♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

رامسر 93/ 25ماهگی آرانم با تاخییر/چرا من یادم رفتتت؟!!!!

1393/2/30 23:37
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای کوپولوی خودم سلام عزیزای دلم فرشته کوچولوهای

خونمون انقدر دوستتون دارم که تو خواب همش نگاهتون میکنم بوستون میکنمو خدارو شکر میکنمم که فرشته های نازی داده

جونم براتون بگه اول از همه 25 ماهگی نفسم آران با تاخییر مبارکککککک

چون مسافرت بودیم دیر شد و اینکه من انقدرررررر این چند وقته سرم

شلوغ شلووووووغ بود یادم رفت 2 تا پست مهم اونم روز  پدر و مادر

بود بذارم چرا یادم رفتتتتتتتتتتت خودم موندم از بس که درگیر بودم  روز خودمم یادم نبود

دیگه بگم براتون سه شنبه صبح زود ساعت 5 صبح با فامیل و دوستامون

رفتیم رامسر تا جمعه که ای کاش نمیرفتیممممم کلا انگار فعلا قرار

نیست ما خوش باشیم بخدا

روز اول خیلی عالی بود خوش گذشت ولی از 4 شنبه سامان انقدر حالش

بد شد یه ویروس جدید گرفته بود وای هر روز زیر سرم با 3.4 تا امپول خدا

شاهده بعدشم هیچ جا نشد بریم بجز روز اول که رفتیم جواهرده چون

بابا حالش بد بودغمناک

تو هم همش تو خونه فقط گریه میکردی جیغ میزدیبی حوصله تازه شانس اوردیم

برات تلویزیونو دی وی دیتو اوردیم چون بچه نداشتن دوستامون گفتم

حوصلت سر میره تو اتاق بری سی دیاتو ببینی ولی بازم حوصلت سر

رفت البته حق داشتی عشقم بوسچون حوصلت خیلی سر رفته بود

برگشتنه هم از 2 تا 10.30 تو ترافیک بودیم وای چه گذشت به من خدا

داندددددددددددد مردمکچل وقتی هم رسیدیم سامان باز رفت دکتر تا 1

شنبه هر روز زیر سرم و امپول بله دیگه اینم از مسافرت ما

شماهم که طبق روال هر روز مهد میری و چیزای جالب و بامزه یاد میگیری

به جز حرف زدن هیپنوتیزمدکترم گفته دیر نشده ولی خوب من بازم دکتر میرم

حرفم زیاد میزنیم ولی تو کار خودتو میکنی

کار هر روزت این شده اول که از مهد میایی بارانو بوس میکنی بعد

میشینی جلوش هر هر میخندی که باران خوشش میاد و ریسه میره

یا اینکه بریم رو تخت تو بپر بپر کنی باران غش و ضعف کنه تو هم

خیلی خوشت میاد

باران قلقلی هم روز به روز ماشالا بزرگ میشه و شیرین و عسل خوش

خنده تر هزار ماشالاااااا مثل خودت آرانممحبت اینم از ماجرای ماعینک

                   

عسل خانوم قاطی عروسکا

شروع غذای کمکی نفسیزبان

ماساژ دادن خانومچهزیبا

عشقم آرانم با اتاق تمیز و مرتبخندونک

میخواست سی دی هاشو بندازه پایین که بلاخره انداخت و ماهم اوردیم بغل

اینجا داره مارو دعوا میکنه که چرا میگیم سی دی هاتو نندازچشمک

خانومچه دمر شدهبوس

باران وقتی اینا رو دستش میگیره کلی ذوق میکنه از بس صدا میده

اولین و اخرین جایی که رفتیم جواهرده بوددلخور

عزیزای دلم عشقای کوچولوم

اینم کادوی آرانم به بابایی برای روز پدر که تو مهد درست شده

نمیدونم چرا روز مادر از اینا ندادن خوبسکوت

قربون پاهای خوشگل کوچولوت با دستای نازت برم

مثل همیشه عاشقتونم زیاددددددددددددددد

نظرات (77)

