♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

زود بیا دیگههههههههههه

1390/12/5 3:05
708 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم مننننننننن مامانیییییییی

دلم برات تنگ شدهههههههههه بود

میدونم دیر اومدم ولی باورررررررر کن کلی کار داشتم نقاشیمو باید تموم میکردم ولی این هفته اخرین کلاسم بود هوراااااااااااااااااا فقط میمونه ١٥ اسفند که تحویل کارمه

ولی نمیدونی انقدر دلم و کمرم درد میکنه که نگوووووووووو همشم ترش میکنم که چقدرم بدههههه وای وای

از او بدتر بد خوابم شدم یا بی موقع میخوابم مثلا ٤.٥ صبح یا بی موقع بلند میشم

اخه قشنگه من پس کی این فروردین میاد تا رو ماهتو ببینیم

دلمون آب شد برات همش میگم این جوگولی چه شکلیه چه قدریه کشتی من و بابا رو عزیزممممممممم خیلی منتظرتیم

راستی خوشگلم میدونی شنبه تولده باباجونههههههههه ٦ اسفند اخ جوننننننننن حالا میام برات تعریف میکنم

تازههههه شنبه دکترم میرم البته ٢ شنبه باید برم

ولی چون نیستم شنبه میرم

حالا من میرم ولی زوددددد میامو برات تعریف میکنم عزیزم

شیطون مگه تو خواب نداری پا به پای من بیداریییییییییی و همش تکون میخوری 

چیکار میکنی داری بازی میکنیییییی بگیر بخواب دیگه پسرمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)