♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

عکسای 3 بعدی آران جونم

1390/11/25 13:33
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاممممممممممممم عزیز مامانی

خوبییییییییییییییییییی کوچولوی من

بهت گفتم عکسای 3 بعدیتو میزارم الان آوردم که بزارمش عزیزممممممممممم

            

این اولیه پشتت به ما بوددددد کلی حرکت زد دکتر تا برگردی

اینجااااااااا بلاخره نیم رخ شدی ناناز من

گوگلیه مننننننننننن اینجا داری بر میگردی به طرف من

ای قربونتتتتتتتتتتتتتتتت برم برگشتی بلاخره منم فهمیدم پسر خوشگل منیییییییییییییییییییییی

ای جون منننننننننننننننننننننننننننن

دیگه شرمندهههههههههههه اگه عکسا کیفیتش بده

نمیشد دیگه همش اینه میوفتاد توش  

فعلا همین دیگههههههههههه من بازم میام  

            

                                                                                   

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان نفسی
29 بهمن 90 1:42
سلام مامانی
میدونم الان چه احساسی داری خیلی حس قشنگی خدا اران جون برات نگهداره امیدوارم این ماه اخر برات خیر بیاد و اسوده فارق بشی از طرف من لمسش بکن بگو زود زود بیا که بچه های نی نی وبلاگ منتظرتن یه عالمه بوس برای اران جون


مرسی عزیزمممممممممممممممم قربون برم از لطفتتتتتتتتت
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
nasim
3 اسفند 90 2:12
سلام مرجان جون عکسای پسرت دیدم کلی ذوق کردم ایشالا به سلامتی دنیا بیاد وزایمان راحتی داشته باشی.دعا کن منم زود مامان شم تا این حس قشنگ تجربه کنم.بوووووس


سلام عزیز دلم ایشالااااااااااااااااازود زود مامان میشی
قربونت از لطفت
بوسسسسسسسسسس
خاله بهاره
26 اسفند 90 21:35
وااااااااای الهی قوربونت برم آران کوچولو که تو انقد نازی از الان!زودتر بیا پیشمون دیگه!***


منم قربون شما میرم عزیزکمممممممممممممممممممم