مامان مهرناز
31 اردیبهشت 93 1:26
25 ماهگیت مبارک پسر خوشکلم همیشه به سفر وگردش عزیزم البته بدون مریضی قربون هر دوتون برم که اینقدر خواستنی ونازین عزیزززززززززززم چقدر ناز میخنده باران گلی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برممم ممنونننننننننن از محبتتت
persian mom
31 اردیبهشت 93 3:08
اخی عزیزم اشکال نداره همون جواهر ده رفتین خوب بود بهترین جا همون جاس ارانوووووووووووو موهاش یلند شده./. گرمش نمیشه؟ باران خانومی رو ناز شده ماشالله مراقب فنچولا باش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره والااااااا چرا میشه ولی ما ظالمیم باید بلند باشه قربونت عزیزمممممم
محبوبه مامان الینا
31 اردیبهشت 93 7:27
قربون خنده های ناز هردو تا جوجه ناز عزیزم یه قربانی بکنید بد نیست
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه عزیزممم اره حتما
مامانی هیما
31 اردیبهشت 93 9:48
وااااااااااااااای مرجان مثل عروسکاس این دخمل خوشگل ای جانم چه کاردستی خوشگلی درست کرده این گل پسر
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزمممممم
مامان الهام
31 اردیبهشت 93 10:03
ای جوووونم ماشالله روز به روز جیگر تر میشن این فسقلیها همیشه به سفر و گردش عزیزم البته بدون این ویروسها و مریضی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلمم
مامان منصوره
31 اردیبهشت 93 10:47
سلام خوبی مرجان عزیزممممممممممممم خیلی باران جون نمکی شده به جای من یه بوس آبدار از اون لپای خوشکلش بکن آقا آرانم برایخودش آقا شده خدا حفظ کنه پرنس و پرنسستو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممممممم مرسییییییی فدات شم
رضوان
31 اردیبهشت 93 11:10
خدا را شکر بابایی خوب شدن...حیف مسافرتتون ...ایشالا دفعه بد حسابی خوش میگذره...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ایشالا عزیزممممم
mozhgan
31 اردیبهشت 93 11:28
وای مرجان جون چقد زندگیه شلوغ پلوغی ولی حال میده شیرینه زندگی به همینه دیگه فدای اران و باران جوووووووووووووونم بووووووووووووووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتتتتتت عزیزم
فائزه
31 اردیبهشت 93 11:33
سلام مرجان جون زنده باشن ایشالله سایتون بالا سرشون باشه عزیزم شدیدا به دعاتون احتیاج دارم واسم دعاکنید آپم اگه دوس داشتین یه سر بهم بزنید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم چشم حتماااااااا
مامان ایلیا
31 اردیبهشت 93 11:46
عزیزم چرا همش اینجوری شده برای خودتون صدقه زیاد کنار بزارین این عروسک های خوشگل خیلی توی چشم هستند باران جونم که مثل ماه شده ایشالله صد ساله بشه که اینقدر جیگره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتما عزیزممم مرسی عزیز دلمم
مامان احسان
31 اردیبهشت 93 13:30
سلام مرجان عزیزم ماشالله به این کوچولوهای ناناست مخصوصا باران که مثل قند و عسل میمونه دلم ضعف میره وقتی عکسهاشونو نگاه میکنم خدا برات حفظشون کنه امیدوارم همیشه شاد باشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم مرسی ممنوننننننننن فدای توو
فرناز خاله آرسن جون
31 اردیبهشت 93 14:42
خاله 25 ماهگیت مبارک باشه ایشالله 120 ساله بشی مرجان جون با وجود دو تا فرشته برا تو و همسری هر روز روز روز مادر و پدره خدا برا هم حفظتون کنه و همسری و خودت و نی نی ها هیچوقت مریض نشن و سفر بعدی خوش بگذره ایشالله اما آران و بارن دو تاشون مثل همیشه ماهن باران خیلی بزرگتر شده و حسابی دلبری میکنه فداشون بشه خاله فقط مرجان جون یه توصیه کم کم آران جون رو از tvدور کن چون واقعا ضرر داره و قدرت تمرکزش رو در سنین بالاتر کم میکنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممم قربونت برم دوست گلمممممم ممنون فدات شمممممممم چشم حتمااااا ممنون که گفتی عزیزم
