♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

اولين روزي كه ارانم شير نخورد_اولين قدم هاي خوشگلش

1392/2/17 16:21
2,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آران خوشگلممممممممممممممممممممم دردوبلات بخوره تو سرم كه شير نميخوري با اينكه بايد خوشحال باشم ناراحتمممممنگران

اول از همهههه بگم عشقم اولين قدم هاي خوشگلشو 15/2/92 برداشت وايسوندمت گفتم بيا 2.3  شايذم بيشتر قدم برداشتي خودتو پرت كردي تو بغلممممم

ديروز روز اولي بود كه تورو از شير گرفتم كلا از شب قبلش اذيت كردي 2 خوابيدي 4 بيدار شدي با گريه فكر كنم واسه دندونته چون خيلي وقت بود شبا بيدار نميشدي ايندفعه فكركنم نيشت در بيادخیال باطل

خلاصه با بدبختي تا 5 كشوندمتو ديگه 5 صبحححححححح مارو از تخت اوردي بيرونو اومديم به عمو پورنگ ديد از همون موقع ديگه شير ندادم با هم صبحانه خورديمو  سي دي عمو پورنگ ديديدم منم چشمام قيلي ويلي ميرفتهیپنوتیزم تا شد 8.30كه شير خواستي من صبر زرد زدم الهي بميرم برات مزه درد بيدرمون ميده اهههههههه خودم تست كردم حالم بد شدسبز وقتي زدم عكس و العملت خيلي خنده دار بود تو گريه ميكردي ولي من خندم گرفته بود با اينكه ناراحت بودمخجالت

اخه تا خوردي دهنت كج و كوله شدو گفتي اهههههههه خخخخخخ كلتو تكون دادي ميزدي رو سينه من هل ميدادي يا گاز ميگرفتيعصبانی 2.3 بار امتحان كردي و ديدي نه بد مزست شروع كردي به نق زدن من اومدم با ليوان بهت شير بدم نخوردي خلاصه با زور با قاشق شير خوردي البته بعدش راحت خوردي خوابيديخواب

تا ظهر شدو ناهار خورديو دوباره همين منوال بود تا عصر بيشتر اذيت كردي ولي كلا فقط موقع خواب شير ميخواستي چون از وقتي فهميدم كه باردارم شيرتو كم كرده بودم شده بود موقع خواب تا اينكه شب كذايي اومداينم بگم تا شب عمو پورنگ ميديم ديگه ميخواستم عمو و گربه هارو تيكه تيكه كنمکلافه

قبلش بگم كه هر كي يه چي ميگفت يكي ميگفت گناه داره يهو نگير يكي گفت نه بگير تموم شه خلاصه گفتم بزار يهووي بشه كه فكر نكني الكيه و صبح شير بخواي منم دلو زدم به دريا و شب ندادم قبلشم سيرت كرده بودما ولي 3 بار پا شدي اوليش 4 بود وقتي ديدي خبري نيست شروع كردي به داداي وحشتناككككككككككككككككككك جيغ گريه خيلي بد بود بميرممممممممممممممم برات كوچولوي نازمگریه بابا بيدار شدو راه بردتت و گذاشت رو پاهاش خوابيدي 2 بار ديگه هم بيدار شدي و گريههههههه همون كارا رو كرديو منم خوابوندمت

تا شد  امروز 8.9 صبح كه با غر پاشدي منم سريعععع عمو پورنگ گذاشتم تا حواست پرت بشه بعدش شير كاكائو خورديو شير و بيسكوييت بعدشم چون جفتمون نخوابيدبوديمو از بي خوابي بيهوش بوديمخمیازه زودي خوابت برد تا 12.30 بعدشم ناهارو كه خدارو شكررررررر خوب خوردي دوباره شير خواستي كه كلي سرتو گرم كردم و با شير و شير كاكائو تا با بدبختيو اينا الان شما خوابي كه هي وسطاش نق ميزني منم ميپرم نگات ميكنم كه بيدار نشييييييييييييابرو

از خودم بگممممم كه از درد دارم ميميرم تازه اولشههههههههههههههه شير گوله شده يه وضعيييانگران الهي فدات شم كه بايد اين شيرارو تو بخوريييييي دورت بگردمممممم ولي حالا بايد تحمل كنم تا خشك بشه دعا ميكنم من درد بكشم ولي تو اذيت نشيو زودي يادت برم الان ديگه طرفم نميايي براي شير فقط غر شير ميزنيناراحت

وقتي هم كه بد قلقي ميكني ميخواي بخوابي با پااااا محكم لگد ميزني تو دل منم بد بخت من دلم درد مگيرههههاسترس يا بايد بغلت كنم زير دلم خيلي درد ميگيره عزيزممم

خدا كمك كنه ني ني خوشگلمو چيزيش نشه از بس بلندت ميكنم عزيزممممفرشته

اران جون خوشگلمممممم عينك زده البته بدون شيشهنیشخند

اولش ميخواستي بخندي ولي بعد ترسيدي گريه كرديعینک

اينجا كه كاكائو ميخوريو كثيف كاريييييلبخند

اينجام ميخوام بهت شير بدم سذتو تكو ميدي كه نه نه

وقتي ميخواي چيزي نخوري سرتو اين ور اون ور ميكني كه نميخواي خيليييي بامزستنیشخند

اخرشم موبايلمو پرت كردي اون ورو نگاش كرديخنثی

اين چند روز نميتونم از كاراي خوشگلت عكس بگيرم چون همش دارم باهات سر و كله ميزنمو تو هم زياد سر حال نيستي عزيزمممممممممممقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (74)

مامان بنيتا
17 اردیبهشت 92 16:52
عزيزم اولين قدمات مبارك باشه خاله فداي تو بشه كه ديگه نميتوني شير بخوري
مرجان جون ميدونم به خودت سخت تر ميگذره آخه منم وقتي فكر ميكنم بنيتا رو بايد از شير بگيرم خودم بيشتر داغون ميشم ولي دير يا زود بايد اين كارو كنيم ديگه ايشالا زود ازيادش ميره
مواظب خودت باش دوست خوبم


مرسي سحر جوننننننننن قربونت
اره خيلي سخته بيشتر وابسته ميشنننن
مرسي عزيز دلمممممممممممممممم
nira
17 اردیبهشت 92 17:00
ماشالله تو چقده بانمکی


مرسي عزيزممممممم
مامان آنیسا
17 اردیبهشت 92 17:12
وای مرجان جون من تازه فهمیدم بارداری!خیلی سورپرایز شدم!مبارک باشه ایشالا یه نینی ناز و تپل مثل آرانی باشه قربون آران کوچولو برم که داره روزهای سخت رو میگذرونه ایشالا خیلی زود با شرایط کنار میاد و می می رو فراموش میکنه


مرسي عزيزممممم
قربونت برممممممممم
ايشالاااااااا
majede
17 اردیبهشت 92 17:47
bah bah...rah raftane arani mobarak..
eshala in ro0zaye sakhtam zo0di tamum mishan o hamechi kho0b pish mire
inam y bo0se gonde vase aran jo0n


مرسي ماجده جون ممنون عزيزمممم
رضوان مامان رادین
17 اردیبهشت 92 17:55
عزیزمممممممممم...عیبی نداره خاله جون به جاش شیر با نی بخور


اخه بلد نيست با ني بخوره با ليوان ميخوره
mamanebaran
17 اردیبهشت 92 18:58
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

قربونت برم الهی خاله که دیگه می می نمی خوری

نازی کوچولوی دوست داشتنی من
مبارک باشه اولین قدمای خوشگلت نانا
مرجان جونم نمیدونم چرا وقتی از شیر میگیریمشون انقد مظلوم میشن که آدم دلش خیلی میسوزه , اما در نهایت این نیز بگذرد , امیدوارم به خوشی این روزا رو بگذرونی خانومی
مراقب خودت باش عزیزم , آران نازنینمو ببوس


قربونت برم خدانكنههههههههههه عزيزمممم
اره خيلييي بچمممممممم
قربونت برم كه به يادموني عزيزممممممممممم
باران خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسس
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 92 21:49



بهارک مامان آردا
17 اردیبهشت 92 22:11
الهی بمیرم
چقدر سخته از شبر گرفتن
من هم فکر میکنم اگه آردا رو از شیر بگیرم خودم بیشتر غصه بخورم تا آردا


