالا...
لباسای خوشگلتم مبارک


مرسی عزیز دلمممم ممنون
رضوان مامان رادین
16 اسفند 91 15:21
ای جونم با عکسهای خوشگلت....


ممنون عزیز دلم
لاله
16 اسفند 91 15:23
عزیزکم مرواریدت مبارک
ایشالا که به سلامتی همه ی مرواریدات در بیان
عکساتم خیلی قشنگ شدن هزار ماشالا به تو




مرسی خاله جون مهربونممممممممممم
بهاره مامان ونداد
16 اسفند 91 16:13
مبارک کپل خان وسایل نو
عکسا هم فوق العاده بودن مخصوصا اون عکس شخصیتی که رو صندلی نشسته


مرسی بهاره جون ونداد خوشگلمو ببوس
مامان اراد
16 اسفند 91 16:29
سلام مرجااااااااااااااااان خانووووووووووووم منو بگو فکر کردم دیدی نپسندیدی
قربون چشاتشم مگه من چند تا مرجااااااااااااااان دارم عاخه؟؟؟؟قابل شما رو نداشت.چشم نفسم شماهم اقا تپلو ببوس عکساهم قشنگ شده ایشالا زودتر عکسای تولد گل پسری رو بدی بشینم ویرایش کنم ایمیل کنم بعضیاش کیفیتاش خیلی بالا بودند به زود اپلود شد
همش فدای یه تار موی خودتو پسرت
دوست جون جونی خودمی به هیشکیم نمیدمت


فدات شم زهرا جونم ممنون عزیزممممممم
بخدا نمیدونستم عزیزم خیلییییییییییییییی ماه و دوست داشتنی هستی عزیز دلمممم خیلی زحمت کشیدی
بوسسسسسسس برای مامان و پسر خوشگللللللللللللللل
مهسا مامان کیارش
16 اسفند 91 16:36
به به چه خبرای خوشی و چه کادوهای خوشملی و از همه مهمتر چه عکسای نانازی شدن آران جیگری. الهی من فدات بشم که عکسات یکی از یکی خوشملتر و جیگرترن. دندوننم مبارک توپولیه دوست داشتنی. مرجان جون از اون می می های خوشمزش یه گاز بگیر و یه عالمه هم ببوسش از طرف من


قربونت مهسا جون مهربونممممممممممممم مرسییییییی
کیارش خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان بنیتا
16 اسفند 91 16:41
ای جانم خوشتیپ خاله عکسات خیلی ناز شدن مرواریدتم هم مبارک عزیزم
عاشقتم


مرسی سحر جون ممنون عزیزممممم


زری مامان مهدیار
16 اسفند 91 17:37
عزیز دلمممممممممممم
عکساش بی نظیره ماشالا
الهی که عکسای عروسی گل پسر


قربونت برم زری جونم ممنونننن
ایشالا عروسی گل پسری خودت
مامان بنیتا
16 اسفند 91 18:17
وای خداااااااااا قربونش برم من چه قدر عکسا قشنگ شدن..این جوری لخت ازش عکس گرفتین که آدم دلش می خواد گازش بگیره خب
خوشگلم بیلرسوتت خیلی قشنگه چی بشی باهاش عید ایشالا
دندون جدید هم مبارک..بمیرم که اذیت شدیمرجان جون پس خدا به داده من برسه که بنیتا هنوز دندون درنیاورده

فدات شم عزیزم مرسیییییییییییییی
ایشالا که بنیتا اذیت نکنه من که مردمممممممم


پگاه مامان آرتین
16 اسفند 91 18:21
خیلی قشنگ بود مرجان جون.من عاشق عکسای لختی بچه هام.حسابی ببوسش..
عکس تو بشکه دلسترمحشره

همش خوشکله.آران تکههههههههههه


قربونت برم پگاه جونم ممنون عزیزمممممممممممممم ارتین جیگر طلامو ببوسسسسسسسس
حنانه
16 اسفند 91 18:58
سلام مامان مرجان
الهی خودم قربونش بشم
خیلی ناناز شده حتما از طرف من محکم بوسش کن


سلام عزیزم قربونت برم خدانکنههههههههههههه
nagar
16 اسفند 91 20:59
قربون تک تک عکس های قشنگت عزیزم هزار ماشاالله


ممنون عزیزمممم مرسییییی
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
16 اسفند 91 21:53
واییی خدا. فربونت برم من.
چه عکسای نازییییییی. گرد و توپولی دندون در اوردنت مبارک.
دوستم نگران نباش مامانم میگه فقط برا دندون اولشون اینقد اذیت میشن.


