♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

4روز دیگه تا دیدار بارانم/باید خوشحال باشم ولی کلی غصه دارم :((

1392/9/2 10:12
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم سلام عشقم سلام جونممممممممممممقلب

اینی که میخوام برات بگم برای امروز و دیرزو نیست برای 9 ماه

بارداریمه که هر چی روزا نزدیکتر میشه غصه

من ناراحتیم گریم و اعصاب خوردم بیشتر میشهنگران

مخصوصا این اواخر الهی بمیرم برای باران نازم که این همه تحمل کرد

از بس من گریه کردم

الانم که دارم مینویسم اشک تو چشمام جمع شده و اندازه یه

دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گریه دارم و

اشکام ناخوداگاه میاد پایین و از ته قلبم ناراحتم نمیدونم شاید من

خیلی احساساتیم ولی دیگه خصلتمه

اصلا نمیتونم از فکرم بیرون کنم که چجوری میخوام تنهات بزارمو

نبینمت تو با این همه وابستگی چیکار میکنی

مخصوصا شبا که باید تو بغل من بخوابی یعنی من از صبح 4 شنبه

نمیبینمت تا 5 شنبه وای نمیدونی چه غوغایی تو دلمه نمیدونی هر

چی همه میگن حواسمون هست و دورتو حسابی شلوغ کردیم ولی

من دلم پیش تو میمونه این اخریا انقدرررررررررررررر گریه کردم بخاطرت

چون همش میایی دستمو محکم میگیری

میکشی باهات بازی کنم بازوهامو بوس میکنیماچ هی صدام میکنی

پاهامو سفتتتتتتتتتت بغل میکنی منو نگاه میکنی که بغلت کنم ولی

واقعا نمیتونم حتی چند روز پیش بغلت کردم از زور درد میخواستم

بمیرممممممناراحت

وقتی تو جیغ میزنیو التماس میکنی که بغلت کنمو نمیتونم بیام یا بازی

کنم میخوام خودمو بکشم

وقتی میبینم کلی گریه میکنیو بعدشم تنها میری بازی میکنی

وایییییییییییییی یه حالی میشم که نگوگریه

الهی بمیرم برات عزیز دل نازم مامانیو ببخشو بدون بعد زایمان مطمئن

باش جبران میکنم چون دیگه نه شکمم بزرگه نه درد دارم نه اینکه باید

مراعات کنم جبران میکنم عزیزتر از جونمممممممممممممممم

قراره مامانی از 3 شنبه بیاد اینجا تو که عاشقشی فرداش ددی بیاد

بازم خیلیییییی دوست داری ددیو و بعدشم عمه سمیرا بیاد با کیان و

کیمیا چون با اونا خیلی خوبی و اونا عاشقتن باهم بازی کنید تا سرت

گرم بشهخیال باطل

هر چند که اخر شب تو بیدار میشیو حتما من باید کنارت باشم ولی

همش دعا میکنم خدا کمک کنه و تو بخوابی بدون من

باید خوشحال باشم که روز زایمانم نزدیکه ولی کسی نمیدونه که چه

حسی دارمو از استرسو ناراحتی چه حالی دارممممممممممممم

از اون طرفم درسته بار دومم ولی عجیبببببببببببب میترسم دلشوره

دارم و نمیدونم یه حالیمممممممم یه حالییییییییییییییییییییییاسترس

شبا که میرم بخوابم اول کلی گریه میکنم بعد با چشمای خیس و

شایدم ورم کرده میخوابم نگران

روزا حالم خوب نیست نمیدونم چرا چیه خدایا خودت کمک کن

تازه بعضی وقتا میگم خدایااااااااااااااااااااااااااااااا خودت کمک کن اگه زبونم

لال باران مثل اران 3.4 روز بیمارستان بمونه من چی کار کنم خدایا فقط

میتونم بگم خودت کمکم کم

انقدر حرف تو دلمه و اشک تو چشممم که نمیدونم چجوری بگم ولی

اومدم بهت بگم پسرک نازنینم نفسم عمرم یه لحظه از فکرم بیرون

نمیریافسوس

باران نازنینم مامانی 4 روز دیگه مونده بیایی پیشمونو جمع 3 نفرمونو

4نفره بکنی دختر نازم تو هم منو ببخش که من دائم تو گریه و غصه ناراحتی بودم بغل

 

                             

باز باران

اما اینبار بی ترانه

گریه های بی بهانه

میخورد بر سقف قلبم

یادم آید روی ماهت

باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت ...............


 

دوستای خوبم من به فکر همتون هستم و دعاتون میکنم مخصوصا

اونایی که بهم سپردن ولی اگه کسی بازم خواست بهم بگه حالا چه

تو خصوصی چه تو عمومی مطمئن باشین دعاتون میکنم اگه قابل باشم

شماهم منو کلیییییییییییییییییییییی دعا کنید زودی بگذره و بیام خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (69)

