♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

نفس مامان 11 ماهت تموم شد رفتی تو 12 ماههههههههههه

1391/12/25 18:24
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسررررررررررررررررررررررم سلام مرد کوچولوی خوشگلمممممممممم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به سلامتی عشقم رفتی تو 12 ماه فقط 1 ماه مونده به تولدت و 1 ماه مونده که 1 سالت بشه

خدایااااااااااااااااا هر چقدر بگم شکر شکر شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کمه

مرسی خدای مهربونم که همچین پسر خوشگل و خوبیو دادی به ما شکرت که مواظبش بودی همه چی خوب بود شکرت که به ما لیاقت مادر پدر شدنو دادی برای همه چی شکرررررررررررررفرشته

مامان جونم این چند روز حسابی سرمون شلوغ بود رفتیم دوباره آتلیه که 3 نفره عکس بگیریم رفتیم خونه خاله سمیرا اینا کرج بعدشم رفتیم خونه عمه سمیرا

امروزم از صبح کارگر داشتیمو حسابی کار کردیمو منم از فرصت استفاده کردمو یه سری  کار نکرده داشتم که انجام دادم شما هم کلی اتیش سوزوندی

ماشالاااااااااااا به جونت بیاد عشقم دائم داری دستتو میگری به همه جا بلند میشیو راه میری بلاخره 4 دست پا رفتییییییییییییییییییی فکر کن اول وایسادی راه رفتی بعد 4 دست و پا خلاصه دائم از تو سوراخ سنبه ها درت میارم دندونتم شدید باد کرده داره میزنه بیرون توهم که بد قلققققققققققق

تو خواب که یا خروپف میکنی یا حرف میزنیییییی میگی دددددددددددد یییییییییییییییییییییی ما انقدر میخندیم که نگوووخنده

همش با اهنگا میخونی بلند میگی ااااااااااااااااااااااااااا وقتی میرقصی جدیدن دستاتم تکون میدی یاد گرفتی دستت میزاری رو دهنت میگی اااااا یا ببووووووووووووووووو ماشالا انقدر انرژی داری ما کم میاریم از درو دیوار بالا میری عرق مارو در میاری ما خسته میشیم ولی تو نهههههههههه وروجکی هستی برای خودت

دیگه برات بگم من و بابات خیلییییییی دو دلیم برای تولدت نمیدونیم یه تولد بزرگ بگیریم یا یه کوچیک خانوادگی از یه طرف دوست دااریم بزرگ باشه ولی از یه طرفی تو هیچی متوجه نمیشی همش داری شیر میخوریو 2.3 ساعت یه بار میخوابی اونوقت من همش باید یا در حال شیر دادن باشم یا خوابوندن تو نمیدونم موندیم ولی به هر حال باید زودی تصمیم بگیریم دیگه

ایشالا 5 روز دیگه سال جدید شروع میشه و خوشحالیم که با تو هستیم عشقممممممممممممممممممممم

          

فضولی اران خان تو ماشین لباسشویی

ابنبات خیلی دوست داری پسرممممم؟

یه بار من بند رختو اوردم تو خونه تو باید ازش بالا بری؟

اران عشق ماشین

وای اینجا کلی خندیدیمممممممقهقهه

وقتی رسیدیم خونه خاله خیلی گرم بود لباستو دراوردیم دیدیم چون لباست تیره بود

زیر بغلت اینجوری شدهههههه

شیطونیات گل کردههههه

وقتی اران به کارگر نظارت میکنه

انگار خوشت نیومدهچشم

اینم از این چند روز که درگیر بودیمممممم

بازم میام قبل سال جدیددددددبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان آیسا
25 اسفند 91 19:29
ورود به 12 ماهگی مبااااااااااااااااااااااااااارک
وووویی دلم میخوووووووواد بخووووووووووولمتخوشگلم


مرسی عزیزمممممممممممممممممم
نگین مامان آمیتیس
25 اسفند 91 20:10
درود به مرجان عزیزممممم و آران خوشگلممممممم
خدا رو شکر که به خوبی و خوشی روزا رو میگذرونی و شاهد بزرگ شدن گل پسرمون هستی.
عزیزم چقدر شیطون شده ماشالا تو لباس شویی دنبال چی میگرده اونوقت؟
مبارکه که آران جونم داره راه میافته کاملااو بالهخره چهار دست و پا رفته هوراااااااااااااااااااااااا


