♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

آران شیرینی خونمون/ 7 روز تا دیدار/ بافت باران خانوم

1392/8/29 14:36
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام شیرین پسرممم گل پسررررر قند

عسلمممممممممممممممم زلزله خونههههه وعزیز دل من و بابا

 

سلام به باران طلای ناز نازیه گوگولی خودممممم که یه هفته دیگه مونده تا روی ماهشو ببینم

آران نازم برات بگم که این روزا چقدر شیطون تر شدی چقدر شیرین

شدی و مهمتر روز به روز با محبت تر میشییییییییییییییییبغل

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت بخاطر همچین فرشته کوچولوی مهربونیو با محبتییییییییی که به ما دادی 

عشق من انقدر عسل شدی میایی دستاتو میزاری رو چشمامون گریه

الکی میکنی یعنی ماهم انجام بدیم بعد دستتو بر میداری میگی

ههههههههههههه بعد تند تند بوسمون میکنیماچ

وقتی به وسایل خطرناک و وسایلی که میدونی نباید دست بزنی از

جمله لب تاب موبایل اتو رادیاتور و .... دست میزنی اول بوسشون

میکنی بعد مارو نگاه میکنی یعنی که کارت دیگه بد نیست

یهو میایی میپری روی من یا بابا  با دو تا دستات لپمونو میکشی بعد

هی بوسمون میکنی بعد دستمونو پا رون حتی کف پا الهی فدای تو بشممممممممممممم

بعضی وقتا که خودتو محکم میندازی تو بغلم من نفسم بند میاد

شکمم درد میگیره ولی دلم نمیاد بغلت نکنم بغلولی چه کنم که نمیونم تحمل کنم و میزارمت زمین میگم مامان گناه داره نی نی داره ولی کیه که متوجه بشه دلبندمابرو

ببخش منو عشقم قول میدم جبران کنم همه این کارارو نگران

از بابا پخ کردن یاد گرفتی وای که چه میکنیییییییییییییییی منتظری یکی خواب باشه یا چشمش بسته باشه میری بالا سرش اول

میگی هیسسسسسسسسسس دستتم میزاری رو دماغت البته رو

که نه تا آرنج میکنی تو دماغت بعد که هی گفتی بلند داد میزنی پخخخخخخخخ پخخخخخخخخخ

خاله سمیرا اینا که اومده بودن خونمون 4 صبح رفتی بالا سرشون گفتی پخخخخخخخخخخ دیگه ما ترکیدیم ولی به رو نیاوردیم

یا شبا که بابا خوابه هم این کار ادامه داره اول هیسسسسسس بعد

پخخخخخخخ تا وقتی میگی هیسسسسس نوک زبونتم میاد بیرون وای دیگه من غش میکنم براتتتتتتتتتتتتتت

خیلی قرتی تر شدی دیگه موقع رقص دو تا دستاتو تکون میدی اهنگ

میشنوی تکون میخوری قر میدی دستاتو تکون میدی

میری جلوی آینه بوس میکنی بازی میکنی میخندینیشخند

راستی 5 شنبه هم خاله مهمونی گرفته که من نمیتونم برم متاسفانه

چون هم کرجه هم تو تراقیک پنج شنبه خطرناکه و یه اتفاقی بیوفته و

اینکه بابا نمیاد و منم دیگه خیلی سختمه بخاطر همین خیلی ناراحتم نمیتونیم بریم عزیز دلمممممم

چند شب پیشم تو اتاقت بودی داد میزدی دددددیییییییی دیییییییییی

اومدم دیدم رفتی تو کشوی کمد بعد درشو باز کردی کاپشنتو کشیدی

بیرون میگی این زیه این زیه این زیه منم همش میگم کاپشن کاپشن کاپشن

تو خواب بودی رفتم دستشویی بلند شدی دنبالم گشتی همش داد

میزدی ددددددددیییییییییی البته با بغض منم گفتم اینجام تو هم دهنتو

گذاشتی لای در هی میگی دددییییی هی بوس میکنی زبان

کلی کارو شیطنت میکنی ولی اخرش با یه دییی گفتنو بوس کردن همه خستگیا و دردارو فراموش میکنمقلب