مامان نازی
31 اردیبهشت 93 15:04
مثل همیشه نازو دوست داشتنی هستن عروسکهای خاله.. دل منم 2 تا نی نی میخواد،
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممممممممممممم
مامانی شهرزاد
31 اردیبهشت 93 15:29
آخي بنده خدا بابا سامان .. ايشالا خوب شه. فندقا رو نگاه . قوربون خنده هاتون عاشقتونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیزمیییییییی
مامان بردیا
31 اردیبهشت 93 15:29
جونمممممممممم عکساتون خیلی ناز بود ظاهرا باید شما پدر و مادر یه جورائی دستتون بند باشه... امیدوارم هیچ وقت دیگه مریض نباشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم اره بخدااا ممنونننننن
آرتین کوچولو
31 اردیبهشت 93 16:38
عزیزم همیشه به سفر.خانم گل چه شیرین شده با اون کاراشآرانم که عشقه منه خانمی خصوصی گذاشتم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم
مریم مامان آریا
31 اردیبهشت 93 16:42
ای وای من چقدر دلم میخواد این باران رو بغلش کنم بچلونمش ماشالله آران رو هم یه گاز محکم بگیرم نمکدونو نگران حرف زدنش نباش یه شب میخوابه صبح که بلند میشه کلی برات حرف میزنه اریا هم همینجوری بود حتما هم اسفند دود کن معلومه این وروجک ها با این همه نمکشون چشم میخورن خدا همیشه محافظشون باشه بوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مریم جونمممممممممممممم خدا کنه مردم بخدااا چشم عزیز دلممممم فدات شمممممم
الهام مامان یسنا
31 اردیبهشت 93 17:11
دوستم چقدر ناراحت شدم تازگی ها پرستار شدی دائم مشغول مریض داری هستی آران. باران حالا هم که همسری. ای جان انشالله به زودی این سختی ها تموم میشه و روزهای راحتی میرسه. ماشالله به این دو تا وروجک. باران جونم تپلی خوشگل خیلی ناز شده.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخدا الهام جونننننن مرسی فدات شمممم قربونتتتتتتتتتت
زری مامان مهدیار و صدرا
31 اردیبهشت 93 17:29
ماشالاااااااا به گلات مرجان جونم حسابی بزرگ و نازنین شدن خدا حفظشون کنه برات دلم یه عالمه براتون تنگ شده بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممممممم زری جونم منم همینطور
farnoosh
31 اردیبهشت 93 19:27
اخی مرجان جووونممم چه حیف که باز برنامه هات بهم خورد ولی خدارو شکر اینم به خیر گذشت وای باران هزار ماشالا خیلی نازو خوردنی شده 25 ماهگیت مبارک اران جووونم ایشالا همیشه خوش باشی عزززیییزززم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخداا مرسی عزیزممممممممم
ندا مامان یسنا
31 اردیبهشت 93 19:45
عزیزم امیدوارم سفر بعدیتون با دو تا دلبندتون بهتون خوش بگذره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا
مامان هديه
31 اردیبهشت 93 21:16
نازشونو بخورم مخصوصا دخمل نازت با اون ماساژ دادنش چه حالی میکنه
زیبا
1 خرداد 93 0:27
سلام مرجان جونممممممم خیلی ناراحن شدم گفتی خوش نگذشت، ایشالا روزهای خوب و با آرامشت هم نزدیکه عزیزدلممممممممم چه عکسای خوشگلی مرجان جونمممممم، عالی ای جون دلمممممممممم این دوتا دست گل خوردنی، قربونشون برمممممممم، اینقدر خوشمزه و شیرینن الهی که همیشه سلامت و شاداب و زندگی مملو از آرامش داشته باشی عزیزممممممممم، که لیاقتت بیشتر از ایناست
