♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

من هنوز فعالم در صحنه حاضرر :))

1393/2/20 15:10
1,589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسریییی خودم آران نازممممممم عشقم همه وجودم که بزرگ

شدنش قشنگ تو چهره ی معصومش پیدا شده و من دلم میخواد

بخورمششششششششش

بعدشم سلام به دختر نازناز بلای خودم که سرتق  شده و همششش بغل

میخواد منم همش گاز گازیش میکنممم

عشقای من جونم براتون بگه که من همچنان دارم بپر بپر میکنم و فعالم

ماشالااااااا خندونکولی خوب کار خونه چت کردن با دوستان از همه

مهمتر  بازی با تبلت و صد البته رسیدگی به شماها وقتی برای وبلاگ

نمیزاره

ولی جدی که دلم تنگ شده برای زودزود اپ کردن اول از همه بگم که

خدارو شکر بعد یک هفته خیلی خیلی بددددددددد مریضی شما ها خوب

شد الهی شکرررررررر و من داشتم تحلیل میرفتم دیگهسکوت بگم جدیدن

باران خانوم خیلییییییییی غر میزنه و گریه میکنه البته میدونم نصفش برای

دندونه خیلی بی قراره ولی خوب بغلی هم شدیاااا شیطون الهی

دورت بگردم که عاشقتممممممم خیلی خوش رو خوش خنده یی هزار

ماشالا وقتی گریه میکنی من و بابا از خنده ولوووووووو میشیم چون

انگار استارت ژیانه  گریه کردنتقه قهه ولی خوب من ضعف میکنم برات چون

خیلی عسلی به قول بابا هم دهنت مثل آ با کلاه میشه موقع گریه خنده

ولی بازم میگم عاشقتیمممممممممممممممم محبتبوس

آرانم پسرکم وجودم با اینکه خیلی عاقلتر و باهوش و عسل تر شدی ولی

همچنانننننن جیغ های تو ادامه داره انقدر بامزه شدی که نگو دیشب

در یخچال باز کردم گفتی بب بب منم درو بستم محلت ندادم اخه دستم

بند بود دیدم تو رفتی یخچالو باز کردی کشو رو دراوردی گوجه بر داشتی

خوردی منم اینجوریتعجب بله به همین سادگی ...یا مثلا میگی

ببببببببببببببب یعنی آب باز خودت بدو بدو لیوان بر داشتی رفتی رو

نوکککککککککککککککککککک پا به سختی لیوانو گرفتی زیر آب سرد کن و

اب بر داشتی خوردیسکوت بله اینم به همین سادگی!! واقعا چیزای ساده یی

هستن ولی من خیلییییی تعجب کردم و خوشحال شدم که گلم بزرگ

شده جدیدن خودت تو اتاق میری سطل لگو رو بر عکس میکنی میری

روش و سی دی مورد علاقتو میزاری عسلم و حسابی هم ووروجک

شدیییییییییی دیگه بگم برات که پله هارو قشنگ بالا و پایین

میکنی غذاتو خودت میخوری البته خیلییییی کم تک و توک ولی من میخوام

از پوشک بگییرمت اما چون حرف نمیزنی واقعا سختهههههههههههدلخور مهد

کودکتم همچنان میری و خیلی دوست داریییییییی صبح به صبح بلند

میشی لباستو میاری تنت کنیم امان از روز تعطیل که نمیخواد بری تو چه

میکنیییییییییییی هیپنوتیزمالهی بمیرم برات وقتی از مهد میایی چیزایی که یاد

گرفتیو اجرا میکنی ولی چون حرف نمیزنی من بعضیاشو سخت میفهمم و

دلم کباببببببببببببببب میشه برات عشقمدلشکسته

باران جونمم از هفته دیگه ایشالااااااا غذای کمکی رو با سرلاک شروع

میکنه دندونی هم تازه دستش میگیره و خوشش میاد این آب دهنش

که مثل رود خونهههههههههههههه میمونه اویزوننننننننننن

دیگه بگم یه اتفاق خیلی بد هم افتاد که اعصابم خورد شد بدبوپنج شنبه

یی رفته بودیم بیرون یهو دست اران میخوره تو چشم باباش و سامان تا خود

صبحححححح نخوابید از درد فرداش رفت دکتر دیدم بلهههههههههه

چشمش آسیب دیده خراشش عمیقه و عفونت کردهترسو اگه تا 3 روز دیگه

خوب نشه دوباره عمل میخواد بیچاره سامان این چشماش بیچارش کرد از

بس عمل کردغمناک

                   