مامان اهورا(شهرزاد)
2 آذر 92 10:18
عزيزدل من مامان كووووووووشولو انشاله همه چي خوب باشه اينقدر بي تابي نكن تو خيلي قوي تر يا. من ميدونم . انرژي مثبت به خودت بده گلم. اين روزاي سخت هم تموم ميشن و اونوقت به اين روزا ميخندي. اگه يادت موند واسه منم دعا كن گلم. به اميد روزاي خوووب
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم شهرزاد جونمممممممم چشممم مهربونم ایشالاااا حتمااا گلمممم ممنونننننن
مامان ترنم
2 آذر 92 10:20
وااای مرجان جونم منم از الان تو همین فکرم حسابی حالم گرفته شد اما فکر بارانمونم باش اینقد دخملیو غصه نده مامان بلا منم آپم قت داشتی سر بزن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخدا خیلی سخته البته ترنم نازم ماشالا خانمیههههههه چشم عزیزممم
مامان لیانا جون
2 آذر 92 10:27
سلام عزیزم چرا اینهمه غصه؟؟؟؟؟؟؟ انشا..که بسلامتی فارغ میشی عزیزم الان باید خوشحال باشی که زایمانت داره نزدیک میشه هرچه بیشتر ناراحت باشی برات سخت تر و دیر تر میگذره مرجان جون نگران ارانی هم نباش پسرمون دیگه برا خودش مردی شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم سلامت باشی ممنونننننننن فدای تو
پگاه مامان آرتین
2 آذر 92 10:56
سلام عزیزم خوبی.ایشالا به سلامتی وشادی.غصه نخور دیگه تموم شد.کمکی ازمنم برمیاد درخدمتم به خدا آرانو می گیرم . هرکمکی خواستی بگو درخدمتم.مرجان جون سعی کن چندروزه روآروم باشی وبه اعصابت مسلط تا ایشالا به سلامتی باران به دنیا بیاد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممم مرسی سلامت باشی فدای تو ممنوننننننننن قربونتت برمممم
zohre mami kiyan
2 آذر 92 10:58
مرجان نازنینم تا چشم بهم بزنی تموم میشه و ساله دیگه در تدارک یکسالگی پرنسس باران هستی و شایدم دلت تنگ این روزها میشه دوستم برای خونواده ما هم دعا کن و خیلی منتظر فرشته آسمونی هستیم که زمینی بشه خان داداش آران رو هم ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ایشالا عزیزمممممممم قربونت برمممم ممنوننننننننننننن
مريم مامان آريا
2 آذر 92 11:03
اي جانم مرجان جون فقط يه شبه الان خوشحال باش به خدا يه شب هيچي نميشه بعدا همونطور که خودت گفتي براي آران جون جبران ميکني انشالله باران جون هم صحيح و سلامت باشه و هيچ مشکلي نداشته باشه که بخواد مثل آران تو بيمارستان بمونه فقط به فکر خودت باش همين شرايط شما رو زن دايي من پارسال داشت تازه بچه اون با کسي صميمي نبود ئلي گفت من بشينم گريه کنم که چي بشه بايد به فکر خودم و دخترم باشم و هيچ اتفاقي هم نيفتاد. فقط کادو براي آران از طرف باران جون فراموش نشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممم عزیزمممممممم ایشالااا سلامت باشی ممنوننن حتمااااا
مامان احسان
2 آذر 92 11:09
دعا میکنم زایمان راحتی داشته باشی تو هم منو دعا کن میبوسمت عزییییزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم حتما
رضوان مامان رادین
2 آذر 92 11:10
مرجان جون دوست خوبم...نگرانیات کاملا طبیعیه و بخاطر بارداری و بچه داری ا که یکم افسرده شدی... میدونم چی میگه باورت میشه هر چیزی که نوشته بودی دقیقا ذهنیات من بود...میدونم که آران جونی یکی دو روز نباید شما را ببینه اما خب آرانم واسه خودش آقایی شده مطمئن باش پیش بقیه احساس تنهایی نمیکنه...توروخدا یکم بفکر خودت باش گلم... من و رادینمم خواهشا حتماحتما دعا کن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنون عزیز دلمممم
مامان آتنا
2 آذر 92 11:35
الهی قربونت برم مرجان جون، توروخدا اینقدر استرس نداشته باش، مطمئن باش به آران خوشگلم سخت نمیگذره، حتماً خانوادت مراقبش هستن، بعدش که خواهر کوچولوی ملوسش به دنیا بیاد کلی ازت تشکر میکنه، خیالت راحته راحت باشه، زایمانت خیلی راحت خواهد بود، میگن زایمان دوم بهتره. کلاه و هدبند و پاپوش بارانی خیلی نازه، مبارکش باشه، قربونش برم. ایشالا یه روزه مرخصوت میکنن برمیگردی خونه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممممممممم باشه عزیزمم حتمت ممنون فدات شم ایشالاااااا
الناز مامان آوا
2 آذر 92 11:50
آخي ناراحت نباش مرجاني يه شبه ديگه درعوضش بعد مياي خونه وقتي خوب شدي فرشته هاتو بغل ميكني و تا دلت ميخواد باهاشو بازي ميكني و روزاي گذشته رو براي آران كوچولو جبران ميكني نگران نباش عزيزم همه اين روزا ميگذره و خاطراتش ميمونه پس خودتو ناراحت نكن و غصه نخور خوشحال باش . مواظب خودت و باران گلي هم باش انشالله زايمان زاحتي داشته باشي منتظر عكساي باران گلي ميمونيم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ایشالاااااااااا چشممم مرسی ممنوننننننن
مامان آیسو وآیسا
2 آذر 92 12:20
قربونتون برم بیصبرانه منتظر اومدنتونیمخصوصی دوست جووون.... قالبت خیلی ناززززززززززززه مبارکه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونننننننن
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
