♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

26 ماهگی آران خوشگلم / واکسن 6 ماهگی بارانم با 20 روز تاخییر

1393/3/26 13:08
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه سلاممممممممم خوشگلای من لوبیای خوشگل مامان

آرانم و نخود کوچولوی من بارانم

عشقای من وقتی نگاهتون میکنم انقدرررررررررر خوشحال میشم که

جفتتونو دارم که حد نداره مخصوصا وقتی اران میاد میپره بغل بارانو بغلش

میکنه تند تند بوسش میکنه بارانم از خنده غش میکنه و هی میخواد ارانو

بگیره و بغلش کنه موهاشووووووو میکشه اونوقته که آرانم با اینکه

خیلییییی دردش گرفته فقط میخنده و منتظر میشه تا باران موهاشو ول

کنه الهی من فدای پسررررررررررم بشم که انقدر خواهرشو دوست داره

همینطور فندق کوچولوم که با تمام کوچیکیش بازم میفهمه و ارانو دوست

داره من عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممممممممم

بخداااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسر نازم عزیز مامان مهربونمممممممممممممممممم بزرگم عاقلم

نفسم26ماهگیت مبارک دوستت دارممممممم عمر من جون من

یادش بخیر وقتی تو وبلاگا سر میزدم میگفتم کی میشه ارانم این سنی

بشه حالا شدی عزیزم مثل برق و باد گذشت تو شدی پسرک 2 سال و 2

ماهه مهربونو شیطون خونه ما

و اینکه بگم بخاطر مریضی خانم گل ما با تاخییر 20روزه واکسن 6

ماهگیشو زدیم اونم امروز صبح فعلا که بارانی از خواب بیدار شده و خوبه و

چیزی نشده و ایشالا نشه فقط همون موقع گریه کرد عسل مامان محبت

دیگه بگم پسر خوشگل مامان عاشقققققققققق بستنیه روزی 3.4 تا

بستنی میخوره و اگه نخوره غوغا میشه خونه ژله هم خیلی دوست داری

میوه خورم هستیخوشمزه الهی شکر کلا مشکل خورد و خوراکی ندارم خدارو

شکرررررررررررر

انقدر مهربونی مهربونی که حد نداره وقتی باهات بازی میکنم یا مثلا یه

چیزی میخوای بهت میدم حالا خوراکی اسباب بازی یا هر چیز دیگه یی

باشه سریع میایی پاهامو بوس میکنی دائم کارت بوس کردن منه زبون

نداری که عشقم به جاش با بوس کردن دستم پاهام لپم تشرک میکنی

بوسبوسبوس

و من خیلی خوشحالم به ارزوم رسیدم دومین اروزمم این بود که همیشه

دوست داشتم بچم تو بغلم بخوابه بیاد خودشو جا کنه حتما رو دستم

باشه و تو اینجوری هستی عاشق اینی که من دستمو باز کنم تو هم بدو

بدو بیایی بخوابی تو بغلم یا بعضی وقتا از خواب بلند میشی شبا میبینم