خلاصه اینکه خدا جونمممممممممممم هر چی بگم شکرتتتتتتتتتتت کمههههههههههههه

                  

اینی که ملاحضه میکنی یه جای مداد حصیری بود از طفولیت که از شمال گرفته بودم شما زحمت خورد کردنشو کشیدی

بعدشم لپه های قیمه نذری رو ریختی توش

بله دیگه بعدشم ریختی رو زمین

و از زمین خوردی

نمیدونم چه کاریه از وقتی کوچولوی کوچولو بودی از رو زمین غذارو بر میداشتی نمیذاشتی هدر بره حتی 1دونه

اینم همون موقع که دیی دیی میکردی رفته بودی تو کشو

و اینام از اولین کتابایی که تو 3 ماهگی برات گرفتمو تو ترتیبشونو دادی گلمممممممممم

و بعدشم بیهوششششششش

منم هر چی نی نی لای لایو جمع میکنم شما باز جیغ جیغ که برگردونم

اتاقتم مثل بازار شام شده از شلوغییییییییی

و بلاخره اینام حاضر شدن هورااااااااااااا

کلاهو پاپوشو هد سر برای باران نازممممممممممممم

خدایا هر چقدر شکر کنم کمهههههههههههه مرسی خدا جونمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان احسان
29 آبان 92 15:23
خدا رو شكر كه خوبي عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت مهربونممم
helen
29 آبان 92 15:33
دست و جیغ و هوووووووووورا ی هفته موند امیدوارم باران که به دنیا اومد زودی عکس خهاشو بزاری ای جوووووووووووونم این شیرین پسر نگاااااااااااااه مرجااااااااااااااااااااااااااااان خیلی مراقب خودت باش این روزای آخر
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برمممممممممم چشم عزیزم
مریم مامان نیکان
29 آبان 92 16:09
وای چه بافتنی قشنگی حقا که مرجان جون خیلی خوش سلیقه اید آخه اتاق آران جون هم خیلی قشنگه پیشنهاد میدم حتما دیزاینر بشید.راستی شمارش معکوس برای تولد زییاترین دختر دنیا شروع شده.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برممممممممم قربونت بابا خجالتم میدییییییییی مرسی عزیزممممممممممممممم
نیلوفر
29 آبان 92 16:32
آخیییی مرجان جون همیشه شادی و سلامتیتو ببینم عیب نداره خانومی ایشالله باران جونم میاد باهم میرید مهمونی زنونهههه آرانم باشه خونه با عمو پورنگ جونش این روزا همش فکرم پیش تو و زایمانته عزیزم با اینکه زیاد نظر نمیدم اما همه پستاتو از اول خوندم و کلللی دوستون دارم واست خیلی دعا میکنم مامان خوشگللللل و خوش تیپپپپپ دوس داشتنییییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مهربونمممممممم اره بخدا میخوام بگم بیاد خونمون مرسی فدات شم ممنونننننننننننننن لطف داریی چشم حتما به یادتمممممممممم
مامان ارادخان
29 آبان 92 16:49
سلام انشااله به سلامتی فارغ شی عزیزم مرجان جون نظرت برای سومی چیه آراد هم کتابهای این مدلیش را دو تا شون را پاره کرد و من بقیه را نجات دادم و فعلا بهش نمیدم انشالله آخر هفته آینده عکسای باران جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم سلامت باشیییییییی اره بخدا سالم نمیزارن مرسی ممنونننننننن
خاله ی آریسا
29 آبان 92 16:56
ای پسر شیطووووووووووووون چه کارایی انجام دادی بلا شدیا واااای چه بافت های نازییی مبارک باشه باران کوچولو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خیلی بلا شدهههههه مرسی ممنونننننن
زهرا
29 آبان 92 17:07
سلام مرجان جونم مواظب خودت باش دعا موقع زایمان واسه منم یادت نره هااااا واااای ماشااالله آران شیطون بلا شده و فکر کن معلم باران هم بشه دیگه باران چی بشه(شوخی کردم ناراحت نشی گلم) واااااااااااااااای چه قد بافتنی ها نازن خودت بافتی؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممممم چشممم حتمااااا فدات شمممممممم قربونتت اره بابا دقیقاااا چرا ناراحت شم عزیزممممممممم مرسیییییی نه دادم بیرون بافتن