قربونت برم عزیزمممممم خدانکنهه
اخه دندون اولش نیست کهه
زهره مامان آریان
17 اسفند 91 0:25
مامان جون دندونای شیری 20 تاس خدا رو شکر.زود تموم میشه.نگران نباش


حالا خوبه 20 تاس من فکر میکرد 32تاس
ولی خدابخیر کنه این بقیشو
زهره مامان آریان
17 اسفند 91 0:28
ماشالله عکساشو ببین.نازتو برم من


منون عزیزم
نیم وجبی
17 اسفند 91 1:27
سلام عزییییزم تاکامنتتو دیدم پریدم اومدم خدارو شکر که دندون خوشگلت درومده و یکم راحت شدی لباساتم خیلیییی نازن وای برم سرِ اصل مطلب عکسااااااااالهی قربونت برم خوشتیپ خودمیییییییییییییعاشق اون عکس دومی و عکس رو صندلیت شدم
مرجان جونم از همین الان آرزو می کنم که سال جدید سالی پر از شادی و موفقیت باشه براتون


سلام عزیز دلم
فدات شم مهربونممم مرسییییییییییییییی
خدانکنه عزیزممممم
منم برای تو ارزوی موفقیت میکنم شادی مهربونمممممممممممممم
سارا
17 اسفند 91 1:35
ای وای جیگرتو ........چه خوشکلی تو ....ماشالا

عزیزم مرواریدت مبارک


قربونت عزیزممممممم مرسی
الی مامی آراد
17 اسفند 91 2:14
چقدر زود آماده شد عکسهات خیلی خوشگل شدند چه تیپی هم زدی دندون جدیدت هم مبارک انشالله به سلامتی بقیه رو دربیاری


مرسی عزیزدلمممممممممم ممنونن
زهرا(ترنم عشق)
17 اسفند 91 2:30
مبارکت باشه کپل من هم دندون خوشگلت هم هدیه های قشنگت و از همه مهمتر عکسای خیلی خیلی خوشگلت
مخصوصا اونی که با تیریپ مردونه گرفتی عسلم


قربونت زهرا جونمممممممم ممنون مهربونم
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 6:06
ای جونم چه پز ماه و خوشتیپی دارید شما!
خدا حفظش کنه
نازی عزیزم
هزار ماشالله
عکساش محشر شده.


ممنون مریم جون لظف داری شما
حنانه
17 اسفند 91 9:37
ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻏﻢ ﻫﺎﯼ ﺩلتون ﺑﺮﻥ ﺯﯾﺮ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺮﻑ ﺯﻣﺴﺘﻮﻧﯽ ﻭ ﺩلتون
ﺳﻔﯿﺪ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻏﻢ ﺑﻤﻮﻧﻪ . .

آپم


فدای تو عزیزمممممممممممم همچنین شما عزیزمممم
اومدمممممممم
مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 91 10:35
آخی دندونه خوشکلت مبارک عزیزم.

درکت میکنم که چقدر اذیت میشی آخه پسر خودمم این روزا رو سر من آورده.

باریکلا که بای بای هم بلدی.

راسی عکسای آتلیه معرکه ان .فدای اون پاهای کوپولو شم.

اما ایکاش پاش به میخ نمیخورد و بیشتر عکس مینداختین با لباسای بیشتر.



مرسی عزیز دلممممممممممممم قربونتتت
اره والا حیف شد این میخه خیلی بد بود
امیر علی جونو ببوس
مامان بابای الیسا
17 اسفند 91 10:48
واااااااااااااااااااااااااااای عزیزم چه عکسهایییییییییییییییییی این کپلک ما چه جیگری شده
وای عکسش با حبابو کلی ناز دادم پسملی خوش خنده
وچه کادوهای قشنگی مبارکت باشه فند و عسل
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم خییییییییییییییلی زیاد

مرسی عزیزمممممممممممممممم
قربون محببت لطف کردی
ماهم دوستون داریممممممممممممم
:
پرتو
17 اسفند 91 13:05
قربون این جیگر خاله برم منننننننننننننننننننن ماشاالله به آران جونمممممممممممم وای مرجان جونم تو رو خدا مدام براش اسپند دود کن و صدقه بنداز هر روز جیگرتر میشه این شیطون بلا :


فدات بشم پرتو جون مهربونممممممممممممممممممممم
مامان کیان
17 اسفند 91 13:17
عزیزم اسباب بازیها و لباسهای جدیدت مبارک
باشه انشاالله به سلامتی بپوشی .
عکسهای آتلیه هم یکی از یکی خوشگلتر ،با
کراوات دیگه حسابی خوش تیپ شدی .