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم مرسی ایشالااا ممنون دوست گلمممممممم فدای توووو همچنین عزیزمممممم مرسی قربونت برم
آویسا
1 خرداد 93 0:37
آخی چقدر سخت گذشته،مریضی بچه ها یک طرف مریضی آقای خونه صد طرف خیلی سخته
مامان بنیتا
1 خرداد 93 2:37
آخییی عزیزم حالا هم که رفتی یه آب و هوایی عوض کنی بدتر خسته شدی امیدوارم حال همسرت خوب شده باشه مرجان جونم بازم خداروشکر بچه ها نگرفتن ماشالا به این دوتا فرشته ناز و خوردنی که روز به روز عسل تر می شن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
اره بخداا مرسی عزیز دلممم اره واقعااااااا فدات شم مرسییییییی
مامان آنيسا
1 خرداد 93 8:41
من بخورم این فسقلیهارو خیلی نازن خدا برات نگهشون داره راستی با ما هم دوس میشی خصوصی برات رمزو گذاشتم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممننون عزیزممم حتما
مامان آنيسا
1 خرداد 93 8:57
با اجازه لینکت کردم عزیزم
مامان نــــاديــــا
1 خرداد 93 10:31
هميشه به شادي و سفر عزيززززززززم چه مامان خوشگلي چه ني ني هاي نازي خدا براتون حفظشون کنه از دور روي گل خودتو غنچه هاتو ميبوسم عاشق انرژيتم مرجان جونممممممممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف دارییییییی فدای توووووووو عزیز دلممممم
نرگسی
1 خرداد 93 11:53
سلام مرجان جونم اخی عزیزم چه حالگیری بدی بوده تو سفر ایشالا که آقا سامان بهتر بشن عزیزم باران چقدر گوگولیییییییییی شده فداش بشم من آرانم که مثل همیشه عشق منه فداش بشم من با این کارای بامزش دوستون دارم بوسسسسسسسسسسسسس برای گل ها من راستی مرجان جون آدرس وبمو میخواستی دیگه مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام خانووووم گل اره خیلی بد بود مرسی عزیزممممم منم همینطوررررررر بوسسسسسسسس اره عزیزم
مامان زهرا
1 خرداد 93 13:23
عزیزم دلم براتون یه ذره شده بود کلی کیفور شدم پست جدیدو دیدم باران کوچولو چه بزرگ شده هزار ماشالاه ارانم من میخورمش اخر مرجان جون خداقوت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی زهرا جونمممم فدای تووو دوست خوبم
هلیا
1 خرداد 93 15:18
سلام عزیزم خوبی خانوم خوشکلهههههههههههه مامان دوتا نی نی خوشکللل که من فدا بشم باران جونموووووووو آخ مرجان جون چرا همش مریضی و دارو آخه ؟ یه صدقه ای یه اسپندی یه کاری کن خانوم انشاله که از این به بعد همیشه سلامتی داشته باشین ... میگم مرجان این باران خیلی ناز شده هااااااااا اصن دلبری میکنه لامصب میخوام بخورمش آرانم که مثله همیشه شیطونی پسر ارشده دیگه تازه وقتی میادم اول بارانو بوس میکنه ای جاااااان مرجان حسودی نکن به کادوی بابا سامان حیا کن عکساتونم که مثله همیشه خوشکل عشق مادر فرزندی خوش باشین عزیزم همیشه به سفر و شادی و سلامتی و اینا ... خب حالا مییاایم سر وقت خودم اول اینکه بعله کم پیدا شدی یا اگرم اینطور نبوده کامنتی از طرف تو نرسیده دستا بالااااااااا بعدم مرسی بابت حرفای قشنگ قشنگت عزیزمممممممم بعد دیگه اینکه بخدا از من بگذر بال بالم نزن چشممممممممممممم عکسم میزارم به روی چشم بزار داره موهام بلند میشه عکس خوشکل بدمت بعد دیگه اینکهههههههههه هرچی فکر میکنم دیگه چیزی یادم نمییاد قصدمم فقط این بود که ایندفه کامنت من از کامنت تو طولانیتر بشه نمیدونم شد یا نه بهرحال من دیگه حرفی ندارم بووووووووووووووووووس عزیز دلممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممممم قربونت برم فدات شممم لطف داری زیاددددددددددد قربونت هلیای نازمممممممم بخدا کلی نظر دادمممممم شما عزیز دلمییییییییییییییی دوست گلممممم مرسی که اومدیییی اره مطمئن باش هست