persian mom
29 آبان 92 17:19
مرجان جون به سلامتی 1 هفته دیگه زایمان میکنی اخیش این دوران هم داره میگذره و نی نی جون میاد پیشتون خدارو شکر واقعا خسته نباشی عزیزم خیلی سخت بودد با وجود اران ولی تحمل کردی چقدر بافتنی هاش خوشگل شده ای جونمممم اران جونموووو وای خدا ار میا هم هر چی رو زمینه میخوره حروم نمیکنن میگما یه عروسک شبیه نی نی بیار بهش شیر بده مثلا یا بغل کن که باران اومد اران براش عادی باشه هووووم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلامت باشی عزیزمممممممممم قربونت اره بخداااااا مرسی ممنوننننن نه بابا مشاوره گفت اگه اینجوری کنید حواستون نباشه عروسکو پرت کنید یه طرف ارانم یاد میگیره فکر میکنه باید اینجوری کنه با بچه
مامان بنيتا
29 آبان 92 17:30
واي مرجان جون هفته ديگه ايشالا اين موقع باران نازو تو بغلت گرفتي بيصبرانه منتظر ديدنشم كلاه وهدشم خيلي نازن مباركش باشه عزيزم آران نازو ببوس راستي ميخواي نيكان زايمان كني خدايي خيلي بيمارستان با حاليه منم بدم نمياد يكبار ديگه برم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره دقیقا عزیزمممممممم مرسی ممنوننننننننن واقعاا خوبه خداییییی
الهام مامان یسنا
29 آبان 92 17:49
قربون برم گل پسر با محبت و مهربون. نازی عزیزم. قربونت برم با پخ کردنت. اتفاقا یسنا هر وقت کسی حواسش نباشه میاد یکی بهش میزنه و در میره مثلا این شوخیشه. مبارک باشه بافتنی های زمستونی باران خانوم خیلی خوشگله. وای مرجان جون من دلم میخواد هر چه زودتر روی ماهش رو ببینم فکر کنم خودت دیگه لحظه شماری میکنی برای دیدن باران جون.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممممم ای جانم عزیزممممممممم مرسی ممنوننننننننن فدات شممممم
عاطفه
29 آبان 92 18:48
سلاااااااام عزیزدله من آخی عزیزم چقد تو مهربونییی انشالا بارانی خوشگل هم به سلامتی و خوشی میاد چه بافتهای خوشگلی از حالا مبارکه کوچولو باشه انشالا به سلامتی فارغ بشی و عکس بارانی رو هم نشون ما بدی دلمون ضعف رفت مواظبه خودت خیلی باش عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام مهربونممممممممم قربونت سلامت باشییی مرسییییییییی فدای تو عزیزمممممممم
مهسا مامان نفس
29 آبان 92 21:00
مرجان مهربونم سلام.اول بگم کلاه و پاپوش باران خانومی خیلی قشنگ شده مبارکش باشه.اران حسابی شیطون شده عزیز دلممممم دلم میخواد درسته بخورمشششش.مرجان نذار بره تو کشو خطرناکه خدای نکرده برنگرده کمد.کار خوبی میکنی نمیری عزیزم این یه هفته جانب احتیاطو رعایت کن تا باران خانومی به سلامتی بیاد بغلتمرجان جوونم خیلی دوست دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم مرسی ممنوننننننننن نه کمد سنگینه ولی چشمممممممم فدات شم سلامت باشییییییییی منم همینطور عزیزممممممممممممم
مامان گلی
29 آبان 92 21:12
منتظرتونیممممممممممممممم
sama
29 آبان 92 22:00
ای جونم چقدر نازه این بافت.مبارکش باشه .انشاالله که به خوبی و خوشی بیای باران گلی. بوس بوس.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم
سمیرا مامان پرنیان
29 آبان 92 22:19
واییییییییی مردم از خنده پرنیان هم از روی زمین جمع میکنه و میخوره منم جلوشو نمیگیرمست بافتنی باران خیلییییییییییی خوشگله واقعا که باسلیقه ای دوستم انشاالله که زودتر ما هم روی ماه باران گلی رو ببینیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
از دست این بچه هااااااااااا مرسی عزیز دلمممممممم قربونت ممنوننننننن
مانا
29 آبان 92 22:53
مامان مرجان عزیزم خوشحالم که خوبی و پر انرژی اون جیگر طلاهای منو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برمممممممممممم
مامان آراد(خاطره)
29 آبان 92 23:27
سلام عزیزای دل خاله وایییییییییی اران جون هزار ماشالا چقدر بزرگ و اقا شدی...معلومه حسابی شیطون شدیا... راستی مرجان جون من منظورتو از 20 ماهگی تو عنوان پست قبلیت نفهمیدم چی بود؟ عوض من بوسسسسسسسسسسس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی ممنونننننننن خوب 19 ماهش کامل شد رفت تو 20 دیگه بوسسسسس
رضوان مامان رادین
29 آبان 92 23:44
الهی خاله فدات بشه که تو اینقدر مهربونی آران عزیز منوای مرجان جون چیزی نمونده که راحت بشی و باران جونی را بغل بگیری خدا را شکر دیگه داره تموم میشه دل دردات... وای که چقدر کلاه و .. باران عسلی خوشگله مبارکش باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم خدانکنهههه اره واقعااااااااا مرسی ممنوننننننننن
♥نسرین مامان هلیا و دانیال♥
30 آبان 92 0:10
من الهی قربون شیطونیاط بشم که همه ی کارات مثل پسمل منه .بافتنیه باران جون هم مبارک باشه خیلی گوگولیه ایشالله به سلامتی بپوشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه فدات شمممممممم سلامت باشی مرسییییییییییی
l مریم مامان شاینا
30 آبان 92 1:03
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که به زودی زود باران جون رو در آغوش میگیری وااااای چه ست ناز و خوشگلیه مبارکش باشه عسلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی ممنونننن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 2:37
سلام مرجان جون خوبی عزیزم الهی قربونش برم منم کم کم دارم بی قرار میشم که روی ماه باران جون و ببینم واااای چقدر کلاه و پا پوشش خوشگل شدهمبارکش باشه عزیزم الهی به سلامتی بار تو زمین بزاری قربونت شماران دسته گلم و ببوس که هزار ماشالله انقدر شیرین شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی ممنونننن سلامت باشی فدات شممممم
مامان بردیا
30 آبان 92 8:02
خوش بحال لب تاب و اتو... فدای بوسیدنات چقدر شیرینی تو آران جونم... مامان مرجان از جانب من برای بوسیدنش وکیلی دعای خیرمون همراه باران جون و مامان گلشه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخدااااااا خدانکنه عزیزممممم چشم عزیز دلم
محبوبه مامان الینا
30 آبان 92 9:55
سلاااااااااام به مرجان عزیزم چه جالب آران جون نمیزاره خوراکیها هدر برن ای جان چه ملوس بیهوش شده از خستگی وای بافتهارو ببین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممم اره اصلاااااااا بچم صرفه جویی میکنه قربونتتتت
مامان لیانا جون
30 آبان 92 10:02
چه ست نازیه مرجان جون انشاا... بسلامتی استفاده کنی عزیزم(منظورم باران جون بود) چقدر بامزه شده ارانی کاراشم همینطور از طرف من ببوسش حتما
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برمممممممممم
مريم مامان آريا
30 آبان 92 10:59
اي جانم قربون آان برم با اون همه شيرين زبوني و شيرين کاريهاش مرجان جون همش به يادتمه و واقعا جاي شکر داره اين همه صبري که شما داري چون من جاي تو بودم کم مياوردم خدا آريا رو صحيح و سلامت برامون نگه داره ولي اصلا تو اين شرايط حوصله يه بچه ديگه از ويار حاملگي گرفته تا شب بيداريهاي نوزادي و شيطنت هاي کودکي ندارم همچنين آدم بي حوصله اي هستم من انشالله که باران جون سلامت باشه و يه بچه باهوش و خيلي خيلي آروم باشه شما هم راحت زايمان کني
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مریم جونممممم فدات شممممم اخی عزیزممممممممم نازییییییییی ایشالا خدا حفظش کنه سلامت باشی مرسییییی
بهاره مامان ونداد
30 آبان 92 11:06
فدای اون شیطنات کوچولوی ناز بافت باران خانم هم خیلی خوشمل شده مبارک باشه مرجان جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی بهاره جونممممممممممممم
مامان اهورا
30 آبان 92 11:21
وااااااااااااای مرجان چه شیطونکی شده این گل پسری دلم میخواد بخووووووورمش اون کارش خیلی جالب بود که لپه ها رو ریخته بود توی اون حصیره بعد میخوردشست باران هم خیلییییی خوشگله مبارکش باشه گلم انشاله به زودی همه چی به خوبی انجام بشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخدا زلزله شدهههههههه مرسی عزیزم ممنونننننننن
مامان آروین (الهه)
30 آبان 92 14:46
خیلی کارای بامزه میکنه این پسر خوشگل متم منتظر باران گوگولی هستم امیدوارم به سلامتی دنیا بیاد منتظر عکسای قشنگشم هستم عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممم سلامت باشیییییییی
ناهید
30 آبان 92 15:25
سلام مرجان جونم. مامانی خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود اصلا نمیرسیدم بیام سر بزنم.خداراشکر چیزی تا به دنیا اومدن دخملی نمونده.دوستت دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم قربونت ممنونننننننن منم همینطور عزیزمم فدای تووو
مامان رادین
30 آبان 92 23:35
سلام مامانی دلمون آب شد از این بافت خوشگل خانمی الهی ناز بشی باران جونی زودتر بیا خوشگلیتو ببینیم مامانی مراقب خودت باشیا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم قربونت برم ممنوننننننننننن چشمم حتما
مامانه کیاناوهانا
1 آذر 92 0:03
سلام مرجان جون دیگه شب بیداریها کم کم داره شروع می شهشمارش معکوس هم دیگه شروع شد امیدوارم باران جون به سلامتی دنیا بیاد فکرش رو بکن هفته دیگه به قول خودت باران گوگولی بغلته...... برای اران وباران گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسی سلامت باشی فدات شم
مینا
1 آذر 92 0:37
نازی.چه پاپپوش باران نازه.ماشالله. ایشالله این یه هفته هم به خوبی سپرس بشهههههههه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنوننننننننننننن
نیر
1 آذر 92 1:35
بی صبرانه منتظر دیدن باران جون هستم انشالله به سلامتی بیاد بافتنیهاشوووووووووووو در ضمن من اعتراف میکنم در طول روز عمو پورنگو بیشتر از شوهرم میبینم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممممممممم قربونتتت اره والا منم همینطورررررر
ثریا
1 آذر 92 12:37
مبارکه چه بافت خوشگلی مبارک باران جونم باشه - چه پسر ناز و شیطونی شده البته همهموش همینطورن همه جا رو نابود میکنن فدای سرشون تا یه هفته دیگه به سلامتی دوباره مامان میشی پیشاپیش مبارکه مامان مهربون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مهربونمممممم سلامت باشی اره دیگه دقیقااااا
majede
1 آذر 92 12:41
سلام مرجانم...خوبی؟بهتری ایشالله؟ وای خداجونم باورم نمیشه کمتر از یه هفته دیگه باران خوشگلمو میبینیم...هووووراااااااالللالهی من فدای اران با محبتم بشم که عین مامانش مهربون و خوش قلبه...پسر دوسداشتنی من... واای مرجااان...چقد کلاه و هد و پاپوش باران خوشگله...واقعا فوق العادست...مامان خوش سلیقه..
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم قربونت خوبیم مرسی ممنون عزیزممممم]
مامان ایلیا
1 آذر 92 14:10
سلام مرجان جونم. وااااای فقط 7 روز مونده تا زمینی شدن باران جون. ایشالله که به خوبی برات بگذره. قربون آران و شیطونیاشم برم من
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم مرسی قربونت برمممممم خدانکنه مهربونممم]
مینا مامان روشا
1 آذر 92 15:29
ممنون عزیزم ایشالا باران جوووون به سلامتی به دنیا بیاد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خواهش عزیزممم ممنون سلامت باشیی
سهیلا مامان آیسا
1 آذر 92 16:16
ای جونم ،ماشالا به این همه انرژی .آرانی چه ناز شدی خاله.می بوسمت واااااااای چه ست بافتنی خوشگلی مبارک باران جون .بی صبرانه منتظر دیدنشم مرجان جون تنبلی نکنی بعد زایمان زودی بیا عکسای دخملی رو بزار. وبیشتر از همیشه مواظب خودت باش این هفته آخری عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم ممنون عزیزمممم چشم حتمااااااااا میزارم ممنون حتما
مامان ايلحان
1 آذر 92 17:36
به به چه خوشگل بافتاي باران جواراران گل پسر كفشاي ناز و شلوارت مباركه خوشحالم و برات ارزوي سلامتي ميكنم هم برا تو مرجاني هم برا دخمل نازت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم ممنون سلامت باشیییییییی
منا(مامان کورش)
1 آذر 92 17:58
سلام مرجان جون وای چند روز دیگه بیشتر نموند روی زیبای باران جون ببینی خواهشن سریع عکسش بزار من که لحظه شماری میکنم تا ببینمش ایشالله به سلامتی راستی کلاه وپاپوش وهدت باران جونم مبارکش باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممممم چشممم حتما قول میدممممممممم سلامت باشی مهربونممممممممم ممنوننن
دخترک;
1 آذر 92 21:29
سلام بی صبرانه منتظر ورود بارانم همش فکر میکنم وقتی بیاد با این پسرک وروجک با نمک چه آتیشی بسوزونن راستشو بخوای مرجان جون از این شهامتت خوشم میاد الان اکثرن میذارن یه بچه بزرگ شه بعدن شاااااااید یکی دیگه بیارن شما قهرمانی چقدر کلاه و پاپوشش با کلاسه موقع زایمان یکی از مواقع استجابت دعاست برامون دعا کن تورو خدا ایشالا راحت و آسون زایمان کنی بعدش با عکسای باران جیگر بیای سراغمون بوووووووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم قربونت برم مهربونمممممممم مرسی لطف داری عزیزمممممممممم اره دیگه یهو خوبه بزرگ شنگچشمم حتما عزیزممم قربونت برم مهربونم
مامانی امیرصادق
2 آذر 92 8:49
سلام عزیزم ایشالله به سلامتی زایمان کنی و نی نی جووونیتو بغل کنی چـــــقدر ست بافتش قشنگه مبارکت باشه باران جووون آران کوچولوی خیلی بلا شدی خاله جووووون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی سلامت باشیییی فدات شممم ممنون عزیزمممممممممم قربونت برم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
2 آذر 92 9:09
خدا رو شکر که داره به خوبی خوشی این دوران زیبایخ بارداریت تمام میشه عزیزم آران جونی قربونه اون محبت کردنات برم من عشقم فدایه این بافتایه خوشگل بارانی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی مینا جون مهربونممممممم
مامان هیما
2 آذر 92 9:30
چه بافتهای خوشگلی انشااله به سلامتی این دخملمون بپوشه آقا ورجکم که هی مامانو خسته میکنه رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممم سلامت باشی دوستممم
مامان كيان
2 آذر 92 13:37
چه بافت خوشگلي مبارك باران باشه ،قربون اين پسر خوشگل و شيطون بشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممممممم خدانکنههه
پرهام ومامانش
2 آذر 92 23:10
اتاقشوببین ایول اران جون همه پسرا هینجورین واسه همینه بهشون میگن پسر مال من یکی که بدتر باز رحمته به ا ران جون ان شالله باران میاد خودش برات مرتب میکنه دادشش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخدا میبینی زلزله اومده اره والا ایشالاااااا