♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

9روز سفر پر ماجرا

1392/1/18 2:16
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من و باباااااا جونتتتتت فدای چشمای خوشگلت بشم

بلاخره ما 15 برگشتیم به خیر و خوشی و با کلیییییییی ماجرا


جونم برات بگه که 6 حرکت کردیم 15 رسیدیم ولی چون من کلی کار داشتمو مهمونی بودیم وقت نشد بیام زودی عکس بزارمو تعریف کنم خجالت

6حرکت کردیم با کلییییییییییی ترافیک راه 3 ساعته چمستان 5.6 ساعت طول کشید وقتی رسیدیم مامانی و بابایی میخواستن بخورنتتتتتتتتتتتتت از بس دلشون تنگ شده بود عشقمممممم

تو این 9 روزه حسابی لوس شدیییییییی هر چی میخوای گریه میکنی باید یه برنامه فشرده بزارم برای تغییر رفتار شما گل پسررررررررررمتفکر

برات بگم که ما اونجا هم از دست دندونای شما در امون نبودیمو وای که چقدر بد قلقی کردی چندتا از دندونات تاول زده فکر کنم میخواد ترور کنه منو پشت هم میخواد در بیاد با کلی جیغ و داد وگریهگریه

مادر شوهر خاله سمیرا اینام اومده بودن که متاسفانهههههههههههه حالش بد میشه 3روزی بیمارستان میره تو امل کلی از دماغ خاله و عمو امیر در اومدنگران بعدش همش مهمون میومد پیش مامانی وبابایی کلیییییییی کار کردن و خسته شدن منم چون سر گرم تو بودم کم کمک کردم

ماشالااااااااااااا تو هم انقدر شیطون که نگووووووو کلی کارای خوشمزه میکنی میگم بگو مامان میگی باباااااااا منو بگووووووووو اینجوری میشمخنثی اینهمه زحمت بکش بعد بگو بابااااااااابرو شوخی کردم عشقم خیلیییییی باحال میگی بابا انقدررررررررررررررررررررررررررررر ذوق میکنه بابا که نگو خیلی خوشحال میشم خوشحالی بابا رو میبینم وقتی میگی بابا قلب

بعدشم روز 12 مامیا و ددی اومد تا 15 اونجا بودنو باهم برگشتیم دوباره با کلیییییییییییی ترافیک درکل خوب بود ولی دیگه خسته شده بودم از شماللللللللل9روز خیلی زیاد بودنیشخند

تو شمال عمه پریسا اینا رو هم دیدم اونا پیش مادر شوهرش اینا بودن چند باری هم بیرون بودیم وبعدشم خونه مشغول مهمون داری

از روز اول هی مهمونا میمودن هی میرفتن و توهم کلی اتیش میسوزوندی 

کارایی هم که میکنی اینه ادای عطسه و سرفه مارو

در میاری میگی اه دد بب بابا جیغ جیغ مکنی عیننننن

دخترا سر سری میکنی دستتو میزاری رو دهنت

میگی اآآآ بو بو میکنی دائمم دستتو به این ور اون ور

میگیری راه میری  عشق ماشینی همش میخوای

پشت فرمون باشی یه کار دیگه هم میکنی دستتو

مشت میکنی دهنتو میکشی زور میزنی وایییییییی

که چقدر بامزه میشی

الانم کلییییییییییی عکس دارم از روز اول تا سیزده به در عزیزم


اینجام روز اول که رسیدیم

قربون ژستت برم عسلمممممممم

اینو مامانی برات خرید همینجوری از اونجا ولی حواسش به معلولیتش نبود معلوم نیست فیله خره اسبه چیه خیلی ناقصه  خرطومش بغل گوششه کلییی میخندیم ما میگیم بلاخره یه حیوونی هست دیگه

اران خوشگل شکمو مشغول غذاخوری و کثیف کاری

اینجام رفته بودیم بیرون خیلییییییی سرد بود توهم لای پتو با شکلاتو ویفر مشغول بودی جیک نمیزدی