مرسی خاله جون مهربونممممممم
مامان آندیا
17 اسفند 91 14:28
مروارید قشنگت مبارک گل پسر هزار ماشالا تو عکسات چقد ناز افتادی مامان حتما اسفند یادت نره


مرسی عزیز دلمم لطف دارییییی
اندیا خوشگلمو ببوس
سمیرامامان پرنیان
17 اسفند 91 16:52
عزیز دلمممممممم دندونت مبارکه قلمبه کوچولو به وبلاگ دختر منم سر بزنید و اگه خوشتون اومد خوشحال میشیم لینکمون کنید ماهم با اجازتون لینکتون میکنیم آدرس
parnianjoon.niniweblog.com
منتظرتونیممممممممممم


مرسی عزیز دلمممم ممنون
حتکا میام با افتخار لینکتون کردم:
persian mom
17 اسفند 91 19:06
مبارک باشهه دندونشششششششش
خدارو شکررررررر
هکساشو اوفففففففففففففففففف ماشالله چه ناز افتاده.. چه مظلومه اونی که رو صندلیههههه خاله فداش
البومش چسب داره؟ چند گرفتی؟سایزش چنده ؟


قربونت عزیزممممم مرسیییی
اره میام بهت میگم
عطیه
17 اسفند 91 21:50
عکسات خیلی خیلی قشنگن عزییییییییییییزم


منون عطیه جونمممممم
عسل جون
17 اسفند 91 22:15
ای جونم برای گل پسرت قداش بشمممممممممممم من من عاشق پسرتم از طرف من لپاشو یه ماچ ابدار بکنم قربونت برم


قربون عسل جون مهربوننننننننننننن ممنون
پرهام
17 اسفند 91 22:17
مثل همیشه نمرت بسیته اران جان
هم خوشتیپ هم خوش عک س همچیت عالیه


مرسی خالههههههههه پرهام جونم خئشگلو خوشتیپه
مامان ساجده
17 اسفند 91 22:44
مرواريد جديدت مبارك عزيزم عكسهاش خيلي قشنگ شده مباركش باشه انشاالله عكسهاي دوماديش


مرسی ساجده جون قربونت برممم
ایشالا دومادی متین خوشگلم
نسیم
18 اسفند 91 0:31
وای مرجان جوم من این آران می بینم ضعف میکنم هزار ماشاللهههههههه عکساشم خیلی خیلی ناز براش اسفند دود کن حتما


قربونت برم نسیم جونمممم فدای تووو
مامان دینا جون
18 اسفند 91 0:44
سلام مرجان جون اخه این عکسهای خوشگلو میذاری من چه جوری خودمو کنترل کنم که این تپلک تورو نچلونم عاشقشم


سلام عزیزممم قربونت برم لطف داری فدات شم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکـــــ شیـطــــون)
18 اسفند 91 1:33
ســـــــلام عزیز دل خاله ؛ بالاخـــــــــره اومدم ...
دلم برات ی ذره شـــده بود ...
دندون جـــــــدید مبارکـــــ ...
کارهای جــــــــــــدیدت هم تو حــــلقم ...
عکــــس های آتلیه ات فوق العاده بود ....
بدون آتلیه ام زیبایی آقــــــــــــا ...
مـــــــرجان جوین کدوم آتلیه بـــردی ؟!؟!؟!؟!؟
راضی بودی ؟؟؟؟؟
ببوس آران جون وووووو ....


سلام عزیزمممممممممم ماهم دلمون یه ذره شده بود کجا بودی باباااااااااااا
قربونت برم مهربونمممممم
نزذیک خونمون بود اره خیلی خوب بودددد
فدات شم امیر علی جونمو ببوس
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
18 اسفند 91 2:48
دندونت مبارک وسایلو لباساتم خخخخخخخخخیلی خوچکل بودند عععععععکسات که دیگه نگو عاشگتم آرانی جون


مرسییییییییییییی خاله جونییییی ماهم عاشقتونیمممممممپستایش خوشگلمو ببوس
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:15
واااااااااي هزار ماشاالله چقدر خوردني و جيگر شده تو عكساش.ايشاالله عكساي دوماديشو ببينيد


مرسی فدات شم ممنونننننننننن از لطفت
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:16
خريداشم خيلي خوشگلن


مرسی عزیز دلم
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 12:16
خصوصي


شقایق مامان آرشا
18 اسفند 91 13:08
آفرین مامان خوش قول که زود اومدی ماشالا پسملی بای یاییعکسا خیلی عالیه.خیلی قشنگن پسملی مثل ستاره توشون می درخشه