خودت اومدی تو بغلم وای که حس خوبیه خدایا شکرت خدای خوبم

شکرت شکرت شرکتبغلمحبت

و مهم تر از همه اینکه به کمک برج مکعب و تلاش بی وقفه من اران خان

صدای حیواناتو در میارن بله جای شکر همینمممممممم بخدازبان همه

میگن اینایی که دیر به حرف میوفتن بعد مخ  میجوان من میگم اران حرف

بزنه بیاد مخم منو با گوشکوب له کنه بخدااااااااااااااااااا خنده

میگم اسبه چی میگه شیهه میکشی من روده بر میمممممممم قه قهه

میگم اردکه میگی  یک یک یا وک وکخندونک

میگم هاپو میگی وابا واوا بابا سکوت

میگم ببعی میگی بببببببببب ببببببببببببب آرام

میگم الاغ میگی اااااااااوووووووو ااااااوووووو زبان

میگم شیر دستتو میاری بالا میگی خخخخخخخخخخ خووووووووووووو خنده

میگم کلاغ پشت هم میگی ققققققققققققققق قققققققر  مثل صدای

ماشین چشمک

صدای زنبورم میگی زززززززززززززیبا

جوجه یه یه یه دلخور

گاو میگی ااااااااااااااااا راضی

عاشق برج مکعبی وقتی میبینیش صدای حییوونارو در میاری تا من بیارمو

بچینم خندونکیه دونه هوش چینم هست که باید هر کودومو جای خودش بزاری

که اونم دوست داری ولی خلاصه بگم این صدا هارو من اینجوری یاد ندادما

تو اینجوری میگی چشمکبله دیگه اینم این مدلی حرف میوفته

دیگه از بارانم بگم که بزنم به تخته خیلی عاقل و هوشیاره ماشاالا

مقایسه میکنم با اران خیلی فرق داره طلا خانوم بغل واحد بغلیموون

عاشق بارانه خفنننننن خودشونو میکشن براش همش اصرار اصرار که ما

ببریم خونمون خلاصه که تو هم دل میبری با اون خنده هاتو همش

اونجایی ارانم برای اولین بار به هوای تو رفت اون ور که خدارو شکر اروم

راضیبود ولی زود برگشت ولی باران خانوم چند ساعتی میمونن

برات لاک زدم میبینن وا چرا شصت پات و بغلی لاکش نیست دیدم بله

کردی تو دهنت شصتتو لاکارو کندی بعدن از پوشکت دراوردم سکوت

همه میگن شصتشو میخوره پشتشو میخواد منم میگم باشه

سومیووووووووووو رو میارممممعصبانی نمیشه که شاید 10 تا بیاری باز اخریه

شصتشو بخوره وااااااااااا تعجبدیگه چیزی یادم نیست فکر کنم همه رو گفتم

فداتون بشم عزیزای دلمممممممممممممممبوس

                           

نفس منبوس

جدیدن بخواد بخنده یا گریه کنه دستشو میزاره جلوی دهنش

ماجرای رورئک سواری خندونک

عسل منبوس

الهی من فداتون بشممممممممبغل

فرشته های خوشگلم دوستتون دارمممممممممممممممممحبت

نظرات (55)