یه شب با کلی اتیش بازی و خنده

تو عمه پریسا و پارسا و عمو روزبه

عمه پریسا هم تیر ایشالا نی نیش میاد بغلش

اینجام اومدی بودیم بازی کنی کلی حال کردی پسرم

آران شکمو عاشق ویفر

آرانو موتور بابایی

تو عمو روزبه شوهر عمه پریسا و پارسا پسر عمت

بابا و عمو امیر

شب سیزده بدر کلی بالش بازی و پتو بازیو شیطونی کردییییییی و خندیدی

اینجام سیزده بدر که متاسفانه همه عکسای دسته جمعیمون تار شدابرو ولی من یکیشو گذاشتم

روز قبل از برگشتمون به تهران

خاله سمیرا وعمو امیر منو تو بابایی مامایا و ددی و مامانی و بابایی

قربون خنده های قشنگت

وقتی کلاهو از سرت در میاوردیم کلی میخندیدی

اینم از ماجرای ما دیگههههههه عشقم ببخشید دیر اومدم

راستییییییی مامانییییییییییی 8روز مونده به تولدت زودی میام میگم بلاخرا چیکار میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
17 فروردین 92 9:19
سسسسسسلام خوبین مرجان جون
همیشه به گردش و تفریح انشاالله که خوش گذشته باشه به سلامتی امیدوارم سال جدید سال خوبی باشه برای خانواده محترمتون
خسته نباشی با مهمانداری ماشالله باین پسر خوش خنده خدا حفظش کنه عکساتونم خوشکل شده بودن


سلام عزیز دلممممممممم مرسی فدات شم ممنوننن
ایشالا برای شماهم خوب باشه
مرسی عزیزم
باباي مليسا
17 فروردین 92 9:38
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.


مرسی ممنون همچنین
چشم حتما میایم
پگاه مامان ارتین
17 فروردین 92 10:40
سلام به خانواده سه نفره شاد.خوش اومدین.عکساتاون کلی باحال بود.ما هم دلمون موتور خواست.آران جون کارات کلی بامزه شده.عاشقتم .آرتینم هزارتاواست فرستاده.مرجان جون خوشگلتر شدی می بوسمت عزیزم


سلام پگاه جونم مرسی عزیز دلممممممم
ماهم کلییییی عاشقتونیممممم
قربونت برم چشمات خوشگل میبینه:
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
17 فروردین 92 10:49
وااااااااااای ایشالا همیشه خوش باشیــــــــــن ...
منم دقیقا مثل تو مرجان جونم دیگه داشت حالم از شمــــال بهم میخورد ما از 5 رفتیم تا 14م...
ای خدا امان از دستــــ این پســـــرها امیرعلی هم تو این چند روز بی نهایت لوس شده برنامه تو به منم بگــــــــــــو ...
عشق خاله تولدتــــ پیش پیش مبارکــــــ ...
کادوت پیش من محفوظه تپلکـــــــم ...


مرسی عزیزممممممممممممممممممم همچنین شماااااا
اره خیلی خسته شدم دیگه
لوس شدننننن دیگههههه
فدات شم عزیز دلممممممممممممممم مهربونممم
مامانی هدیه
17 فروردین 92 11:31
ایشالا همیشه خوش باشی گل پسر
راستی مامانی شمال اومدین به هدیه خانم مغز بادوم سر نزدین!!!!


فدات شم مهربونممممم
اااا من نمیدونستممممممممممم
مامان ایلحان
17 فروردین 92 12:02
خیلی خوش گذروندی
آرانم رفته فته داره عســـــــــــل تــــــــــــــر میشه


جای شما خالی عزیزممم
مرسی
عسل
17 فروردین 92 13:23
سلام مرجان جون ایشا الا همیشه خوش باشین منکه دلم برای اران خیلی تنگ شده قربون اون خندهای خوشگلت برم اران گلی عاشقتمممممممممممممممم

سلام عزیز دلمممم مرسی از محبتت
مامان آرادخان
17 فروردین 92 13:36
خدارا شکر در کنار پسر گل حسابی بهتون خوش گذشته
پیشاپیش تولدت مبارک آرانی گل و بوس از طرف من


مرسی عزیز دلمممم ممنوننن
مریم (مامان آرین )
17 فروردین 92 14:27
سلام مرجان جان . امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشین
عاشق پسرتم هزار ماشالا خیلی جیگررررررررررره
براش کلی اسفند دود کن ...
از طرف من 100000000 ببوسش


سلام عزیز دلممم مرسی ممنون قربونت برمممممممم لطف داری شما
بوسسسسسسسسسسس
آتیلا جون و مامان شیما
17 فروردین 92 15:29
مرجان جون سلام
گلم شرمنده اگه دیر رسیدم...
خانومی ایشاا... همیشه تو سفر و گشت و گزار...
چ عکسهای قشنگی گرفتی عالی...
خودتم خیلی ماهی...
میبوسمتون عزیزم...
بووووووووووووووووووووووس...



