♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

2روز مونده به عید عزیزم

1391/12/28 2:57
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

من چیز های زیادی در دستانم نگه داشته بودم

که همه را از دست دادم

ولی هر چه را بخدا سپردم هنوز دارم

پس تورا هم به خدا میسپارم

تا محفوظ بمانی .....

و بمانی................

سلام گرمی خونموننننننننن سلام انرژی زندگیممممممممممممم

فقط 2 روز به اولین و بهترین عید3نفرمون مونده که در کنار هم باشیم فدات بشم پسر شیطون خوشگلم که هزارررررررررررررر ماشالا بمب انرژی هستی نفس مننننننن عاشقتم بخدااااااااااااا

احتمالا این اخرین پست امسال باشه اگه وقت کنم میام اگرم که وقت نشه که هیچی ولی روز اول عید حتماااااااااااااااااا میام عزیز دلم

صبح باید یه کاری انجام بدیم نمیخوام خیلی توضیح بدمساکت ولی وقتی مشخص بشه چی میشه خیلییییییییی چیزا عوض میشه نمیدونم خوبه بده ولی من میگم خوبه اگه بشه خوب میشه هر چی صلاح خدا باشه نمیدونممممممممممممم موندمممممم ولی اگه اره بود جواب میام میگم داستان چی بودهلبخند

اینو گفتم تا هر وقت خوندمو خوندی یادمون باشهههههههههههه چشمک

فردا میریم برات خرید کنیم شاید عیدیییییییییی باشه نیشخند

عاشقتمممممممممممم همیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

                                     

پسرم خسته شد 4 دست و پا رفتتتتتچشمک

10 دفعه گفتم این جوجه خوردنی نیستتتتتمتفکر

همین کارارو کردی همه کنترولا خراب شدن شیشون شکست دیگهههخنثی

عاشق خوردنیییییییییی نوش جونتتتتتتماچ

ولی ازت میگیریم گریه نکن حتما زیادیش خوب نیست مامانی اونم کاکائوووویشمشغول تلفن

امروزم دوستم اومد بهمون سر بزنه  برای توهم همینجوری کادو اورد

مرسی خاله کیاناماچ

ایشالا امسال برای  همهههههههههههههه دوستای خوب و مهربونم با خانواد هاشون چه تو دنیای مجازی چه خارج از اینجا سال پر برکت و خوب و شادی باشه ماچ

پیشاپیش عیدتو مبارم عزیزانمممممممممممممممممممممقلببغل

راستی یادم رفت اگه شد از 4 شنبه سوری عکس میندازم عزیزممم البته اگه رفتیم مهمونییییی اخه هنوز معلوم نیست چون دوستام سر گرم عیدن هنوز کار دارننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مینا مامی امیرعلی
28 اسفند 91 3:29
ای جاااااااانم عزیزم ... مرجان جون نوش جونشش بذار بخوره ... عسلم به مامانت گفتم سال تحویل ماچت کنه اگه ماچت نکرد بیا بمن بگو خوووووووووو

سال نو پیشاپیش مبارک عشقم


قربونت برم مینا جونمممممممممممممممم
چشم حتماااااا توهم امیر علیو بوس گنده بکن
عمه ي آتنا
28 اسفند 91 7:42
سال خوبي باشه واستوووووون اميدوارم كه هرچي صلاحه واستون پيش بياد


ممنون عزیزمم همچنین برای شما
حنانه
28 اسفند 91 10:05
سلام مامان مرجان
عید شما هم پیشاپیش مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشین ایشالا سال بعدش 4تایی سال و تحویل کنین



سلام قربونت برممممممممممم مرسی
سال دیگههه نه زوده
مامان سویل
28 اسفند 91 10:14
الهیییییییییییییییییییییییییی عزیزمیییییییی :سویل هم بستنی خیلی دوست دارهX

گلم پیشاپیش عیدتون مبارک


مرسییی
اخی نازی ببوسش عزیزمممممم
ممنون همچنین
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:27
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده


مرسیییییی ممنون عزیز دلمممم همچنین
مامان زهرا
28 اسفند 91 12:49
سلام خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم


سلام عزیزم منم همینطور
مامان آرادخان
28 اسفند 91 14:45
سلام : پیشاپیش سال نو مبارک و سال پر از شادی برای شما و آران جون آرزومندم سرسفره هفت سین پسر کوچولوی من هم یادتون نره برای سلامتیش دعا کنین


