♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

این دفعه دیگه خوش گذشت:))/روزای پرکار مامان مرجان/ اولین سوپ خوردن عسل خانوم

1393/3/21 1:45
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای خوشگلم قندو نبات خونمون شیرینی زندگیمون پسر نازنینم

آرانم نفسم دختر خوشگلم بارانم همه وجودم

 

براتون بگم آرانی از وقتی مهد نمیری من از قبل صد برابر خسته تر میشم

و دیگه وقت سر خاروندم ندارم باران خانوم گل گلیمونم بغلی شده و

منو بیچاره کرده بی حوصلهاز صبح که پا میشم تا شب انقدر فعالیت میکنم که

نگو  صبح صبحانه درست میکنم جفتمون میخوریم بعد به باران صبحانشو

میدم بعدشم جمع و جورو بازی با جفتتون بعد ناهار و کار و میخوابونمتون

تا خودم تکون میخورم یه خستگی در کنم بیدار میشد دوباره بازی و شام

و کار

تازه اگه با اقا اران بازی نکنم جیغا میزنه که وقتی باران خوابه بیدار میشه

و من میخوام خودمو دار بزنمممممم چون از خستگی تلف شدمغمناک

جدیدن هم من جلوی اران خان نمیتونم دست به تبلت بزنم بدو بدو میاد

سر وقتش و نمیزاره من دست بزنمشاکی خلاصه که حسابی درگیرو پرکارم

واقعا خسته میشم خیلییییی ولی مثل همیشه میگم این روزا

میگذره و خدایا شکرت که 2 تا فندق دارم سالم و صحیح شکرتتتت

از مسافرت مجددمون به شمال بگم که تو تعطیلات رفتیم از همه اصرارو

من انکار چون نه خوش بهم میگذره با این دوتا نه اینکه میتونم تکون بخورم

خلاصه که با اصرار بلاخره با ددی اینا و عمه سمیرا اینا رفتیم ویلای

مامانی اینا ولی خدا رو شکر ایندفعه خیلی خوب بود کیمیا

همش پیش باران بود مواظبش بود فداش بشم که انقدر ماه این دختر

خیلی کمکم بود کیانم با تو بازی میکرد کلا سر گرم بودین و من اذیت

نشدم 2 شنبه رفتیم تا شنبه اینم

از این دیگه گل گلیای من الانم یه عالمههههههههه عکس دارم که میزارم

                

اینا از روز عروسی و مهمونی جا موندهمحبت

اینم دوتا عشقای منبغل

عسلای خونمونبوسمحبت

گند کاری اقا اران بعد بستی قیفی خوردنخنده

فدای خنده های خوشگلتبغل

کیمیا جونم و کیان جونمبوس

اینجام کلی باد بودد خفن ماهم قرار شد اگه هوا خوب بود برای اران مایو

بخریم تا بازی کنه ولی اقا اران مهلت ندادن تو این باد گریه و جیغ که

میخواد بره ماهم که پشت گوش انداختیم زبانبرای گل پسر مایو نخریدم و

اینجوری رفت زد به آبخندونک

فدای ذوق کردنت

وقتی برگشتیم هوا آفتابی بود چه آفتابی استخرو به پا کردیمو بچه ها

هم کلی حال کردنچشمک

اینم دنیا خانم ویلا بغلی عاشق اران جونراضی

عزیز دلمیییی

فندقای من تو ماشین موقع برگشتخواب

من قربونت برمممممممممممم

اولین سوپ خوردن عسل خانومبوس

خیلی عکس بود عسلای مامان

دوستتون دارم خیلی زیاددددددددددددددددددددد

نظرات (56)