سلام عزیزدلمممممم
قربونت برم اره حسابی بلا شده
بلاخره دیگه رفتتتتتتتتتتت امیتس جونمو ببببببوس
نگین مامان آمیتیس
25 اسفند 91 20:11
راستی دیدی چه زود گذشت و آران توپولو یک ساله شد
یادته پارسال این موقع چه حالی داشتی عزیزم همش دلشوره داشتی و برای زایمانت نگران بودی حالا ببین چه گل پسری داری توپولو و شیطون
خدا نگه دارش باشه همیشه


اره بخدا یادش بخیررررررررررررررر واقعا چه روزاییی
مرسس فدات شم همچنین امیتیس خوشگلممممممممم
نگین مامان آمیتیس
25 اسفند 91 20:20
یادم رفت بگم قالب جدید وبلاگتون مبارکککککککککککککک
خیلی خوشگله اما من بو اون قبلیه خیلی عادت کرده بودم یه لحظه دلم تنگید


مرسی فدات شممممممممممممممم
اره خودمم عادت کرده بودمممم
پرهام ومامانش
25 اسفند 91 22:52
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
پیشاپیش نوروز مبارک
آران جان من خیلی دوس دارم دلم میخاد یه عالم ببوسمت همیشه تندرس باشی

مرسیییی عزیزمممممم خیلی قشنگ بودددددد
ماهم خیلی دوستون داریمممممممممممم
میرزا کوچک خان
25 اسفند 91 23:21
سلام عزیزم. چقد این پسمل تو خوردنیه... موش موشی....ما شاالله....

راستی!من بروزم...


سلام عزیزم قربونتتتتتتتتتت مرسی
چشم اومدممممم
مینا مامی لیانا
26 اسفند 91 0:18
سلام سلام
11 ماهگی گل پسری مبارک باشه
عزیزمممممم با این شیطونیاش خوردنی تر میشه


سلام سلاممممممممممممم
مرسی عزیز دلمممم:
سمیرامامان پرنیان
26 اسفند 91 0:30
عزیزم مثل پیشی شدیملوسک خاله امیدوارم که سال خوبی داشته باشید


مرسی خاله جون مهربوننن
نیر
26 اسفند 91 0:50
قبل از اینکه مطلب رو بخونم یه دل سیر عکسهاتو نگاه میکنم توپولی من عاشقتم قربون اون کارهای با مزت و اون تیپت مخصوصا اون رونات رو من بخورم
هم 11 ماهگیت هم 12 ماهگیت مبارک


مرسی عزیز دل مهربونمممممممممممم
ممنوننننننننن خاله جونی
مامان بنیتا
26 اسفند 91 1:10
11 ماهگی مبارک گل پسر قند عسل
مرجان جون منم خیلی مونده بودم تولد بنیتارو خودمونی بگیرم یا شلوغ ولی دیگه تصمیمون رو گرفتیم به قول خودت اینا که هنوز نمی دونن تولد چیه بعدم خیلی به مادر وابسته اند تو این سن ..منم گفتم بهتره نه خودم اذیت کنم نه بچه رو و یه تولد جمع و جور بگیرم ایشالا
قربونت برم عسلم بوووووووووس


مرسی عزیزممممممممممم
اره بخدا موندیمممممممم
کار خوبی میکنی شاید همیکارو کردیم ماهمممممم
خدانکنه عزیزممممممممممممم
مامان بابای الیسا
26 اسفند 91 1:55
عزیز دلم ورود به 12 ماهگیت مبارک کلی از دیدن عکسهات لذت بردم کپلک خاله


مرسی عزیز دللللللللللللم
الیسه خوشگلمو ببوسسس
mamanebaran
26 اسفند 91 8:57
سلام مرجان جونم ، خوبي عزيزم آران جونم خوبه ، تروخدا بي وفايي ما رو به دل نگيريا من عاشق خودتو و آرانم اين رواز يه مقدار كارام زياد شده بود ميودم نظراي خوشگلتو ميديدم در هر صورت گلم شما هميشه منو شرمنده مي كني ، خوب ديگه عذر تقصيرا بسته بريم سراغ گل پسرم ،' نازنينممممممممممممممم 12 ماهگيت مبارك الهي 120000000 ساله بشي آران جونم ، قربون اون قد و بالات كه داري ميري تو ماشين لباسشويي يعني عاشقه نگاهاتم كه با تعجب نگاه مي كني ، مرجان يه عالمه اسپند براي قند عسلمممممممممممم دود كن هزار ماشالله خيلي خيلي دوست داشتني شده

سلام عزیزممممممممم
مرسی محبت دارییییییی ماهم خیلی دوستتون داریم
ممنون فدات شم
چشم حتما
مامان احسان
26 اسفند 91 9:06
سلا گل خاله پیشاپیش هم عیدت مبارک هم تولدت خوشجل من مرجان جون از کار خونه هم خسته نباشی امیدوارم سال 92 سال پر برکتی برای شما و خانواده محترمتون باشه میبوسمتون