مرسی عزیز دلم ممنوننننننننننننننننن
مامان اراد
18 اسفند 91 13:23
ایمیلتو چک کن نفسم


مرسی فدات شممممممممممممممممممممممممم
مامان یلدا و سروش
18 اسفند 91 16:29
جوانه زدن مروارید آران جون مبارک

هدیه های خوشگلش هم مبارک

الان دیگه این گل پسری خوردنی تر و خواستنی تر شده پیشاپیش نوروزتون مبارک


ممنون عزیز دلم لطف کردیییییییی
یلدا خوشگل و سروش جونم ببوسین
مامان امیــــرعلی (پســـرکــــ شیطـــون)
18 اسفند 91 20:51
ســـلام قـــربونت برم ...
آرایشگاهه هم خوب بود امیـــرعلی خیلی موهاش پـــُر نیست فقط یکمی نوک گیــــــری کـــرد ...
فـــدات فعلا منم میخوابم پائین تختش تا یکمی که عادتــــ کرد کم کم تنهـــــــاش بزارم ...
البته اتاقهامون چسبیده به هم ...
دیگه چـــاره ای نیستـــــ خسته شـــدم از بس رو زمیــــن خوابیدم ... ...


سلام عزیزممم
خوب به سلامتی مرسی که گفتی
اره دیگه خسته کنندس واقعاااااااااا
خسته نباشی عزیزم
مینا مامی لیانا
19 اسفند 91 0:35
سلام عزیزممم...ماشالله به آران نازنین ..خیلی ماهه
خودتم خیلی نازی مرجان جون ماشالله
همیشه شاد باشید


سلام مینا جونمممممم
ممنون از لطفتت مهربونممممممم
لیانا خوشگلمو ببوس
آتيلا جونو مامان شيما
19 اسفند 91 1:28
سلام عسيس دلم...
آخي قبون شيرين كاريهات بشه خاله شيما ...
ماشاا... ماشاا... ماشاا...
ماماني عكسها خيلي ماه شدن...
دستتون درد نكنه
عاليييييييييي....

بوووووووووس...


سلام عزیزمممممممم
مرسی شیمای مهربونممممم
فدات شم اتیلا خوشگلمو ببوس
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
19 اسفند 91 7:57
sسلام عزیزم
خیلی اتفاقی وارد وبلاگ گل پسرت شدم
خدا حفظش کنه ماشالا چ شیرین و بامزس
انقد بچه ی توپولی دوس دارمایشا 100000000000سال باهم به خوبی زندگی کنین
راستی میتونم رمزتو داشته باشم؟؟؟اون عمس که آؤان جون تو دلت بود

سلام عزیز دلم
ممنون ار لطفت
چشم عزیزم میام پیشت
مامان متین
19 اسفند 91 11:20
سلام خانمی .آره وبلاگای پسرام رو یکی کردم خودم راحت تر کار کنم
دندون جدید مبارک باشه. درکت میکنم مامانی تا دندونای کوچولوها دربیاد جون مامامانا در میاد
به به چه وسایل خوگلی چه لباس جیگری
وااااااااااااااااااااااااااای خدا چه ناز عسکات آران جونی .بی خود نیست مامان و بابا اینقدر قربون صدقت میرن .بس که شیرینی.

سلام عزیزم
قربونت واعا جونمون گرفته میشه
فدات شم مهربونممم
گل پسرارو ببوس
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
19 اسفند 91 12:33
ممنون عزیزم بابته رمز ممنون که قابل دونستیم عکس های قشنگی بود ....ببوس آران جونو از طرف منالان دیدم کامنت قبلم چقد غلطت املایی داشت ...شرمندهو ممنون که اومدی پیشم


خواهش عزیزم قابلی نداشت
فدات شم بوسسسسسسسسسسسس
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
19 اسفند 91 12:38
راستی گلم رمز و بجز عکس های آتلیه خودت و همسرت برا پست های رمز دار دیگه قبول نکرد


چون فرق داره با هم عزیزم
خاله هستي
19 اسفند 91 13:03
وايييييييييييييييييييييي خدا اين چه نازه قربونت برم آراني خيلي بامزه و خوشگلي خاله جون فدات بشه مباركه دندونت عزيزم زودتر همشو در بيار با اون دندونت همه رو گاز بگير جيگر دوستت دارم مامانش واسش اسپند دود كن من عاشقتم آران جان دندونام شكست از بس فشار دادم كاش اونجا بودم ميخوردمت