سارا
21 خرداد 93 2:08
سلام به مامان آران و باران کوچولو. واقعا خسته نباشی.حدا حفظشون کنه.این روزای شیرین و پر کار تموم میشه و شما از آقا و حانم شدنشون لذت میبرید. من وب نی نی هاتونو دیدم.اگه دوست داشتید یه وب پسر کوچوی من هم سر بزنید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون مرسیییییییی حتماا ادرس نزاشتی عزیزمم
persian mom
21 خرداد 93 2:35
خداروشکر که بهتون خوش گذشت چقدر عکسای باران خوشگل شد دیگه خانوم شده هاااااااااا وای اون گند کاری رو خوب اومدی ای حرصم میگیره زمین و زمان و کثیف میکنن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیزمیییییییییییی اخ اخ نگووووووووووو
پریسا پ
21 خرداد 93 4:10
به به همیشه به سفر چقدر خوب که اینبار راحت بودی دوست خوبم این خانوم طلا چقدر زود زود داره بزرگ میشهههه؟؟؟؟ چقدر زود همه چیرو درک کرد شیطونن. مرجان جون نی نی هات خیلییییییی ماهنننن هر دوشون اصلاااا نمیتونم بگم کدوم خوشگلتره هر دوشون به یه اندازه خوشگلو ناز و مامانین دلم میخواد درسته قورتشون بدمممم خوب داری دلبری مکنی امیر سامم ماشااللله خیلی ناز شده از طرف من اران یه بوسسس محکم بکن با اون بستنی خوردنشششش بلاچههه خوشمزههههه انشااللله که همیشه بهتون خوش بگذره دیگه نی نی هات دارن بزرگ میشن یه چند سال دیگه یه روز وقتی این عکسها رو نگاه میکنی انوقت میفهمی چجوری دلمونو خون میکردی با این جوجوهاتتت. خسته نباشی مرجان عزیزمممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم پریسا مهربون خوشگلممممممممممممم مرسی دوست گلم محبت دارییییییییییییییییی فدات شم
عشق مشکی یواش
21 خرداد 93 7:23
سلام سلامی به زیبایی گلها، به رنگارنگی غنچه ها و شکوفه ها سلامی به درخشندگی شمشادهای خورشید، به مهتابی مهتاب عکسهای خوشکلی دارید امیدوارم همیشه به شادی باشه با آرزوی روزهای شاد برای شما خانواده ی شاد راستی دیدی امدم به من میگن زری خوش قوم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنوننننن دوست مهربونم
مامان آروین ( مهناز )
21 خرداد 93 8:53
یلام مرجان جون خدا رو شکر ایندفعه خوش گذشت ان شاءالله همیشه به تفریح و گردش و البته خوشیواییییییییی باران جونم چقدر ماه شده روز به روز داره خوشگلتر میشه عزیزمه به خدا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم جای شما خالیی ممنوننننننننننن
مامان آریام
21 خرداد 93 9:16
عزیزم...خیلی خسته نباشی واقعا ولی خداییش وقتی میخندن و سرحالف آدم باز هم دلش نی نی میخواد الهی من قربون اون باران گلم بشم...دلم میخواد حسابی بچلونمش...سوپ خوردنش هم مبارک باشه...هر چی میخوره نوش جونش هزار تا بوس لپ کشانی هم برای آران گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممممممممممم ممنون بوسسسس
مامان شهرزاد
21 خرداد 93 9:51
اوخ اوخ اوخ بخورم من اين دوتا گيلاسو. چقددددددددددددر بهم شبيه شدن مرجان ، آران و باران. تابلو معلومه خواهربرادرن. خدا حفظشون كنه . نگهداري هردو باهم خيلي سخته عزيزم خدا قوت . روي هردوشونو ببوس خداروشكر كه بهت خوش گذشته عزززززززززززيزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربون شهرزاد خوشگلمممممممممممممم ممنون
زری مامان مهدیار و صدرا
21 خرداد 93 10:39
ایشالا که همیشه سفر بهت خوش بگذره مرجان جون پر مشغله و فعال فداااااااااای عسلای خوشگلت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی زری جونممممممممممممم
رضوان
21 خرداد 93 10:43
چ عالی ایندفعه خوش گذشته.ماشاا... نی نی ها روز ب روز نازتر و شیرین تر میشن :-*
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات عزیزممم
مامان منصوره
21 خرداد 93 11:01
سلام به مرجان مهربونم خسته نباشی خانومی با این همه مشغله کاری خدا قوت ماشالله به فرشته های کوچولوت قربنوش برم باران جون خیلی خوشگل شده و تپلی شبیه به خودته بیشتر اینجور نیست
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام قربونت برممم مرسی ممنوننننننننن
مامان آنيسا
21 خرداد 93 11:44
عزیزای منننننننننننننننننننننننننننن خیلی نازین دوستون دارم راستی مرجان جونم مارو لینک نکردین کهرمزمون رو هم خصوصی برات گذاشته بودم دوباره میزارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزممم حتما لینک میکنم عزیزم ممنون
