♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

تصمیم گیری تولد و 2 تا خبررررر

1392/1/20 16:29
1,333 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم جوجه طلایی من قربونت برم تبلللللل خان عزیز دلمی بخدااااااااااا

اول از همه بگم بلاخره برای تولدت تصمیم گرفتیم از اونجایی که شما هنوز راه نمیریییییییی و 4 دستو پا میری و بغلی هستی و تند تند شیر میخوری مهمونی بزرگمون کنسل شد چون هر جوری حساب کردم دیدم من فقط باید بغلت کنم یا برم تو اتاق بهت شیر بدم و از تولدت جز خستگی چیزی نمیفهمم پس قرار بر این شد یه تولد خانوادگی بگیریم

حالا روز تولد

تولد شما 1 شنبه هستش همه وسط هفته هم وفاته میخواستیم 29 بگیریم که نامزدی دختر عمومه 4شنبه و جمعشم بدلایل کاری شنبه و مدرسه بچه ها  کنسل شد هفته دیگشم که میرفت تو اردیبهشت و خیلی دیر میشد پس دوباره تصمیم گرفتیم 2.3 روز زودتر بگیریم یعنی 5شنبه همین هفته 22 خلاصه ماهم کیک تولد و تم تولد و کارارو انجام دادیم برای یکشنبه البته هنوز کلی کارا مونده ها  عزیزم اینم از تولد پسر خوشگلم

خبر بعدی که خیلی خوبه اخخخخخ جونننن هورااااااااااااااااااااا من دارم خاله میشمممم توهم پسر خاله

خاله سمیرا داره مامان میشههههههههههههه خواهر خوشگل و مهربونم مبارکههههههههههه قربونت برمممممممممبغلماچ

وخبر بعدی اینکه امروز تولد بابا جونمم هستتتتتتت باباجون مهربونم تولدت مبارک قربونت برممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ایشالا سایت همیشه بالا سرمون باشه مهربونمفرشته

اینم از خبراااااااا زود زود برمیگردم با عکسای قبل تولدت از وقتی تو دلم بودی تا وقتی اومدی پیشم عشق منننننننننننننننننن

  

اران شیطونه رفته بالای میز tv

وقتی اران میره وسایلاشو بهم بریزه

ایت صندلیو کیسه بوکسم از شمال برات گرفتیم

رو صندلیم هی لیز میخوری پایین

ولی وقتی کیسه بوکس تکون میخوره میاد طرف صورتت چشمتو میبندی انگار میترسی

اینجام طبق معمول فضولی میکردی ماهم گذاشتیمت تو ماشین ولی بعد یکم ترسیدی گریت گرفت ولی ما کلی خندیدیمخنده

عاشقتممممممممممممممم همه زندگیممممممم

راستی یادم رفت بگم لب تابمون درست شد عکسامونم برگشتتتابلهدلقک

فقط 5 روز دیگه مونده به روزی که بهترین هدیه رو خدا بهم داددددددددددددددددددددددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (62)

خاله ی آریسا
20 فروردین 92 11:37
ای جوووووووووونم آخه این خوشگل پسر تو ماشین لباسشویی چکار میکنه؟؟؟؟؟
عیدت مبارک آران کوچولو راستیییییی به وبلاگ آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


قربونت عزیزم عید شماهم مبارککککککک
چشم حتما میاییک
مامانی آرتین
20 فروردین 92 12:01
سلام.عزیزم ماشاا...چه گل پسر نازی دارین.خانمی تصمیم درستی برای تولد گرفتی.منم همین کارو کردم و فکر میکنم کار خوبی بود.ایشاا... سالای بعد جشن مفصل میگیریم.خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم


سلام عزیزمممم قربونت برم
اره خیلی سخت بود
منم خوشحال میشم ولی خوب ادرس نداری عزیزممم
لاله
20 فروردین 92 12:12
به به چه خبرای خوبی
از طرف ما به سمیرا جون و بابای مهربونتون تبریک بگید
منتظر عکسای قشنگ تولد آران جووووووووون هستیم



قربونت برم عزیزم مرسییییییی
چشم زودی میایممم
خاله هستي
20 فروردین 92 12:28
آران جونم پيشاپيش خاله تولدت مبارك تپل ناز من انشاا..120ساله بشي اينام پيشاپيش تقديمت
مرجان جون تبريك ميگم واسه خاله شدنت و تولد عزيزات هميشه شاد باشيد=D


مرسی خاله جون مهربونممممممم
قربونت عزیزم ممنون
مامان اهورا
20 فروردین 92 12:59
عزززززززززززيز دل خاله. قوربونت برم كه تو اينقدر ناز و خوشگلي توپولوي ناز نازي. تولدت مبارك باشه جيگر طلا.


