♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

8 ماهگی

1390/11/29 1:01
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبییییییییییییییییییی

این هفته دیگه ایشالاااااااااااااااااااا میریم تو 8 ماهگی قربونت برم

داریم کم کم به موعد زایمان نزدیک میشیم منو بابایی خیلییییییییییی خوشحالیم اخخخخخخخخخخ جون

ببخشید یکم دیر میام اخه این چند وقته کارام زیاد بود از یه طرف باید نقاشی میکشیدم اخه اصلااااااااااا کارامو نکرده بودم الانم که ترم اخرم خدا رو شکر استادم خیلیییییییییییی باهام راه اومد منم کارم عقب بود باید زود انجامش میدادم هر چند که تمو نشده هنوز نصفه مونده در حال تکمیلشم

امروزم با بابایی رفته بودیم خریدهوا خیلی سرد بود خیلی باد میومد

از اون طرفم که نگووووووووو

واییییییییییییییییی که چقدر شلوغ بود خیابونا

خریدامو کردم ولی از خستگی تلف شدم از 4 تا9.30 بیرون بودیم انقدر دل و کمرم درد گرفت که نگو خیلی خسته شدم ولی بلاخره تموم شد

راستی عزیزم الان انقدر داری تکون میخورییییییییییییییییی نمیدونم داری چیکار میکنی ولی کلییییییییییییی ذوق میکنم وقتی انقدر ورجه وورجه میکنی شیطونه ماماننننننننننن

فکر کنم وقتی بیایی حسابیییییییییییییی از این وروجکا میشی قربونت برم منننننننننن

من دارم میرم عزیزم شبت بخیر کوچولویه مننننننننننن

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
30 بهمن 90 1:12
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهرهمند شوید.
neda
30 بهمن 90 18:41
salam arane khale
ishala zoodi biai maman marjanet akse rooye maheto bezare bebinim
ishala be salamati biai googooli magoolie khale
bara khale ham 2a kon zoodi barat ye dooste koochooloo khoda befreste too dele khale
boos boos


قربونت برم ندا جونمممممممممممممممممممم