عسل مامان با موهای سشوار کشیده

عزیز دلم در حال سی دی گذاشتن

اول ها میکنه

بعدش میزاره

میزنه اولش تا بیاد

بعدشم میبینه درست زده یا نه

تازه صدامم میکنه

آران یه عروسک دوست داره اونم این سگه هستش تازه جای بازیشم عوض شده روی سر سرست

اینم از سی دی جمع کردن آران

عسل منننننننننن

داشتم دنبال اران میگشتم دیدم بلهههههه جایگاه جدید پیدا کرده

اخه اینجا جای نشستنهههههههههه پسرررر

و باران عروسک خودمممممممممممم عشقمممم

عافیت باشه عروسک خانوم

من عاشقتونممممممممممممممممم

نظرات (62)

زهرا ک
20 اردیبهشت 93 15:29
سلااااااام واقعااااااااااااا خسته نباشید بابت چشم بابا سامان خیلی ناراحت شدم ایشالله که هرچه زودتر خوب بشه و احتیاج به عمل پیدا نکنه.هزار ماشالله به خودت که واقعا فعال و پر انرژی هستی من بچه ندارم وقت نمیکنم به کارام برسم واسه اون عکس آران که اول سی دی رو ها میکنه بعد میذاره تو دستگاه دلم ضعف رفت عزییییییییییییییییییییییز دلمی باران خیلیییییییییییییییییییییییییییی خوردنی شده کمتر عکس بذار چشم میخوره من همونم که میگفتم چرا از باران کم عکس میذاری فقط نظرم عوض شده فدای جفتشون چشم بد ازشون دور باشه ایشالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زهرا جونممم فدات شم ممنونننن قربونت مهربونمممم چشم عزیز دلم
مامان الهام
20 اردیبهشت 93 15:30
ای جووونم آران جون چه آقایی شده موهاش حسابی بلند شده نازی باران جونم هم خیلی ناناز شده مرجان جون اسفند براشون دود کن انشالله که آقاتون چشمش خوب میشه و هیچی نیست
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی الی جونمممم
پریساپ
20 اردیبهشت 93 15:50
سلامممممممم به به شیرن عسلها روببیننن چقدرماه شدن مرجان یعنی من عاشق اران شدم انشاالله دومادم میشه باران چه عسلی شده توپول قربونش برم خدا رو شکر مثل اینکه دیگه زندگیتون رو غلتک افتاده دیگه عادت کردین همه باشرایط جدید سازگار شدن خدارو شکرررررررررر خیلی عالی بود و خیلی خوبه که زود زود اپ میکنی جوجو هاتو از طرف من ببوس خوب داری دلمونو اب میکنی مامان مرجان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام پریسای ناز مهربونممممم مرسی دوست نازممممممم اره تقریباااا فدات شم عزیز دلمممم
بهاره مامان ونداد
20 اردیبهشت 93 15:55
وای الهی این مدت نبودم این اقا وخانم چه بزرگ شدن ماشالله چشم بد ازشون دور خیلی بانمک شده باران جون چقدر شبیه خودت شده مرجان جون پست قبلی رو هم خوندم چقدر بده که بچه ها با هم مریض میشن واقعا درمونده میشه ادم چی کار کنه باز خدا رو شکر تمام شد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی بهاره جونممممممم اره بخدا واقعاااا
رضوان مامان رادین
20 اردیبهشت 93 17:15
مرجان جون دلمون واسه شما و تو تا عروسکهات تنگ شده بود...دلم میخاد بچلونمشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی رضوان جونممم همچنین
عمه ِ آتنا
20 اردیبهشت 93 18:20
وای عزیزمممممم قربون حنده هات دخمل ناز آران جونم میبینم که شیطون تر از قبل شده ماشااله عاشقتووونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت خدانکنه عزیزکممممم مرسیییی
مامان دو وروجک
21 اردیبهشت 93 0:42
عزیزم خدا رو شکر که بهتر شدن گل پسر و قند عسل.انشاا..شوهری هر چه زودتر خوب شن.امیدوارم همیشه شاد و خندون و سلامت باشید.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست خوبمممم
شادی
21 اردیبهشت 93 2:16
بنام خدا مرجان عزيزم بخاطر مريضي بچه ها خيلي غصه خوردم خدارو شكر كه الان بهترن...عزيزم خدا بهت سلامتي و قوت بده تا سايه ي مهربونيت بالا سر بچه هات هميشگي باشه...هر دو تا گل نازتو برام ببوس....:-*
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت شادی جون مهربونممممم فدای تو عزیز دلممم
نسیم مامان آسمان
21 اردیبهشت 93 2:35
مرجان جونممممممم خدارو شکر که وروجکا خوب شدن.قربونشون برم خیلی ماهن .باران که خیلی جیگر ماشاللههههههههه از طرفه من بوسشون کن .ایشاللهههههههه همیشه سلامت باشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی نسیم جونممممممم فدات شم
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
21 اردیبهشت 93 8:22
سلام مرجان جوووون خوبین که انشا الله ،ماشا الله چه شیطون شدن جیگرا قربوووووووووونشون ،عزیزای خاله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام هاجر جوننن مرسی ممنون
نيلوفر(مامان پرهام )
21 اردیبهشت 93 9:11
عزززيز خاله با لباس دخترونه خيلي خوردني ميشي ... هوا گرم بشه باران خانوم لباس لختي بپوشه ... چي ميشه... توروخدا مراقب اران جون باش نزار بره بالا سرسره من كه خيلي ميترسم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوستمم نترس بابا عادت داریم
زهرا
21 اردیبهشت 93 10:30
انشالله چشم آقاسامان خوب بشه ونیازی به عمل نباشه ماشالله باران چه جیگری شده از طرف من ببوسش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلممم
مامانی شهرزاد
21 اردیبهشت 93 10:44
وااااااااااااااااااااااااااي باران چشم درشت خوشگلمو نگاه كن ماشاله. چه بزرگ شده. اون وروجكو ببين كجا رفته قائم شده . بخوووووووورمش درسته. آفرين مرجان همينطور فعال بمون من مشوقتم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
تو عزیز دلمییییییییی فدات شم
مامان ابولفضل
21 اردیبهشت 93 14:20
سلام سلام خداروشكر مريضي و ناراحتي ها رفتن و با خبراي خوب و پر انرژي اومدي... ماشالله باران جون چه خوشگل و خوردني شده...من هروقت عكساشو ميبينم دلم دخمل ميخواد آخرش مارو وسوسه ميكني... اران جون هم زودتر زبونش باز ميشه و خيالت راحت ميشه... ايشالله چشماي بابايي هم خوب ميشه... شاد باش و بخند....
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام دوست گلممممم مرسی عزیزمممممم قربونت مهربونممممممممم
شهناز
21 اردیبهشت 93 16:10
عزیزم ماشالله چقدر بزرگ شدن این جوجوها خداقوت مامان مرجان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم
مامان رها
21 اردیبهشت 93 22:03
وای که دلم غش رفت این باران خوشگله رو یه بغل کنم ای جونم تهران بودم میومدم یه محکم بغلش میکردم دوتا خوشگلا رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت رها جونممممممم
مامان عالمه
21 اردیبهشت 93 22:06
چقدر ناناز میخنده این گل دختر.به ما هم سر بزن
مهسا مامان نفس
22 اردیبهشت 93 0:28
سلام سلام صد تا سلام خوبی مرجان جونم؟؟؟؟؟خدا روشک که بچه ها بهتر شدن.اا سامان چشمشون بهتر شد؟ماشالله اران واسه خودش اقایی شده کیف میکنم براش فدای دخملی که داله بزلگ میشه خانم میشههههه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام مهسا جونممممم مرسی عزیزمممم خدانکنه مهربونمممم
شقایق مامان آرشا
22 اردیبهشت 93 0:44
آفرین مرجان جون فعال مادر فعال = فرزندان فعال ای جونم آران خان سر به راه مامانی با رفتن به مهد آران جون به زودی یه خوبی می حرفه. باران خانومم ناناز شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم شقایق جونممممممم ایشالاااا
عشق مشکی یواش
22 اردیبهشت 93 6:41