نیکــو
26 خرداد 93 13:41
26 ماهگیت مبارک آران نازم ..من به فداتون عسلا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی نیکو جونممممممممم
فرناز خاله آرسن جون
26 خرداد 93 15:02
من کشته مرده این عشق خواهری برادری هستم خیلی نازن خدا حفظشون کنه دخملی خیلی ماه شده پسر کش میشه مرجان جون از حالا کارت در اومد محض اطلاع رورک سواریشون عشقه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم مهربوننننننننننن مرسی عزیزمممم چمیدونم والاااااا
زری مامان
26 خرداد 93 15:06
جیگرتونوووووووووو عسلای خوشگل ایشالا که همیشه مرجان جون گلم همینجوری شاد و پر انرژی باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات شم عزیز دلممممممممم
مامان مانی
26 خرداد 93 15:34
آخییییییییییییییی آرانی ماهگردت مبارک عسل خاله ماشالا هزار ماشالا باران جون بزرگ شده مرجان جون اسپند یادت نره برای دخملمون دود کنی ببوس روی ماهه جفت فسقلی ها رو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم ممنونننننننننننن
خاله مژگان(مامان گلبرگ)
26 خرداد 93 15:58
عزیزای دلم سلام خوبین واییییییی چقد دلم براتون تنگ شده بو عکساتون چقد نازه یعنی من کشته اون شصت پا خوردنتم آران جونم 26 ماهگیت مبارکککککککک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی مممنوننننننننن فدای توو
رضوان
26 خرداد 93 16:42
جاااانم... ماشا... بهشون باشه...چقدر خوب مرجان جون دو تا بچه هات دارن با هم بزرگ میشن...ای جااانم باران خوش خنده خاله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی رضوان جونممممممممممم
مامان الهام
26 خرداد 93 17:37
ای جووونم خوشگلای من روز به روز جیگر تر میشن البته هزار ماشالله مرجان جووون چقدر خوبه همه چیز میخوره البته الان زدم به تختهآراد که من رو میکشه یه چیزی بخوره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست خوبممممممممم ای جانم عزیزممممممم
persian mom
26 خرداد 93 19:44
اران جون بزرگ شدی ماشالله عزیزم موهاشو نیگااااااا بارانم موهاش یلند شده کوتا نکنیاااااااا چقدر موهاش جلوی پیشونیش میریزه بهش میاددد واکسن 6 ماهگی هم زد ایشاالله که تب نمیکنه مثل داداشیش روروئک سواری شونووووووو نیوفته رو سر باران
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممممممممم نه اصلاااا عزیزمیییییییی
مامان بنيتا
26 خرداد 93 21:05
سلام مرجان جونم ماشالا به عروسكاي نازت خيلي عكساشون قشنگ بود ببين آران جونم چطوري خودشو تو روروئك داره جا ميكنه 26 ماهگي آران جونم مبارك باشه براي آران وباران نازم بوووووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام سحر جونمم مرسی عزیز دلمممم فدای تووووووو
divinelove. sara
26 خرداد 93 21:57
سلام عزیییزمممممم خوبی مرجان جون کوچولوهای خوشگلت خوبن؟ وای ک چقد باران بزرگ و خوردنی شدههههه امروز امتحاناتم تموم شد و خلاص شدم ایشالا زود ب زود دیگ میااام دلم براتون تنگ شده بود دو تا جیگرهارو جای من ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلممم مرسی ممنونننننننننننن فدا ی توو مهربونممم
مریم مامان شاینا
26 خرداد 93 22:01
26 ماهگیت مبارک عزیزم دوووووووووووووووووووووووووست دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتت
مامان مهرناز
27 خرداد 93 0:52
26 ماهگیت مبارک اران مهربون وخوشکلم جاااااااااااااانم چقدر به صداهای حیوونا خندیدم چقدر بامزه بود روروئک سواریشونو ببین طفلکی باران دخمل نازمونم تو هرشرایطی شصت پاشو یادش نمیره جفتشونو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممممم فدادی تووووو
عشق مشکی یواش
27 خرداد 93 7:13
سلام بچه ها مهربون و بانمکی دارید که فکر کنم رو مادرشون رفتن امیدوارم وقتی که بزرگهم شدن قدر مادرشون رو بدونند و برای مادرشون بهترین بچه های دنیا باشن دوتاشون رو از طرف من ببوس با آرزوی روزهای خوشتر و زیباتر برای آران و باران و مادر مهربونشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی ممنونننننننننن فدات شم عزیزمممم
mozhgan
27 خرداد 93 10:26