مرسی خاله جون مهربون خدانکنههههههههههههههههه
سمیرامامان پرنیان
20 فروردین 92 14:14
ای شیطون کوچولوی ناززز پیشاپیش تولدت مبارک


مرسی سمیرا جونننننننننننن
مامان بنیتا
20 فروردین 92 14:23
بازم تولدت مبارک عشقم
بابت خبرای خوب هم مخصوصا خاله شدن تبریک میگم مرجان جون


مرسییییی سحر جونم قربونت برم
مامان بنیتا
20 فروردین 92 14:29
خصوصی داری عزیزم


چشم عزیزممم
راحیل
20 فروردین 92 14:41
تولد تولد تولدت مبارکانشالله 1000000000000000000000000000سال بشی گل پسر شیطون بلا


مرسی راحیل جونننننن ممنون
مریم (مامان آرین )
20 فروردین 92 14:49
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزممممم

مرجان جان خیلی پسرتو دوست دارم ... ماشالا خوردنیهههههههه ....

حسابی ببوسش عسلمو ....

دوست داشتی به وبلاگ پسر منم سر بزن ، خوشحال میشیم

بوس بوس ...




مرسی عزیز دلممممممم

لطف ممنونننن

چشم حتما میام


nafi3
20 فروردین 92 15:14
تولدت پیشاپیش مبارک آران جونمخاله شدنتون هم مبارک دوست دارم زودزود عکسای تولد رو بذارین و من لذت ببرم


مرسی عزیز دلمممم ممنون
چشم حتما زود میزارم
مامان ایسا
20 فروردین 92 16:02

نی نی خاله جونت مبارک
من بی صبرانه منتظر عکسایییییییییییییییی تولد هستم


قربونت عزیزممممم
چشم حتماااااااا
مامان بردیا
20 فروردین 92 16:13
مثل همیشه عالی بود مرجان جون.منتظر عکسای تولد گل پسر میمونم.پیشا پیش تولدش مبارک . خدا این فرشته نازو برات حفظ کنه انشاا...


مرسی عزیز دلمممم ممنوننننننننننن حتما زود عکسارو میزارم
mamanebaran
20 فروردین 92 17:27
مرجان عزيزم سلام ، سال نو مبارك اميدوارم امسال سال آرزوهاتون باشه و هميشه محفل سه نفريتون گرم و پر از صميمت باشه ، پيشاپيش تولد قند عسلمونو بهت تبريك ميگم ايشاالله تولد 120 سالگيش ، قربون شكل ماهش كه انقدر ناز شده فداي اون لپاي گليش ، الهيييييييييييييييي بميره خاله كه تو ترسيدي مرجان جونم وبلاگ آران جون خيلي خيلي كند باز ميشه براي من و وقتي ميخوام نظر بذارم كلي طول ميكشه كه صفحه نظراتو برام باز كنه به خاطر اينه نميتونم تند و تند بيام پيشت ، كاش تو فيسبوك مي تونستم ببينمت ، فدات بشم خيلي خيلي خيلي دوستتون دارم آران نمازنينمو ماز طرف من حسابي ببوس اميدوارم تمام لحظه هاتون پر از خاطره هاي قشنگ باشه

سلام عزیز دلمممممممممم قربون مهربونیت برمم
اااا جدی نمیدونم والا چرا اینجوری شده برای شما
خدانکنه عزیزمممممممممممم زنده باشیی
ماهم خیلی دوستون داریمممممممممممم میبوسمتتتتتتت
تو فیسبوکم اددت کردم ولی نیستی اصلااا
رضوان مامان رادین
20 فروردین 92 21:54
پیشاپیش تفلدت مبالک پسر کوشولووووووووووووو