قربونت عزیزممممممممممممممممم مرسییییی
خیلی لطف داری
نگین مامان آمیتیس
19 اسفند 91 17:44
درود به مرجان عزیزم و آران خوشگلمممممممممم
دندونت مبار ک باشه عزیزمممممممممممم
چقدر عکسای آتلیه ات خوشگل بودن نننننننننننننن چقدر ناز و جیگر شدی خاله قربونت برممممممممممممممممممم بوسسسس بوسسسسسسسسسس اصلا باورم نمیشه انقدر زود زود این نی نی ها بزر گ میشن انگار همین دیروز بود که مامانی برات وبلاگ ساخته بود . خدا حفظت کنه عزیزدلممممممممم


سلام عزیز دلممممممممممممممم
قربونت برم نگین جون مهربونمممممممممم
ممنون که به یادمونی
فدات شم مهربونم
واقعا زود گذشتتتتتتتتتتتتتتتتت
خاله جونی
19 اسفند 91 23:16
سلام عزیزم مرواریدت مبارک
به به چه عکسهای نازی خوشتیپ خان


سلام خاله جونی مرسییییییییی ممنون
رها مامان راستین
19 اسفند 91 23:38
ای جانم به این گل پسر هزار ماشاالله خیلی عکساش نازه و عزیزم جی جی تازه مبارک


مرسی عزیز دلممم ممنوننن
مريم مامان آريا
20 اسفند 91 7:36
خيلي عکسهاي خوشگلي شدن انشالله اين دفعه مشکلي پيش نياد و بتونيد عکسهاي خوشگل بيشتري بگيرين
لباس ها و وسايلش هم مبارک گل پسرمون باشه


ممنون مریم جون مهربونممممم لطف داری
مامان ایسا
20 اسفند 91 10:20
سلام خاله جوووون..واااایی چه عکسای خوشملی گرفتی فدات شم جیگر..خوشتیپ.


سلام خاله جون مهربونمممممممم مرسی
مامان رادوين
20 اسفند 91 19:58
ني ني مانكن مبارك باشه عكساي نازت خوشكل خاله كه اينهمه چشم ميخوري مرجي جون اسفند دود كن واسه جوجتتتتت


مرسی عزیز دلمممم چشم حتمااا
هما
21 اسفند 91 5:52
ماشالله به این پسر خوش تیپ مامانش.به به خدا حفظش کنه


فدات شم عزیزم مرسی
مامان اراد
22 اسفند 91 8:54
همش فدای یه دونه تار موت مرجانم این چه حرفیه قربونت بشم دوست جون جونیه خودمی منتظر عکسای جشن تولد گل پسری هستم تا تو عید بشینم درست کنم
خیلی خیلی میخامت قربون اون زبونتم بشم


قربونت عزیزممممممممممممممممم دستت درد نکنه شرمندم میکنی بخدا فدات شمممممممممممممم
راحیل
22 اسفند 91 11:38
مرواریدهای خوشگل کپل خان مبارک از طرف من اون لپاشو یک بوس ابدار کن جیگری


مرسی عزیز دلمممم ممنون:
مامان سانلی
22 اسفند 91 15:00
الاهییییییییییییی
عزیز دلممممممم
خیلی عکسهات قشنگ شدن...
مرجان اگر پیشم بودی حتما اون عکس یساه و سفید رو ازت میگرفتم..کلیک راستت هم که قفله


قربونت عزیز دلممممممممممم
برای مسائل امنیتی قفل کردم
اخه یکی بهم یه خبری داد واسه همین
دوستون داریممممممم
مامان آیسا
22 اسفند 91 16:03
مرجان جووون نوشته هایی که مینویسی همه توهم توهم رفته ها


ااا جدی یعنی چی؟؟؟
مامانی درسا
24 اسفند 91 4:12
عزیزم عکسای آتلیه خیلی خیلی زیبا هستن ..... دیگه چیزی به یک سالگی نمونده ..... مامانی بعد از راه رفتن کارت در میاد ...... همه جا رو میبایست واسه پسری ایمن کنی که دستش به ناکجاها هم میرسه ..... بوس برای آران کپل خودمون


مرسی عزیز دلم ممنونننننننن
اره دیگه واقعا کارم در اومدهههههئ
ساحل
6 اردیبهشت 93 14:27
وای گل پسرو عکساش خیلی ناز شده مرجان جون پسر به این گلی ماهه عزیییزززززززموگرنه این همه عکسای خوشگل نمیتونستین بگیرین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم