♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

خیلی خوشحالم(بازم عکسای سونو گرافی)

1391/1/10 4:41
890 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمممممممممم خوبی مامانی عروسک قشنگممم

خیلی خوشحالم به 2 دلیل

اول از اینکه ٣ شنبه رفتیم سونوگرافی تا ببینیم این گل پسر ما چقدری شده وزنش قدش چه جوری روی ماهشو ببینیم چه شکلیه  این شیطونک مامان و بابا

دکتر مهربونم بعد معاینه گفت پسر خوشگل شما وزنش 1650 همه چیشم خوبه تازه یه کوچولو تپل تر از حد عادی هستی یعنی شما باید تو 32 هفتگی 1600 باشی ولی الان که 30 هفته و 6 روزت بود 1650 بودی هزار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااا

 

وای عزیزم خیلی بامزه بودی اصلا فکر نمیکردم این شکلی باشی

راستش فکر میکردم مثل بقیه عکسای سونو گرافی بچه های دیگه باشی چون هنوز اون قدر کامل نشدی قیافت خوب خوب نباشه

ولی خیلی جالب بود چهرت خیلی بامزه و خوشگل بود کاملم واضح بودالهییییییییییییییییی که قربونت برم من

عکست خیلی کوچولوئه چون سونوی عادی رفتم دیگه نمیشه 3 بعدی برم چون یه بار که رفتم بعدشم الان تو 8 ماه نمیزارن برم اگه بشه سعی میکنم بزارمش تو وبلاگت البته شایدم به نظر من و بابایی اینجوری خوشگلی عشقمممم

میدونم کیفیتش بده خیلیم کوچولوئه ولی دلم نیومد عکستو نذارم

دوم از این خوشحالم که واسه وبلاگت قشنگ تونستم آهنگ بزارم اونم چه آهنگی وایییییییی من و بابایی عاشقشیم مخصوصا بابا

میگه این اهنگو خیلی دوست دارم منم چون بابایی خیلی دوست داشت گذاشتم عزیز دلم

پریروز ٢ساعت تکون نخوردی داشتم میمیردم واییییییییییییی اخه جقله از پس وول میخوری تا حالا نشده آروم باشی منم دیدم اولین بار ٢.٣ ساعت تکون نمیخوری دلم شور افتاد ولی وای از اون موقعی که تکون خوردی ماشالااااااااااااا به تو عشقم انقدر وووووووول زدی و لگد زدی گفتم الان که شکمم پاره شه است استخونم بشکنه:)))))

الهی قربونت برم که هر روز که نزدیک تر میشه من بال بال میزنم تا بیایی پیش مااااااااااااا دوستت دارم پسر قشنگم خیلییییییییییییی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
19 اسفند 90 1:15
چ خوشمله! ماشاله!


مرسی عزیزمممممممممممممم
خاله بهاره
26 اسفند 90 21:42
مرجان باورم نمیشه داری مامان میشی خیلی واست خوشحالم عزیزم خیلی!


عزیزم قربونت برم منم باورم نمیشه ***********