♥آران عزیزم ♥آران عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره
باران عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

★آران و باران کوچولووووووووووووو★

کلی تاخییر برای اولین کلی حرفای نگفته ؛)

1394/3/19 17:19
1,680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای من اران نازنینم پسرم جونم عمرم ♥♥باران خوشگلم عروسک

کوچولوی فسقلیم♥♥♥چقدر دیر اومدم برای نوشتن خاطراتتون و

عکسای نازتونقلب

.بعضی وقتا میگم ول کنم ولی اصلاااا دلم نمیاد میگم میام شاید دیر

ولی ول نمیکنم اینجا رو واقعا دوستش دارم دفتر خاطراتمونو.خیلی

دلتنگ بودم ولی نه وقت کردم نه حالشو داشتم شاید وقتم یه روزایی

ازاد بود ولی حس نداشتم پیش خودم گفتم حدااقل بیام بتویسم و ثبت کنم

بعد عکس بزارم حیفه که یادم بره♥♡♥♡♥♡♥♡ چقدر دوستتون

دارم روز به روز بیشتر عاشقتونم لحظه به لحظه زیادتر خدا میدونه که

چقدر خستم و بیحال ولی با تمام وجودم انتظار روزای بزرگ شدنتونو

میکشمماچ

.انقدر حرف دارم که به ترتیب یادم نمیمونه اول ماهگردای شما

خوشگلای نازم 16 17 18ماهگی بارانم و مهمتر از همه واکسن

18 ماهگیت که بر عکس اران بودیو فوق العادهههه اذیت شدی و گریه

کردی و تب.آخو 37 38 ماهگی اران نازم.

بارانم به جوجو میگه دودو

.باباگی مامانی.دادا.به به.بله رو میگی دهه با بهه. ببعی.نه نه.ته

دیگ.دد.من.نی نی .با صدای سگ و گربه اینا. ارانم همونطور مثل قبلی

عشقم نمیخوای حرفففففف بزنی از قصد وقتی باران گفت دودو به

جوجو تو گفتی یویو میتونی بگی ولی نمیگی فقط جدیدن منو صدا

میکنی مامان مامان.عاشقتم قربون اون زبون قشنگ و صدای گرفتت برم

حرف بزن.ناراحت

نسبت به قبل بهتر شدی ولی جیغ بزنی بگیم ساکت ساکت

میشی.ولی داستان ادامه داره بدبختی چون باران دقیقاااا جا پای تو

گذاشته 1000 پله بدتر این یعنی من میخوام خودمو ریز ریز کنم از

ناراحتیو عصابنیت اره دیگه اینم مدلیهگریه.دیگه بگم باران ماشالااااا

شیطونتر از تو سرتق تر بلا تر هزار ماشالااا توروقورت میده البته همه

روووو کوچیکو بزرگ تو انقدر مهربونی همه رو بغل میکنی بوس میکنی

بارانو خیلی دوست داری ولی امان از عروسک خانوم راه میره گاز

میگیری می زنی جیغ میکشی قلدرررنیشخند.داستانی داریم نگو و نپرس.

خاله سارا عقد کرد و قرار بود 21 مراسم عقد کنون بگیره که داییم

فوت کرد افتاد بعد ماه رمضونافسوس دیگه بگم سر بله برو شما دوتا منو

صاف کردین یعنی من له بودما اوف چه شب کذایی بودمنتظر

رفتیم شمال با دوستامون که وایییییییی من واقعا قسم خوردم با هیچ

کسی نرم ازبسسسسسسس اذیت شدم بیشتر باران خستم کرد و وابسته

بود حتی پیش سامانم نمیرفتی دختر جون پدرمنو دراوردبن انقدر بد

گذشتکلافه خیلی وابسته هستی افتضاحههههه.

همچنان با همسایمونمیری میایی که واقعاااا خدا خیرشون بده فقط با

اونا و با مامانی خوبی بیستر وقتا پیش محیا و مهسایی خجالت.

عمه سمیرام هفته پیش واسه زندگی رفتن فرانسه خیلی ناراحت شدم و

گریه کردم خیلی سختههه. بخاطر شمام فرودگاه نرفتیمناراحت.امیر سام خاله

سمیرام هزار ماشالا اتیش پاره و بلبل زبونننن الهی دورش بگردم مثل

بنز کلمه مبگه باهوشه خیلی سریع تکرار میکنه بارانم مثل سام میمونه

ولی وقتی ارانو میبینه اونم جیک نمی زنه بدبختی شانس من

.دندونای باران خانوم درنیومدن و ما منتظریم بقیش در بیاد.ماه پیش

جفتتون ویروس افتضاحی گرفتین بیچاره شدم چقدر بد بود و خودتون

اذیت شدین بمیرم بر اتون.نگرانبارانم یه بار با سر از سرسره افتاد خورد به

کشو که خدا رحمممم کرد رفتیم دکتر و عکس و اینا که به خیر گذشتآخ

.یه مهمونی خودمونی وبلاگی با دوستای خوب همیشگیمونم داشتیم که

خوش گذشت.از خود راضی ابنکه دبگه یادم نمیاد این عکس اتلیه برای اران بود که

از بس گریه کرد منم جاش بارانو با کیک گذاشتمزبان عکس سفره هفسینو

عید و مهمونی خونمونو و شمال چند روز پیش مسخره.ایشالا دفعه بد عکسای بیشتررخجالت

پسندها (10)

نظرات (21)

عمه فروغ
20 خرداد 94 0:23
18 ماهگی باران گلم و 38 ماهگی آرانی مبارک الهی که همیشه زنده باشید ای جوووونم به باران شیرین زبون و دوست داشتنیخدا رو شکر که واکسن 18 ماهگیت رو هم زدی حالا حالا از شر واکسن راحت شدی بلا به دور باشه از گل های نازتون ان شاا.. که همیشه تنشون سالم باشند درگذشت دایی بزرگوارتان رو هم تسلیت میگم ان شاا.. که روحشان شاد باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
مرسی فروغ جون مهربونممم ممنون از محبتتتتتت عزیز دلمممم
مامان هاجر(یوسف و یگانه)
20 خرداد 94 17:22
سلام خوبین مرجان جون مهربوووونم 😘واقعا راست میگی ،منم وبلاگ رو خیلی دوست دارم ولی اصلا حوصلش نیست ،کوچولوها خوبن ،ببوسشون😚😚😚😚😚😘 خصوصی دوستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی عزیزمم
زیبا
21 خرداد 94 1:10
ماهگرداتون مبارککککککک عسلای من قربونش برممممم آرانم، با صدای قشنگش مامان میگه باران شیرین و وروجکم ، خوردنی شدیا عزیزمی دوست خوشگل و نازمممممم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربون زیبا جونم برم مهربونننن
مامان آنيسا
21 خرداد 94 17:19
ای جونم فدای جفتشون بشم من عزیزای من هستن اینا یه اسمی هم براشون انتخاب کردم انار خان و گیلاس خانوم ما هم آپیم عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه فدات شم
lمامان آنیسا
22 خرداد 94 0:22
ماشالا به فسقلیاعززززیزم بارانی رو چه بزرگ شده خانمی
عشق مشکی یواش
22 خرداد 94 9:46
سلام خوبید امیدوارم خوب شاد و سرحال باشید دلم براتون یک ذره شده بود خدا بهت صبر بده از دست این بچه های شیطون ولی خدایش شیرینی زندگی هم به همین هست دوست دار همیشگی شما زری
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام زری جون مهربونمممممم مرسی دوست خوبم
رضوان
22 خرداد 94 23:23
وای دلمون ی ذره شده بود براتون...هزززار تا بوووس ب دو تا وروجکهای ناز نازی
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم رضوان جونمممم
مامان آروین(مهناز )
23 خرداد 94 9:29
سلام مرجان جون خیلی دلم براتون تنگ شده بود خدا رو شکر سالمید عزیزم همیشه از خوندن وبلاگ شما لذت میبرم و همراه شادیهاتون شاد و همراه ناراحتیهاتون غمگین ... امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشید و ایام بکام چقدر این دوتا وروجک بزرگ شدن و بلا همیشه به یادتونم عزیزم و خیلی دوستتون دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسی دوست خوبمممم قربونت همچنین ممنون از مهربونیت
نسرین مامان هلیا و دانیال
25 خرداد 94 15:16
سلام مرجان عزیزم خدا قوت .آران و باران خوشگلمو ببوس
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم مرسیی
مهربوون(محیا)
1 تیر 94 17:24
سلام مرجان جوووون چه عجب اومدید بالاخره ....وای تاخیرت این بار خیلی زیاد بووود ..داشتم نگران میشدم ..خداروشکر ک خوبید ...هرچند با دوتا بچه کوچیک اینجا اومدن واقعا سخته بازمم به همتت خانوم ک میای و تمام نظراتت رو هم جواب میدی .... عزیزم بچه ها یکم دیگه بزرگ بشن دیگه مسافرتا بهت خوش میگذره ..امیدوارم هرجا ک هستین لباتون خندون باشه و دلتوووون شاد شاد و تنتون سلامت
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزممم ..عزیز دلمی فدات شممممم مرسی ممنوننننن
mozhgan
1 تیر 94 17:24
سلام مرجان جون مردیم بسکه اومدیم و آپ نبودی خانمی ماشالله به دوتا وروجکا تو واتس و تلگرامم که نیستی منتظرم عکسای جدید شیطوناکت هستم
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
قربونت برم عزیزم درگیر بودم
زهرا مامان ارتا
1 تیر 94 19:21
نماز روزه هاتون قبول درگاه حق التماس دعا
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
همچنین فدات شم
مامان آراد و آرین
5 تیر 94 18:59
سلام عزیزم. خیلی وقته از هم خبر نداشیم. عزیزای من ماشالا بزرگ شدند. ببوسشون. n
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام فدات شمم اره دقیقا مرسی ممنوننننن
مونا
6 تیر 94 4:39
سلام عزیزم. طاعات قبول . وای که همه جیزمون مثل هم هست ! خوشگل نوشتی . از ته دل نوشتی . از ته دل خوندمش . منم با باران و علی مشابهت دارم با تو و خوشگلات . ببو و و و و و و و و و سشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برمممم
زهرا ک
6 تیر 94 7:05
سلاااااام ای خداااااااااا جوجه های من و الان دیگه کالم درک میکنم چی میگی!! خودم یه وروجک دارم که 10 نفرو لازم داره تا نگهش دارن !! خدا پشت و پناه این دو تا فسقلی باشه که دلم خیلییی براشون تنگ شده بود هزار ماشالله چقدر هر دوشون بزرگ و ناززززز شدن بلا ازشون دور باشه مامانی خدا قوت ایشالله تن همتون سالم و دلتون شاد باشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلمممم قربونت برم مهربونم مرسی دوست خوبم
مامان مریم
10 تیر 94 13:56
عزيزم قربون اينهمه شيطنتهاي قشنگشون برم..بچه ها زود بزرگ ميشن و فقط خاطرات قشنگشون ميمونه خدا حفظشون كنه
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
خدانکنه مریم جونمممم
مامان الینا جونی
29 تیر 94 8:24
سلام مرجان جونم وایییی واقعا که عالی هستی میای مینویسی من که به کل یک سالی نیومدم واقعا نمیتونستم مرحبا ماشا... چقدر جیگر شدن این فرشته های نازززز بببوسشونننن
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی دوست خوبم
مامان لیلی
7 مرداد 94 14:51
مرجان جان خوبی عزیزم؟؟؟؟؟/نیستی؟؟؟؟کجایی؟؟؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
پاسخ
هستم عزیزمم درگیر بچه هام