2 آذر 92 12:33
چه پست غمگینی ما هم ناراحت شدیم ان شالله زودی برگردی بیای با باران خانومی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شرمنده عزیزممممممم مرسی ممنونن ایشالا
مهسا مامان آیهان
2 آذر 92 12:50
سلام دوست نازنینم خوشگلم تورو خدا دیگه ناراحت نباش گریه نکن میدونم سخته ولی باید مقاوم باشی آران توپولمم وقتی بزرگ شه درکت میکنه عزیزم پیشاپیش قدم نو رسیده رو تبریک میگمممممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممم چشم عزیز دلممممممم مرسی ممنونننننننننن
سمیرا مامان پرنیان
2 آذر 92 13:09
قربونت برم مرجان عزیزم منم اشکام ریختراستش خودمو به جای تو گذاشتم و پرنیانو به جای آران واسه منم دعا کننگران نباش دوستم خدا بزرگه و همه چیز به خوبی میگذره انشاالله که آران هم بیتابی نمیکنهخدا خیلی دوستت داشته که دوباره هم داری مادر میشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ببخشید سمیرای مهربونمممممممم حتما عزیزمممم ایشالااااااا فدای توووووو
سحر
2 آذر 92 13:26
ایشالله خدا مثل همیشه کمکت می کنه و زودی این روزا تموم میشه و صحیح و سالم برمیگردی خونه با باران جووونی نگران نباااش .. اینجووری فقط خودتو اذیت می کنی ..مطمئن باش همه چیز خوب پیش میره واسه منم خیلی خیلی دعاااا کن .. ما هم تا آخرش که خوب شی همیشه واسه شما و نی نی ها دعا می کنیییم .. توکلت به خدا باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالااااا سلامت باشییییییی حتما عزیزممممم قربونت برم ممنونننننن
مینا مامان روشا
2 آذر 92 13:30
عزیزم ایشالا زودی میگذره... بهت حق میدم که دل تنگ آران جووون بشی... ما رو هم دعا کن.ممنون گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتمااااا
مامان كيان
2 آذر 92 13:32
مرجان عزيزم خودت اينقدر ناراحت نكن به سلامتي زايمان ميكني و بعد اينقدر وقت و فرصت داري با آران بازي كني حتما براي من هم دعا كن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلامت باشی عزیزممم چشم حتماااااااا
مریم مامان شاینا
2 آذر 92 13:36
مرجان عزیزم اصلا غصه نخور عزیزم باید خوشحال باشی که دختر گلت به زودی میاد پیشت و یه همدم و هم بازی برای آران جون هم میشه این چند روز هم به خوبی تمام میشه و بر میگردی خونه در کمال آرامش کنار خانواده عزیزت هستی روی ماهت رو میبوسم و خیلییییییی مواظب خودت باش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
چشم عزیزممممم قربونت برم ممنوننننننن
مامان ملیحه ( نی نی ما )
2 آذر 92 13:45
سلام منم ان شالا نی نیم تا حدود 20 روز دیگه به دنیا میاد . مسئله اینه که نمی دونم زایمانم طبیعیه یا سزارین واسه همه دعا کنید و منم اگه قابل باشم دعا می کنم که این مدت آران جون اذیت نشه و شما هم به سلامتی و با یه نی نی سالم زود بیای خونه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم اخی به سلامتیییییییییی مرسی ممنوننننننن سلامت باشی
مامان هیما
2 آذر 92 14:26
قربونت بشم اینقدر گریه نکن دخملمون گناه داره آران جونم ببوسش التماس دعا عزیزم مارو هم یاد کنید خانومی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزمممممممم چشممم حتمااااااااا
بهار
2 آذر 92 14:44
مرجان جان لطفا برای من و خواهرم هم دعا کن. امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی عزیزم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتما عزیزمممممممم
مامانی دختر بلا
2 آذر 92 15:51
سلام مرجان جان من خواننده خاموش شما بودم ولی امروز امدم نظر بزارم .وای که اشک منم در امد.عزیزم نگران نباش انشاالله به سلامتی زایمان میکنی ومیای کنار گل پسری وآران از دیدن شما وخواهر کوچولوش شاد میشه می بوسمت و برات آرزوی بهترنیها رو دارم .انشالله بیشتر باهم آشنا بشیم .به ما سر بزنید ممنون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممممم ببخشید ناراحت شدین عزیزمممم سلامت باشی چشم حتما میاممم ممنوننننننننن
مینا مامان آرمانی
2 آذر 92 15:57
ایشالله زود بیای عزیزم
صـبــا خاله ی آیـــســـا
2 آذر 92 16:24
عزیزم مرجان نازنینم غصه نخووووووووووووووووووور انشاالله همه چیز همونی میشه که تو میخوای اران جونم دیگه مردی شده ب سلامتی این چند روزم میگذرونیییییییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممممممم سلامت باشیییییییی
الهام مامان یسنا
2 آذر 92 17:10
ای جان عزیزم من که واقعا درکت میکنم چون منم اصلا طاقت دوری از یسنا رو ندارم. ولی خوب نباید خودت رو ناراحت کنی. مطمئن باش حسابی اطرافیان هوای آران کوچولو رو دارن و نمیذارن ناراحت بشه. حتی بیشتر از این روزهای خودت باهاش بازی میکنن. خودت هم انشالله راحت میری و همه چی خوب تموم میشه و با باران خانوم خوشگل میای خونه. توکلت به خدا باشه و خودش همه چی رو براه میکنه. راستی التماس دعا منم یادت بمونه. منم دعا میکنم که چشم به هم بزنی تو خونه کنار آران و باران جون همسرت باشی.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