سلاممم خاله جونممم
مرسی ممنونننننن عزیز دلممم
همچنین برای شما و خانوادههه:
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 اسفند 91 10:38
12 ماهگیت مبارکــــــــــــــــــه
جیگرتو پسمری توپولی
سال خوبی داشته باشین


مرسی خاله جون مهربونمممممممممممم همچنین شما
راحیل
26 اسفند 91 12:48

12 ماهگیت مبارک شیطون بلا


:
مرسی عزیزممممممممممممممم
آتیلا جون و مامان شیما
26 اسفند 91 12:53
12 ماهگی مبارک اران کوچولو...
چقدر شیرین کاری میکنی شما عسیس دلم...
قبون اون تیپ و هیکل تپلی و گاز گرفتنی...
میبوسمت خوشجیبل خاله...
بووووووووووووووووووووووووووووووووس...



مرسی شیما جون ممنون عزیزممممممم
اتیلا خوشگلموببوسس
مامان اراد
26 اسفند 91 13:45
منتظر عکسای جشن تولد گل پسری هستیما مرجان جونم
چکار کنم نفسم دوربینمون شکسته بردم تعمیر میگه دیگه فایده نداره با موبایلم کیفیتش افتضاحه ایشالا عید میریم گناوه یا استارا میخرم یکی هرروز به وبلاگت سر میزنم لحظه شماری تولد گل پسریمون هستماااا


ااااااااااا چه بد
ایشالا پس عکسای خوشگل بنداز
فدات شم عزیزممممممممممممم
رضوان مامان رادین
26 اسفند 91 15:27
ای جونم جیگرتوووووووو فدای چار دست و پا رفتنت...گلم تولدت یک ماه جلوتر مبارکککککککک...رادین من که فقط 6 روز تا تولدش مونده


خدانکنه عزیزم
مرسی عزیزمممممممم
اخی چه خوب مبارکه پسسسسسسسسسسسس
مامان ایمان
26 اسفند 91 18:02
سلام خاله 12 ماهگیت مبارکککککککککککککککک خاله قربونت بره ایمان ما هم امروز رفت به 12 ماهگی تو از ایمان یک روز بزرگتری عسللللللللللللللللل خودم


مرسیییییییی خاله مهربونننن
اخی چه خوببب پس مبارکهه
رها مامان راستین
26 اسفند 91 18:53
عزیز دلم ورودت به 12 ماهگی مبارک


مرسی خاله جونممم:
بهاره مامان ونداد
27 اسفند 91 1:16
اخی نازی چه عکس جالبی واسه پستت گذاشتی فضول نانازی تو ماشین لباسشویی چی کار میکنی خوبه ما مامانا خونه تکونی میکنیم تا این بچه هامون تخلیه انرژی بشند


اره والاااا فضولن دیگههه
مرسی عزیزممممم
مامان متین
27 اسفند 91 8:42
مبارک خاله جون. ایشالله همیشه تنت سالم باشه.
ای شیطون .توی ماشین لباس شویی چیکار داری؟
خسته نباشی خانمی.
راستی امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم
یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت
سال ۹۲ میان سراغت !
پیشاپیش سال نو مبارک.

مرسی خاله جونممم
فضولی میکنم
ممنون خیلی قشنگ بودددددد
همچنین شما
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
27 اسفند 91 9:26
ما آپیم خاله جون


اومدم عزیزممممممم
فلوریا مامان دیانا
27 اسفند 91 10:02
با ارزوی 12 ماه شادی
52 هفته خنده
365 روز سلامتی
8760ساعت عشق
525600دقیقه برکت
315300ثانیه دوستی
سال نو پیشاپیش مبارک


@};



همچنین شما عزیزممممم
nahid
27 اسفند 91 11:04
سلام عزیزم خوبی؟آران گل پسر خوبه؟ممنون که درکم کردی واقعا خیلی سخت میگذره.برام دعا کن.ایشالا که آران جون 1000ساله بشه بوسسسسسسسس


سلام عزیزممم خوبه مرسی
اره خدایی سخته
ایشالا به زودی سپری میشه راحت میشی
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:09
خوشگلمممممممممم 12 ماهگیت مبارک


مرسیییییییی خاله جوننمممم
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:09
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635057218.jpg?26



مرسی عزیزمممممم
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 11:19
11ماه گذشت ... بعضی ها دلشـــون شکست...
بعضی ها دل شکوندن ... خیلیا عاشق شدن و
خیلیا تنهـــــا ... خیلیا از بینمون رفتن ... خیلیا بینمون اومدن ... گریه کردیم و خندیدیم ...
زندگی برخلاف آرزوهامون گذشتــــ ...
قثط 5 روز دیگه مونده ؛ 5 روز از اون همه خاطـــره ها !!!
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
پیشاپیش ســــال نو مبارکــــ ...