سلام عزیز دلمممممممممممممممم ممون از محبتتتتتتت
چشمات قشنگ میبینن عزیزمممممم بوسسسسسسسسسسسس برای مامان و پسر خوشگللللللللللللل
حنانه
17 فروردین 92 15:37
سلام مامان مرجان خوبی؟خوش گذشت؟چمستان رفتی؟؟تا خونه ما 1ساعت و نیم راهه
آران جونم خوبه؟؟چه عکسای خوشکلی گذاشتی
چشم مامان مرجان منم میزارم
آران جونو ببوس


سلام عزیزمممممممممممم قربونت جای شما خالییییییی
ایشالا دفعه بعد خدمت میرسیمِ:ِD

اخ جون پس بدو بزارررررررررر
بوسسسسسسس برای خودتتت
رضوان مامان رادین
17 فروردین 92 15:42
چقدر عالی...حسابی خوش گذشته آران جون؟الهیییییییی فدات بااون خنده های نمکیت


خدانکنه عزیزمممممممممممم
مرسی ممنوننننن
رضوان مامان رادین
17 فروردین 92 15:43
عزیزم خصوصی


مرسی عزیزم
مامان بابای الیسا
17 فروردین 92 16:25
سلام عزیزم پسملی نازو تپلو حسابی گشتی و خوش گذروندی و آتیش سوزوندی امیدوارم همیشه به گردشو خوشی باشه بیصبرانه منتظر عکسهای تولدتم امیدوارم به خوبی و خوشی برگزار بشه


سلام عزیزمممم مرسی جای شما خالی عزیزمممممم همچنین شما
چشم حتما
بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 16:40
همیشه به شادی پسر کپلی خاله دلمون برات تنگ شده بود عزیزم چه عکس های بامزه ای هم گرفتین
مرجان جون معلومه ژن خانواده پدری خیلی قویه


مرسی عزیز دلممممممم
ماهم دلمون تنگیده بود کلییییی
اره خیلییییی قویهههههه
رها مامان راستین
17 فروردین 92 16:52
سلام آران جونم خیلی با نمک وخوردنی شده عکساتونم خیلی زیباست موتور آران جونم بهش میاد


مرسی رهاجون ممنون عزیزمم
پرهام ومامانش
17 فروردین 92 17:01
سلام اران جان .همیشه به گردش نانازم. اینم یه بوس محکم واسه اران.مامان جونش انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشین که سرشاراز شادی سلامتی و برکت باشه واستون.



سلام عزیزمممممممم ممنون از محبتتتتت همچنین برای شما
مريم مامان آريا
17 فروردین 92 18:55
من عاشق عکساتون هستم
انشالله هميشه شاد باشين و هميشه عکس بذارين تا من هم ذوق کنم
باز هم سال نوتون مبارک


قربون ذوق کردنت مهربونممممممممممممممم
مامان بنیتا
17 فروردین 92 19:24
سلام خوبین دلم کلی تنگ شده بود عکسا مثل همیشه زیبا
پیشاپیش تولدت مبارک عشق خاله


سلام عزیز دلممم ممنون قربونت برم دلماهم تنگ شده بوددددد
مامان ایمان
17 فروردین 92 19:34
مرجان جان همیشه به گردش و تفریح انشاالله که خوش گذشته باشه به سلامتی امیدوارم سال جدید سال خوبی باشه برای خانواده محترمتون اران کوچو لو خیلی ناز شده ببوسششششششش


سلام عزیز دلممممممممممم ممنون از لطفتتتتتت فدات شمممم
مامان امیرعلی جیگر
17 فروردین 92 19:42
سلام مرجان جون.بلاخره برگشتین از سفر

سال نوتونم مبارک.