سلام عزیزم مرسییییی ممنون همچنین برای شما عزیزمم
چشم حتما
مامان ساجده
28 اسفند 91 16:00
نوش جونت عزيزم
پيشاپيش سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارك باشه
براي آران جون و مامان مهربونش


مرسی عزیز دلمممم
همچنین برای شما
برای شماااااااا
عطیه
28 اسفند 91 18:34
پیشاپیش عیدتون مباااااارک


عید شماهمک مبارک عزیزم
مینا مامی لیانا
28 اسفند 91 19:09
سلام عزیزم
آران جونمو نگاه ماشالله بهت خوشگلم
سال نو مبارک باشه براتون ...سال خوب و خوشی رو براتون آرزو میکنم...
یه بوس محکم از این قند عسل و مامانیش


سلام عزیزمممممم
مرسی فدات شم
همچنین مهربونممممممممم بوسسسسسس
مامان دینا جون
28 اسفند 91 21:00
نمک نمک نمکدوناخ که عاشق بستنی خوردنتنم تپلکم


مرسی عزیزمممم
ماهم عاشقتونیم
مامان آیسا
28 اسفند 91 21:39

عزیزم انشاالله سال خوبی داشته بااااااشین
قالب نوووووووو شما هم مبارک
هزار ماشالله پسرمووون دیگه بزرگ شده نوش جوووونش خاله قربونش بره


مرسی خاله جوننننن
ایشالااااا شماهم سال خوبی داشته باشید
پرهام ومامانش
28 اسفند 91 22:38
پیشاپیش میبوسمتـــــ ( ' ; ' )
یکی این ور ('; ' )
یکی اون ور ( ' ;')
یادتـــــ باشه اولین روبوسی عید و من کـــــردم...



فدای تو بت مامان مهربونتتتتتتتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسس*
مامان آراد(خاطره)
28 اسفند 91 22:45
سلام خاله جون عکس آتلیه داریم...نمیای ببینی؟


قربونت برم اومدممممممممممم
ناهید
28 اسفند 91 23:21
salam azizam bazam aran jon mesle hamishe naze mashala.....eshala sale khobi dashte bashid eydeton ham mobarak bos.


سلام عزیزممممم مرسی ممنون همچنین شما
ایشالا زایمانت راحت باشه ناهید جونممممم
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 0:56
دوقدم مانده به خندیدن برگ.
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ.
چشم درچشم بهاری دیگر….
تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان.
یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان…
نوروز مبارک


ممنون از محبتت عزیزمم
سلورا
29 اسفند 91 1:18
عزیزممممم خیلی نازی هزار ماشالا


ممنون عزیزم
شهرزاد
29 اسفند 91 1:21
وای موش بخوره تورو خوشگلمممم


قربونت عزیزمم
عسل
29 اسفند 91 1:41
سلام مرجان جون من عاشق پسرت شدم قربونش برم اران کپل من پیشاپیش عیدت مبارک عشق مننننننننننننننننننن مرجان جون از طرف من لپاشو یه ماچ بکن


مرسی عسل جون مهربونمممممممممم
عید شماهم مبار عزیززززم
مهیا مامی روجا
29 اسفند 91 2:49
اخییییی خدا چقدر بامزستتتتت ماشالاا عززیزم


مرسی مهیا جونم ممنون
مامان کیارش
29 اسفند 91 17:38
سلام . قربون گل پسر عشق بستنی


سلام عزیزم خدانکنهههههههه
مامان کیارش
29 اسفند 91 17:41
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش،به بیداریشان آسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا،به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما

آمین

پیشاپیش عیدتون مبارک


ممنون مهربونممممممممم
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
30 اسفند 91 1:36
خـــــدایا !
نعمتــــ ســـلامتی مبداء همه نیازهاستــــ و عاقبتــــ به خیـــــــری مقصد همه نیازها ؛
بیـــــــن این مبداء تا آن مقصد والاتــــــــرین نیازها
دلخوشیستـــــــــ ؛ به بزرگتـــــــرین سوگند در آخـــــــــــرین شبـــــ ســــــــال ؛
آنرا به تمامی دوستانم عطـــــا فـــــرما ...
ســـــــال نو مبارک ؛ امیـــدوارم بهترین لحظاتـــــ را در کنار خانواده تجربه کنیــــــد ...



قربونت زینب جونمممم