سلام مرجان جون وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من چقد این دوتا بچه بامزه ان ماشالله اون عکسی که آران خودشو به زور جا داده داخل رورئک قیافه باران خوردنی شدهبووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه فندقای نمکی.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسییییییی فدات شممممممممم
عمه ی آتنا
27 خرداد 93 11:20
قربون مهربونیای آران جووون میخوام بخورمش یه داداش واقعیهههههه مرد شده واسه خودش باران جوووونمو چه لاکی زده ،خنده هاشو فداشششش هزار ماشااله چشم نخورن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنهه عزیزممممممممم قربونت برمم
الهام
27 خرداد 93 14:55
26 ماهگی اران جونم مبارک. نیم سالگی باران تپلی خوشگل و خواستنی هم مبارک. والله حق داره همسایه تون مرجان جون منم جاش بودم این وروجک جیگر رو میبردم حسابی میچلوندم. قربون اران جون مهربونم برم عزیز دلم انشالله کم کم دیگه داره به حرف میافته یه دفعه میبینی مرجان اینقدر حرف میزنه که میگی توروخدا بسه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت الهام جونمممممممم عزیزمییییییییی خدانکنه فدات شممممممممم ایشالااا زودتررررررر
مامان آنيسا
27 خرداد 93 17:42
بخورم منننننننننن این دوتا گیلاس خوشمزه رو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت دوستممممممممممم
شادی
27 خرداد 93 18:02
بنام خدا سلام مرجان جون عزیزم دیگه بیشتر راهو رفتی...واکسن 6 ماهگی ام که گذشت...بارانم خیلی سریعتر از اران از اب و گل در میاد حالا می بینی...انشالله که از این به بعد رفته رفته سختیهات کمتر میشه ....یه روزی ام میاد ما نگات می کنیم می گیم هههههی خوشبحالش...با این سن کمش بچه هاشم بزرگ کرده ...خوش بحالش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شمممم اره دیگه تقریباامرسی عزیزمممم ممنوننننننننن
زهرا مامان ارتا
27 خرداد 93 19:34
اخی عزیییییییززززم واحد بغلی حق داره عاشق فندق خانومی ما باشه مرجان جون امیدوارم همیشه خوش باشین لخظه ی شیرینیه حس مادرانه اومدن به بغلت از طرف ارانی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت زهرا جونمممم اره بخدا واقعااا
زیبا
27 خرداد 93 20:42
ای جون دلمممممممممممممم چه وروجکایی نازی، الهی چه دست گلای خوشگلی، وااااااااااای بعد از دیدن عکساشون، دلم حسابی ضعف رفت، خدا حفظشون کنه عزیزای دلم رو مرجانم جونم از طرف من میشه این دوتا عروسک رو هم بچلونیشون، هم بوس بارونشون کنی قربونشوووووووووووووووون برم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیزمی زیبا جونممممممممم مرسی مهربونممممممممممم
آویسا
28 خرداد 93 9:15
آفرین به این خواهر و برادر دوست داشتنی و خسته ناشید به این مامان فداکار و مهربون و بااحساس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممم
مامان امیر طاها
28 خرداد 93 9:27
سلام من خيلي وقته وبلاگتونو مي خونم خيلي قشنگ و روان مي نويسيد و از همه قشنگتر دو نوگل زيباتون هستن خدا براتون نگهداره واقعا زيبا و خوردنين مخصوصا اون خانوم موشه باران جوون هميشه شاد و سربلند باشيد دنيا به كامتان سايه تان بر سر دو گل بهشتيتان مستدام
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم ممنونننن لطف داری دوست خوبممم
مامانی شهرزاد
28 خرداد 93 13:11
وووووووووووووووووي قوربونتون برم من كه اينقدر شبيه همديگه شديد. مرجان مردم از خنده سر جريان رو روئك سواري آران خيلي بامزه ميخواد سوار شه . قوربون شصت خوردنت بشم من . پاهاشو نگاه كن چجوري داره ميخورهههه عززززززززززززززيزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیز دلمی شهرزاد جونمممممممممممممممممممم
زهرا مامان ایلیا جون
29 خرداد 93 2:29
ای جاااانم ادم انرژی میگیره از این عکسهاااای باحال و از این دو تا وروجک شیطون خدا برات حفظشون کنه مرجان جووون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات مهربونممم
مامان الینا جونی
29 خرداد 93 21:19
سلام گلای ناززززز مثل همیشه پستای جالب و شیرین مخصوصا روروئک سواری پسری خدای من چطوری خودشو اون تو جاکرده
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شمممم مرسی دوستم
مینا مامان آرمانی
30 خرداد 93 20:18
الهیییی. باران چشم گرد خودم چقد شیرینیییی.من عاشق روروک بازیتونممممممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممممممممم
مامان شینا
31 خرداد 93 1:25
واقعا داشتن چنین بچه هایی جای شکر فراوون داره ایشالا همیشه زندگیتون پر از شادی باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمم ممنوننننننننن
آزاده
31 خرداد 93 6:03
26 ماهگی آران عزیزمبارک باشه . چه گلهایی شدن بچه ها
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمم
مامانی هیما
31 خرداد 93 8:48
ای جونم چه فرشته هایی
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 10:58
وااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!ماشالله...مگه من چند وقته ندیدمتون که اینقدر بزرگ شدین!!!!! بووووووووووووووووووووووووووووس از روی ماه جفت تون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممم
مامان آروین
31 خرداد 93 12:23
سلام مامان مرجان مهربوووووون و جوجه خوشگلای خوششگل و ورروجکم ایشالله که حالتون خوبه میدونستید با شیرین کاریهاتون حسابی دارید قند تو دلمون آب می کنید بوووووووووس بوووووووووووووووووس آران جون عسلیییییییییییییم 26 مااااااااهگیت مبااااااااااااااااااااااااااارک قربووووووووووووون حرف زدن بامزت مامانی تا میتونی ازشون فیلم بگیر الهییییییییییی عزیزم خدا رو شکر واکسن پرنسس خانوم زیاد اذیتش نکرد ایشالله همییییییییییییییشه سلامت و خندون ببینیمتنون قربووووووووووووووون گل پسری که اینقدر هوای خواهر مثه ماهشووووووووووووو داره مرجان جون از طرفم این دو تا باقلوا رو ببوووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم مهربونمممممممممممممم از بس مهربونییییییی خدانکنه عزیزدلمممم مرسی ممنون از محبتتتتتت نسیم جونمممممممممممم
♥پرنیان♥مامان متین
31 خرداد 93 16:07
سلام خانومی ایشالا همیشه شاد باشین عکساتون مثل همیشه عالی بود.. خیلی لذت بردم از دیدن گلای نازتون..ببوسینشون ولی عجب بستنی ای خورده آران بلا خدا حفظشون کنه آخ که منم دخمل میخوام
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شممم مرسی ممنونننننننننن مهربونم
زهره مامان عرفان خان
31 خرداد 93 16:42
سلام به عزیزای دلم ماشاله بزرگ شدین ... مرجان عزیز خداقوت... خدا حفظ کنه براتون کوچمولهای نازتون رو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزمم ممنوننننن زهره جونم
مامان سارا
31 خرداد 93 18:22
سلام مرررررررررجان جووووونم. ماچچچچچ واسه فینگیلیای خوشکلت. ماشالله باران جون چه بزرگ شده خانوم تر شده. ماشالله آقا آران مااااااااه. جیگرتوووووووونمرجان جونم خیلی باحال مینویسی خوشششششکلم به منم سر بزن عسیسمممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممممم مرسی ممنونننننننن لطف داری فدات شمممم حتمااااااا
مادر هومان و هورمزد
1 تیر 93 0:12
مامانی سلام با اون حس قشنگ مادرانت که هممون با ذره ذره وجودمون میفهمیم چی میگی.قربون عسلای نازت،میدونی مامانی هورمزد من هم غیر از بابا به به،دد،خخخدا چیز دیگه ای نمیگه ومن تقریبا دارم از غصه میمیرمایشالله زودتر به حرف بیان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام دوست گلممممم مرسی ممنونننن ای جانم نازیییییییی ایشالاااااااا
مامان كيان
1 تیر 93 9:32
٢٦ماهگي آران عزيزم مبارك باشه ، مرجان جان در مورد حرف زدن هم نگران نباش كيان دو سال و نيمش بود كه شروع به حرف زدن كرد الان ماشاالله خيلي خوب حرف ميزنه خدا رو شكر كه واكسن باران جان رو به سلامتي زدي .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی لیلا جونم اا جدیی ایشالا زودترررررررررر فدای تو
مامان آروین (مهناز )
1 تیر 93 12:21
سلام مرجان جون الهیییی من فدای باران کوچولوی خوشگل بشم منم اگر جای همسایه تون بودم دیگه باران رو نمیدیدی آران جونمم که داره واسه خودش مردی میشه جوش نزن اینقدر بلبل زبونی بکنه واست که بگی سرم رفت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم خدانکنه مرسی ممنوننننننننننن ایشالااا
پدر و مادر آروین کوچولو
1 تیر 93 19:50
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شقتونم عسلچه های فینگووووووووووووووووووولی $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممممممممممم
سولماز
1 تیر 93 23:19
سلام مامانی من عاشقشونم خدارا شکر که سفر خوش گذشت خدارا شکر که اینقدر با انرزی هستی خدارا شکر که خداوند صبری بزرگ بهت داده واقعا خیلی ناز وخوش تیپ هستند خدا از چشم بد دور نگهشون داره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شم ممنونننننن مرسی لطف داری عزیزمم
زهرا مامان ایلیا جون
2 تیر 93 1:42
کجایی کم پیدایی بانو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
گرفتار درگیر مشغوللللل
مریم مامان سروش
2 تیر 93 19:36
خدا حفظشون کنه گلای دوست داشتنی رو .
مامان زهرا
2 تیر 93 23:09
نیستی مامانی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
گرفتارررررررم
نوشین مامان آریا
3 تیر 93 13:49
مامانی تبریک با این دوتا گلی که دارید یکی از یکی دوست داشتنی تر با اجازه لینکتون می کنم خوشحال میشم به وب ما هم بیایید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممم ادرست درست نیستت
منوص
3 تیر 93 15:16
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه تبریک میگم میخوام یه سایت بهت معرفی کنم خیلی به دردت میخوره میتونی به دوستاتم معرفی کنی هم کلی مطالب علمی داره هم پزشک انلاین داره هر سوالی باشه جواب میدن وکلی مسابقه وجایزه داره حتما خوشتون میاد یه سری بزن ثبت نامشم خیلی راحته لینکشو میزارم براتون انشاا... مفید باشه http://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشمم
مهربوون
5 تیر 93 11:17
26ماهگیت مبارک پسری نگاشووون کن چه بازی با هم میکنن و خندونن.الهی همیشه لب و دلنون خندون باش و سلامت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلممممممممممممممممممم
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
5 تیر 93 17:35
بیست و شش ماهگیت مبارررک خاله ،ببخشیدا البته با تاخیر ، قربووون دوتا شیکر پنیرا برم من
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم مهربونمممم
عشق مشکی یواش
6 تیر 93 7:13
سلام خوبید امیدوارم هرجا که باشین خوب و سلامت باشین من دلم برای مطالب قشنگتون تنگ شده کی مطلب جدید میزارین بعد اگه میشه زود به زود بیاین من هر روز میامدم وبتون تا امروز دیدم نظرها رو جواب دادین دوست دار شما عشق مشکی یواش
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام دوست خوبممم مرسی فدات شم ممنون از اینهمه محبتتتتتتتتتتت دوسستت داریم زیاددددددددددددد
مامی یلدا و سروش
7 تیر 93 12:12
رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا سر سفره افطارتون ما رو از یاد نبرید. التماس دعا
مامی یلدا و سروش
7 تیر 93 12:12
ای جونم فدای این خواهر و برادر خوشگل و خواستنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
عزیز دلیییییییی
مامان مریم
8 تیر 93 22:24
آی بیچاره باران که پرس شدددددددد از دست این آران بامزه و شیطون
مامان ابولفضل
11 تیر 93 12:04
26 ماهگيت مبارك آران جونم... كوتاهي موهاي نازت مبارك باران جون... هميشه به شادي و گردش...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمم
مینا مامان آرمانی
12 تیر 93 15:56
وای من عاشق این ماجرای روروک بازیشونمممم. مامانی موهای فندقی رو کوتاه نکن دیگهههههههه.بزار دخترم موهاش بلند شهههههه. اون آران خان که موهاش بلند تره از فسقلی. خدا حفظشون کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدای تووووو مرسییییییییییی
هلیـا
13 تیر 93 17:09
سلام قربونت برم چرا ناراحت بشم عزیزمممممم همون سرعتت پایین بوده خوشکلممممممم که عکس نیومده آران وباراااااااااااااااااااااااااااااااااااان جونمو ببوس مراقب خودتو عروسکای نازتم باش بوووووووووووووس خوشکل خانومممممممم زودم بیا آپ کن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام خانوممممم اخه عکس باز نشد خخخخخ فدات شمممممممم