زهرا ک
1 خرداد 93 16:53
سلام واییییییییییی خدا چه عکسایی فوق العاده بودن مخصوصا عکس دوتایی خودت با آران و همینطور دوتایی فسقلی ها هزار ماشالله جفتشون هر روز خوردنی تر میشن الهی که چشم بد از همه خانوادتون دور باشه ایشالله تو سفرای بعدی جبران این سفر بشه و کلی خوش بگذره بوسسسسسسسس برای قند عسلا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زهرا جونممممممممم مرسی عزیزممم فدات شم مهربوننننن ایشالاااااااااا
مامان باربد
1 خرداد 93 17:34
آران جون،باران جون بما سر نمیزنید؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتمااا عزیزم
مامان آراد خان
1 خرداد 93 18:32
ماشاله باران جون حسابی ناز شده و هر روز قشنگتر میشه الان فصل ویروسهاست انشاله همسری زودتر خوب بشه واقعا سخته با دو تا بچه ولی خیلی زود این دوران هم میگذره و از بچه داری هم راحت میشی و اران و باران هم دو تا همبازی خوب برای هم میشن عکسها نازشدن خصوصا اون عکس آران با شما خیلی هنری شده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم ایشالاا قربونتت سمیه جونممم فدای توووووووووووووو
سمیرا مامان پرنیان
2 خرداد 93 0:22
خوش بگذره مرجان عزیزمممممممممم عاشقتمممممم خانومچه هزار ماشاالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمممم
زهرا مامان ایلیا جون
2 خرداد 93 3:08
سلام مرجااان خانومی گل خوبی عزیزم ای جانم قربون این خوشگلای ناز بشم من الهی خدا حفظشون کنه ای وااای بنده خدا اقا سامان چقدر بده ادم تو مسافرت مریض شه حیف شد ان شالله دفعه بعد حسابی خوووش بگذرونید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شمم قربونتت عزیززززززم اره خیلی بدههه ایشالاا
عشق مشکی یواش
2 خرداد 93 7:21
سلام به خانواده ی خوب و مامان مهربونشون امیدوارم همیشه شاد باشین بابا این خودش عروسک چرا میزاریدش داخل عروسکا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممم مرسی دوست خوبممممممممم
گل خوشبو
2 خرداد 93 8:56
سلام مرجان جونم... خوبی مهربون؟ چه نازن عسلای خاله...ماشاالله...حال آقاسامان خوبه؟بهترشدن؟ غصه نخور به حرف میادآران مهربون... شادباشین...ازطرف من دوتا ماچ گنده بذار روی صورتشون...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شممم مرسی عزیز دلممم ممنون خدا کنهههههههههه قربونت عزیززززززززززم
ساحل
2 خرداد 93 10:59
سلام مرجان جوون همیشه به گردش خانومی ای وااای حالت و درک میکنم،عیبی نداره دووستم ،ایشالا سفرهای دیگه باران خانووم چه بزرگ شده ای جوونم آقا آران و نگاه،پسر شیطوون سلامت باشین همیشه عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم مرسیییییییییی ممنون ایشالااا قربونت دوستمم
نرگسی
2 خرداد 93 13:25
مرجانی جونم بدو بیا وبم بگو منو چه شکلی میبینی بدو که آپم منتظرتم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
حتمااااااااا عزیزمممم
مامان رادين
2 خرداد 93 20:04
سلام گلم همیشه به گردش ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید روز مرد رو به همسر شما و آران خان تبریک میگم ... عزیزم غرض از رمز گذاشتن اینه که اون چستها خالیه و هنوز وقت نکردم بنویسمشون ، همین وگرنه من فقط تولد راد رو رمز دار کردم و پست رمز دار دوست ندارم باران خانم گلمم که غذا خور شده ، وای چه زود این وروجکها بزرگ میشن آخه ، خدا حفظش کنه دو تا غنچه گلت رو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنوننن قربونت دوست خوبمممم مرسی که گفتی دوستممممم فدای تووووو