من پستتو فردا حتما میخونم.
اما عکسارو دیدم معرکه بودن مخصوصا اونایی که خودتم توشونی

رمزم تو خصوصیه


سلام عزیز دلممممممممممم ممنون قربونت برممممم لطف کردی بازم سر زدی
الی مامی آراد
17 فروردین 92 19:53
همیشه به گردش و شادی باشین و بهتون خوش بگذره عکسهاتون خیلی خوشگل شدند


قربونت برمممممممممم عزیزمممممم
مامان آراد(خاطره)
17 فروردین 92 20:21
سلام خانومی...بابا چه عجب...دیگه یواش یواش داشتم نگرانتون میشدم...
حالا خدارو شکر که سالمین و بهتون خوش گذشته....
وایییییییییییییییییی که آرانیییییییییییی چقدر خوردنی شده...میگم شبیه عمه شه ااااااااااااااااا
قربون اون دندوناش برم که چقدر هم خوشگل بیرون میان وقتی میخنده...
واسه مامانش هم که دیگه نگو دلمممممممممممم غش میره...
بوس از روی ماهتون

قربونت برم عزیز دل مهربونممممممممممممممممممممم فدات شم بخدا خودمم دلم تنگ شده بود عزیزمممممممم مرسی از محببتتتتتت دوستون داریمممممممم زیاددد
غزال مامان آرتین
17 فروردین 92 21:36
سلااااااااام و صد سلام به این خانواده خوشگل
دلم براتون تنگ شده ولی این آرتین ما خیلی وروجک شده نمیذاره تایپ کنم!
ایشاله همیشه بخ سفر و خوشی باشین. عیدتت هم مبارک.
یعنی عاشق این جوجه تپلی هستم من! دلم میخواد شکمشو گاز گاز کنم خب!
از طرف من حسابی گازش بگیر بوسش کن و بچلونششششششششششششش
بوس


سلام عزیز دلمممممممممممممم مرسی ممنوننننننننن قربونت برممم
لطف کردی با این همه سرگرمی بازم اومدی عزیزمممم
دوستون دارین زیادددددد
مینا مامی لیانا
18 فروردین 92 0:32
سلام سلام
به به چه عکسای زیبایبی
ماشالله به این قند عسل مااا با اون خوراکی خوردنش دل میبره
ماشالله به این مامان خوشگل و خوش تیپ
رنگ موهات خیلی نازه مرجان جون


سلام سلام عزیزممممممممممممم مرسی ممنون از محبتت
چشمات خوشگل میبینه مینا جونننننن
نگین مامان آمیتیس
18 فروردین 92 1:35
به به چه مسافرت خوب وشلوغ پلوغی
ایشالا که بهتون خوش گذشته باشهههههههههههههههههههه


قربونت برم عزیز دلممممم
نگین مامان آمیتیس
18 فروردین 92 1:37
درود مرجان جونممممممممممممم و آران عزیزممممممممممممممم
خوش حالم که به خوبی خوشی رفتین و برگشتین
اما مثل اینکه دندونای آران جونم دست بردار نیستنااااا
چرا انقدر درد و اذیت دارن آخههههههههه عادی نشده این چند تا رو در آورده؟ راستش من خیلی می ترسم چون هنوز آمیتیس دندون در نیاورده اگه قرار انقدر اذیت بشیم واییییییی

سلام نگین جونمممممممممممممم قربونت برم منننننننن مرسیی
اره خیلی اذیت میکنه
نه نترسسسسسسسسسسسسس ایشالا امیتیس خوشگلم اذیت نمیشه

نگین مامان آمیتیس
18 فروردین 92 1:39
عکساتون خیلی خوشگلن مخصوصا اونی که مامانی و آران توپولو باهم انداختن .
ایشالا همیشه خوش و سلامت و خندون باشین عزیزای دلممممممممممممممم
لطفا اسفند زیاد فراموش نشه دوستمممممممممم


مرسی عزیز دلم مهربونممممممممممممممممممم
متین من
18 فروردین 92 3:36
خصوصی دارید عزیزم


چشم عزیزم
مامان بنیتا
18 فروردین 92 3:51
رسیدن به خیر عزیزم..ایشالا که بهتون حسابی خوش گذشته باشه که از عکسا می شه فهمید خداروشکر همین طور بوده
آران جوووونم امیدوارم دندونات به راحتی دربیان و دیگه اذیت نشی عسلم فدای شیرین کاری هات خوشگلم


مرسی عزیزم جای شما خالی
ایشالااااا هم ما راحت شیم هم خودش
مامان نیروانا
18 فروردین 92 8:34
عزیزم، سال نوتون مبارک، ایشالا همیشه به شادی و سفر با دل خوش و سلامتی کامل.
ببوس آران گلم رو


مرسی عزیز دلم همچنین شمااا
فلوریا مامان دیانا
18 فروردین 92 9:21
سلام آران جووووووووووووووووووووووووووووووون، خاله همیشه به سفر و شادی قربونت برم که اینقدر ماهی بابت اون هدیه ی مامانی کلی خندیدم . آخه یه بار هم مامان من برای ماشینش اویز خریده بود که اصلا نفمیدیم فیله یا موشه!! به هرحال ایشاله همیشه لبتون خندون باشه خیلی دوست دارم گل پسر

سلام خاله جون مهربونننننننننننننن
مرسی قربونت برم لطف داری
اره خیلی خنده دارههههه
ماهم دوستون داریم
مامان اهورا
18 فروردین 92 9:33
قوربون اين پسر خوشگل و ناز . خدا رو شكر كه بهتون خوش گذشته عزيزم. تولد آران عزيزم پيشاپيش مبارك باشه. از طرف من ببوسش. خصوصي داري عزيزم


مرسی عزیز دلم خدانکنههههههههههه ممنون
مامان امیرعلی جیگر
18 فروردین 92 10:42
همین الان خوندم کل پستتو.
عکساش بیشتر از نوشته هاش بود


مرسی خسته نباشی
مامان امیرعلی جیگر
18 فروردین 92 10:42
ای جانم کی بشه دندونای پسری زود در بیاد خیالت راحت شه.آخه درکت میکنم که چقد سخته


اره بخدا مردمممممممممم
مامان امیرعلی جیگر
18 فروردین 92 10:45
معلومه که حسابی آرانی اونجا عشق کرده و شیطونی کرده و آتیش سوزونده
شما هم حسابی بهتون خوش گذشته با خانواده بهتون


جای شما خالی عزیز دلممم
مامان امیرعلی جیگر
18 فروردین 92 10:45
ایشالا همیشه از این جور سفرا قسمتتون بشه.


قربونت عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
18 فروردین 92 11:40
عزیز دلم مثل همیشه عکسهات خیلی ناز و زیبا شدن
قربون اون خنده هات عسلکم


مرسی عزیز دلم خدانکنهههه
متین من
18 فروردین 92 14:14
سلام مامانی خوبی اران جون خوبه می بوسمش از راه دور ممنونم که موافقت کردید ببخشید یکزحمت واست داشتم منو با اسم متین من لینک کن منم شمارو لینک کردم بازبهتون سرمیزنم


سلام عزیزممم خواهش میکنممم
چشم حتماا عزیز
مامان سانلی
18 فروردین 92 16:05
سلام به دوست خوشگلم مرجان عزیزم
سلام به اران توپولو ...خاله فدای همه توپولیهات
عیدتون مبارک باشه البته با تاخییر ...کم کار شدم دیگه چیکار کنم
یه عالمه ارزوی خوب میکنم براتون تو سال جدید..
خوشحالم که بهتون خوش گذشته..همیشه خوش باشین و سلامت.


سلام عزیز دلم ممنوننننننننن مهربونم دلمون تنگ شده بود بخدااااااااااا سال خوبی داشتبه باشیددددد*:
لاله
18 فروردین 92 17:12
سلام مرجان جون
معلومه حسابی به آران جون خوش گذشته
خیلی عکسای قشنگی گذاشتی خودتم که ماشالا خوشکلی ایشالا همیشه به سفر و خوشی باشه
مثل همیشه آران جونمو یه عالمه ببوس



مرسیییی لاله جونم چشمات قشنگ میبینه عزیزمممم
هما
18 فروردین 92 18:41
خیلی عالی بود.ایشالله همیشه خوش باشین.
اون عکس سه نفریتون کنار دریا خیلی با حاله.
پنجمی از پایین.