خدانكنه عزيزممم
اره واقعااااا سختههههه
مریم (مامان آرین )
17 اردیبهشت 92 22:39
اولین قدمات مبارک عزیزم ....
وای مرجان جون دلم خیلی به آران جونیییی میسوزه
امیدوارم این پروژه به سلامتی تموم بشه و عسلم اذیت نشه
1000000000000000 ببوسش


مرسي مريم جوننننن
اره طفليييييي
ايشالااااامرسي عزيزممم
زهرا
17 اردیبهشت 92 23:51
عزیزم اولین قدمهای آران ناناز مبارک باشه
من رمزپست قبلی روندارمممممممممم


مرسي عزيزمممم
ميام عزيزم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اردیبهشت 92 1:27
فاطمه: واي چه جالب!!!!حتما ميگيد چيش جالبه...آخه منم يه سال شير خوردم مامي باردار شد و شيرش تلخ شد ديگه نخوردم....از شيرهاي طعمدار مثل شير موز و شيرطالبي و شيرتوتفرنگي هم استفاده كنيد يا آب ميوه خونگي براش بگيريد (صنعتي بري بچه ها فقط ضرره چون نگهدارنده داره) ازشيرهاي غني شده ي "مكسوي " هم استفاده كنيد خيلي خوشمزه است ضمن اينكه مواد معدني كافي داره و كاملا مفيد و مغذي است....... شايد اگه تنوع داشته باشه براش جذابتر بشه...آخييييييي نازي آران جونم.... دوران بحراني رو سپري ميكني ها


اخيييييييي عزيزم چه جالببببببب
براي بعضيا طعمشون عوض نميشههه
اره ضرر داره
مرسي از راهنماييت عزيزممممم ممنونننن:
♥ نیم وجبی ♥
18 اردیبهشت 92 2:07
اولین قدمهات مبارک باشه آران جووونم
ناراحت نباش خوشگلم عادت میکنه بلاخره
خیلی عکساش ناز بودن


مرسي نيكو جونمممممممممم ايشالاااا
قربونت برم
صوفیا مامان سامیار جون
18 اردیبهشت 92 4:40
مرجان جونم سلام .ماشاللللللللله چقد این پسریخوردنیه دوست داری لپاشئ گازبگیری ولیحیف کهدستم بهش نمیرسهخیلی وقت پیشا برام کامنت گذاشته بودین ومن شرمنده الان سر زدم من با اجازه لینکتون کردم


سلامممم عزيزمممم
قربونت برم لطف دارييييييييي
خواهش عزيزمممم ممنونننن
مامان بهراد
18 اردیبهشت 92 8:20
سلام عزيزم مرجان جون من الان متوجه شدم بارداري وايييييييييييييي يهو چي شد خودت خواستي يا نه؟ خيلي زوده آران و از شير گرفتي به هر حال شرمنده من الان ديدم اميدوارم قدمش خير باشه و به سلامتي مراقب خودت باش راستي در مورد رمز دبي توي پستم نوشتم كه دست همسرمه و ايشون دستور بدن چشم.
راستي در مورد رمز خبر مهم و خوبت به ما هم بده هر چند ديگه متوجه شدم چيه ولي بدي خيلي عالي ميشه
بازم مراقب خودت و آران و اون نيني جون باش


سلام عزيزمممممم قربونت
اره خودم ميخواستمممم
زوده ولي ذيگه بايد بگيرمممم
باشه عزيزمممم الان ميامم ميگم
ممنوننننننننننن
لاله
18 اردیبهشت 92 9:13
آران جون اولین قدمهات مبارک

مرجان جون غصه نخور عزیزم بچه ها زود با شرایط جدید کنار میان



مرسي لاله جون
ايشالاااااااا
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
18 اردیبهشت 92 9:56
سلام عزیزم
ایشالا به خوبی و خوشی ژروسه از شیر گرفتن آران هم تموم میشه و خیالت راحت میشه
ببوووووووووس گل ژسری رو


سلام زهرا جونم ممنونننن عزيزمممم
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
18 اردیبهشت 92 9:57
اینا همه برا نی نی تو راهه



مرسيييييييييي
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
18 اردیبهشت 92 9:57
اینا برا آران جیگر



قربونتتتتتتتتتتتتتتتتت
:
مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 11:07
ای جانم اولین قدمات مبارک باشه خاله
الهی بگردم چه مرحله سختیه از شیر گرفتن موفق باشی گلم


مرسي عزيزممممممممممممم
مامان احسان
18 اردیبهشت 92 11:14
سلام عزیزم چطوری خوبی گلم .خیلی مراقب خودت باش ماههای اول خیلی مهمه ها تا میتونی آرانی رو بغل نکن بشین کنارشو و آرومش کن چون واقعا خطر داره برات .الان که داشتم میخوندم که آرانی رو داری از شیر میگیری یاد اون موقع های خودم افتادم میتونم درکت کنم واقعا سخته ولی باید تحمل کنی گلم برای هر سه تون دعا میکنم .(مامانی و آرانی و نی نی ناسه )در پناه خدا


سلام عزيزم دلمممم قربونت ميدونم ولي اخه اران راه نميره بعضي موقع ها بايد بغلش كنمم
مرسي عزيزممم اره خيلي سخته
ممنون مهربونمممممم
سپیده
18 اردیبهشت 92 11:31
سلام مرجان جون
به سلامتی عزیزم
اگه میشه به منم رمز بده


سلام عزيزم مرسي
ولي شما وبلگ نداريد
مهسا مامان آیهان
18 اردیبهشت 92 12:07
الهی اولین قدم زدنت مبارککک خوووشششگگگگللللممممم
آره خدا کمکت کنه خیلی سخته منم بعضی وقتا آیهانم شیر نخوره سینه هام خیلی درد میگیرره
ععععززززییییزززززمممممم ایشالله زودی خوب شه


قربونت برمممم مهسا جونن
اره خيلي بدههههههههه
ايشالا عزيزممممم
بهاره مامان ونداد
18 اردیبهشت 92 12:43
اخی غصه نخور مرجان جون خیلی سخته ولی زود تموم میشه سعی کن طاقت بیاری روز های سخت همیشه میگذرند
اینم برای اران طاقت بیار خاله جون


قربونت عزيزمممم اره ديگه بايد تموم بشه
مرسي عزيزمممممممم
majede
18 اردیبهشت 92 13:00
marjan jo0n man addrese webamo gozashtam..
hanuz ejaze nist axato0no bbnam?



گذاشتم عزيزمممم
مامان خورشید
18 اردیبهشت 92 13:51
قربونه قدمای کوچولوت عزیزم مبارک
مرجان عزیزم روزت با تاخیر مبارک


قربونت عزيزمممممممم
ممنون همچنين:
زهره مامان کیان
18 اردیبهشت 92 14:21
سلام مرجان جونم
بسلامتی الهی قربونش برم
ببوس آران جونم رو


سلام عزيزمم سلامت باشيييي
هلیا
18 اردیبهشت 92 14:29
سلام ؛ من که هیچ تجربه ای ندارم در این زمینه که در اختیارت بزارم
من اصلآ حوصله بچه و بچه داری رو ندارم اما مهدی خیلی بچه دوس داره و همیشه بمن میگه امسال آماده باش چون من دیگه طاقت ندارم
آران کوچولو رو ببوس راستی با عکس آخر ؛ پرت کردن موبایل و نگاه کردن بهش کلی خندیدم از تیریپ آران


سلام عزيزمممم
مرسي ممنون از نظرتت
ايشالاااااا امسال ديگه بيار حوصلت كم ميشه هااا
قربونت عزيزمممممممممم
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 15:05

`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶
¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o
o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o
o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o
o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o
´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o
´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o
´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o
´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶
´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶
´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶
¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶
¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶
¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶
¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶`
´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶
´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶
´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶
`¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶
`¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶
´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶

این برای اران
من کلی ناراحتش شدم اخه فککنم اونم مثل پرهام عاشق شیر خوردن الاهین براش بمیرم چجوری میخاد ترک کنه مامانی از طرف من کلی بوسش کن میدونم حوصله هیچیرو نداره


قربونت برم عزيزم
خدانكنهه
ديگه بايد كنار بياد
ثریا
18 اردیبهشت 92 16:02
سلام مرجان جان خوبی مبارک باشه عزیزم ایشالله به سلامتی داری مامان میشی - اولین قدمهای گل پسرت هم مبارک باشه خیلی مواظب خودتون باشید


سلام ثريا جون ممنون عزيزم
رنگارنگ
18 اردیبهشت 92 16:12
سلام خوبی عزیزم
خدایا دلم را به لبخند عزیزان شاد گردان
درون خانه را با بودن فرزند آبادگردان
برای آران جون


سلام عزيزم ممرسي
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
18 اردیبهشت 92 16:47
ای جانم .مبارک باشه آرانی.
مامانی رو اذیت نکنیا .مامانی گناه داره.مواظبش باش


مرسييييييي عزيزم
مامان شیوا
18 اردیبهشت 92 19:53
سلام مرجان جون.من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.ماشالله پسر خیلیییییی نازی دارین و خودتون هم خیلی با انرژی و جالب براش می نویسین.با اجازه لینکتون کردم تا باهم دوست باشیم


سلام عزيزممم ممنون لطف دارييي
منم لينكتون كردم عزيزمم
مامانی هدیه
18 اردیبهشت 92 21:59
اولین قدم ها مبارک باشه اران خوشگلی
راستی مامانی مبارک باشه ایشالا به سلامتی
ایشالا اران جون زیاد اذیت نشه و زود شیر و فراموش کنه


مرسي عزيزممم
ايشالاااااااااا
شقایق مامان آرشا
18 اردیبهشت 92 23:00
با این پست دیگه کامل دستم اومد چه خبرهههههههههه مبارکههههههههههههه یه نی نی دیگهههههه دارهههه میاد ایشالا به سلامتی ایشلا آران جونم به مامان کمک میکنه


قربونت برم ممونننننننن
مامان ایلحان
19 اردیبهشت 92 1:00
وای مرجان حامله ای
خیلی وقته نیومده بودم پیشتون خبر نداشتم پس خبر مهم اینه
عجب دل و جراتی
خوب منم تبریک میگم ولی هنوزم هنگ کردم
ان شاالله هم خودت و نی نی سلامت باشین


ارهههههههه حاملممممممممم
قربونت مرسيي در بيا از هنگگگ
مرسييي
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 اردیبهشت 92 1:38
سلام عزیزم من به عنوان یه مامان دوبار سابقه میگم بهتون که: آران جون مرحله سختی رو از نظر روحی میگذرونه خیلی خیلی باهاش مدارا کن و اجازه بده بدنت رو ( به جز می می ) لمس کنه تا احساس امنیت و نزدیکی رو داشته باشه برای تو راهی هم بهتون تبریک میگم انشاالله به سلامتی برای شما یه کم سخت میشه ولی برای آران جون عالی میشه یه همبازی همیشه باهاش هست به امید خدا موفق باشی گلم


سلام عزيزممم ممنون از راهنمايتتتتتتتتتتت
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
19 اردیبهشت 92 2:24
راه رفتنت مبارکه داداش آران این گلهای ناز تقدیم مامان مرجـــــــــــــــــــان باحوصله و صبور


فدات شم عزيزم دلمممممممممممممممممممممم
moot moot
19 اردیبهشت 92 10:41
salam azizamm mobarakeeee

ninie jadid dostamm


tasliat migam aran topoloooo

akhe havoo dare miad saret azizam


سلام عزيزم قربونت برممم
نه اون خوشحالهههه
سمیرامامان پرنیان
19 اردیبهشت 92 17:39
عزیز دلم اولین قدمهات مبارکه مرجان جونم انشاالله پروژه از شیر گرفتنش با موفقیت تموم بشه


مرسي سيمرا جونم ممنوننن:
نازی
19 اردیبهشت 92 17:51
ای جان قربون آرانم بشم که دیگه نمی تونه شیر بخورههههههههههه
عزیزم خودت خوبی فسقلی تو دلت چطوره؟
راستی مبارک باشه آران جونم که راه افتادی


خدانكنه عزيزمممممم
خدارو شكر هييييييييييي
مرسي فدات شم
مامان ایمان
19 اردیبهشت 92 19:15
سلام عزیز خاله اولینننننن تاتی تاتی کردنت مبارک
الهی خاله بمیرههه که داری دیگه شیر نمی خوری عیبی نداری عوضش یه داداش یا آبجی میاد پیشت عسلم عینکشو دکتی شدییییییی بیا خاله رو معاینه کن مریضممممممم مرجان جان تورو خدا از طرف من ی گاز از لپاش بگیر جیگرممممممممم بوسسسسسسسس

سلام عزيزم قربونت برممممممممم خدانكهههههه
فداتش مممم چشمم
مامان آراد(خاطره)
19 اردیبهشت 92 23:27
سلام مرجان جون ...خوبی عزیزم؟؟؟؟/
میدونم چی میکشی عزیزم....اخه منم الان 3 روزه که آراد و از شیر گرفتم....خدا بهمون صبر بده....
قربونشون برم که چی میکشن....بعضی وقتا گریه م میگیره....
بیشتر مواظب خودت باش عزیزم
آران جونو بوسسسسسسسس


سلام عزيزممم مرسي بد نيستم
اره خيلييي سختهههههه
اره طفلياااا
قربونت برم
زهرا(ترنم عشق)
20 اردیبهشت 92 1:57
آخی دلم برای آران جونم سوخت
ولی نمکدون خاله اشکال نداره بجاش یه همبازی ناناز گیرت میاد عسیسمممم
تحمل کن


قربون زهرا جون مهربونمممممممم
میرزا کوچک خان
20 اردیبهشت 92 11:36
عزیزم....

مبارکه نینی گوگولی جدید....

ای جونم آران توپولی داره داراشی میشـــــــه!!!!!!

میگم عزیز واسه اینکه سینه ات درد نگیره بدوشش و با قاشق به آران بده . دیر تر شیرت خشک میشه ولی به جاش درد نداری دیگه. فوقش دوسه هفته دیرتر ....

خیلی عکساتم خوشمل بودمامان بلا....




مرسي مهربونممممممممم قربونت
اخه سخته ارانو از شير دير بگيرم ميخوره به تابستون گرمههه
فدات شم عزيزم
میرزا کوچک خان
20 اردیبهشت 92 11:37
راستی! اولین قدمای جیگر خاله مباااااااارکه!!!!!

نمیخوای واسه نی نی وبلاگ درست کنی....؟؟؟؟؟؟؟


مرسيي قربونت برممم
نميدونم والاااااااااا اگه وقت كنم
میرزا کوچک خان
20 اردیبهشت 92 11:41
زیاد غصه نخور که آران و زود از شیر گرفتی. سینای من 6 ماه و نیم شیر خورد و بعدشم تا یک ماه دوشیدم و بهش شیر دادم. سخت بود ولی گذشت. یعنی 7 ماه و نیم شیر مادر خورد. الانم شیرگاو و شیرخشک میخوره. توکل کن بخدا. حتما خیری توش بوده. بجای غصه خوردن و گوش دادن به نصیحت های این اون(که گوش خودم پره!!!!) به نی نی گولو و آران جونی برس و خوشحال و شاد و امیدوار باش و از زندگیت لذت ببر...


چشم عزيزممممممممممم مرسييييييي
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 12:11
سلام خانومی من به بنا به دلایلی مجبور شدم جابجایی مجازی داشته باشم. خوشحال میشم اون خونه هم با من باشید و ما رو بلینکید


سلام عزيزم چشمم حتماا
رنگارنگ
20 اردیبهشت 92 14:15
سلام خوبی دوست عزیز
آران جانو ببوس


سلام عزيزممم ممنون
عطیه
20 اردیبهشت 92 15:07
سلاااااام.ببخشید دیر نظر گذاشتممباااااااارکه.خییییییییییلی خوشحال شدم.امیدوارم نی نی تون سالم به آغوشتون پناه بیاره.


سلام عزيزم خواهش ميكنممم
ممنونننننن
مامان کیان
20 اردیبهشت 92 18:38
عزیزم اولین قدمهات مبارک باشه .مرجان جان انشاالله به زودی آران جون
رو از شیر میگیری و خیالت راحت میشی آران جون هم مثل همیشه خوشگل و خواستنی .



مرسي خاله جوننن
ايشالاااا عزيزمم ممنونن
زری مامان مهدیار
20 اردیبهشت 92 18:44
الهییییییییییییی فدای این مادر و پسر
آفرین به روحیه ی عالیت مرجان جونم
ایشالا که جفت نی نی های نازت سلامت باشن و همیشه قدردان این زحمت هات باشن


خدا نكنهههههههه زري جون مهربونممممممممم
فدات شممممم سلامت باشييييي
همچنين شماااااا
صبا
20 اردیبهشت 92 23:29
سلاااااااام عشقم
اخی انشاالله از پس همه چیز بر بیای
اران جونمم اذیت نکنه
به سلامتی نی نی خوشگلمونم به دنیا میاد


سلام عزيزمممممم
ايشالااااا قربونت برم صبا جون:
سپیده
21 اردیبهشت 92 7:51
سلام مرجان جان

خوبی عزیزیم اوضاع خوبه، راستش من چند باره که برات پیام می ذارم ولی نمی دونم چرا به دستت نمی رسید، منم دو تا بچه 14 و 12 ساله دارم ولی وبلاگ ندارن ولی خودم همیشه از بیکاری میام و وبلاگ بچه ها را می خونم مال آران جون رو خیلی وقته که می خونم . ایشااله به سلامتی گلم بارت رو زمین بذاری. اگه صلاح می دونی به منم رمز بده اگر نه هم خدا نگه دار خودت و جوجه هات باشه.


سلام عزيزم ممنون
خدا حفظشون كنه
وقتي وبلاگ نداري رمزو كه نميتونم اينجا بزارم شرمنده
zohre,mamane kiyan
21 اردیبهشت 92 9:31
سلام آران خاله زهره
قربونت برم که دیگه مههههههههههههش تعطیل شده
خاله جون غصه مصه نخوری فدات شم


سلام خاله جون مهربونمممممممممممممممم
مامان الیناجونی
21 اردیبهشت 92 10:09
الهیییییییییییییییییییی بگردم آرانم دیگه شیر نمی خوره راستش مامان جونی اولش شوکه شدم گفتم واسه چی اینقده زود گرفتی وقتی اومدم پست پایین دیدم رمز داره رفتم داخل نظرها دبدم به به وایییی مامان جون مبارک باشه انشاا... کوچولوی دیگه هم به سلامتی بیاد پیشتون و آران عزیز میشه یه داداشی مهربون عزیزممممممممممممممممم


قربونت برم مهربونمممممممممممم سلامت باشيي
مامان الیناجونی
21 اردیبهشت 92 10:12
مرجان جون فقط سعی کن آران رو حتما ببری بیرون پارک .هوا بهاریه هم واسه خودت عالیه هم آران اینور اونور میدوه خسته میشه و شبها بهتر میخوابید


چشم عزيزمم ممنون از راهنماييت
مامان نوژا
21 اردیبهشت 92 11:32
آخییییی چرا ترسیدی گل پسر.نینی تو را هتون هم مبارک


مرسي عزيزممممم
مامان نوژا
21 اردیبهشت 92 11:37
سلام دوست خوبم شما جز اددی های من هستید .جرا پیغام داده بودین که اادم نکردب


ممنون عزيزم
٠·˙•● فـωـقـلـ ـے مـــآ ●•˙·٠
21 اردیبهشت 92 11:40
سهــلــآم عسیســـم



چـ ه گـوگــولیــ ه جووووووووونـــم



خدا برات نگهش داره



پیش منــم بیــــــآ




سلام عزيزممم

قربونت برمم ممنونننننننن

چشم حتما


راستي ادرس نداري
خاله ی آریسا
21 اردیبهشت 92 16:50
آخی آران کوچولو عیب نداره گل پسر عوضش داری داداش میشی پس خوشحال باش تا این مدت به خودت و مامانی راحت بگذره عزیزم


قربونت خاله جوننننننن
رها مامان راستین
21 اردیبهشت 92 18:43
امید وارم آران جون هرچه زودتر با لیوان شیر بخوره شما هم خیالت راحت بشه


مرسي عزيزمممممممممم
★ خاله مرجان ِایلیا ★
21 اردیبهشت 92 23:38
سلام مرجان جونیییییییی!!!!!!!!!!!
اول از همه!آفرین به صبرت!
دیدن گریه ی این کوشولو ها دل میخواد1
دوما"این لپای خوشمل آرانمو ببوس!اونم هزارتا‍!
سوما" نی نی جدیدمبارک!انشالله قدمش خیر باشه!
بعدش اون دفعه من خصوصیمو چک کردم رمز نداده بودیا!
میشه دوباره رمزو بدی؟
راستی منو ایلیا به روزیم!


سلام عزيزمم
مرسي ممنوننننننننن قربونت
ااا من گذاشتم باشه الان ميامممم عزيزم
مامان ایمان
22 اردیبهشت 92 0:34
ى مهر دل فروز، در آسمان علم
وى یار مه جبین، یا باقرالعلوم
اى حجت خدا، ما را شفیع شو
در روز واپسین، یا باقرالعلوم
میلاد امام محمد باقر علیه السلام خجسته باد

مرسي عزيزمممممم
راحیل
22 اردیبهشت 92 8:41
اخه کپلمون گناه داره ولی اشکال نداره می خواد یک نی نی خوشگل مثل خودش گیرش بیاد عزیزم یک چند روزی اذیت میشه ولی دیگه عادت می کنه از طرف من لپ های گلش ببوس


اره گناه داره ولي بعدن خوبه براش
مامانی آرتین
22 اردیبهشت 92 11:15
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
artin1391.niniweblog.com


مرسي عزيزم چشممم
ღبارانღ
22 اردیبهشت 92 23:35
الهی من قربون اون قدمهای خوشگلت برمممممممممممم....ماشالله...مرجان حالا لاغر میشه... ولی من عاشششششششششششقتم...


فداي توووووووو خدانكنهههه
ارره لاغر ميشهه
تو مهربونييييييييييي
ღبارانღ
22 اردیبهشت 92 23:38
وای خدا بهت کمک کنه... درست میشه تو همیشه خوب می تونی از مراحل زندگی بگذری..قوی باش...برات دعا میکنم..از تهدلم..مواظب خودتون باش عزیزکککککککککککم..


ايشالاااااا كه بر ميام عزيزمممم
مرسي از دعاتتت
ღبارانღ
22 اردیبهشت 92 23:38
عینکیه خاله را نگاه...عاشششششششششششششقتم...


:
ღبارانღ
22 اردیبهشت 92 23:39
این موبایل که دایم در حال پرت شدنه...کوپول من تازه نگاه میکنه..


هميو بگو والاااااااا داغوننننه
ღبارانღ
22 اردیبهشت 92 23:40
مبارک قدمهای خوشگلت باشه..الهی همیشه سالم باشی عزیزممممممممممممم..


مرسي عزيزم سلامت باشيييييي
مامان اهورا
23 اردیبهشت 92 21:09
قدماش مبارک باشه مامانی. انشاله از شیر هم میگریش نگران نباش عزیزم. درست میشه .عکساشم خیلی ناز شدن خیلی خوردنی شده این وروجک


قربونت برم عزيزمممم مرسييييييي
ناهید
23 اردیبهشت 92 21:36
سلام عزیزم.وااااااااااااایییییییییییی وقتی خوندم بارداری از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم.ایشالا به سلامتی بارداری خوبی داشته باشی.مبارک مبارک مبارک.
ایشالا آران گل هم به سلامتی از شیر گرفته بشه.به خودت برس عزیزم.زیاد بغلش نکن دلت درد میکنه برای اون بچه خوب نیست.ایشالا همیشه خوش خبر باشی.



سلام ناهيد جونننننننن
مرسي عزيزممم سلامت باشيي
چشم تا اونجا كه بتونم حتماااااااا
مامان آنی
24 اردیبهشت 92 12:36
ای جانم عینک چقدر بهش میاد تپل و منپل


نگین مامان آمیتیس
10 خرداد 92 22:30
الهیییییییییییییییییییییی
قربون خودت و نی نی تو دلتو و آران توپولو
ایشالا سلامت باشی دوستم
میگذره روزای از شیر گرفتن چند روز سخته خوب
راستی چرا شیرخشک باشیشه بهش نمیدی مگه نباید تادو سالگی شیر بخورن ؟


قربونت برم عزيزممممممممممم مرسي سلامت باشينننن
شير خشك لب نميزنههههههههههه ولي شير گاو با شيشه ميدم