مامان مانی
3 خرداد 93 1:51
آخی چقدر دلمون برای آران جونی و باران خانمی تنگ شده بود و البته مامان مرجان دوستداشتنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون دوست گلمممممممممممممممم
شادی
3 خرداد 93 9:24
بنام خدا مرجان عزيزم سلام فندقاي خوشگلم هر روز ناز تر نازتر ميشنمخصوصاًاينگردو تپله ي خوشمزه خدا حفظشون كنه الهي راستي مرجان جون فشار زندگي خوب بهت ساخته هاماشالله كلي خوشگل تر شدي
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام شادی جونممممممم مرسی عزیز دلمممم ااا جدیی نه بابا اختیار دارییییییی
مامانی شهرزاد
3 خرداد 93 11:15
قوربون تو دوست با مرامم برم من عزيززززززززم. رمزو ميذارم تو خصوصيت گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونتتتتتتتتت
مامان بنيتا
3 خرداد 93 19:54
سلام مرجان جون خوبين خيلي دلم براتون تنگ شده ببخشيد دير به دير ميام ماشالا باران جونم چه بزرگ شده از طرف من ببوسشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم منم همینطوررر مرسی دوست خوبم
مامان سارا
3 خرداد 93 21:02
aziiiiizam ishala hamishe safar valiii ba hale khob
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی ساراجونم
مامان آویسا
3 خرداد 93 22:19
همیشه خوش باشین
سولماز
3 خرداد 93 23:25
سلام مامانی واقعا خشته نباشی نمی دانم چرا همش فکر می کنم کارت نسبت به من سختره چه حیف که سفرتون با بیمار یگذست وخدارا شکر که حالشون بهتر شده ونگو از ترافیک .....عکسها فوق العادهاند
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممممم جدییی نمیدونم والاااا اره بخدا خیلی بد شد مرسی عزیزممممممم
❀ مامان سمانه ❀
4 خرداد 93 0:38
ای جااااان ماشالا چقدر نازتر و خواستنی تر شدن این دوتا وروجک
مادر اميرين
4 خرداد 93 11:28
سلام مرجان جون خوبى عزيزم؟ ماشالا بچه هات بزرگ شدن من متاسفانه هنوز بى سيستمم و الا به ياد همه دوستان هستم ببوس بچه هات
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمم مرسی ممنوننن قربونتت ممنون که اومدییییی
مه سا
4 خرداد 93 14:24
سلام وااااایی باران چه زود بزرگ شد شبیه دخترا شده دیگه ، لباساشو خدا )))) آراااااان چقد دوس داشتم آران و تو بخلم بچلونمش بعد آرانم از اون جیغ های معروف نصف شبیش تحویلم بده :| :> آخی بابای خونه بنده خدا فکر کنم تا حالا دیگه حالشون خوب شده باشه و در آخر از زحمات مامانِ خونه کمال تشکر را دارا استیم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام خانومممممم مرسی عزیزمممم اره دیگه دخترههه اره خدارو شکر عزیزممم فدای شما خانوممممممممم
مامان ایلیا
4 خرداد 93 17:58
سلام مرجان جون واااای که چقدر ناراحت شدم،ایشالله حال همسر مهربونت زوده زود خوب بشه.. الاهی قربون این دو تا گل خوشگل برم من که روز به روز دارن شیرین تر و خوشمزه تر میشن. وااای باران و ببین چقدر عسل شده.. هزااااااار ماشالله به جفتشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی دوستممممم خدا نکنههههه ممنوننننن
مامان آراد و آرین
4 خرداد 93 18:04
سلام عزیز دلم. ممنون که میایی و به ما سر میزنی. خودم قربون این دو تا عسل که کنار هم سر رو بالشت گذاشتند، میرم. ببوسشون. همیشه به گردش ایشالا. و امان از این ویروس جدیده. کشیدیم همه دسته جمعی میدونم چیه. آخ که گیرش بیارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم قربونتتت فدای تووو اره والااااا