مرسییییییییییییی خاله جون مهربونننن
پرهام ومامانش
20 فروردین 92 22:03
پیش پیش تولدت مبارک اران جونم 120 ساله وبه تمام خواسته هات در سلامت کامل برسی
میره بالای میز TVبعد میکوبه روش نه؟ مال من که این کارشه مواظبش باش مال ما 1001 تیکه شد خدا با من بود پرهام یچیز نشد

مرسی عزیزممممممممممم
اره والا دقیقاااا
ای وای چه بد خدا رحم کرد

آتيلا جون و مامان شيما
20 فروردین 92 23:18
مرجان جون حسابي دست پر اومدي
تولد و نامزدي و تولد بابا جون و ني ني ناز خاله جون مبارك...
عزيزم ما هم مثه شما ميخواستيم ي جشن بزرگ تو سوله بگيريم ك بنا ب دلايلي ك خودت گفتي منصرف شديم ...
ايشاا... باشه واسه تولد دو سالگيشون ك خودشونم متوجه ي چيزايي باشن و هم ب خودشون خوش بگذره هم ما...
وااااي من كه بي صبرانه منتظر تولد آران تپل خودم هستم...
آران جونم سالگرد زميني شدنت پيشاپيش مبارك...
بووووووووووس...

قربونت مهربونم
اره خیلی سخت بود خدایییییییی ایشالا سال بعد
قربونت برم
مینا مامی لیانا
21 فروردین 92 0:08
آران عزیزمممممم پیشاپیش تولدت مبارک الهی که 120 ساله بشی و همیشه در کنار مامان و بابا لحظات شاد و زیبایی داشته باشی


ممنون مینای عزیزممممممم
مامان آراد(خاطره)
21 فروردین 92 1:49
سلام عزیز خاله...پیشاپیش تولدت مبارک...
ایشالا تولد 120 سالگیت...
بی صبرانه منتظر عکسای تولدتم تپلممممممممم
مرجان جون تولد بابا جونت مبارک ...ایشالا که همیشه سلامت باشن...
خاله شدنت هم مبارک...وای که چه قدر این خواهر زاده ها عزیزن....ایشالا به سلامتی...
عکسا هم مثل همیشه محشرن..
خوشحالم که لب تاپت درست شده...خدارو شکر که عکسا حذف نشدن...
بوسسسسسسسسسسسسسسسس

سلاممممممممم عزیزمممم مرسی بایت همه چیز ممنون از محبتت
زودی میام با عکساااااااااااا
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
21 فروردین 92 2:07
سلام
چقدر خبرای خوب داری همیشه خوش خبر باشی پیشاپیش تولد آران جونو تبریک میگم انشالله 120 ساله شه کنار مامان و بابای خوبش تبریک میگم داری خاله میشی مبــــــــــارکه


سلام قربونت برم ممنوننننننننن
مامان بنیتا
21 فروردین 92 2:23
مرجان جون همه خبرای خوبت مبارک مخصوصا خاله شدن که فکر کنم خیلی کیف داره
چه جالب تولد بنیتاهم پنجشنبه ست.. قربونه این دوتا نی نیه همسن


مرسی عزیزممممممم
ااااااااا جدی اخییی عزیز چه خوب ببوس بنیتا عسلوووووو
سارا مامی عسل
21 فروردین 92 2:44
سلام مرجان جون عیدتون مبارک

اران جونم تولدت مبارک خاله یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسس

واسه اران خوشکله


مرسی سارا جون ممنون عزیزم
مامان کیان
21 فروردین 92 8:34
آران جان پیشاپیش تولدت مبارک .
مرجان جان تولد بابای مهربونت و مامان شدن خواهر گلت مبارک باشه .