چشم عزیزمممم مرسی ممنوننننننن حتما به یادتم دوست خوبم
مامان بنيتا
2 آذر 92 17:16
مرجان جون اين كه غصه نداره يك شبه ديگه تازه اين همه هم براي آران نازم تدارك ديدي كه سرش گرم باشه البته منم مثل خودتم چون هيچوقت بچمونو جايي نذاشتيم وازمون دور نبودن وابسته شديم ايشالا به سلامتي زايمان كني منو هم يادت باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اخه اصلا عادت نداره عزیزم سلامت باشی مهربونمممممممممم چشم حتماااا
مامان یگانه و ریحانه
2 آذر 92 17:46
سلام عزیزم خوبین؟ آخ جون بالاخره روز موعود داره فرا میرسه و مشتاق دیدن باران جون هستیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان پرنیان درنیان
2 آذر 92 18:09
مرجان عزیزم با خوندن این پست من هم گریم گرفت دختتتتتتتتتر که قربونت بشم به خودت مسلط باش چشم به هم بزنی میگذره و به آرانی هم مطمن باش کلی خوش میگذره من هم فبل از اومدن درنیان همش نگران پرنیان بودم ولی مامانم و خواهرم و بچه هاش کلی دورشو شلوغ کرده بودند که یادش رفت البته پرنیان بزرگتر بود درکت میکنم شدید بسپار به خدا و ایشالله که به سلامتی و دل خوش باران نانازی بیاد بغلت ندیده دوستت دارم عزیزم دختر با احساس و مامااااااااااااااااااااااان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شرمنده عزیزم ناراحتت کردممممممممممم قربونت برممم ممنون سلامت باشی عزیزممممممممم منم دوستت دارم مهربونمممممممممممممم
نیلوفر
2 آذر 92 18:34
سلام عزییییییییییییییییییییییییز دلمممممممممممممممم مرجان جونم نوشته هات احساساتمو خیلی جریحه دار کرد گل نازم تو مادر خیلی خوبی هستی هم واسه آران نازم هم باران گوگولی . میدونم تو دلت خیلی ناراحتی اما بهت قول میدم انقد که تو ناراحتی آران ناراحت نیست تو خیلی حساسی گل نازم. خیلی از مادرا هستن که مجبورن خیلی بیشتر از تو بچه هاشونو تنها بذارن مثلا خواهرشوهر من هر 3-4 ماه یکبار باید یک هفته تا 10 روز بره ماموریت گاهی ایران گاهیم خارج از کشور! دخترشم تازه اسفند یک ساله میشه اما به جرات میتونم بگم یکی از بهترین مادرهاییه که من تا حالا دیدم و واقعاً نبودناشو جبران میکنه . توام جبران میکنی خوشگلم من بهت قول میدم تازه بعدا آران ازت خیلی تشکرم میکنه که یه هم بازی ناز واسش آوردی و به خاطر اختلاف سنی کم میتونه خیلی خوب درکش کنه و دوست خوبی واسش باشه. باور کن مادر خوب بودن به تعداد ساعت هایی که پیش بچه تی نیست کیفیتش مهمه که تو بهترییییییییییییییییییییییییییییینی . مطمئنم از پسش برمیای آرانی و بارانی به داشتنت افتخار میکنن تو خیلی با محبت و مهربونی اینو اون دوتا فرشته بهتر از همه میدونن . .... مطمئنم باش سرگرم کردن آران اصلا سخت نیست کافیه چندتا سی دی عمو پورنگ بذارن فقط همین .... گل نازم به خودت فشار نیار به روزای خوب آینده فکر کن که قراره خیلی قشنگ تراز الان بشه + = .... واسه من خیییییییییییییییییییییلی دعا کن تو پاکی دعات میگیره فرشته مهربونم ، حیف بلد نیستم واست خصوصی بذارم ، یادت نره هاااا مرجان جونم منم قول میدم واست دعا کنم مامان خوشششگل
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام نیلوفر جون خوب و مهربونممممممممممممممم ممنون ار حرفای قشنگ و پر محبت و دلگرم کنندت عزیز دلمممممممم خیلی لطف داری مهربونممممممم فدای توووو چشم حتما به یادتمو دعات میکنم عزیزممممممممممممم
عالمه مامان امیرحسین
2 آذر 92 18:47
سلام مرجان جان ،خودتو ناراحت نکن میدونم سخته اما روی باران تاثیر میذاره من که واست خیییییییییلی دعا میکنم تو هم واسه ی ما دعا کن.انشاالله همه چی به خیر و خوشی میگذره و زود زود با باران خانم برمیگردی خونه مطمئن باش همه مراقب آران جون هستن. و این دوران هم جزئی از خاطرات خوش زندگیت میشه و میگذره پس به خوبی ازش استفاده کن مراقب خودت باش التماس دعا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممم مرسی ممنونننننننن قربونت برمم ایشالااااا
majede
2 آذر 92 18:56
عزیزم.الهی بمیرم که انقده حساس شدی...ایشالله این یه روزی که نیستی اران زیاد بی قراری نمیکنه..امیدوارم همه چی بخیر بگذره عزیزمممممممم...کلی برات دعا میکنم اگه قابل باشم....ایشالله که زودی میای و عکس باران گلی و میزاری و ما کیف میکنیم... خیلی مواظب خودت باش..ارانم ایشالله که متوجه هست و زیاد بهش سخت نگذره...برای منم دعا کن عزیزدلم...ایشالله صحیح و سالم زایمان میکنی عزیزممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه ماجده جونمممممم قربونتتت برم ممنوننننننن چشم حتما میزارممم حتما دعات میکنمممم سلامت باشییییییییی
مهسا مامان نفس
2 آذر 92 20:01
سلام مرجان جون مهربونم.عزیزم حق داری من برات کلی دعا میکنم ایشالا زایمان خییییلی راحتی داشته باشی و اران اصلا اصلا بی قراری نکنه.عزیزم منو حتما دعا کن که مشکلات کار همسری تموم شه چون طاقتم داره تموم میشه دعا کن خدا کمکمون کنه.بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه تو و باران جونم هستم.تر خدا نکنه ما رو فراموش کنی و دیگه نیای نت سرت شلوغ شد.میبوسمت مرجان جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام مهسا جون مهربونمممممممم مرسی ممنونننن حتما عزیزمممم فدات شممممممم مرسییییییییی نه عزیزم فراموش نمیکنممممممم
مامان یوسف و یگانه
2 آذر 92 21:24
سلام عزیزم انشالله به سلامتی همه اینها میگذره و شما از این استرسها راحت میشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممم
مامانه کیاناوهانا
2 آذر 92 22:46
سلام مرجان عزیز اول ممنون که با این همه دل مشغولی می یای به وبلاگ من سر می زنی وکامنتهای زیبا می زاری ممنونم.....دوم اینکه این روزها می گذرن وبه خوبی سپری می شن دلهرت طبیعیه بهت حق می دم ولی لحظه ای که باران رو ببینی اروم می شی عزیزم خدا به خاطر اران خوشگلم که شده کمکت می کنه خیلی به فکرتم لحظه به لحظه ......هر کدوم از دوستهای وبلاگ هم 1دعا بکنن کافیه عزیزم ببخشید خیلی حرف تو دلم بود به یادتم عزیزم..........
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممم قربونت برم خواهش میکنممممممم مرسی عزیزم ایشالااااااا فدات شم مهربونممممممممم
زهرا
2 آذر 92 22:54
سلام مرجان جون الهی بگردم واسه این دل پردردتتروخدا خودتو اذیت نکن خدا نگهدار آران جونه و کمک میکنه آرم باشه شمام تو بیمارستان با دیدن باران آروم تر میشی خدایا خودت به مرجان جونم کمک کن این روزا براش مثه برق و باد بگذره و به زودی بیاد کنار خانوادش آآآآآآآآآآمین برات دعااااا میکنم خیییییییییییلی زیاد شمام منو یادتون نره مواظب خودتون باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممممممممم خدانکنه مهربونممممم چشمم عزیزمممم مرسی از دعای خوبتتتتت مگه میشه یادم بره تورو عزیزممممممممممممم
پرتو
2 آذر 92 23:06
غصه نخور مرجان جونم چشم به هم بزنی اومدی پیش گل پسرت ، انشاالله زایمانت راحت باشه و سریع با باران کوچولو برگردی خونه پیش اران گل گلابی ، مواظب خودت باش التماس دعا موفق باشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی پرتو جونممممممممممم چشم حتما به یادتم عزیزممم
پرهام ومامانش
2 آذر 92 23:15
میدونم چی میگی مرجان جون من فک نکنم کسی تو اونشب بتونه ارومش کنه بنظرم باباش دردسترس باشه بهتره باکلیم عکس ازخودت بزاررر ببینه این 4 شب امتحانی تونرو سراغش ولی بگو مگه طاقت میارممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخدا عزیزممممممممم نمیشه امتحان کردم زودی برمیگرده پیشم
مامان مهرناز
2 آذر 92 23:51
مرجان جون عزیزم تو که اشک منم دراوردی البته بگم ها تمام اینا طبیعیه اگه نگران نباشی واسترس نداشته باشی عجیبه ولی بخاطر باران جونم که شده گریه نکن خیلی رو اون اثر داره من شنیدم اگه مادر تو دوران بارداری ناراحت باشه با استرس شدید بعد بچه نا اروم میشه ان شالله که باران جون دخمل ارومی باشه درسته هم تو هم اران جون چند ماهی اذیت میشین ولی فکر چند سال اینده باش میبینی که چه هم بازی های خوبی واسه هم میشن خیال تو هم راحت میشه نگران اران جونم نباش اونقدر که برای ما سخته برای بچه ها اسونتره زود خودشونو وفق میدن با شرایط التماس دعا مرسی که تو این شرایط به ما سر میزنی دوست خوبم واقعا خوشحال میشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزم شرمنده ناراحتتون کردمممممممممممم ممنون که اومدییییییی قربونتتتت
جوجه نارنجی ما
3 آذر 92 0:02
عزیز دلم من کاملا درکت میکنم که بهت چی میگذره اما همه چیز رو بسپار به دست خدای مهربون و مطمن باش خودش کمکن میکنه وای منم تا حالا یه شب از نیکا دور نبودم اما همه دلخوشیم به اینکه شب علاوه بر عمه و مامانی هاش بغل باباش میخوابه اما خودمم واقعا طاقت دوریشو ندارم اما خدا بهمون رحم کنه مواظب خودت و نینی خوشگلت باش دوستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم دیگه خودت میدونییییییییییی خوبه خدا رو شکر ولی بازم سخته میدونم فدای تو مهربونم
مامانی آرتین
3 آذر 92 0:38
مرجانعزیزم دختر برا چی گریه و غصه.تو برا من یکی که الگویی ... این جوری نگودلم میگیره تو قویتر از اینهایی مطمینم آران خوشگلم از پس یکی دو شب تنهایی برمیاد نگران نباش برات بهترینها رو آرزو میکنم و برای خودتو باران کوچولو آرزوی سلامتی دارم و برای دیدن روی ماهش لحظه شماری میکنم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزممممممممممم مرسیییییییییی فدات بشم مهربونممممممممممم سلامت باشیییی
مامان آروین
3 آذر 92 1:19
الهییییییییییییییییییی عزیزم قربونت بشم مرجان جونم دوست ماهم تورو خدااااااا اینقدر خودتو عذاب نده خدایی نکرده فشارت بالا می ره خدا شوهر گل و پدر و مادر و همه عزیزاتو نگه داره که مثه پروانه دوربر شازده گل پسری هستند باور کن دیدن اشک های تو به مراتب از اینکه تمی تونی آران جونو بغل کنی براش دردناک تره مرجان جون خواهر مهربوووووووووووووونم عزیز دلم خوشگلم این روزها هم می گذره دلشوره رو از دلت بنداز دور و به خودت انرژی بده با خودت صحبت کن تو هوای آزاد چند بار نفس عمیق بکش ذهنتو آروم کن آهنگ هایی که شادت می کنه رو گوش کن و به آینده زیبای جمع 4 نفرتون که به امید خدا قراره بهترین و شیرین ترین اتفاقها براتون رقم بخوره فکر کن تو این شبها به جون آروینم همیشه به یادت بودم و از ته دلم برات آرزو کردم که به سلامت فارغ بشی و یه دل سیر فرشته های نازتو بغل کنی آرامشی که می تونی به خودت بدی بهترین هدیه ست به پسر ماهت و دختر ملوست پس به فکر خودت و فرشته های گلت باش می بوووووووووووووووووووووووووووسمت دوست جون ماهم که اینقده دلت مهربوووووووووووووووونه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم نسیم جون مهربونممممممممممممممم خیلی لطف کردی و کلی خوشحالم که به یادم بودی دوست نازنینو خوبمممممممممم چشم حتمااا عزیزمممممممم مرسی از حرفای قشنگگگ
mamane m@ni
3 آذر 92 1:33
وااااااااااااااای مرجان جون چشمای ما هم پر اشک شد تو رو به خدا اصلا به این مسائل فکر نکن خدا خودش حافظ کوچولوهاست و ماشالا خانواده هم هستن اصلا جای نگرانی نیست فقط به روزای خوش چهار نفرتون فکر کن.مطمئن باش روزهای خوب و شیرینی در انتظارتونه.شاید کمی سخت باشه ولی اینجوری آرانم از تنهایی در میاد و جمعتون دوست داشتنی تر میشه فقط ما رو هم دعا کن عزیزم.در ضمن تو اولین فرصت عکس باران جونی رو بذار تا ببینیم روی ماهشو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شرمنده عزیز دلممممممممم چشم حتماا مهربونمممم حتما به یادتونم دوست خوبمممممممممم زودی میزارم عکسارو
سمانه مامان ستایش
3 آذر 92 1:33
مرجان جون غصه نخور عزیزم،همه چیزو بسپار به خدا...ببین خداروشکر دوروبرت کسایی رو داری که دوستت دارن و کمک حالت هستند...نگران آران جون هم نباش عزیزم. انشالا که با یه زایمان راحت باران جونو به سلامتی به دنیا بیاری و از همه دلشوره ها و نگرانی هات خلاص بشی دوستم رمزو خصوصی گذاشتم برات عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمم بله دقیقااااا سلامت باشی فدات شم مرسییییییییی
مامان الیار
3 آذر 92 1:49
سلام عزیزم ایشالا کم مونده تا فارغ بشی و یه خوشگل جیگر به دنیا بیارینگران نباش تا چشم به هم زدنی تموم میشه و جز خاطراتت میشهنگران ارانم نباش اگه کسایی که دوسش دارن پیشش باشن اذیت نمیشهکلی برات دعا میکنم زود تموم بشه همه چی و برگردی خونهامینمیبوسمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنونننن قربونت برم لطف کردی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آذر 92 3:20
مرجان جونم عزیز دلم الهی فدای قلب مهربونت بشم با همه وجود درکت میکنم منم مثل توام خیلی به این چیزا اهمیت میدم میدونی شهریوری هاا خیلی احساساتی ان خیلی بـــــده میدونم با اینکه به خودت حق میدی اما بازم عذاب وجدان داری اما نازنینم اگهبه باران فکر کنی باید این و بدونی که نباید انقدر گریه کنی که چشمای مهربونت پف کنه عزیزم دیگه چیزی نمونده ان شالله به زودی میگذره و باران جون دنیا میاد و زودی با هم میاید خونه من اگه قابل باشم دعا میکنم تا اران جون راحت بخوابه و باران نازنین بعد از دنیا امدن زود مرخص شه و زودی بیای خونه پیش همسرت و پسرت تو هم برام ویژه دعااا کن حتما دعام کن یادت نره هاااااااااااااااااا بیاخصوصی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیز دلممممممممم قربونت برم دقیقااااا مرسی ممنون از محبتت چشم به یادتم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آذر 92 3:27
مرجان جونم ایشالا به سلامتی عزیزم عاشق شعرت شدم خیلی نازبودبغضم گرفت وقتی خوندم دعامیکنم به راحتی زایمان کنی وزودترازاونی که فکرمیکنی بگذره برات ، میبوسمت عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلم سلامت باشییییی قربونت بر ممنوننننننن
مريم مامان نيكان
3 آذر 92 6:58
واي مرجان جان چه قلب مهربوني داريد اشكم در اومد با خوندن اين پست.شعر باران هم با قافيه قشنگ گفتيد اما اينقدر خودتون رو ناراحت نكنيد مطمينن آران جان با شرايط كنار مياد به اميد شادي روز افزون شما
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ببخشید عزیز دلممممممم قربونت برم چشمممم مرسییییییی فدات شم
مامان بهراد
3 آذر 92 8:14
عزيزم اميدوارم كه صحيح و سالم بري و به سلامتي زايمان راحتي داشته باشي ميدونم سخته كه يه شب بدون آران باشي من خودم اين تجربه رو براي يك شب داشتم ولي نميدوني مثل ديوونه‌ها شب بيدار ميشدم و وقتي جاي بهراد رو خالي ميديدم كلي گريه ميكردم تا صبح هم درست نخوابيدم كمااينكه ميدونستم جاش راحته و شنيدم تا صبح خيلي راحت خوابيده، اما چكار كنيم ديگه به خاطر خودش بود و تنها گذاشتن آران هم دليل موجهي داره عزيز دلم. خيلي خوشحال شدم كه حالت خوبه تو رو خدا براي منم دعا كن كه خونه‌دار بشم التماس دعا دارم مرجان جون اول سلامتي خودت بعد براي منم دعا كن خواهش ميكنم عزيزم مراقب خودت باش و به چيزي جز اينكه باران رو توي بغلت ميگيري فكر نكن مطمئن باش خانواده محترمت از خودت بهتر ازش مراقبت ميكنن فداي تو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممم سلامت باشییی چشم عزیزم به یادتمممممممم قربونت برمممم ممنوننننننن