مرسی عزیزم خیلی قشنگ بود همچنین شما
آتیلا جون ومامان شیما
27 اسفند 91 11:29
من عاشق اون عکسم که زیر بغلش سیاه شده...
خیلی نمکه...
مامانی اسپند یادت نره...




چشم حتماا
حنانه
27 اسفند 91 15:27
ای جونم تولدش مبارککککک
فداش بشم
سلام مامان مرجان راستش حوصله ندارم آپ کنم
راستی مامان مرجان تو این سایت عضو شو اگه دوس داشتی
www.niniface.com
اگه انگلیسی بود تو مرورگربه جای lang=enبنویس
lang=faاین کارو بکنی فارسی میشه


قربونت حنانه جونممممممممممم
خدانکنهه
باشه مرسییی
مامانی هدیه
27 اسفند 91 16:40
سلام ببخشید که یه مدت نبودم
ایشالا همیشه شاد باشین و سال نو مبارک
راستی دیگه نبینم به این مرد کوچیک بخندینا


سلام عزیزممم
دلمون تنگیده بود باباااااا
چشم حتماا:
مامان بنیتا
27 اسفند 91 16:53
12 ماهگیت مبارک عشق خاله
خسته نباشی مرجان جون با خونه تکونی عکسای آران جونم مثل همیشه زیبا



مرسی سحر جونممممم قربون عزیزممم:
زهرا(ترنم عشق)
27 اسفند 91 19:47
عزیزدلم 12 ماهگیت مبارک باشه
ایشاالله 120 سالگیت؛ البته با وجود مامان مرجان تا عکسای خوشگل ازت بگیره
راستی مرجان جون این تقویم آران جونو خامشو داری برام میل کنی


مرسی زهرا جونمممممممممممم ممنون عزیز دلممم
نه ندارمممم ولی بازم میبینم بود بهت میدم گلم
نیم وجبی
27 اسفند 91 20:42
12 ماهگیت مبارک باشهههه گوله نمکم
پس حسابی شیطون شدی
فدای تو که از درو دیوار بالا میری
مرجان جون از طرف من حسابی ببوسش


مرسی عزیزمممممم
قربونت برم نیکو جونممممم
مریم (مامان روشا)
27 اسفند 91 22:13
رمزو خصوصی گذاشتم


مرسی عزیزم
مامان آراد(خاطره)
28 اسفند 91 0:53
آغاز 12 ماهگی مبارکککککککک
وای که چقدر مشتاق دیدن عکسای تولدت هستم عزیزممممم
مرجان جون شما هم خسته نباشی...شکر خدا کاراتم تموم شدن...ایشالا سال جدید براتون توام باشه از شادی و سلامتی و روزی فراوان...
بوس از روی ماه آران جون که هزار ماشالا شیطونی از روش میباره


مرسی خاطره جونمممممممممم
ایشالا حتماااااا
مرسی عزیزم خسته که هستم ولی چه کنمممممم
بریا شما عم سال خوبی باشه عزیز دلمممممم
بوسسسسسسسسسسس برای اراد خوشگلمو مامانشششش
مامان یلدا و سروش
28 اسفند 91 1:19
عزیزممممممم وای میدونم مرجان جون چه حس شیرینی داری که دلت میخوای همش این جیگر رو بچلونیش از طرف من هم بچلونش اساسی


قربونتتتتتت عزیزممممممم
چشممم حتماااااا
مونس ( امیرعلی . ایلیا )
28 اسفند 91 1:47
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶



سال نو مبارک
انشاالله سال خوب و پر باری برای شما و خانوادتون باشه و از لحظه به لحظه اش لذت ببرید


مرسی عزیزم همچنین برای شما
مامان آنی
13 اردیبهشت 92 23:20
مرسی مرجان جونم از اینکه زحمت کشید ی و برام نوشتی
آره عزیزم من تعداد پیکسل هارو هم کم می کردم برای اینکه صفحه اصلی راحت تر بارگذاری بشه ولی خوب از این به بعد اینکار رو نمی کنم چون عکسا تار میشمآران جونی رو هم از طرف من ببوس


خواهش ميكنم عزيزم قرونت برم