مرسی عزیز دلممممممم ممنونننن:
صوفی مامان رادمهر
21 فروردین 92 12:28
عزیزمممم چرا فسقلی رو گذاشتین تو ماشین... ای شیطونا... پیشاپیش تولد آران عزیزمون رو تبریک می گم امیدوارم 120 سال زیر سایه پدر و مادر خوبش با سلامتی بزرگ شه

دیگه دیدیم خودش دوست داره
مرسی عزیزم ممنون
مامان آرادخان
21 فروردین 92 13:08
تولد گل پسر مبارک الهی 1000 ساله بشی و تولدت هم به خوبی برگزار بشه
این گلها از طرف آراد خان برای پسر نازم آران گل


مرسی عزیز دلم ممنوننننننننننننن :
قربون اراد خوشگلممممم
متین من
21 فروردین 92 16:32
تولدت مبارک پیشاپیش خاله ما منتظرعکسای تولدت هستیم خوش بگذره این قلب گنده هم تقدیم به تو از راه دور
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$
_______________________$


مرسي عزيزممممممممممممممممممم چشم زودي ميام
مامان آنیسا
21 فروردین 92 16:35
آران خوشگلم پیشاپیش تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی عزیزم
ماشالا چقدر شیطون شدی وروجکآخی دلم سوخت گناهی از لباس شویی ترسیده!


مرسيي خاله جون ممنوننننننن


ديگه ميخواستيم تنبيه بشه
مریم (مامان روشا)
21 فروردین 92 16:48
سلام عیدتون مبارک...به به تولدم که در راهه...تولدت مبارک خاله جون
عزیزم رمزو برات تلگراف کردم


سلام عزيزم ممنونننن
مرسي لطف كردي
نگین مامان آمیتیس
21 فروردین 92 23:53
درود عزیزای دلم مرجان و آران عزیزمممممم
ما منتظر تولد و جشن بودیم که آخه گفتیم این یه بهانه ای میشه که ما همدیگرو ببینینمممممممممممم عزیزای من اما مثل اینکه قسمت نبود
ایشالا به سلامتی عزیز دلمممممممممم ایشالا صد ساله بشی
مرجان جونم یک ساله شدن گل پسرت . مامان شدنت مبارککککککککککککککککککک

سلام عزيزمممممممممممممم قربونت برم اره بخدا قسمت نشد
ايشالا يه دفع ديگه
ممنون از محببتتتتتتتتتتتتت فدات شمممممم
نگین مامان آمیتیس
21 فروردین 92 23:54
ایشالا همیشه در کنار هم خش و خندون باشین عزیزای دلممممممممم


فدات شم عزيزم همچنيني
مامان خورشید
21 فروردین 92 23:55
سلام خوشگل من چقدر ماه شدی عیدت مبارک


سلام مرسي خاله جون
نگین مامان آمیتیس
21 فروردین 92 23:56
مرجان جونم خاله شدنت مبارککککککککککککککککککک به سلامتی عزیزمممممممممم اما جدی جدی قبل از این خاله ی آمیتیس هستیااااااااااا
آخه برای من مثل یه خواهر خوب و واقعی میمونی و برای آمیتیس هم خاله ی خیلی خیلی خوبی بودییییییییییییبه هرحال خاله شدنت مبارک عزیز دلم ایشالا همیشه با خبرای خوب و خندون ببینمت دوستممممممم



فدات شم نگين جون مهربونممممممممم ممنونن خوبي از خودته
اميتس خوشگلمو ببوس
منون
نگین مامان آمیتیس
21 فروردین 92 23:57
آران جونم تولد پدر بزرگ مهربون مبارکککککککککککککک
مرجان جونم تولد پدرت مبارککککککککککککککککک ایشالا همیشه سلامت باشه عزیزممممممممممممممم



مرسي عزيز دلممممم ممنون
مامانی درسا
22 فروردین 92 3:27
آرانی تو ماشین لباس شویی چه میکنی گلم ......ای جون شیطونی هات هم قشنگه .......گل من تولدت هم از حالا مبارکه منتظر عکسات هستم


مرسي عزيزمممممممم
چشم زود مياممممممممممم
مامان مونا
22 فروردین 92 11:02
سلام مرجان عزیزم...با کلی تاخیر سال نو رو بهت تبریک میگم...پیشاپیش تفلدت مبارک عشق خاله....
تولد تولد تولدت مبارک..الهی که صد ساله شی نه 120ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشی

سلام عزيزممممممممممم
مرسي ممنوننننننن قربونت برمممم
نیم وجبی
22 فروردین 92 12:35
یه سلاااااااام بهارییییی به مامان و پسر گللللللللل
خیلیییییی دلم براتون تنگ شده بود اما متاسفانه وقت نت اومدن نبووود
اولین کاری که کردم اومدم پیش آقا طلا..قربونش برم ماشالله هر روز شیرین تر و نمک تر میشههه
تولدتم پیشاپیش مبارک باشهههه الهی صد سال بشی گل پسر
میبوسمتون از دور
بی صبرانه منتظر عکسای تولدتم گوله نمک

سلام نيكو جونمممممممممممم قربونت برم مهربونمممم مرسي كه اومدي
فدات شم عزيزممممممممم مرسييييييييييييي زودي عكسارو ميزارممممممم
حنانه
22 فروردین 92 12:38

تو ماشن لباسشویی چیکار میکنه؟
سلام مامان مرجان خوبی؟؟
من آپ کردم بیا پیشم


)
سلام عزيزم اومدمممممممممممممم
رها مامان راستین
22 فروردین 92 13:26
مرجان جون کار خوبی کردی تو تولد 1سالگی بچها خیلی اذیت میشن منم به همین دلیل به راستین تولد مفصل نگرفتم


اره بخدا خيلي سخته
مامان ساجده
22 فروردین 92 18:35
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید

چشم حتماااااااااااا
مامان ساجده
22 فروردین 92 18:37
عشقم پیشاپیش تولد مبارک باشه
فدای اون گل پسری با اون شیطنتاش


ممنون ساجده جونممم
بابابزرگ ارسطو
22 فروردین 92 18:42
به به ماشاالله تولد باباجون مبارك باشه

تولد آران جون هم كه دو روز ديگه هست مبارك باشه ايشالا


مرسي بابابزرگ مهربون ارسطو چجونو ببوسيد
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:22
سلام...
من بیام بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت...خوشمزه من...عاشقتممممممممممممم...


سلام مهربونمممممممممممممم فداي تووووووووو
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:22
مجان چقدر عکسی که داره اتاقش را بهم می ریزه قشنگه...


ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:24
بعد از کیف کردن از آران جونم...خاله شدنت مبارک.ان شالله سمیرا جون به سلامتی مامان بشه..زودی هم وبلاگ بسازه..من برم بخونم... اول هم به من ادرس بده...باشه؟


فدات شم عزيزم ايشالاااا
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:24
دوم اینکه کی آران چیز می خوره که حالا تند تند.


ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:26
نامزدی دختر عمو هم مبارک...تولد بابای مهربونت هم مبارک باشه...



مرسي باران جونممممم
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:27
دیگه هم تولد خوشگلم مبارک باشه..اگر بدونی من چقدر دوست دارم..خدا حفظت کنه عزیز دلمممممممممممممم...الهی من قربون اون شکل ماهت بشم...
اینم کادو تولد من....ببشخ مرجان جون کار در خورد خودت و آران نازم انجام ندادم...
تولدت مبارک عشقم...مامان شدنت هم مبارک...
http://raini-days.persiangig.com/ARAN2.jpg


فداشم مهربونممممممممممممممممممممممممممم مرسي قربونت برممممم عالي بوددددددددددددددددددددددددددد
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:29
نذاریدش تو ماشین لباسشویی...من آرانم گریه کرده.


باشه
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:29
تولدش مبارک...


فات شمممممممممممم
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 23:30
درست شدن لب تابتون هم مبارک...


اره ولي خيلي داغونه كنده
زهرا(ترنم عشق)
22 فروردین 92 23:34
عزیزممممممممممممممممممممممم تولدت مبارک باشه جیگر خاله
ایشاالله تولد 120 سالگیت
یه ماچ گنده برای آران جونم و مرجان جونمممممممممممممممممممم
مرجان جون عکسای خوشگل یادت نره هااااااااااااااااااااااااا
منتظریم یه عالمه


قربونت زهار خوبممممممممممممممممم فدات شم مرسيييي
چشم زود ميام
مامان رادوين
23 فروردین 92 5:53
مرجي جون ديگه جدي جدي خاله شدي تبريك ميگم خاله شدنتو آراني خاله شيطون بلا چي ميكني تو ماشين لباسشويي بلااااااا مگه دستم بهت نرسه خودمو رادي يه لقمت ميكنن بانمك خاله

اره عزيزمممممممم قربونت برم مهربوم رادوين جيگرمو ببوسسسسسسسسسسسسسسس
پگاه مامان آرتین
23 فروردین 92 11:19
عزیزم مبارکه ایشالا تولددامادیت.من بات موافقم امسال واسه تولد مفصل براشون زوده وماازپادرمیایم.ایشالا سال بعد .تولدبابایی مبارک .خاله شدنتم مبارک مرجان جونم.عاشق عکس تو لباس شویی شدم.دوست دارم آران عزیزم


سلام پگاه جون اره بخدا سخته ايشالا سال ديگه
مرسي عزيز ممنونننننننننننننننن
خاله هستي
23 فروردین 92 12:54
تولد تولد تولدت مبارك انشاا....1000ساله بشي خاله جون مباركه تولدت كپلي منتقديم توتولددددددددددددددددددددددددددددددددددددتتتت مببببببباااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررركككككككككككككككك جييييييييييييگگگگگگر

قربونت برم عزيز دلم ممنوننننننننننننننننننن
ღ خاله باران ღ
23 فروردین 92 14:03
سلام عچقم و مامانش...
خوبید؟تولد خوش گذشته؟مرجان جونم خسته نباشی اساسیــــــــــــــــــــــــــ...
امیدوارم به همه خوش گذشته باشه..همیشه به مهمانی...مواظب خودتون باشیـــــــــــــــــــــــــــد...


سلام عزيز دلمممم قربونت برم جاي شما خاي ميام عكس ميزارم زوديييييييييييييييي
مامانی هدیه
23 فروردین 92 18:14
مبارک باشه
1- تولد اران خان خوشگل
2-تولد پدر بزرگ اران خان
3-پسر خاله شدن
4- لب تاپ سالم



1-مرسي
2 مرسي
3-مرسي
4 هنوز خرابههههههههه
عمه ی ماهان
23 فروردین 92 18:26
ای جوووووووونم
چه نی نی جیگری
خدا واستون نگهش داره

به ما هم سر بزنید


مرسييييييييي عزيزممم
چشم حتماااا:
شقایق مامان آرشا
23 فروردین 92 20:09
چهههههه قد خبرای خوب همیشه خوش خبر باشی.خدا راشکر عکسا بر گشت


مرسييييييييييييي عزيزمممم
ثریا
23 فروردین 92 23:18
مرجان جان تولد گل پسرت مبارک انگار همین دیروز بود داشتم عکسهای بیمارستان و دنیا اومدن آران رو نگاه میکردم -منم باید تا دو ماه دیگه به فکر تولد پسرم باشم منتظر عکسهای تولد هستیم

قربونت عزيزممم ممنوننن
اره يادش بخير واقعاااا
زهره مامان آریان
23 فروردین 92 23:45
تولدت مبارک عشق تپلوی من.اتفاقا یکشنبه تولد خواهرزاده منم هست.
راستی خاله شدنت مبارک.

مرسي عزيزممممممم
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
24 فروردین 92 2:42
ســـلام گلم ؛
شرمنده این پستت و خیلی وقته که خوندم ولی متأسفانه یادم رفته بود براتـــ کامنت بزارم ...
اولا تولد عزیز دل خاله پیش پیش مبارکـــــ
ایشالا تولد سال دیگهء این وروجکــــ ها پیش هم باشیــــــم ...
دوم تولد بابابزرگــــ مهربون هم مبارک
سوم خاله شدن و پســـرخاله شدن آران عزیزم هم مبارکــــــ ...
دوستتون دارم زیاااااااااااااااااااااااااااااااد ...
راستی تولد 2 سالگی امیرعلی میایی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزيز دلم قربونت برممممممممممم ممنون مهربونمممممم
ماهم كلييييييييييي دوستتون داريم
اره عزيزممممم حتما
من
31 اردیبهشت 92 11:31
سلام.وااااااااااااااای خوشبحال آران جون


سلام مرسي عزيزم