محبوبه مامان الینا
3 آذر 92 8:39
اخخخخخخخخ من به فدای تو دختر خوب و مهربون و احساساتیعزیزم یه کوچولو تحمل کن دیگه داره تموم میشه مرجان جون هر وقت خیلی دلت گرفت و خواستی اشک بریزی فقط و فقط به خدا فکر کن و مدام اسمشو تکرار کن تا آروم شی عزیزم نگران آران جونی هم نباش مطمئن باش اطرافیان حسااااااااااابی هواشو خواهند داشت عزیزم از ته دل برات دعا میکنم مرجان عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزم خدانکنهههههههه چشم عزیزممم ممنون مرسی مهربونممممممممممم
خاله ی آریسا
3 آذر 92 8:43
ایشالله که به سلامت میرید و با باران کوچولو وعکسای نازش برمیگردین و آران هم دیگه بزرگ شده مامانی نگران نباش ایشالله همه چیز خوب پیش میره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم سلامت باشیییییی ایشالاااا
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
3 آذر 92 9:13
وااااااااااااااااااااااای عزیزم قربونه اون احساساتت برم من نگران نباش مرجان جون زودی میگذره انشالله که هم خودت هم باران عزیز زود مرخص می شینو می یاین پیشه آرانی من حتماً دعات می کنم البته اگه قابل باشم عزیززززززززززززززززم شما هم منو یادت نره گلم خصوصی چک کن گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه مهربونممممممممم ایشالا عزیزممممم چشم حتماااااااا
زری مامان مهدیار و صدرا
3 آذر 92 9:41
مرجان نازنینم همه ی این حالت هات طبیعیه عزیزم این روزها هم می گذره و بعدش فقط به چشم یه تجربه بهش نگاه می کنی، به این فکر کن که ایشالا یک سال دیگه دو تا آتیش پاره ت که با هم بازی می کنن دلت غنج می ره و هر لحظه خدا رو شکر می کنی که آران نازنینم یه خواهر داره و دیگه تنها نیست. عزیز دلم منم این روزا رو گذروندم، به خصوص ترس زایمان رو که می گی، من با اینکه زایمان اولم طبیعی بود این بار داشتم از ترس سکته می کردم آخرشم به دلایلی سزارین کردم اصلاً عذاب وجدان نداشته باش به هرحال باید این مرحله بگذره مهربونم بعد از زایمانت هم تا چند وقت آران جون باید تنهایی بازی کنه تا تو به باران کوچولو برسی و خودت هم استراحت کنی و کم کم به تنهایی بازی کردن عادت می کنه. مرجان جون پر انرژی تو داری یه پسر مستقل و قوی تربیت می کنی عزیزم پس خوشحال باش هر وقت هم دلت گرفت تا می تونی بنویس و بذار دوستات باهات در ارتباط باشن و آرومت کنن ایشالا به سلامتی و خوشی زایمان کنی، من و پسرام هم خیلیییییییییی التماس دعا داریم. مرتب سوره ی والعصر بخون و از خدا آرامش و صبر بخواه عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی از حرفای خوب و قشنگت عزیزممم چشمممم مینویسم عزیزممم سلامت باشی مهربونمممممممم حتما به یادتونممممممممم
زری مامان مهدیار و صدرا
3 آذر 92 9:45
خصوصی مامان کوچولو
دخترک;
3 آذر 92 10:28
مرجان بعض گلومو گرفت نوشتتو خوندم این روزها هم میگذره عزیزم به جاش یه هم بازی خوب پیدا میکنه یه هم بازی واقعی و باحال من و داداشم تازه 3 سال فاصله سنی داریم ولی وقتی فکر میکنم میبینم داشتنش چه نعمتی بوده... حالا بذار یکم باران بزرگ بشه... انقدر کیف میکنی از بازی کردنشون قربون اشکات...چهار روز دیگه شکم قلنبه و درد و همه چی تموم شده و باران جیگر تو بغلته برام دعا کن مهربون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم شرمنده اخی عزیزم خدا حفظتون کنه مرسی عزیزمممم چشم حتمااااا
آهو
3 آذر 92 10:48
مرجان عزیزم من چند وقته وبلاگتو ندیده بودم خیلی خوشحال شدم که داری زایمان میکنی و بسلامتی باران جون میاد بغلت تو رو خدا غصه نخور آران جونم حتما"خوشحاله که خواهری میاد منم دخملم ماهه دیگه تولدشه بعد اون میرم اقدام برا دومی اگه خدا بخواد اخه من شغل آزاد دارم دو سه سالی به خودم مرخصی دادم تا اینا را از آب و گل در ارم مرجان جون برات دعا میکنم حتما" شما هم موقع زایمان مارا دعا کن راستی تو پستای اخیرت عکس سه نفری آران جونو و باران جونو و خودتو نزاشتی اگه تونستی قبل زایمان بزار قبلیا خیلی قشنگ بودن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممم سلامت باشی اخی به سلامتیییی ایشالااااااا چشم عزیزم حتماااااااا به یادتم عکسم میزارم چشم
مامان بنیتا
3 آذر 92 11:37
