♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

عکسای سیسمونی کوچولوی مامان و بابا

1391/1/10 4:46
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممم عزیزم خوبی مامانی بلاخره مهمونیتم تموم

شد و من خیالم راحت شد اخیشششششششششششش خیلی خوشحالم

ولی خیلیییییییییی خیلی خسته شدم عزیزم ولی باید اینو بهت بگم

که بابا جونتتتتتتتتتتت خیلی خیلی خیلی کمکم بود اگه اون نبود من اصلا  واقعا نمیدونستم چیکار کنم

همه کمک بودن ولی بابات یه دقیقه هم استراحت نکرد فقط به من میگفت کار نکن خیلی مهمربون

قربونش برمممممممممم

از وسایلت کلییییییییییی عکس گرفتم گوگولیه مامان الان همشووووووووووووووووو میزارم

                                               

                                                                                                   

                                                        

                                              

                                                  

                                                

                                                

                                          

قربونت برم تموم شدددددددددددد

ایشالا که بعدا دیدی خوشت بیاد عسل مامان وبابا

ببخشید دیگه اگه کیفیت بعضی از عکسا بد بود دیگه باید یه جورایی کلی عکس میگرفتم دیگه

ولی در کل با تمام خستگی من و بابایی خیلی خوب بود و خوش گذشت عزیزم کلیم واست کادوهای خوشگل آوردن خیلییییییییییییییییی خوب بود

من دارم میرم ولی زود میام عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیه
22 بهمن 90 18:40
به سلامتی انشا الله سیسمونی قشنگیه


مرسی از نظرت عزیز دلممممممممممم
نرگس
23 بهمن 90 10:56
عزيزم خيلي نازن.مباركش باشه ايشالا
آران خاله قدر ماماني و بابايي رو خيلي بدون واست كلي زحمت كشيدن!!!!


مرسیییییییییی نرگس جونم
بوسسسسسسسسسسسس
شبنم
25 بهمن 90 9:41
خیلی وسایل قشنگی خریدی مرجان جون
ان شااله زودی بیاد و ازشون کلی استفاده کنه


مرسی عزیز دلمممممممممممم ممنون
خاله بهاره
26 اسفند 90 21:39
مبارکه عزیزم!خیلی خیلی قشنگ بود


مرسی فدات شم کهانقدر نظر دادی عشقممممممممممممممم*******************