مامان الهام
21 خرداد 93 12:05
عزیزم الهی من فداشون بشم آره دیگه مرجان جووونم روز به روز ماشالله فهمیده تر میشن کمتر اذیت میکنن الهی هیچ موقع خنده از رو لباهاتون نره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه قربونت برممممم مرسی دوست گلممممممممم
مامان سمیه
21 خرداد 93 12:13
عزیزممممممممممممممممم. اخه شماها چقدر خوردنی هستید.ماشالله. مرجان جون بازم مثل همیشه خسته نباشی خواهررررر.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممممممممم
پدر و مادر آروین کوچولو
21 خرداد 93 12:17
ایشالله همییییییییییییشه خوش باشید قربووووووووووووووووووون عشولانه های خواهر برادری اییییییییییییی جوووووووووووووونم فیگورای خوابشون بگوووووووووووووووو بووووووووووووس بووووووووووووووووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی نسیم جونمممممم فدای تو عزیزممممممممممممم
مامی یلدا و سروش
21 خرداد 93 12:35
شاید ان روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد،خبر از دل پر درد گل یاس نداشت... باید این گونه نوشت... هرگلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس... تا نیاید مهدی زندگی دشوار است...
مامی یلدا و سروش
21 خرداد 93 12:36
ای جونم چه جیگرایی شدن این دخمل و پسر. انشاالله همیشه شاد باشن و لبشون خندان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی بهناز جونممممم
razi
21 خرداد 93 13:35
سلام عزيزم چه فندوقاي نازي داري كلي با وبلاگتون حال كردم اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشيد و خداوند نگهدار خانواده و فرزندان عزيزت باشه ،من يه روز نشستم كل وبلاگتونو خوندم خييييلي باحال بود بچه هاتونم مثل مامانشون نازن عزيزم ميبوسمت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنونن فدای تو محبت داری دوست عزیزممممم مرسیییییییییییی
مامان ایلیا
21 خرداد 93 13:42
خدا رو شکر که ایندفعه خوش گذشت ای خدا ماشالله این باران گلی چقدر ماه شده مثل یه عروسک هر روز خوردنی تر می شه ایشالله صد ساله بشن این عروسکای ناز
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیز دلممم
خاله ی آریسا
21 خرداد 93 14:05
وااااای چقدر پست نخونده ما خاله های تنبل اومدیم این فسقلیا رو ببین چه آب بازی کردن یاد بچگی هام افتادم هورااا مامانی تابستون با این فرشته ها علاوه بر خستگی خیلی خوش میگذره میبوسمتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
شما عزیز دلینننننن ممنون که سر زدین عزیزمم
مامان دردونه
21 خرداد 93 15:43
وای عزیزم خسته نباشی...ایشاا... همیشه خوش و سلامت باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمم راستی چرا رمز داره وبلاگت اصلا نمیتونم وارد بشم
مامان دردونه
21 خرداد 93 15:44
خداروشکر که ایندفعه بهتون خوش گذشته عزیزم عزیزم آران جونم...چقدر رنگ سفید بت میاد عزیزم... اخ دریا...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون فدات شممممممممم
مادر هومان و هورمزد
22 خرداد 93 1:31
مرسی مامانی عزیز که به ما هم سرزدید گلهای نازتو ببوس . عکسای جدیدشون هم خیلی نازه . بوووووس واسه عسلا
محبوبه مامان الینا
22 خرداد 93 7:17
ای جوووووونم قرتی خانوم چه خنده های نازی هم داره.خدا حفظشون کنه عزیزم.میبوسمشون آران عزیزم و باران نازنینم رو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی محبوبه جونمممم
مریم مامان یاسمین زهرا
22 خرداد 93 9:28
ای جونم، این جوجه ها ماشالله روز به روز خوردنی تر میشن خدارو شکر که این دفعه بهتون خوش گذشت
نیکــو
22 خرداد 93 11:22
سلام خوشگل های من همیشه به سفر گلم ایشالا که لباتون همیشه خندون باشه دوستون دارم هوارتااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی نیکو جونمممممممممممممممم ماهم همینطورررر
مهربون
22 خرداد 93 11:25
ایشالا همیشه به تفریح و شادی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم
مامان بردیا
22 خرداد 93 14:59
خداروشکر که این بار سفر خوش گذشته... عکسها مثل همیشه عالی بود. ببوسشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون دوست خوبمممممم
الهام خواننده خاموش
22 خرداد 93 16:40
ماشاااله به اين دختر خوشگل ايشالله هميشه بهتون خوش بگذره و زندگي بر وفق مراااااااااد بچه هاي گلت رو ببوس که اين قدر نازززززززززززززززززززززززن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممممم ممنون
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
22 خرداد 93 16:51
سلام مرجان جوووون خوبین که انشا الله ،خوشحالم که اینبار بهتون خوش گذشت ،ببووووووس دو تا شیطوووون جیگرو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام دوست خوبمممممم فدات شم ممنونننننننننننننن
زهرا مامان ارتا
22 خرداد 93 17:37
وای عاشقوتونم عسلای خوشکل مبارکه سوپ خوردن عسل خانوم دنیا خانوم عاشق اقا پسر ما شده این دفعه عکس خودتو نذاشتی مرجان جون خوشحالم که بعد از مدتها بهتون خوش گذشته همیشه شاد باشین ایشالاه امیر سام جونو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیز دلی زهرا جونممممم مممنوننننننننننننن
مامی پوریا
22 خرداد 93 18:25
چه عکسای خوشگلیپیش ما هم بیاین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزم چشممم
مامان الینا جونی
23 خرداد 93 8:22
سلام مرجان جون سلام فندقای ناز و دوست داشتنی خالهههه قوربونتون برم چقدر ماشاا... ناز خوردنی میشید روز به روز خوشحالم که این دفعه خوش گذشته عزیزم خدارو شکر خیلی خوبه با این همه کار و دغده یه تفرحی بوده که حال و هوا رو عوض کنه .خیلی دوستون دارممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممم مرسی فدات شمم ماهم دوسستتون داریم مهربونممممممم
ღ مــــــامــــــانی ღ
23 خرداد 93 14:55
الهی قربونتون برم ایشالا همیشه لبهاتون خندون باشهههههههههه وااااااااااااااااای مرجان بخدا دلم ی ذره شده براتون ... دوستتون دارممممممممممممم زیااااااااااااااد
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات زینب جونمممممممممممممممم ماهم مهمینطور
دخترک
23 خرداد 93 15:20
خیلی عکسا قشنگن... وقت نمیکنم زیاد کامنت بدم اما واقعا واقعا الان دلم خواست بارانو قورت بدم.. براشون دائم وان یکاد بخون...خوشبختیتون زیباست...بچه ها زیبان-صبوری ها و زحمتهای شما زیباست...خوندن وبلاگت لذت بحشه...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلم محبت دارییییییییی
سمیرا مامان پرنیان
23 خرداد 93 22:53
ای جونمممممممممممم چه جیگرایی مرجان عزیزم خسته نباشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی قربونت برمم
مامان مهرناز
24 خرداد 93 9:13
همیشه به سفروگردش خوشحالم که ایندفعه بهتون خوش گذشته جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم ماشالله چه عسلی شده باران یادت نره حتما واسه فرشته های خوشکلت سپند دود کنی ماهن قربون خنده های شیرینتون برم من چشمم روشن شصت پاتو میخوری خاله مرجان جون این یعنی نی نی میخواد عکسا همگی عالی بودن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممم قربونت دوست خوبمممم بله بله میدونمممممممم مرسی عزیز دلم
مامان احسان
24 خرداد 93 10:27
عاشقتونم وروجک ها ماشالله به هر دوتاتون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزمممممممم
مامانی هیما
24 خرداد 93 11:38
انشااله همیشه خوش بگذره عزیزم ،وای که این دو تا فرشته چقدر خوشگل و بانمک شدن
مامان بهراد
24 خرداد 93 13:04
وای چه عکسهای نازی ماشالا مرجان جون من که یه بچه دارم بعضی وقتها از خستگی بیهوش میشم. ایشالا خدا بهت سلامتی وتوان بده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمم دیگه عادت کردمم
آویسا
24 خرداد 93 14:22
آخی نازی ان شاا... همیشه به گردش و شادی و همراه هم داشته باشین که کمکتون کنن تا به شما هم خوش بگذره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون دوست خوبمم
مامانی درسا
24 خرداد 93 14:50
ای جونم مبارک باشه نوش جونت اولین سوپ خوردن پسرم شما هم خیلی خوش تیپ شدی هزار ماشاالله ... همیشه خوش باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات عزیزممم
گل خوشبو
24 خرداد 93 17:34
سلام بچه هاتون نازتر ازقبل شدن... فداشون بشه خاله... خوشحالم که شادی ومسافرت خوش گذشته مرجان جون... خسته نباشی مامان نمونه...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون دوست گلمممممممممممممممم فدای تو
مینا مامان آرمانی