عزیزدلم مرجان جون خیلی ناراحت شدم از خوندن پستت...واقعا بهت حق می دم که غصه آران جونو بخوری ولی وقتی خداروشکر انقدر دورو برش شلوغ می شه که بهش قراره خوش بگذره دیگه خودت رو کمتر اذیت کن با این فکرا....به چشم برهم زدنی روزای سخت می گذره و دوباره برمی گردی به همون حال سابق پرانرژی و شاد باران جونم پیشاپیش تولدت مبارک پرنسس کوچولو...مرجان جون اگه قابل بودیم با دل پاکت برای ماهم دعا کن دوستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ببخشید گلناز جون ناراحت شدی عزیزم مرسی ممنونننننننن چشممم حتماااااااا
مامان هستی کوچولو
3 آذر 92 11:56
عزیزم ، زیبا ایشالا زایمان خوب و راحتی داشته باشی اگه قابل باشم اون روز به یادتم و برات دعا میکنم ، باید قوی تر باشی چون دیگه مامان دو تا گل نازی امیدوارم زودی بگذره با سلامتی برای سه تا تون اگه یادت بود برای منم دعا کن عشقم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برم ممنونننننن سلامت باشی عزیزم چشم حتما به یادتممم
زهرا مامان ارتا
3 آذر 92 12:13
مرجان جون سلام انشاالله زایمان خوبی داشته باشی نگران نباش مطمئنا جمع چهار نفره ی خوبی خواهید داشت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم سلامت باشی ممنوننننن
مامان شیوا
3 آذر 92 13:35
مرجان جونم از صمیم قلبم از خدا برات آرامش می خوام دوستم.من مطمئنم که همه چیز خیلی خوب پیش می ره و آران هم اذیت نمی شه و باران هم صحیح و سالم میاد تو بغلت عزیزم. اینو بدون که خدا خیلی دوستت داره که 2تا گل بهشتی بهت هدیه داده.خودش هواتو داره مرجان جون توروخدا ما رو هم دعا کن که خیلی محتاج دعاییم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدای تو عزیزمممممممم ایشاایشالااااااااا قربونت برم چشمم عزیزم
مامان ساجده
3 آذر 92 14:44
مرجان جون خودت رو انقدر ناراحت نكن خدا انشاالله به آران جونم صبرشو ميده خييييييلي سخته ولي چاره اي نداري انشاالله كه زايمان راحتي داشته باشيو به سلامتي بياي خونه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالااااا فدای تو ممنون سلامت باشی
دوستی
3 آذر 92 14:54
عزیزم مین پیامت رو خوندم اما راستش من مثل تو جرات ندارم که تو همچین فضای مجازی عکس بذارم ممنوون از محبتت باخوندن نوشتت گریم گرفت من بااینکه بچه ندارم درکت میکنم آخه منم بسیاااااااار احساساتیم و همچین موقعیتی خیلیی سخته!مخصوصاهم که آران جون خیلی کوچیکه.اما به این فکرکن که حافظه قبل ازسه سالگی 90%به بالا ازذهن پاک میشه پس بعدهاهیچ خاطره ناخوشایندی ازاین جدایی توذهن پسریت نمیمونه. اگه تونستی منم دعاکن دوست خوبم.منتظرخبرای خوبیم ((شایدحتی اسمموندونی ولی همه چی پیش خدا آشکاره وکسی که بایدصداتوبشنوه میشنوه))
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم ممنونننننن عزیزمممم حتماااا
سمیه مامان آیسا
3 آذر 92 15:35
سلام مرجان جون انشالاه به سلامتی فارغ بشی غصه هیچی رو نخور همه چی میگذره انشالا زودی میای ...زودم آپ کن بارون جونو ببینیم...برات دعا میکنم....بوس برای سه تاتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مرسی
خاله جونی
3 آذر 92 16:27
عزیزم ایشالا این روز های آخر رو به خوبی سپری کنی واینقدر هم باران جونی رو اذیت نکنی برای ما هم دعا کن عزیزم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
4 آذر 92 0:44
عزیز دلم تمام این حس هات قابل درکه. بدون که اینها همش به خاطر هورمونهاست که تو رو اینقد احساسی کرده. قوی باش چون روزهای فوق العاده شیرین و سختی پیش رو داری و از هر چیز و هر کس مهمتر خودت هستی پس خیلیییییییییییییییییییی مواظب خودت باش نگران اران هم نباش خدا خیلی مهربونه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
چشمعزیزم ممنون مهربونمممممممممم
زهرا
5 آذر 92 13:21
سلام عزیزم من کاملا شرایطتو درک میکنم باور کن شرایط من موقع زایمان خیلی از تو بدتر بود مامانم سکته کرده بود و تو بیمارستان بود 10روز بعد تولد بچم هم مادرم فوت کردن خیلی قبل و بعد زایمان افسرده بودم طوری که از بچم تنفر داشتم بهش شیر ندادم سعی کن با یک روحیه خوب واسه زایمان بری که بعدش این افسردگی ادامه دار نشه من که خیلی واست دعا میکنم وخیلی همدوست دارم مثه خواهرم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اخی عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه قربونت برم عزیزم ممنونننن
رها مامان راستین
7 آذر 92 10:35
اي جانم مرجان جون فقط يه شبه الان خوشحال باش به خدا يه شب هيچي نميشه آران بچه س بازی میکنه خسته میشه میخوابه تو بی خودی غصه میخوری این جیغاشم میبینه تو ناراحتی به خدا از اونه تو راحت باشی اونم بازی میکنی وخوشحاله
شقایق مامان آرشا
7 آذر 92 13:15
فقط خیلی دلم گرفت مرجان جون خیلی اذی شدی ایشالا با بغل گرفتن باران جون یه شادی بزرگ تو دلت با 2 گلت میشینه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 آذر 92 20:11
از همین حالا تبریک میگم قدم نو رسیده رو الهی زودی بیاید خونه و زود زود زود پست بعدی رو اپ کنی و ما هم چشممون به روی ماه باران جون باز شه واااااااااااااااااای من بی صبرانه منتظر پست بعدی ام