مرسی هما جون ممنون


پرتو
18 فروردین 92 18:46
سلام مرجان جونم خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته قربون اون خنده های شیرین آرانی برم با اون دندونای نازش خدا برات حفظش کنه عزیزم همیشه کنار هم صحیح و سالم در پناه پروردگار باشید بوسسسسسس


سلام پرتو جونممممم فدات شم مهربونممممم مرسییییی همچنین شماا
ما مان رادوين
18 فروردین 92 19:22
ايشاله هميشه به سفر مرجي جون معلومه به كپل حسابي خوش گذشته خوش باشين دوست عزيزم


قربونت برم عزیزممم رادوین خوشگلمو ببوس:*
زهرا(ترنم عشق)
18 فروردین 92 20:56
سلام دوستم
عکساتون خیلی خوشگللللللللللللللللللللللل بودن
ایشاالله همیشه به سفر و شادی
یه ماچ خیلی گنده برای اران قلقلیییییییییییییییییییییییی

سلام عزیز دلم ممنوننننننننننننننننننن
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:07
سلام...
خدا را شکر به خوبی برگشتید و عشخممممممممممممم دوباره امد پیشم... هیچ هم لوس نشده...لوس بوده... نه مرجاننننننننننننن بیارش پیش خودم... دعواش نکنی ها...


سلام عزیزممممممم چرا بابا لوس شده
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:08
عزیزمممممممممممممم..خب بابا راحت تره...وگرنه من می دونم منظورش مامان بوده... تازه می دونه تو خوشحال میشی می گه بابا...


اره خبببببببببببب
سمیرامامان پرنیان
18 فروردین 92 22:09
عزیز دلممممممم قربون عروسک کوچولو برمممم


خدانکنه عزیزمممم
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:09
الهی من قربونت برمممممممممممممممم...چقدر ماشالله شیرین شده ها..وای خدا...


خدانکنه عزیزممممممم
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:10
دست مامانی درد نکنه..ولی معلومه آرانم دوستش داره...قربونت برم با این لبخندت...


خیلی بامزست
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:10
چقدر موقع خوردن بامزه است...عین ادم بزرگها که نباید مزاحم خوردنشون بشی...وای خدا..غش کردم


وای از وقتی که ازش بگیریییییییییییی
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:11
خدا این جمع سه نفری را همیشه عاشق و شاد در کنار هم نگه داره...ان شالله


ممنون عزیزممممم :
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:12
چقدر رو قیمت این موتور رفته ها...آرانم روشه... قربون اون نگاه کردنت برم..


خیلییییی گرون شده
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:12
ولی خداییش مرجان اون 4 تا مرد یک طرف آرانم ماشالله هزار ماشالله یه طرف...
الهی من قربون اون لب ورچیدنت برمممممممممممممم..مامانش را می خواسته...


فدای تو عزیزمم لطف داری
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:13
مرجان من مردمممممممممممممم...الهی من قربونت برممممممممممم..چقدر عکسی که خوابیده تو رختخواب نازه..ماشالله..خدا شکم خوشگلش را نگاه...ماشالله...اسفند دود کن برای عشخمممممممممممممم...


خدانکنه عزیزممممممممم
شیطون شده بددددددددددد
شکمشم که نگوووووووو
ღ خاله باران ღ
18 فروردین 92 22:14
مرجانم عکسهای سه نفری کنار دریاتون خیلی خوشگله.....الهی همیشه در کنار هم خوشبخت باشید...ماشالله


مرسی عزیزمممممممممممم
مامان ایسا
18 فروردین 92 22:39

اخ جون چه عکسااااااااایی
به به ماشاالله پسرمون بزرگ شده
انشاالله همیشه شاد باشین و خوشبخت


مرسی عزیزدلمممممممممممممم همچنین شماااا
مامان یلدا و سروش
19 فروردین 92 1:25
وای قربونت برم که حسابی خوردنی شدی. همیشه بگشت و شادی باشی عزیزم


مرسی مهربونممممم ممنون
persian mom
19 فروردین 92 3:08
همیشه به سفررررررر عزیزززمممم
ارانمووووووووووووووووووووو وای تو این عکس 3 نفره 13 به در چه قیافششششش باحال شده
مرجانی موهات خیلی خوشرنگه.. دکولرس؟
راستی تولد نزدیکههههههه میخوای چیکار کنی؟ تولد زنبوری بگیر ازین لباس زنبوریا تن اران کن وای زنبور کپل میشهههههههههههههههههههههههه خوردنیه خاله

ممنون عزیزمممممممممممم قربونت برممم لطف داری
نه بارنگه دکلره نکردم
اره ایشالا تولد میگیرم حالا توضیح میدممم
زهره مامان آریان
19 فروردین 92 7:42
امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره.
اخ جون تولد


مرسی عزیزمممم
مامان احسان
19 فروردین 92 8:47
سلام جیگر خاله وای ماشالله باور نمیشه داره یکسالت میشه خاله جون ایشالله مامانی پست عروسیتو دانشگاه رفتنتو برام بگذاره عسل طلا


سلام قربونت برم ممنونننننن از دعای خوبت ایشالااااااا
خاله هستي
19 فروردین 92 10:18
سسسسسسسللللااااامممممم هميشه به گردش و خوشي بابا دلمون واستون تنگ شده بود ماشاا... آران مثل هميشه شيطونو نازه اميدوارم هميشه در خوشي باشيد و امسالتون هميشه واستون اينطوري پراز شادي وخنده باشه آران رو محكم به جاي من ببوسش

سلام عزیزمممممممممممممم مرسی ماهم همینطوررررر قربونت برم
راحیل
19 فروردین 92 11:27
سلام خوشحالم که تعطیلات بهتون خوش گذشته انشالله که همیشه شاد و خوش باشید


سلام عزیزمممم مرسی ممنونننن
مامان کیان
19 فروردین 92 14:03
سلام آران جونم دلم برای لپهای
خوشگلت تنگ شده بود عکساتو که دیدم
کلی دلم باز شد خدا رو شکر که عید بهتون
خوش گذشته .


قربونت عزیز دلممممم مرسی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 فروردین 92 19:52
خیلی عکسهای قشنگی بودمخصوصاتپلی ماکه باخنده هاش روی لب منم خنده میادناخداگاه
امیدوارم همیشه شادوسلامت ودرکنارهم باشید


مرسی عزیز دلمممم ممنون
حامی
19 فروردین 92 22:21
حسابی به دوستم اران جون خوش گذشته هااااااا چه عکسهای قشنگی


مرسی ممنون جای دوستان خالی
مامانی درسا
20 فروردین 92 4:05
عزیزم معلومه خیلی خوش گذشته انشاالله که روزای آتی هم بهترینها رو تجربه کنید عکسا عالی بود ....


قربونت برم عزیزممم ممنونن
بهارک مامان آردا
20 فروردین 92 4:35
عکسهاتون خیلی نازند

ماهم مسافرت بودیم و تازه برگشتیم

سال نوتون با تاخیر مبارک باشه


قربونت برم عزیزممم ارداجونمو ببوس
زیبا مامان آرنیکا
20 فروردین 92 11:08
سلام...به به چه پسر عسلی...مثل دخمل من کپلیه و فقط 4 روز از آرنیکای ما کوچیکتره...عکسات هم خیلی خوشگله آران کوچولو...خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و با اجازه لینکتون میکنم


سلام
مرسی عزیز دلم ممنون از لطفت
لینکتون کردم عزیزممم
مامان مونا
22 فروردین 92 11:05
همیشه به گردش و شادی مرجان جووووووووووون


قربونت برم مرسي عزيزمم
مامان دانيال
27 فروردین 92 2:56
سلام خانومي تولد تپل خان هم مبارك انشااله هميشه شاد و خوشبخت باشيد.عكسهاي خيلي خوشكلي انداختيد.اميدوارم ني ني خوبي واسه مامان و بابات باشي چون اين وب نشون ميده كه چقدر برات زحمت مي كشن.بوس واسه هر دو تون


مرسي عزيز دلممممممممممممم ممنونننننن
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 18:40
فدات بشم عزیزدلم که اینقد پسر خوب و نانازی هستی تولدت هم مبارک ببخش که دیر رسیدم حسابی مشغول کارای تولد کیارش هستم عکساتون هم مثل همیشه خوشگل شدن خوش باشین

قربونت برم مهربونم
مرسي كه اومدييييييييي
اخي عزيزممم به سلامتييييييييييييي