24 خرداد 93 22:15
وای عاشق اون رکابیشم با اون چشای گرد و لپای قلمبش خانوم گل نازی چه ذوق کردنش تو دل برو آرانم. خدانگهدارش باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مینا جونممممم
سمیه
25 خرداد 93 9:06
سلام خدا رو شکر که خوش گذشت ماشاله باران هم حسابی مثل نوزادی آران تپلی شده و ناز
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم اره فدات شم
فرزانه
25 خرداد 93 11:42
یه چیزی بگم. سعی کنید اسم بچه هاتون رو با دقت انتخاب کنید.می دونی آران اسم یه شهر کوچیک توی تبریز و یه اسم یه شهر دیگه اطراف کاشانه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون که گفتی بلههههههههههه میدونستم آران و بیدگل تو کاشان ولی اصلا مهم نیست توی متاب اسم 2 تامعنی داره یکی اریایی یکی هم طبیعت گرم به کردی و فارسی منوجه شدی عزیزممممممممممممممممممممم
مامان شینا
25 خرداد 93 17:09
ایشالا که همیشه بهتون خوش بگذره نوش جونت اون سوپ خوردنت عروسک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون دوست خوبممم
الی مامان نیروانا و سانیار
25 خرداد 93 18:45
سلام مرجان جون خوشحالم که بهت خوش گذشته آخه درکت می کنم.عزیزم باران خیلی ناز شده براش حتما اسپند دود کن.آران با نمکتم از طرف من ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت الی جونمممم تو هم بچه ها گلتو ببوسسسسسسس
مامان روشا
25 خرداد 93 23:28
شیرین عسلااااااااای خوشکل ایشالااااا ایشالاااااا همیشه سلامت باشید و قدر مامانی گلتونو بدونید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممممممممم
عشق مشکی یواش
26 خرداد 93 9:46
سلام سلامی به گرمی آفتاب به لطافت ابر به روشنی مهتاب چه عجب امدین بابا ما که هر روز صبح میامدیم وبتون شما هنوز جواب نظرها رو نداده بودین من هر روز به 7 وب سر میزنم که ییکش وب شما هست با آرزوی زندگی شاد برای شما خانواده ی شاد عشق مشکی یواش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم دوست مهربون با معرفتم خیلی لطف دارییییییییییییییییییییییی فدات شم واقعا با این 2 تا وقت نشد عزیزمم
فرناز خاله آرسن جون
26 خرداد 93 15:05
چه خوشتیپ کرده آرانی خواهری هم از اون نازتر و دلبرتر خیلی ماهن خدا حفظشون کنه هر موقع که به این دوتا نگاه میکنم کلی انرژی میگیرم خواهر برداری خیلی خوبه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم خاله جون مهربوننننننننن
زهرا مامان ایلیا جون
29 خرداد 93 2:32
ایییی جان خدا رو شکر حسابی بهتون خوش گذشته اااا ان شااالله همیشه خوووش باشین عکسهااا عالی بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممممممممم
مامان ati
29 خرداد 93 12:37
سلام مرجان جونم من مامان الای عاطفه هستم تو فیس بوک با همیم ...برات پی ام گذاشتم ولی مثل اینکه پیامم به دستت نرسیده خیلی از وبلاگت لذت بردم از این به بعد اینجا هم سر میزنم کوچلوها رو ببوس خواستی منو هم لینک کن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم شناختم دوستمم
پریساپ
30 خرداد 93 21:48
فرزانه خانوم مثلا با دقت انتخای کنیم یعنی چی یعنی بیایم نظر شما رو بپرسیم اسم به این خوش اهنگی و معنیش هم که قشنگه چه اشکالی داره مثلا اسم شهر هم باشه چرا بعضی ها فکر میکنن همه چیزو بهتر از همه میدونن ؟؟؟ بازم شما اسم بچه تو با دقت بذار چقدر حرص میدن ادمووو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزمم ادمای بیکار زیادن ولی من اهل ناراحتیو کنار کشیدن نیستم
ღ مامان شیماღ
1 تیر 93 13:14
بوسسسسس برا خوشگلاي خودم واي كه چقدر دلم تنگ شده بود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیز دلمی خانومممممممم
مامان آرين
2 تیر 93 13:30
واقعاً سخته كار خونه با دو تا جوجوي شيطون خسته نباشي عزيزم ولي باهات موافقم يه نگاه به اين فرشته هاي خشگل و ديدن شادي و لبخندشون همچين خستگي رو از تن آدم درمياره و چقدر انرژي مي ده خيلي دوست داشتني هستين آران جون و باران خانومي نانازم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم دقیقاااا مرسی دوست خوبممممم
مامان انیسا
8 شهریور 93 11:38
سلام وای خداچه نی نی هایی...بوووووووووووس من لینکتون میکنم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمم