♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

آرانم مرد مهربون کوچولوم عزیزتر از جونم 3 سالگیت مبارک ♥♥♥♥♥♥

1394/1/25 1:47
2,817 بازدید
اشتراک گذاری

پسر داشتن حس شیرینیه که من تجربش کردم و باراها خدارو بخاطرش

شکر میکنم......دنیای معصوم و کودکانه اش به من که یک زن هستم

حس ارامش عجیبی میده...وقتی که از همه مردهای زندگیم نا امید

میشم و به یه گوشه پناه میبرم یه مرد کوچولو میاد پیشم که نه شوهرمه

نه پدرمه نه برادرم . اون تنها عشق زندگی منه که با دستای کوچولوی

مردونش موهامو نوازش میکنه و برای اینکه غصه هامو فراموش کنم با

صدای قشنگش توی گوشم میگه مامان امروز موهات چقدر قشنگ

شده....... و توی اون ثانیه هاست که من اوج میگیرم و با تنها عشق

زندگیم از ته دل میخندم آره ..............تنها عشق زندگی من اون چشمای

قشنگ مردونست که با نگاهش فریاد میزنه مامان من عاشقتم... دوستت

دارمممممممممممم.... و من با تمام پوست و گوشت و خونم عشقشو رو

احساس میکنم

همه پسر دارا میدونن چی میگم

اینو نوشتم برای تو که شاید نتونی حرف بزنی و فعلا بگی ولی وقتی هر

روز منو  از سر تا پا بوس میکنی ناز میکنی و بغل میکنی حس میکنم چی

میگی

الانم مثل هر سال انگار همین الان داری به دنیا میاییو من شوق دیدن 

دوبارتو دارم مثل همیشه عاشقتم و اشک میریزم بخاطر اینکه خوشحالمو

تورو دارم و خدارو شاکرم خداجونم مرسی چه جوری تشکر کنم عاشقتم

خدا برای اینکه آرانمو دادی به ما خدا جون شکررررررررررررررررررر

 

آرانم تولد 3 الگیت مبارک عشق منمحبتمحبتمحبت

دوباره دلم هوای عکساتو کرد کلی عکس از نوزادیت تا الان عشقم و اینکه

دوست خوبم واقعا مهربونم که از ته قلبمممممممممممممممممممممممممممم دوستش دارم زیبای نازم

چند عکس نازتو درست کرد مرسی زیبا جونم دوستت دارمممممم

تنها عکس درست درمون تولد  2سالگی درست شده توسط مامان هنرمندخنده

و اینکه آرانم عزیز دلم خودت میدونی چقدر دوستت دارم مهربونم الان

ساعت 3 و11 دقیقه صبح منم با پشتکار تماممم وبلاگتو آپ کردم خندونک ایشالا

موفقیتتو روز به رزو ببینم ولی اول حرف زدنو شروع کن دستت درد نکنهزبان

مامانا باید راست بگن همیشه منم میگم دیگه با اینکه با نگاه کردن به

عکسات گریم گرفتو میخواستم انقدر بغلت کنمو و بوست کنمو وفشارت

بدم بس خوردنی بودی و هستی هزار ماشالااااااااااا ولی به جز تپلی بودنت

و عسل بودنت دلم اصلا تنگ نشده واسه قدیم چون هم دل دردی بودی

هم حامله بودم هم کلی داستانای دیگهخندونک

ولی بدون من همچنان و بیشتر از قبل عاشقتم مهربونمممممممممممم

بقیه عکسای عید و مسافرت کذاییخندونکو تبریک روز مادر و تبریک عید ایشالا

تو پست بعدزیباو ایکه 5شنبه هم وقت اتلیه داریم انشاالله که یاری کینید

ماروراضی

 

پسندها (12)

نظرات (50)

مونا
25 فروردین 94 3:21
سلام عزیزممممم 3 سالگی گل پسر مباااااارکه.. ... چه عکساااااای قشنگییییی.
farnoosh
25 فروردین 94 4:07
اران جونم تولدت مبارک ایشالا ۱00 سال زنده باشی عزززیبیززززکم مرجان جونم سال نو مبارک تولد اران جونم مبارک ایشالا همیشه دلت خوش باشه کناره عزیزانت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون قربونت برممم
مامان زهره
25 فروردین 94 8:40
سلام مرجان جون تولد آران جون رو بهت تبریک میگم امیدوارم زیر سایه شما وباباش به 120 سالگی برسه امیدوارم بهترین ها نصیب کوچولوهای نازت باشه امیدوارم شادی وسلامتی همیشه تو خونتون موج بزنه میلاد گل پسرت مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم مرسی زهره جونم
مامان آروین(مهناز )
25 فروردین 94 8:46
سلام مرجان جون سال نو مبارک ان شائ الله تولد 300 سالگی آران جون خیلی متن زیبایی بود کلی گریه ام گرفت ان شاء الله همیشه در کنار هم شاد و سالم باشید عزیزم عکسهای خیلی زیبایی بودن خدا حفظشون کنه براتون ببوس روی ماه هر دو تا فرشته خوشگلمون رو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون دوست خوبممم
مامان نوژاجونی
25 فروردین 94 9:32
تولد گل پسرمون مبارک
مهربوون(محیا)
25 فروردین 94 10:18
3سالگییییت مبارک آرانی،... انشالله 130سالگیت و جشن بگیری گلممممم. مرجان جووون من یادم بودش ... دیشب اومدم نظر بزارم اصلا تایید نمیشد ... انشاالله همیشه لبخند رو لباتون باشه و شادی تو دلتووون گلچین عکسا هم خیلی زیبا بوود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی محیا جونم فدات شممممممممم
رضوان
25 فروردین 94 11:14
تولد گل پسری مبارک..ایشالا 120 ی ساله بشه...پسر خوشتپه...
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
آویسا
25 فروردین 94 11:18
جااااااااااانم بسیار پست زیبایی بود.تولدت مبارک آرانی بزرگ مرد کوچک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز قربونتتت
زیبا
25 فروردین 94 11:31
سلاممممممم مرجان جونم عزیزمممممم، کاری نکردممممفدای تو بشمممممم مرجان نازممممم آران وروجککککک، گل پسری تولدت مبارککککککک عزیزدلمممممم عکسها عالی بودن اران عزیزم برات آرزوی سلامتی و خنده هایی از ته دل و ....میکنم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم قربونت برم دوستم فدای تو مهربون دوستت دارم
محبوبه مامان الینا
25 فروردین 94 12:39
عزیزم چه کوشولو بودی تولدت مبارک آران نازنینم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست خوبمم
مامان باران
25 فروردین 94 15:04
آران نازنینم تولدت یه دنیا مبارک الهی که همیشه شاد باشی گل قشنگم مرجان جوووونم تولد شاه پسرِ مون مبارک ، امیدوارم بهترین لحظات رو کنارِ فرشته های زندگیت سپری کنی و شاهد موفقیتاشون باشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برممممم عزیز دلللللم
majede
25 فروردین 94 15:09
ای جان پسرک مهربوووننننننننن 3سالگیت مبارک آرانِ خوشگل ایشاالله 103 سالگیت زیر سایه ی مامان و بابات
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلللل
سمیرا مامان پرنیان
25 فروردین 94 15:39
تولدت مبارک عزیزممممم
سپیده
25 فروردین 94 17:44
اران جونم تولدت مبارک اووووووووووف چ مامان هنرمندی علاوه بر عکس 2 سالگی ساعت اپ وبلاگ تنظیم شده با تولد 3 سالگی اران جون بابا لاااااایک منتظر پست بعد هستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
مامان مهرناز
25 فروردین 94 23:22
عزیز دلم پسر نازودوست داشتنی خودم تولدت مبارک ان شالله همیشه تنت سالم باشه لبت خندون عکسات خیلی ناز بودن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممم
پریسا
25 فروردین 94 23:44
عشقممم تولدت مبارک اران عزیز و نازم تنها پسری که باعث شدی من دلم بخواد یه پسر مثل تو داشته باشم عاشقتم فرشته کوچولو نلز و تپل چی بودی چی هستی و چه دلها میبری عزیز نازم روزی که این پستو خوندی اگه حوصله کردی و نظر منم خوندی از طرف من بازم محکم سر تا پای مامانتو ببوس که انقدر زحمت میکشه انقدر بهذفکرتونه و همیشه نگرانه که کم نذاره یا یه وقت طوری نشه که یکی از شما حس کنید اونیگی رو بیشتر دوست داره مرجان جونم مهربون ترین و حساس ترین مامان دنیاست انشاالله که قدرشو میدونید من میدونم که حتما قدرشو میدونید چون زیر دست مامان مرجان گل وبابا سامان بزرگ شدین مگه غیر از این ممکنه. بازم تبریک میگم با ارزوی بهترین ها ما اینجا منتظر یم مامان مرجان جون از موفقیت هاو روزهای قشنگتون برامون بنویسه و دلمونو شاد کنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
فدات بشم پریسا مهربون نازم دوست بامعرفتم دوستتت دارم قربونت برممممم
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
26 فروردین 94 8:06
سلام خوبی مرجان مهربونم ،سال نو مبارک ،روزت مبارک ،واااای خیلی عکسای قشنگی بووود
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام هاجر جونممم مرسی عزیزمم
عمه ی آتنا
26 فروردین 94 13:13
آران جووووووووونم خیلی دوستت دارم تولدت مبارک عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شممممم
مامان لیلی
26 فروردین 94 13:15
سلام عزیز دلم..... خوبی مرجان جون؟؟؟؟؟؟ عزیزای دلت چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟ 3ساله شدنت مبارک آران جونم چقدر حس قشنگی داشت تو نوشته هات.... خدا سایه ات رو بالا سر این فسقلی ها نگه داره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون لیلی جونمممم قربونت
زهرا ک
26 فروردین 94 14:52
سلاااااااااام ای خداااااا واقعا اشکم دراومد پسر من الان دو ماه نیمه است ولی با دیدن این عکسا غصه ام گرفت که زود بزرگ میشن هییییییی تولد جیگر طلای خاله مبارک باشه واقعاااااا دوست داشتنی و نازه خدا زیر سایه پدر و مادر حفظش کنه شما با سختی وبلاگو آپ کردی منم با بدبختی و یه دستی دارم نظر میذارم آخه فسقلی رم شیر میدم بوسسسسسسس برای آران طلا و باران بلای نازم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زهرا جونممممم الهی عزیزمممم دلم برات تنگ شده بود دوستم مرسی از محبتتت فدات شم
مریم
26 فروردین 94 18:48
خسته نباشی شما. خیلی عالی بود. ایشالا گل پسرمون بزرگ که میشه مامان همینجور قد و بالاش رو ببینه و کیف کنه. مثه الان
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت عزیزممم ممنون
عمه فروغ
26 فروردین 94 23:24
تولد تولد تولدت مبااااااااااااارکآران جونم 3 سالگیت مبارک ان شاا.. 100 ساله بشی ان شاا.. که روزهای عمرت پر از شادی و سلامتی باشه و در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فروغ جونممم
مامان اهورا (نرگس)
27 فروردین 94 19:51
عزیز دلم تولدت مبارک...خیلی زیبا عکسا رو چیدی مرجان جون....
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
مامان بهراد
28 فروردین 94 16:53
سلام مرجان جون . سال نو مبارک عزیزم. وای آران جون چقدر تپلی و موش بودی ماشالا. تولد سه سالگیت مبارک عزیزم. ایشالا صد و سه سالکیت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلمممم
عشق مشکی یواش
29 فروردین 94 12:20
سلام خوبید تولدت مبارک آران جون دوتا بوس محکم برای آران دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جون خوب و مهربونم مرسیییییی
فرناز خاله آرسن جون
29 فروردین 94 18:14
آران جونم عزیز دل خاله تولد 3 سالگیت مبارک باشه ایشالله خاله 120 ساله بشیمرجان جون بهت حق میدم که اشک شادی بریزی زمان اینقدر زود گذشته و آران کوچلویی اینهمه بزرگ شده و تو شاهداین تحول بودی ایشالله روزهای اتی هم براتون پر از شادی و سلامتی باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم فرناز جونممممممم
نونو
31 فروردین 94 8:07
جوجه بلای من خوشکل من عسلم نفسم عروسک مررررررررررد تولدت مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممم
mozhgan
31 فروردین 94 10:14
سلاااااااااام مرجان جونم خسته نباشید بهت میگم دوتاوروجک داری که همیشه باید مواظبشون باشی امیدوارم روزای خوبی کنار دوتا نفس سپری کنی بووووووووووووووووووووووووس واسه اران و باران طلا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونننننن دوستمم
مامان آنيسا
31 فروردین 94 17:00
عزیز خاله تولدت هزاران بار مبارک باشه
مه سا
31 فروردین 94 23:09
سلام . با تاخیر تولدت مبارک آران جونم من اولینبار که اومدم این وبلاگ عکس آرانو که شصت پاشو میخوره تو وبلاگ کسی دیدم اومدمو مشتری همیشگی شدم آرزوی میکنم همیشه مثل الانتون شاد باشین
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست مهربونمممممممممم
مامان احسان
1 اردیبهشت 94 8:20
سلام عزیز خاله تولدت مبارک مرد کوچولو
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مینا مامان آرمانی
2 اردیبهشت 94 14:28
چقد عکس...عزیزم تولدت مبارررررک آرانی.ایشالا سلامت باشی گل نازم...باران گلی رو هم ببوس
مامان بردیا
2 اردیبهشت 94 16:16
تولدت مبارک عزیزم
زهرا(معجزه زندگیم دخترم)
2 اردیبهشت 94 18:18
مبارک باشه مرد کوچولوی خاله زهرا مرجان جونم انشاالله سال خوبی داشته باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیز دلممممم
پگاه مامان آرتین
3 اردیبهشت 94 11:41
عزیزم تولدت مبارک.مرجان جون ببوسش.باران جونم چطوره ؟؟منتظرعکسای نازشون هستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی پگاه جونممم خوبه عزیزم
مامان گل ناز
4 اردیبهشت 94 2:43
آران جووووونم تولدت مبارک گل پسر خوشگل و خوش تیپامیدوارم 120 سال تنت سالم و لبت خندون و روزگارت خوش باشه عشقممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فدات شمممممم
مامان صفورا
7 اردیبهشت 94 12:53
ای جوووووووونم چه پست باحالی چه عکسای قشنگی مجددا تولد آران جووونم مبااارک باشه ایشالا تولد 120 سالگیشو با سلامتی جشن بگیره
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم صفورا جونممممم
آویسانا
7 اردیبهشت 94 13:23
چه نازه ماشالله خدا حفظش کنه
مامان سمانه
8 اردیبهشت 94 15:20
سلام عزیزم ؛ ماشا... چه گل بچه های گلی داری خدا حفظشون کنه براتون من لینکتون کرم خوشحال میشم شما هم لینکم کنید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون حتماااا
مامان ملی و کوروش
9 اردیبهشت 94 15:06
عزیزم تولدت مبارک چند بار اومدم و براتون تبریک گذاشتم اما نمی دونم چرا همش هنگ می کرد و پیامم نمیومد دلم براتون خیلی تنگ شده بود با دیدن عکساتون انرژی گرفتم همیشه شاد و خندون باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مممنونم عزیزممممم مرسی از معرفتتت
مامان نازنین
14 اردیبهشت 94 10:52
سلام خوبید چرا دیگر آپ نمیکنی من ازطرفدارا وبلاگتونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشممممم
مامان مونا
22 اردیبهشت 94 0:26
سلام مرجان جون. خوبی بچه های عزیزت خوبن؟ مجددا تولد اران کوچولو مبارکه باپست تولد علی آپ شد. آران و باران گلم را ببووووووس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم حتمااا ممنون
سپیده مامان درسا
22 اردیبهشت 94 5:56
سلام خانومی خدا حفظ کنه کوچولوهای نازت و ماشالله خیلی بامزه ان ، عکسهاشون و دیدم و کلی لذت بردم از دیدن روی ماهشون تولد گل پسر ناز هم با تاخیر مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی دوستم لطف داری
مامان آرمان
23 اردیبهشت 94 20:07
تولد گل پسر مبارک ایشاللله که 120 ساله بشه در کنار خونواده نازنینش هزار ماشالله به آران جونم خیلی نازه و خوردنی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برمممم
نازنین(مامان پارمین)
30 اردیبهشت 94 15:43
آران جووووووونم تولدت مبارک عشقمممممم. ببخشید انقدر دیر بهتون سر زدم .ایشالا جشن فارق تحصیلیت گل پسر .
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزمممم
الى
2 خرداد 94 15:55
سلام مرجان جون,تولد اران عزيزم با کلى آرزوهاى قشنگ مبارک,البته با تاخير,ببوس کوچولوهاى نازتو.
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم مننون
مامان احسان
2 خرداد 94 18:37
تولدت مبارك عزيز دل خاله
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیزمم
مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 13:09
ای جووووووووووووووووووووووووووونم 3سالگیت مبارک اران جون به به عجب عکسایی ماشالا چه بزرگ شدن هم اران هم باران فداشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
ممنون عزیز دلممم
مانا
10 خرداد 94 8:40
شاه پسر خوشگل پسر تولدت مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی عزیزممم