پریسا
5 خرداد 93 2:13
همیشه به سفر دوست خوبم روزتم مبارک و روز ژدر هم مبارک 25 ماهگی اران خانم مبارککککککککک به بهچه شیرین عسل هاییییی ماشااالللهه باران چقدر خوردنی شده میبوسمتون عزیزمممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیز دلمممممم مرسی
هما
5 خرداد 93 11:49
خانمیعکس دوتا نازنینتو می بینم چه کیفی می کنم .ماشالله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی هما جونممممممم
مامانی هستی کوچولو
5 خرداد 93 11:56
عزیزم فرشته های نازنینت ماشالا بزرگ شدن و خوردنی رمزم میزارم خصوصی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست گلممممم
سحر
5 خرداد 93 12:33
وااااای که من می میرم واسه این خنده هااات بارانی .. قربون این قیافه ی جذابتتت 25 ماهگی آران جیگری هم مبااااارک .. عزیز دلمی آرانی ما کلی دوستووون داریم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیز دلمییییی مرسی فدات شم ماهم دوستتون داریم زیادددددد
مامان مانی
5 خرداد 93 13:12
ای جان چه پسملی از چشماش شیطنت میباره خدا حفظشون کنه بوسسس راستی میدونم دیره ولی تولد 2 سالگی آران هم مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تو عزیزممم ممنون
مریم مامان آروین
5 خرداد 93 14:14
سلام عزیزم باران جوووونی خیلی توپول و ناز شده . هزار ماشاالله. عزیزم همیشه بهت سر میزنم اما خاموشم . خیلی دوستون دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنونننن منم دوستتون دارممممم
پریان
5 خرداد 93 16:13
سلام عزیزم خسته نباشی ایشالا که باباشون بهتر باشه بازم ماشالا به عروسک هات ممنون به من سر زدی من درکیر فرجه و امتحان ها هستن ممکنه کمتر بیام
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون قربونتتت برم مرسی که سر میزنی ایشالا موفق باشی دوستم
عشق مشکی یواش
6 خرداد 93 7:14
سلام سلامي به نرمی آفتاب به روشنایی آب سلامي به تندی ابر های سیار به آواز نغمه های جویبار سلامي به نرمی نور به روشنایی ظرف بلور دوست من سلام
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
منم سلام سلام صد تا سلاممممم سلام به خوبی و مهربونیت با معرفت
سمیه مامانیه آیسا✿
6 خرداد 93 16:56
به به چ خوشملایه خوردنی ای... انشاالله همیشه خوش باشین و شاد عکساتون خیلی قشنگ بود لذت بردم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممم
الناز مامان آوا
6 خرداد 93 18:27
هزار ماشالله چقدر باران جونم خانوم شده بزرگ شده ناناز شده انشالله كه هميشه بهتون خوش بگذره ماماني نگران نباش پسر بچه ها دير به حرف ميان آران جونم يه دفعه به حرف مياد هنوز دير نشده وقت داره.قربونش بشم با اون تيپش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممم مرسیییییی خدا کنههه زودتر راه بیوفته
مامان كيان
7 خرداد 93 11:10
آران جونم ٢٥ماهگيت مبارك ماشاالله باران چه خور دني شده دلم براتون خيلي تنگ شده بود خدا رو شكرآران مهد كودك رو راحت پذيرفت من چند روز كيان رو بردم قبول نميكنه حالا بعد از تعطيلات ميخوام دوباره ببرمش .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم منم همینطوررر اره خدا شکر ولی دیگه نمیزارمش اخی ای جانمم
مینا مامان روشا
7 خرداد 93 13:53
ماشالا به این گلهای خوشگلت روزهای خوبی داشته باشین
مریم مامان شاینا
7 خرداد 93 18:13