سلام پس وروجکا دارن بزرگ میشن بزار تا بزرگتر بشن تازه دردسرات شروع میشه ناراحت شدم از خبری که در مورد آقا سامان شنیدم امیدوارم هرچه زوتر چشماش خوب بشه بابا تو فعال بابا تو آخرش تو خود فرفره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام دوستمممم اره دیگهههه ممنوننن عززز دیگه چه کنیممممم کاریه که از دستم بر میاد
مامان فريبا
22 اردیبهشت 93 7:14
اتفاقای بد پستای قبلی رو خوندم عزیزم، چه خوب که تموم شدن. ایشالا گلدونه ها و خودت همیشه تندرست باشین. ماشالا چه بزرگ شدن دو تاشون. میبوسمتون عزیزان من
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم دوست خوبمممن
مامان احسان
22 اردیبهشت 93 8:27
سلام عزیزم من هم عاشقشونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شما عزیز دلیییی
مامان ایلیا
22 اردیبهشت 93 8:57
الهی من فدای خندیدن این بارون خانوم بشم که نازه آران خان هم که دیگه برای خودش آقایی شده زنده باشن الهی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مهربونممممم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
22 اردیبهشت 93 11:26
مرجان جون سلام با اجازه لینکت کردم. بچه های نازی داری. خدا حفظشون کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم ممنونننن
مامان بنیتا
22 اردیبهشت 93 11:37
سلام مرجان جونم..خسته نباشی عزیزم امیدوارم چشم همسرت زودتر خوب بشه ناراحت شدم عززززیزم ماشالا چه قدر فرشته هات ناز تر و خوردنی شدن خدا حفظشون کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات سم ممنونننن عزیز دلیییی
سارا
22 اردیبهشت 93 12:28
ببخشید فضولی نباشه هااااا اما اون در آخر اتاق آران چیه ؟ دوتا در داره اتاقش؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خواهش عزیزممم اونجا یه اتاق کوچیکه که انباری کردم
مامان ملی و کوروش
22 اردیبهشت 93 12:57
جیگر این گل پسر و گل دختر برم منخیلی ماه شدین دوتاتون مامانی حق داره گاز گازیتون کنه به خدا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممم
مامان ماهان و ملیکا
22 اردیبهشت 93 13:12
وای که باران چه خنده نازی داره توی عکس آخرش ماشالا خیلی ناز شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم
رضوان
22 اردیبهشت 93 13:55
آنان که علی را خدا پندارند…. کفرش به کنار… عجب خدایی دارند! میاد باسعادت مولا علی بر همگان مبارک!
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوستممم
خاله زری ( مامان آرمان)
22 اردیبهشت 93 19:16
مثل همیشه لذت بردم از عکس های دو تا وروجک نازنینت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون زری جونم
مامان زهرا
23 اردیبهشت 93 2:53
سلام دوستم خوبی ..عزیزم چشم اقا سامان بهتر شده امیدوارم که چیزی نباشه ماشالله با اران جووون که حسابی بزرگ شده و خودش سی دی میزاره باران نازمو ببوس بدو خصوصی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزز م اره خدارو شکر مرسی ایشالاا قربونت فدات شمممم
مامان پرنيان درنيان
23 اردیبهشت 93 8:37
اي جونم به دوتاشون
مامان سونیا
23 اردیبهشت 93 9:35
ولادت حضرت مولا اميرالمونين على (ع) رو تبريك مى گم روز مرد بر مردفرداها آران عزیز و بابایی مهربونش مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزدلمم
نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 15:18
ای جووونم فداتون شم ملوسکها وای کلی خندیدم ..گریه ی باران ...استارت ژیان عزیــــز دلم دلم ضعف رفت با دیدن عکسهای خوردنیتون همیشه سلامت و خندون باشین فسقلها مرجان جون با چند تا پست جدید آپم یه سری به ما بزن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم خدانکنهههه مرسی نیکو جونممممم حتما عزززیزم
مامانی شهرزاد
23 اردیبهشت 93 18:26
مرجان رمزمو عوض کردم خیلی نگران نباش
مامان آرين
24 اردیبهشت 93 8:20
قربون اين دو تا شيرين عسل كه روز بزروز خوردني تر مي شن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممن
محبوبه مامان الینا
24 اردیبهشت 93 9:29
ای جان شیرینکای بامزه و خوردنی انشاله برای چشم همسری مشکل جدی پیش نیومده باشه عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسییی عزیزم ممنون
پدر و مادر آروین کوچولو
25 اردیبهشت 93 1:55
عااااااااااااااااااااااشقتونم خوشگلای شیرین عسلی واااااااااکه چه خوردنی شده این دخمل بلا آرانو که آدم می خواد درسته قورتش بده روز پدر مبااااااااااااااااااارک آران جون ماهم شیطون باهوشو بازیگوشم بزرگ مرد کوچولو روزت مباااااااااااااااااااارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم نسیم جونمممم مرسی دوست مهربونممم ممنون از محبتتتتتت عزیزمممم
مامان آنی
25 اردیبهشت 93 17:33
سلام مرجان جونم خدا قوت حسابی داری تو مامان بودن سنگ تموم میذاریآران جون و بارا جونی یکی از یکی شیرین تر و خوشدل ترن براشون اسفند دود کن و ایشاله که دیگه این جوری سخت مریض نشن و به سلامتی بزرگ بشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم مرسیییی قربونت لطف داریبب حتما عزیز دلممممم ممون
پریان
25 اردیبهشت 93 19:03
سلام مامان خانوم تبریک میگم با این نی نی های خوشگلت ماشالا دارن خدا براتون حفظشون کنه این قدر وبت جالب و ناز بود که دلم نی نی خواست. بهوب منم بیا البته به اندازه شما با 2 تا بچه فعال نیستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی دوستتت خوبم ممنون لطف داری حتماااااا
هلیا
25 اردیبهشت 93 20:58
سلام خانوم کم پیداااااااااااا***************** بازی با تبلتو خیلی موافقم )) مرجان منم باران میخوامممممممم وووووووااااای چقدر نازه الهیییییییییییییییییی بوووووووووووس موهای آرانو عشقه استارت ژیان )))))) امان از دست شما مامان و باباها مراقب خودتون باشین گل گلیا *
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلاممم خانوم گل گلیی اره والااااا قربونتتتتت دیگه چه کنیم فدات شم عززیزممم
آزاده
25 اردیبهشت 93 23:32
خدای من ! این دختر گلمون چقدر خوشگل شده این قدر بش نرسید چشم می خوره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی ازاده جونمممممم چشم
حدیث مامان آرش کمانگیر
26 اردیبهشت 93 12:08
سلام خوشگلای خاله چقد خوردنی شدید شماها خیلی دوستتون دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم حدیث جونممم
مامان رادین
27 اردیبهشت 93 10:43
خوب خدا رو شکر که دو تا گلهای ما حالشون خوبه ... ایشالا همیشه شاد و سلامت باشن ... مامانی با ارانی خیلی حرف بزن تا راه بیفته تو حرف زدن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برممممم اره خرف میزنممم بخدا
الهام خواننده خاموش
27 اردیبهشت 93 17:02
ماشالله به اين دختر تپل و مپل خوشگل و اين پسر که از چشماش شيطنت ميباره شاد باشين
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم الهام جونم
منا(مامان کورش)
27 اردیبهشت 93 17:29
سلام عزیزم چه جیگرهایی شدن اینا خدا هر 2 تاشون بهتون ببخشه اران جونم مرد کوچک روزت مبارررررررررررررررکککککککککککککک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم مرسیییییی
مامان زهرا
27 اردیبهشت 93 17:46
ای جانم عزییییییییییییزززززکم کوچولوی خوشگل من اخر تو رو میخورمت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزززیز دلمییی
آویسا
27 اردیبهشت 93 22:49
وای چه دخمل و پسر نازی ممنونم که به ما سر زدی عزیزم.من لینکت کردم خدا حفظشون کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزممم
سمیرا مامان پرنیان
28 اردیبهشت 93 1:36
قربون جفتشون برممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزمم
مامان الینا جونی
28 اردیبهشت 93 7:20
سلامممم مرجان جونم وای خدا هزار ماشاا... چقدر خوردنی شده باران جونممم خیلی دوست داشتم اونجا بودم چندتا ماچ گنده آبدارش میکردمممممممممم اما حیففففففف مرجان جون از طرفم همین کارو بکن و بگو مامان الینا گفته ماچششش کنم گنده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم مرسی عزیز دلممممممم، چشمممم
مامان الینا جونی
28 اردیبهشت 93 7:22
آقا آران ملوس هم که خیلی خوبه مهد رو دوست داره خداروشکراینطوری بهتر میتونی یه خورده بیشتر به خودتو بعدشم باران جونه عسل برسی انشاا... که روزهای خوبی رو پیش روداشته باشید گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخدا خیلی خوبههه مرسی عزیزمممم
مامان زری ترانه
28 اردیبهشت 93 7:59
ماشاا... به باران جونی . جدا که بچه ها چقدر زود بزرگ می شن . خدا دوتایی را برات حفظ کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی زری جونممممم
خانوم کوچولو
29 اردیبهشت 93 0:29
وای اگه بدونید چقده خوشهال شدم که پیشم اومدید. خیییییییییییییییییلی دوستتون دارم. از طرف من کوچولو هاتون و ی ماااااااااااااااچ ابدار مهمون کنین.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم هانیه جونمممممممممممم
mozhgan
29 اردیبهشت 93 10:30
سلام مرجان جونم ممنون یعنی امیدوار باشم؟؟؟؟؟؟؟فدای باران خانوم بشم من وقتی عکسشو میبینم دلم میخواد تو بغلم فشارش بدم وای اران که شیطنت از سرو روش میباره ایشاا در کنار هم سالم و سلامت باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم چرا که نهههه ایشالاااا فدات شم همچنین
رویا
29 اردیبهشت 93 11:37
وااااای یکی از یکی بامزه تر ماشالله چقد زود زود بزرگ میشن همیشه سلامت و شاد باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمم
بهار
29 اردیبهشت 93 17:44
ای جانم جیگر دندونایی دخملیئ ماشاالله بهه هردوتاشوننننننننننننن گوگولیااااا
مامان هديه
29 اردیبهشت 93 19:06
آپم
مامان آیسو وآیسا
29 اردیبهشت 93 19:10
وای عزیزززززززززززهای دلم
پگاه مامان ارتین
30 اردیبهشت 93 9:53
عزیزم سلام چقدراین وروجکا بلاشدن. آرانم کاراش خیلی باحاله بارانم که جیگره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت پگاه جونم
سارا مامان محمدرضا
30 اردیبهشت 93 17:38
قررررررررربون این مامان فعال همیشه در صحنه. ایشالله خدا بهت قوت بده با این فسقلای نازززززت. ماشالله به آران جون شیطون بلا و باران جون خوش ادا. چه جیگرای خوردنی ای داری. خدا حفظشون کنه. ماچچچچچچچچچچچ واسه هر سه تاتون.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم سارا خوشگلممممم عزیز دلمیییی
مامان هلیا
30 اردیبهشت 93 19:08
ماشالا به این نی نی های خوشگلت ماشالا دارن خدا براتون حفظشون کنه به وبلاگ دختر منم سر بزن. با اجازه لینکت کردم دوست داشتی منو لینک کن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلمم حتماااا باعث افتخار مرسی دوستم