همیشه به تفریح مرجان جون . ایندفعه اومدید شمال پیش ما هم تشریف بیارید آران و باران جون رو از طرف من ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممم حتما مزاحم میشیم
اسپاترا
8 خرداد 93 2:18
بیست و پنج ماهگیت مبارک باشه آران عزیزم😍😘 باران خوشگلم هم چه خانم بلایی شده واسه خودش😍😘 مرجان جون کلی این دو تا عروسک رو از طرف خاله ببوس😘😘😘😘 امیدوارم تو سفرهای آینده کلی بهتون خوش بگذره و کلی با این وروجک ها لذت ببرین😀
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمم ممنون دوست خوبممممم فدای تووو
مونا
8 خرداد 93 3:01
سلام مادرمهربان. کوچولوهات نازن. شرلیط بچه های من هم شبیه شماست. علی و باران. انشاله خداوند در راه بچه داری مثل همیشه کمکمون کنه. وبلاگ قشنگی داری. عکسهای قشنگی گذاشتی از بچه هات. البته در زمینه گذاشتن عکس خودت دقت کن. سو استفاده نکنند خدای ناکرده...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم مرسی ممنون حتما عزیزم
ماری
8 خرداد 93 4:27
سلام مرجان جون روزهای شلوغ و پر از کار و مشغله ات شیرین باشه و زیبا خسته نباشی ..این مدت که نبودم این دو عدد عشق چقدر بزرگ شدن ..مخصوصا باران جیگر کلی تغییر کرده ببوسشون محکمممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم ممنوننننننن
مامان بردیا شیطون
8 خرداد 93 16:31
زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذرد.. قلبها گرامی تر از آنند که بشکنند.. آنچه از روزگار بدست می آید با خنده نمیماند و آنچه از دست برود با گریه جبران نمیشود.. فردا خورشید طلوع خواهد کرد"حتی اگر ما نباشیم".
مامان بردیا شیطون
8 خرداد 93 16:49
جوووووووووووووووووووووووووونم ماشالا چه بزرگ شدین..... 25ماهگیت مبارک اران جونم...... فداتون بشم..... ایشالا اقاتون هم خوب بشن .... ایشالا سفرهای بعدی همچین مشکلی پیش نیاد.... دوستتون داریم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم ممنوننننننننن ماهم همینطورر
نونو
12 خرداد 93 8:55
ممممممممممم چه خوب که اومدین شهر ما...کاش بهتون خوش می گذشت و حالتون خوب بود...ایشالله دفعه بعد میانین و خوش می گذره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ایشالا دفعه بعد عزیزمم ممنون
دختر آسموني
12 خرداد 93 13:57
چه ناز دونه هايي.خدا براتون حفظشون كنه. خوشحالم از اينكه اتفاقي به وبلاگتون سر زدم. به وبلاگ دختر آسموني سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممم حتما سر میزنممم
مامان آرين
13 خرداد 93 8:15
سلام به مامان مرجان باحال و خشگل و آران جون و باران نانازمباران خانومي نبينم ديگه مريضيتو خاله آفرين به تو آران مهربون كه يه پارچه آقا شدي عشششششششششقم مي بوسمتون يه عااااااااالم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمممممم مرسی ممنونننن
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 11:47
25 ماهگیت مبارک آران جوووووووووووووووونم ای وااااااااای من چه بد که مسافرت خوش نگذشته انشالله از این به بعد هر مسافرتی می رید خوش بگذره دووووووووووووووووستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممممم
هنرمند
19 تیر 93 15:21
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند ستایش کردم ، گفتند خرافات است عاشق شدم ، گفتند دروغ است گریستم ، گفتند بهانه است خندیدم ، گفتند دیوانه است دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم ! سلام و درود فراوان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنوننننننننن